Rohkema info nägemiseks:

ELECTROLUX EESTI AS

2
Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 3201; jälgijaid - 182. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta ELECTROLUX EESTI AS kohta arvamuslugu!"

ELECTROLUX EESTI AS hetkeolukord

Juba 3201 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 182 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

AS Electrolux Eesti on asutatud 10.12.1993. Emaettevõte on Electrolux AB, mis asub Rootsis. Electrolux Europe struktuuris aruandeaastal muudatusi ei toimunud ja Eesti kuulub endiselt Kesk- ja Ida-Euroopa müügiüksusesse (Central and Eastern Europe).

Ettevõtte põhitegevusala on elektriliste kodumasinate hulgimüük ja turundus.

Electrolux Group on juba üle 100 aasta pühendunud elu paremaks muutmisele ja oleme teekonnal, et saada tõeliselt jätkusuutlikuks ettevõtteks. Püüame oma jätkusuutlikkuse raamistiku kaudu luua inimestele kogu maailmas paremat ja kestlikumat elu. 2022. aastal tunnustati

Electrolux Group kodumajapidamiste kestvuskaupade kategoorias valdkonna liidriks Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksis (DJSI) ning sai CDP-lt kliima ja vee eest hinde A.

Ettevõte töötab ainult euro valuutas ja omakapitaliga, mistõttu puuduvad olulised finantsriskid seoses finantsinstrumentide, valuutakursside või intressimääradega.

2022.aastal jätkas AS Electrolux Eesti aktiivset müügi- ja turundusalast tegevust.

Kodumasinate müügi ja turundustegevuse ning logistika korralduses aasta jooksul olulisi muutusi ei toimunud. Kogu ettevõtte müügimahu moodustasid kodumasinad ning vastavate varuosade ja tarvikute müük. Kogumüük ulatus 21 miljoni euroni, mis kahanes 24.5% võrra võrreldes eelneva aasta müügiga (2021: 27,8 miljonit eurot).

Müügi kasv 2021.aastal oli tingitud kahest asjaolust. Esiteks, globaalne pandeemia suurendas järsult nõudlust kodumasinate järele. Nimetatud järsk kasv stabiliseerus 2022. aasta jooksul, mil kaotati ära koroonapiirangud.

Teiseks, kasvavate tooraine ja toomishindade tõttu pidi ettevõte märgatavalt tõstma ka müügihindasid, mis vähendas turunõudlust ettevõtte toodete osas. Müügihindade tõus võimaldas siiski säilitada müügi kasumlikkuse, mis kajastus brutomarginaalis, mis võrreldes 2021.aastaga suurenes 1,4 protsendipunkti võrra.

Ettevõttes töötas 2022.aastal keskmiselt 10 töötajat (2021: 10 töötajat).

Tööjõukulud aastal 2022 olid 423 220 eurot (2021: 337 888 eurot).

Finantsnäitajad (tuhandetes eurodes) ja suhtarvud: 2022 2021

Müügitulu 21 008 27 840

Puhaskasum 114 241

Varad 4 290 6 488

Kogu võlg 3 173 5 152

Omakapital 1 117 1 336

Puhaskasumi marginaal, % 0,54% 0,87%

Varade käibekordaja, kordades 3,90 5,38

Võla ja omakapitali suhe (D/E), kordades 2,84 3,86

Puhaskasumi marginaal = puhaskasum / müügitulu

Varade käibekordaja, kordades = aruandeaasta müügitulu / ((aruandeaasta koguvara + võrdlusaasta koguvara)/2*100%)

Võla ja omakapitali suhe = võlakohustised kokku / omakapital

Kodumasinate turg on olnud väga volatiilne ja järginud üldise majanduskeskkonna suundumusi. Kui varem on tööstuses täheldatud, et iga-aastane hooajalisus on augustist novembrini suure müügimahuga, siis viimase mitme aasta ja ka aruandeperioodi puhul ei järgi hooajalisus

ELECTROLUX EESTI AS kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.