URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Raporti kuupäev 24.04.2025
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
algus | lõpp |
---|---|
01.09.1994 | - |
märksõnad
- linnukasvatus
- põllumajandusloomad
- segapõllumajandus
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2025 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
OtsustajadEndised otsustajad
......
Krediidiskoor: Riskantne
Maineskoorid: 380
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 1
71 jälgijat
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Riskantne
Maineskoorid: 380
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 1
71 jälgijat
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Esindusõiguse ajaluguURMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
OmanikudEndised omanikud
Nimi | Krediidiskoor | Osamaks | Algus | Osaluse liik | Osalus |
---|---|---|---|---|---|
...... |
Finantsid ja varad
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU ...
FirmaväärtusURMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadURMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU ...
Müügitulu riikide lõikesURMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU ...
Finantsnäitajad ja prognoosURMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU ...
Finantsreiting: "RAHULDAV" (2025 prognoos)URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Majandusaasta aruandedMajandusaasta aruanded PUUDUVAD
Kohustused ja võlad
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneURMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 24.04.2025URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Võlgade jaotus liigiti 24.04.2025Nõudeliik | Nõude summa | Maksegraafikus | Vaidlustatud | Juhatus, kelle ajal võlgnevus tekkis | Esindaja |
---|---|---|---|---|---|
Maksukoguja nõuded | ...... € | ...... € | ...... € | ||
Intress | ...... € | ...... € | ...... € | EMTA | |
Käibemaks | ...... € | ...... € | ...... € | EMTA | |
Maamaks | ...... € | ...... € | ...... € | EMTA | |
RESSURSITASU (VESI) | ...... € | ...... € | ...... € | EMTA | |
Võlausaldajate nõuded | ...... € | ...... € | ...... € | ||
Kokku | ...... € | ...... € | ...... € |
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Aegunud ja aktiivsed võlanõuded seisuga 24.04.2025Summa:
...... €
Summa:
...... €
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2025 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 24.04.2025Võlanõude vanus | 211 päeva |
Sissenõudja | mittetulundusühing Eesti Liikluskindlustuse Fond |
Seaduslik alus | ts. : |
Andmekandja | Kohtutäitur Andrei Krek |
Põhinõue | 39 € |
Kõrvalnõue | - |
Riigilõiv | 49 € |
KOKKU | 124 € |
Menetluskulu | 37 € |
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 24.04.2025Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Kohtumäärused registris seisuga 24.04.2025Kohtumäärused PUUDUVAD
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 24.04.2025Tarbijavaidlused PUUDUVAD
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Kohtuistungid seisuga 24.04.2025Kohtuistungid PUUDUVAD
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Kohtulahendid seisuga 24.04.2025Kohtulahendid PUUDUVAD
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Teadaanded ja kuulutused seisuga 24.04.2025Täitmisteade
Avaldamise lõpp: täitemenetluse lõppemiseni
Kohtutäitur edastab võlgnikule URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU (registrikood: 10177627) täitmisteate. Sissenõudjaks on mittetulundusühing Eesti Liikluskindlustuse Fond (80206477). Nõude summa suurus on 38,50 eurot. Nõude summale lisandub täitemenetluse alustamise tasu ja kohtutäituri tasu vastavalt kohtutäituri tasu väljamõistmise otsusele.
Kohtutäitur teeb Teile ettepaneku täitedokumendi (mittetulundusühing Eesti Liikluskindlustuse Fond 31.07.2024 Haldusakt avalik-õigusliku rahalise kohustuse täitmiseks 1524660) vabatahtlikuks täitmiseks. Vabatahtliku täitmise tähtaeg on 05.11.2024.
Kui täitedokumenti ei ole vabatahtlikuks täitmiseks antud tähtaja jooksul täidetud, kohustub kohtutäitur tarvitusele võtma kõik täitemenetluse seadustikus lubatud abinõud täitedokumendi täitmiseks (eelkõige sissenõude pööramine võlgniku varale). Täitemenetluse käigus võivad nõudele lisanduda täiendavad täitekulud, sealhulgas kohtutäituri lisatasu täitetoimingute läbiviimise eest. Täitekulud kannab võlgnik.
Kõik sissenõutavad summad (sealhulgas täitekulud) tuleb tasuda Kohtutäitur Andrei Krek ametialasele arvelduskontole EE041010010217933018. Maksekorralduse selgitusse palun märkida: Täiteasi number 066/2024/3801 ja võlgniku nimi, kelle eest tasutakse (kui maksja ja võlgnik on erinevad isikud).
Täitedokumendi täitmisel vabatahtlikuks täitmiseks antud tähtaja jooksul tuleb võlgnikul tasuda koos täitekuludega 99,50 eurot. Vabatahtliku tasumise tähtaja möödumisel on võlgnetava summa suurus koos täitekuludega 123,90 eurot.
Kohtutäitur selgitab seoses täitemenetlusega seonduvate kuludega, et:
1) Kui võlgnik täidab nõuetekohaselt nõude pärast täitmisavalduse esitamist, kuid enne täitmisteate saamist, maksab võlgnik 15.00 eurot, millele lisandub käibemaks 3.30 eurot, kokku 18.30 eurot. Kui nõude täitmine toimus samal päeval kui täitmisteate kättetoimetamine, loetakse täitmine toimunuks pärast täitmisteate kättetoimetamist ning võlgnik maksab menetluse alustamise tasu.
2) Kui rahaline nõue täidetakse täitedokumendi vabatahtlikuks täitmiseks ettenähtud tähtaja jooksul või sõlmib võlgnik enne vabatahtlikuks täitmiseks antud tähtaja möödumist sissenõudjaga maksegraafiku ja täidab nõuet kuni selle nõuetekohase täitmiseni maksegraafiku kohaselt, siis peab võlgnik tasuma täitemenetluse alustamistasu ja kohtutäituri põhitasu üksnes pooles ulatuses. Täitemenetluse alustamise tasu on 30.00 eurot, millele lisandub käibemaks 6.60 eurot, kokku 36.60 eurot. Kohtutäituri põhitasu suurus pooles ulatuses koos käibemaksuga on 24,40 eurot.
3) Kui rahalist nõuet ei täideta vabatahtliku täitmise tähtaja jooksul, edastab kohtutäitur elektroonilise vara arestimise akti krediidiasutustele, ning kui nõue täidetakse kolme tööpäeva jooksul alates elektroonilise arestimisakti krediidiasutusse edastamisest, siis peab võlgnik tasuma täitemenetluse alustamistasu ja kohtutäituri põhitasu üksnes pooles ulatuses punktis 2 näidatud suuruses.
4) Peale kolme tööpäeva möödumist elektroonilise arestimisakti edastamist krediidiasutusse arvutatakse rahalise nõude täitmisel kohtutäituri põhitasu kohtutäituri seaduse § 35 alusel. Kohtutäituri põhitasu suurus koos käibemaksuga on 48,80 eurot.
Kui võlgnik tasub täitedokumendist tuleneva nõude enne täitmisteate kättetoimetamist otse sissenõudjale, siis tuleb kohtutäiturile esitada tasumist tõendav dokument. Täitedokumendi tasumine otse sissenõudjale ei vabasta võlgnikku täitekulude tasumise kohustusest, kui tasumine toimus pärast sissenõudja avalduse esitamist kohtutäiturile täitemenetluse läbiviimiseks.
Seoses täitedokumendiga on võlgnikul õigus taotleda kohtutäituri vastuvõtule saamist. Selleks tuleb võlgnikul võtta ühendust kohtutäituri bürooga. Büroo avatud: E, T 13:00-17:00 ning K-R 8:00-12:00
Võlgnikul on kohustus teavitada kohtutäiturit esimesel võimalusel tema ülalpidamisel olevatest isikutest ja krediidiasutusest, kus võlgnik soovib kasutada seadusega ettenähtud mittearestitavat sissetulekut või muudest olulistest asjaoludest, mis võivad mõjutada täitemenetluse läbiviimist, eelkõige info mittearestitava sissetuleku kohta. Mittearestitavate sissetulekute loetelu on sätestatud TMS §-s 131. Sissetulekud tuleb kohtutäiturile dokumentaalselt tõendada (otsus toetuse maksmiseks, tõend vastavalt asutuselt, pangakonto väljavõte jne.) Ühekordsed sissetulekud tuleb iga kord eraldi tõendada. Sissetulekut tõendavad dokumendid tuleb saata kohtutäiturile aadressil Puškini 14, 20308 Narva, www.andreikrek.com või e-posti teel info@andreikrek.com.
Kohtutäituri otsuse või tegevuse peale täitedokumendi täitmisel või täitetoimingu tegemisest keeldumisel või kohtutäituri tasu ebaõige määramise kohta võib esitada kohtutäiturile kaebuse kümne päeva jooksul alates päevast, kui menetlusosaline sai teada või pidi teada saama otsuse või toimingu tegemisest. Kohtutäiturile võib esitada taotluse kaebuse esitamise tähtaja ennistamiseks TsMS-s sätestatud korras. Kui menetlusosaline ei esita tähtaja jooksul kaebust, kaotab ta õiguse hiljem tugineda asjaoludele, mida ta oleks võinud esitada kaebuses. Kohtutäitur teatab menetlusosalistele kaebuse läbivaatamise aja. Menetlusosalise kaebuse läbivaatamisele ilmumata jäämine ei takista kaebuse läbivaatamist (TMS § 217). Kohtutäituri otsuse peale võib kümne päeva jooksul otsuse kättetoimetamisest arvates esitada kaebuse maakohtule, kelle tööpiirkonnas kohtutäituri büroo asub. Kohtutäituri otsuse või tegevuse peale ilma eelnevalt kohtutäiturile kaebust esitamata kohtule kaevata ei saa (TMS § 218).
Täitmisteade loetakse võlgnikule kättetoimetatuks kümne päeva jooksul alates käesoleva teate avaldamisest (TMS § 24 lg 5). Võlgnik võib avaldada täitmisteate kättesaamisel talle menetlusdokumentide edastamise viisi ja kontaktandmed, kuhu edastatud dokumendid loetakse kohtutäituri poolt kättetoimetatuks. Kohtutäitur kohustab võlgnikku viivitamatult teatama kohtutäiturile oma kontaktandmed, mille abil on võimalik võlgnikule dokumente kätte toimetada. Kui võlgnik seda ei tee või kui edastatud andmed on ebaõiged, võib kohtutäitur ka need dokumendid, mis tuleb seaduse kohaselt kätte toimetada, edastada võlgnikule enda valitud viisil.
Võlgnikul on õigus esitada sissenõudja vastu hagi sundtäitmise lubamatuks tunnistamiseks, eelkõige põhjusel, et nõue on rahuldatud, ajatatud või tasaarvestatud. Hagi võib esitada täitemenetluse lõpuni. Hagi rahuldamise korral jäävad täitekulud sissenõudja kanda.
Puškini 14, 20308 Narva, www.andreikrek.com
Telefon: 3560393
E-post: info@andreikrek.com
Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise teade
Avaldamise lõpp: 15.08.2119
Keskkonnaamet teatab, et Urmas Einbergi Sikkani-Pendri talu (registrikood: 10177627) (aadress Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vihula küla, 45402) on saanud vee erikasutusloa nr L.VV/333178 põhjavee võtmiseks rohkem kui 5 m3 ööpäevas Lääne-Viru maakonnas Haljala vallas Vihula külas Sikkani kinnistul (registriosa nr 1330331; katastritunnus 88702:001:1011) asuvast puurkaevust (katastri nr 5657; koordinaadid X:6602306,7 Y:621710,7).
Haldusakti ja muude asjasse puutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Põhja regiooni Tallinna kontoris (Viljandi mnt 16, 11216 Tallinn; tel 6744 800, e-post: info@keskkonnaamet.ee).
Digitaalselt on dokumendid kättesaadavad Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Vee erikasutusloa eelnõu avalikustamise teade
Avaldamise lõpp: 30.07.2119
Keskkonnaamet teatab, et Urmas Einbergi Sikkani-Pendri talu (registrikood: 10177627) (aadress Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vihula küla, 45402) nimele on valminud vee erikasutusloa nr L.VV/333178 korralduse eelnõu ning vee erikasutusloa nr L.VV/333178 eelnõu.
Urmas Einbergi Sikkani-Pendri talu taotleb vee erikasutusluba põhjavee võtmiseks rohkem kui 5 m3 ööpäevas Lääne-Viru maakonnas Haljala vallas Vihula külas Sikkani kinnistul (registriosa nr 1330331; katastritunnus 88702:001:1011) asuvast puurkaevust (katastri nr 5657; koordinaadid X:6602306,7 Y:621710,7).
Eelnõu(de) loa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Põhja regiooni Tallinna kontoris (Viljandi mnt 16, 11216 Tallinn; tel 674 4800, e-post: info@keskkonnaamet.ee).
Eelnõu(d) on digitaalselt kättesaadav(ad) Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.
Ettepanekuid ja vastuväiteid eelnõu(de)le saab esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil info@keskkonnaamet.ee või postiaadressil Viljandi mnt 16, 11216 Tallinn, kahe nädala jooksul alates teate ilmumisest ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Keskkonnaamet teeb ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata.
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Vee erikasutusloa menetluse algatamise teade
Avaldamise lõpp: 22.05.2119
Keskkonnaamet teatab, et Urmas Einbergi Sikkani-Pendri talu (registrikood: 10177627) (aadress Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vihula küla, 45402) taotleb vee erikasutusluba põhjavee võtmiseks rohkem kui 5 m3 ööpäevas Lääne-Viru maakonnas Haljala vallas Vihula külas Sikkani kinnistul (registriosa nr 1330331; katastritunnus 88702:001:1011) asuvast puurkaevust (katastri nr 5657; koordinaadid X:6602306,7 Y:621710,7).
Vee erikasutusloa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Põhja regiooni Tallinna kontoris (Viljandi mnt 16, 11216 Tallinn; tel 674 4800, e-post: info@keskkonnaamet.ee).
Kuni vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise otsuse tegemiseni on igaühel õigus esitada Keskkonnaametile taotluse kohta põhjendatud ettepanekuid ja vastuväiteid. Ettepanekuid ja vastuväiteid võib esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil info@keskkonnaamet.ee või postiaadressil Viljandi mnt 16, 11216 Tallinn.
Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise otsuse eelnõu valmimisest teavitab Keskkonnaamet täiendavalt ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Turundus
Äriseoste võrgustik
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
URMAS EINBERGI SIKKANI-PENDRI TALU FIE
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus