KOHILA MAJA OÜ - 10407814 | Koondraport print

märksõnad

  • ehitus- ja kinnisvarateenused
  • elamuhaldusteenused
  • energia- ja maavarad
  • kinnisvara haldamine
  • maavarad ja loodusressursid
  • üld- ja koduteenused
  • kanalisatsioon

Töötajad ja palgad

KOHILA MAJA OÜ

Töötajate arv ja hinnangulised keskmised palgad
?

KOHILA MAJA OÜ

Töötajate maksud ja tulemuste analüüs
?
KvartalTasutud
tööjõumaksud
Töötajate
arv
Käive
töötaja kohta
Kasum
töötaja kohta
2025 I........................
2024 IV........................
2024 III........................
2024 II........................
2024 I........................
2023 IV........................
2023 III........................
2023 II........................
2023 I........................
2022 IV........................
2022 III........................
2022 II........................
2022 I........................
2021 IV........................
2021 III........................
2021 II........................
2021 I........................
2020 IV........................
2020 III........................
2020 II........................
2020 I........................
2019 IV........................
2019 III........................
2019 II........................
2019 I........................
2018 IV........................
2018 III........................
2018 II........................
2018 I........................
2017 IV........................
2017 III........................
2017 II........................
2017 I........................
2016 IV........................
2016 III........................
2016 II........................
2016 I........................
2015 IV........................
2015 III........................
2015 II........................
2015 I........................

Otsustajad ja kasusaajad

KOHILA MAJA OÜ

Otsustajad
?

Endised otsustajad

Vivika Urb
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 15410

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1

Aare Ader
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 15410

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1


*

KOHILA MAJA OÜ

Endised otsustajad
?
Peep Torgo
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 790

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1

Aavo Kergand
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 1490

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 3

Joel-Siimo Põld
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Aare Abel
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Arne Mänd
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Nataša Ernesaks
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Ain Kalmet
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Peeter Lääts
★★★★

......

Krediidiskoor: Neutraalne

Maineskoorid: 2670

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 5

Vello Kokk
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 280

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1

Andrus Tamm
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 19570

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 4

Sven Rosenštok
★★★★

......

Krediidiskoor: Piiripealne

Maineskoorid: 1360

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 4

Vello Kokk
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 280

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1

Riho Pihlapuu
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Andrus Saare
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 1230

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 3

Rein Langeproon
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Vahur Tarkmees
★★★★

......

Krediidiskoor: Neutraalne

Maineskoorid: 920

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 2

KOHILA MAJA OÜ

Esindusõiguse ajalugu
?
Vesi ja jäätmed
27a
Eesti
 
Aare Ader ... - ...
Vivika Urb ... - ...
Vahur Tarkmees ... - ...
Rein Langeproon ... - ...
Andrus Saare ... - ...
Riho Pihlapuu ... - ...
Vello Kokk ... - ...
Sven Rosenštok ... - ...
Andrus Tamm ... - ...
Vello Kokk ... - ...
Ain Kalmet ... - ...
Peeter Lääts ... - ...
Peep Torgo ... - ...
Aavo Kergand ... - ...
Aare Abel ... - ...
Arne Mänd ... - ...
1998
2002
2006
2010
2013
2017
2021
2025
1998
2000
2003
2005
2008
2010
2013
2015
2018
2020
2023
2025

KOHILA MAJA OÜ

Omanikud
?

Endised omanikud

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusOsaluse liikOsalus
0.01
..................
100%

Endised omanikud

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusLõpp
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................

......

!
..................

KOHILA MAJA OÜ

Muud seotud isikud
?

Endised muud isikud

NimiKrediidiskoorRollAlgus
0.26
............
0.01
............
0.01
............

Muud seotud isikud (kehtetud seosed)

NimiKrediidiskoorRollAlgusLõpp
!
..................
0.01
..................
0.01
..................
!
..................
0.99
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.50
..................
0.01
..................
0.01
..................
!
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.40
..................
!
..................

Finantsid ja varad

KOHILA MAJA OÜ

Firmaväärtus

KOHILA MAJA OÜ

Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgad

KOHILA MAJA OÜ

Kvartaalsed näitajad
KvartalKäiveMaksustatud käiveTööjõu tootlikkusTööjõu tootlikkusTöötajaidRiiklikud maksudTööjõu maksud
2025 I* ............* ..............................
2024 IV* ............* ..............................
2024 III* ............* ..............................
2024 II* ............* ..............................
2024 I* ............* ..............................
2023 IV* ............* ..............................
2023 III* ............* ..............................
2023 II* ............* ..............................
2023 I* ............* ..............................
2022 IV* ............* ..............................
2022 III* ............* ..............................
2022 II* ............* ..............................
2022 I* ............* ..............................
2021 IV* ............* ..............................
2021 III* ............* ..............................
2021 II* ............* ..............................
2021 I* ............* ..............................
2020 IV* ............* ..............................
2020 III* ............* ..............................
2020 II* ............* ..............................
2020 I* ............* ..............................
2019 IV* ............* ..............................
2019 III* ............* ..............................
2019 II* ............* ..............................
2019 I* ............* ..............................
2018 IV* ............* ..............................
2018 III* ............* ..............................
2018 II* ............* ..............................
2018 I* ............* ..............................
2017 IV* ............* ..............................
2017 III* ............* ..............................
2017 II* ............* ..............................
2017 I* ............* ..............................
2016 IV* ............* ..............................
2016 III* ............* ..............................
2016 II* ............* ..............................
2016 I* ............* ..............................
2015 IV* ............* ..............................
2015 III* ............* ..............................
2015 II* ............* ..............................
2015 I* ............* ..............................

KOHILA MAJA OÜ

Müügitulu tegevusalade lõikes

KOHILA MAJA OÜ

Müügitulu riikide lõikes

KOHILA MAJA OÜ

Finantsnäitajad ja prognoos

KOHILA MAJA OÜ

Finantsreiting: "RAHULDAV" (2025 prognoos)
2025 prognoos
LIKVIIDSUS
?
Puhaskäibekapital
...
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja
...
VÕÕRKAPITALI KASUTAMINE
?
Põhivarade käibekordaja (X)
...
EFEKTIIVSUS
?
Võlakordaja (X)
...
Kapitaliseerituse kordaja (X)
...
TULUTOOVUS
?
Müügi tulutase (%)
...
Koguvara tulutase (%)
...
Omakapitali tulutase (%)
...
Mitterahuldav
1
2
3
4
5
Väga hea

KOHILA MAJA OÜ

Kinnisvara seisuga 22.04.2025

Kehtivad või kehtetud kinnistud

igon K......
igon S......
igon K......
igon P......
igon S......
igon K......
igon T......
igon P......
igon T......
igon V......

KOHILA MAJA OÜ

Majandusaasta aruanded
Aasta Periood Esitatud Aruande PDF
2023 01.01.2023–31.12.2023 20.05.2024 ......
2022 01.01.2022–31.12.2022 31.05.2023 ......
2021 01.01.2021–31.12.2021 17.06.2022 ......
2020 01.01.2020–31.12.2020 19.05.2021 ......
2019 01.01.2019–31.12.2019 21.05.2020 ......
2018 01.01.2018–31.12.2018 10.05.2019 ......
2017 01.01.2017–31.12.2017 14.05.2018 ......
2016 01.01.2016–31.12.2016 03.05.2017 ......
2015 01.01.2015–31.12.2015 09.05.2016 ......
2014 01.01.2014–31.12.2014 12.05.2015 ......
2013 01.01.2013–31.12.2013 07.07.2014 ......
2012 01.01.2012–31.12.2012 17.05.2013 ......
2011 01.01.2011–31.12.2011 25.06.2012 ......
2010 01.01.2010–31.12.2010 23.05.2011 ......
2009 01.01.2009–31.12.2009 18.05.2010 ......
2008 01.01.2008–31.12.2008 19.05.2009 ......
2007 01.01.2007–31.12.2007 13.05.2008 ......
2006 01.01.2006–31.12.2006 10.04.2007 ......
2005 01.01.2005–31.12.2005 22.06.2006 ......
2004 01.01.2004–31.12.2004 30.06.2005 ......
2003 01.01.2003–31.12.2003 30.06.2004 ......
2002 01.01.2002–31.12.2002 22.01.2004 ......
2001 01.01.2001–31.12.2001 07.06.2002 ......
2000 01.01.2000–31.12.2000 29.06.2001 ......
1999 01.01.1999–31.12.1999 30.06.2000 ......

Kohustused ja võlad

KOHILA MAJA OÜ

Krediidiskoori ajalugu ja prognoos
Soovitatav krediidilimiit

... €

Soovitatav maksetähtaeg

......

Äririski klassid:

Usaldusväärne Neutraalne
Piiripealne Problemaatiline Riskantne

KOHILA MAJA OÜ

Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 22.04.2025
?
Aruandekohustused: ......
Majandusaasta aruanded: ......
Maksudeklaratsioonid:......

Varasid kohustuste katteks (lühiajaliselt)
Varad: ...... €1 EURO lühiajaliste võlakohustuste katteks vara: ...... €
Kohustused: ...... €Puhaskäibe kapital: ...... €

KOHILA MAJA OÜ

Võlanõuete ajalugu
?
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
Võlanõuded seisuga ......
Maksuvõlg ...... €
Eravõlg ...... €

Võlanõuded kokku: ...... €

Viimased ajaloo sündmused
...... ......

KOHILA MAJA OÜ

Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)
?
KvartalKäiveMaksustatud käiveTasutud riiklikud maksudTasutud tööjõumaksudTöötajate arv
2025 I* ...... €...... €...... €...... €......
2024 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2024 III* ...... €...... €...... €...... €......
2024 II* ...... €...... €...... €...... €......
2024 I* ...... €...... €...... €...... €......
2023 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2023 III* ...... €...... €...... €...... €......
2023 II* ...... €...... €...... €...... €......
2023 I* ...... €...... €...... €...... €......
2022 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2022 III* ...... €...... €...... €...... €......
2022 II* ...... €...... €...... €...... €......
2022 I* ...... €...... €...... €...... €......
2021 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2021 III* ...... €...... €...... €...... €......
2021 II* ...... €...... €...... €...... €......
2021 I* ...... €...... €...... €...... €......
2020 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2020 III* ...... €...... €...... €...... €......
2020 II* ...... €...... €...... €...... €......
2020 I* ...... €...... €...... €...... €......
2019 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2019 III* ...... €...... €...... €...... €......
2019 II* ...... €...... €...... €...... €......
2019 I* ...... €...... €...... €...... €......
2018 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2018 III* ...... €...... €...... €...... €......
2018 II* ...... €...... €...... €...... €......
2018 I* ...... €...... €...... €...... €......
2017 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2017 III* ...... €...... €...... €...... €......
2017 II* ...... €...... €...... €...... €......
2017 I* ...... €...... €...... €...... €......
2016 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2016 III* ...... €...... €...... €...... €......
2016 II* ...... €...... €...... €...... €......
2016 I* ...... €...... €...... €...... €......
2015 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2015 III* ...... €...... €...... €...... €......
2015 II* ...... €...... €...... €...... €......
2015 I* ...... €...... €...... €...... €......

KOHILA MAJA OÜ

Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 22.04.2025
?

Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD

KOHILA MAJA OÜ

Maksekäsuosakonna määrused seisuga 22.04.2025
?

Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD

KOHILA MAJA OÜ

Kohtumäärused registris seisuga 22.04.2025
?
Logo

Puuduste kõrvaldamise määrus

03.05.2023

Määruse number: Ä 30024111 / M18

Määruse olek Jõustunud: 03.05.2023

Määruse jõustumine või lisatähtaeg: 03.05.2023

Määruse olek: Puudused kõrvaldatud


Logo

Puuduste kõrvaldamise määrus

27.12.2022

Määruse number: Ä 30024111 / M17

Määruse olek Jõustunud: 29.12.2022

Määruse jõustumine või lisatähtaeg: 27.12.2022

Määruse olek: Puudused kõrvaldatud


Logo

Puuduste kõrvaldamise määrus

22.10.2021

Määruse number: Ä 30024111 / M16

Määruse olek Jõustunud: 02.12.2021

Määruse jõustumine või lisatähtaeg: 22.10.2021

Määruse olek: Puudused kõrvaldatud


Logo

Puuduste kõrvaldamise määrus

22.10.2021

Määruse number: Ä 30024111 / M15

Määruse olek Jõustunud: 21.10.2021

Määruse jõustumine või lisatähtaeg: 22.10.2021

Määruse olek: Puudused kõrvaldatud


Logo

Puuduste kõrvaldamise määrus

05.12.2019

Määruse number: Ä 30024111 / M14

Määruse olek Jõustunud: 08.12.2019

Määruse jõustumine või lisatähtaeg: 05.12.2019

Määruse olek: Puudused kõrvaldatud


KOHILA MAJA OÜ

Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 22.04.2025
?
Pilt

03.12.2024
Laadi alla
Sisu:Tarbija kinnistul oli vee leke ning tarbija esitas nõude veetrasside haldaja vastu.

Pilt

21.08.2024
Laadi alla
Sisu:Pooled on sõlminud liitumislepingu ja ÜVK teenuse osutamise lepingu. Kaupleja nõuab, et tarbija enda kinnistul likvideeriks enda kuludega isetühjeneva maakraani. Viidatakse joogivee saastumisele Kuressaares, kuid ei ole esitatud tõendeid selle kohta, et selle reostuse põhjus oli isetühjenevad maakraanid, samuti ei esita kaupleja põhjendust sellele, missugusel õiguslikul alusel on nõue esitatud. Pooltevaheline leping ei võimalda panna tarbijale kohustusi enda kinnistul ehitustöid teha. Puudub alus kahelda selles, et tarbija kinnistule rajatud veetaristu vastab nõuetele, mille alusel see tuli rajada. Kui tarbija on enda kinnistul ehitustööd teinud vastavuses õigusaktidega ja saanud kasutusloa, siis on ehitis seaduslik. Kui vee-ettevõtja otsustab, et tema ühisveevärgiga ei tohi enam olla ühendatud teatud maakraanid, siis ei saa vee-ettevõtjal sellist kohustust õigusliku aluseta võimalik muuta siduvaks enda lepingupartnerile. Ka KOV ei saa õigusliku aluseta muuta kehtivaid ehitusnorme viisil, mis sunnivad hoone omanikke seaduslikult ehitatud hooneid või rajatisi ümber ehitama. Eluliselt ei ole usutav, et ülevooluga maakraani puhul saaks reostunud vesi sattuda ühisveevärki, ettekujutatav on olukord, kus reostunud vesi võib sattuda selle maakraaniga seotud hoone veevärki. Kaupleja on analoogsetes olukordades väitnud, et tal on õigus ÜVVKS § 42 alusel tarbija veevarustus sulgeda. Sellist õigust kauplejal esitatud tõendite alusel ei ole. Kui kaupleja seda siiski teeb, võib tarbija pöörduda kohtu poole ja nõuda esialgse õiguskaitse korras veevarustuse kohest taastamist. Kui ilmnenud on asjaolud, mille alusel teatud seadmete kasutamine võib ohustada ühisveevärki ja varem on selliste seadmete kasutamine olnud õiguspärane, siis tuleb vastav muudatus ja ümberehitustööd läbi viia õiguslikult korrektsel alusel. ÜVVKS § 61 lg 1 sätestab, et ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga ühendatud tarbimiskoha veevärki ja kanalisatsiooni peab tarbija hoidma sellises korras, et need ei kahjustaks ühisveevärki või -kanalisatsiooni, keskkonda ja teiste isikute vara ega takistaks ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni teenuste osutamist. Antud juhul on kaupleja avaldatu alusel tegemist uue nõudega, mitte tarbija poolt enda seadmete korrashoiukohustuse rikkumisega. Vee-ettevõtja ei saa õigusliku aluseta kehtestada tarbijatele nõudeid kinnistusisese veesüsteemi ümberehitamiseks. Nõuded ehitistele saab kehtestada seaduse ja selle alusel antud õigusaktidega. ÜVVKS § 61 lg 4 sätestab, et kohaliku omavalitsuse üksus võib ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni kasutamise eeskirjaga kehtestada tarbimiskoha veevärgi või kanalisatsiooni rajamise ja kasutamise nõudeid, mis on vajalikud ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni toimimise tagamiseks ning inimeste, rajatiste ja keskkonna kaitseks. Seega oleks sarnaseid uusi nõudeid võimalik kehtestada KOV õigusaktiga edasiulatuvalt, rahvatervise või muu kaaluka huvi korral ilmselt ka olemasolevate seadmete suhtes. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et Kuressaare reostuse tekkimise tõttu on mõistlik ja vajalik vahetada välja isetühjenevad maakraanid, siis esiteks tuleks kaaluda vastava õigusakti algatamist või saavutada ühisveevärgiga liitunutega kokkulepped ja teostada ehitamiseks vajalik asjaajamine vee-ettevõtja või KOV poolt ja juhul, kui kinnistuomanik ei ole nõus kandma ehitamisega seotud kulusid, siis tellida vastavad ehitustööd KOV või vee-ettevõtja poolt. Sealjuures peab tagama, et muudatustöö võimaldab tarbijale samad funktisonaalsused, nagu oli likvideeritaval süsteemil, kuna vastasel juhul võiks kinnistuomanikul tekkida kahju hüvitamise nõue. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et tarbijal oli kohustus kulude kandmiseks ja töö teostamiseks, on vee-ettevõtjal töö teostamise järgselt võimalus nõuda tekkinud kulude hüvitamist. Kaupleja poolt tarbijale esitatud nõudel maakraani asendamiseks puudub kaupleja esitatut arvestades alus. Kuna nõude on esitanud kaupleja, lasus kauplejal kohustus esitatud nõude alus tõendada, kaupleja ei ole seda teinud.

Pilt

20.03.2024
Laadi alla
Sisu:Pooled on sõlminud liitumislepingu ja ÜVK teenuse osutamise lepingu. Kaupleja teatab 14.09.2023 9:28 e-kirjas tarbijale, et "Oma nõudest Kohila Maja OÜ ei tagane ja igat asja ei saa seaduse või määrusega lahendada. OÜ Kohila Maja juhatuse liikmete otsus on, et maakraanid tuleb likvideerida. Et saaksime jätkuvalt pakkuda kvaliteetset ja puhast vett kogu Aespa ja Vilivere klientidele, on OÜ Kohila Maja sellise otsuse vastu võtnud, et reostusohuga kraanid tuleb likvideerida. Siiani pole klientidel sellega probleeme olnud, mõistavad ja saavad aru selle likvideerimise vajadusest. Õpime hetkel teiste vigadest, et selliseid probleeme kvaliteetse joogi vee müügil ei esineks nagu Saarema Veevärgil juhtus. Ajas asjad, tingimused ja nõuded muutuvad, seega annamegi teada, et paigaldatud maakraan tuleb likvideerida, samuti oleme selleks pakkunud omapoolse lahenduse. 2.4 alusel veevarustuse sisendtorul maakraanist veearvestini on haruühendused keelatud, mis tähendabki seda, et meie liitumispunktist veearvestini ei tohi olla katkestusi. Torustik peab olema ühes tükis kuni arvestini välja.". Pooltevaheline leping ei võimalda panna tarbijale kohustusi enda kinnistul ehitustöid teha. Kui tarbija on enda kinnistul ehitustööd teinud vastavuses õigusaktidega ja saanud kasutusloa, siis on ehitis eelduslikult seaduslik. Kui vee-ettevõtja otsustab, et tema ühisveevärgiga ei tohi enam olla ühendatud teatud maakraanid, siis ei ole vee-ettevõtjal sellist kohustust õigusliku aluseta võimalik muuta siduvaks enda lepingupartnerile. Ka KOV ei saa õigusliku aluseta muuta kehtivaid ehitusnorme viisil, mis sunnivad hoone omanikke seaduslikult ehitatud hooneid või rajatisi ümber ehitama. Selliseks nõudeks on vajalik seadusemuudatus. Kaupleja on väitnud, et tal on õigus ÜVVKS § 42 alusel tarbija veevarustus sulgeda. Sellist õigust kauplejal esitatud tõendite alusel ei ole. Kui kaupleja seda siiski teeb, võib tarbija pöörduda kohtu poole ja nõuda esialgse õiguskaitse korras veevarustuse kohest taastamist. Kui ilmnenud on asjaolud, mille alusel teatud seadmete kasutamine võib ohustada ühisveevärki ja varem on selliste seadmete kasutamine olnud õiguspärane, siis tuleb vastav muudatus ja ümberehitustööd läbi viia õiguslikult korrektsel alusel. ÜVVKS § 61 lg 1 sätestab, et ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga ühendatud tarbimiskoha veevärki ja kanalisatsiooni peab tarbija hoidma sellises korras, et need ei kahjustaks ühisveevärki või -kanalisatsiooni, keskkonda ja teiste isikute vara ega takistaks ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni teenuste osutamist. Antud juhul on kaupleja avaldatu alusel tegemist uue nõudega, mitte tarbija poolt enda seadmete korrashoiukohustuse rikkumisega. Vee-ettevõtja ei saa juhataja otsuse ega ka e-kirjaga kehtestada ehitusnõudeid. Nõuded ehitistele saab kehtestada seaduse ja selle alusel antud õigusaktidega. ÜVVKS § 61 lg 4 sätestab, et kohaliku omavalitsuse üksus võib ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni kasutamise eeskirjaga kehtestada tarbimiskoha veevärgi või kanalisatsiooni rajamise ja kasutamise nõudeid, mis on vajalikud ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni toimimise tagamiseks ning inimeste, rajatiste ja keskkonna kaitseks. Seega oleks sarnaseid uusi nõudeid võimalik kehtestada KOV õigusaktiga edasiulatuvalt, rahvatervise või muu kaaluka huvi korral ilmselt ka tagasiulatuvalt, kuid tagasiulatuva nõude puhul on kaheldav, kas on võimalik sätestada, et vastavad kulud peab kandma kinnistu omanik. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et Kuressaare reostuse veel mitteselge põhjuse väljaselgitamist ära ootamata on mõistlik ja vajalik vahetada välja isetühjenevad maakraanid, siis esiteks tuleks kaaluda vastava õigusakti algatamist või saavutada ühisveevärgiga liitunutega kokkulepped ja teostada ehitamiseks vajalik asjaajamine vee-ettevõtja või KOV poolt ja juhul, kui kinnistuomanik ei ole nõus kandma ehitamisega seotud kulusid, siis tellida vastavad ehitustööd KOV või vee-ettevõtja poolt. Kui tarbija on nõus, et vee-ettevõtja teeb ise maakraani likvideerimise ja vahetamise (mida tarbija on kinnitanud) ja vajadus seda teha on kiireloomuline, oleks mõistlik, kui vee-ettevõtja korraldab vastavate tööde teostamise. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et nende kulude kandmise kohustus on kinnistuomanikul, on vee-ettevõtjal tööde teostamise järel võimalus nõuda tarbijalt kulude hüvitamist. Kaupleja poolt tarbijale esitatud nõudel maakraani asendamiseks puudub kaupleja esitatut arvestades nii seaduslik kui lepingust tulenev alus. Kuna nõude on esitanud kaupleja, lasus kauplejal kohustus esitatud nõude alus tõendada. Kaupleja ei ole seda teinud ja kaupleja viidatud õigusaktide alusel kauplejal sellist nõudeõigust ei ole.  

Pilt

17.03.2024
Laadi alla
Sisu:Pooled on sõlminud liitumislepingu ja ÜVK teenuse osutamise lepingu. Kaupleja nõuab, et tarbija enda kinnistul likvideeriks enda kuludega isetühjeneva maakraani. Kaupleja viitav joogivee saastumisele Kuressaares, kuid ei esita tõendeid selle kohta, et selle reostuse põhjus oli isetühjenevad maakraanid, samuti ei esita kaupleja põhjendust sellele, missugusel õiguslikul alusel on nõue esitatud. Puudub kauplejapoolne selgitus sellele, kuidas saakks isetühjenevast maakraanist reovesi asula joogiveesüsteemi. Pooltevaheline leping ei võimalda panna tarbijale kohustusi enda kinnistul ehitustöid teha. Kui tarbija on enda kinnistul ehitustööd teinud vastavuses õigusaktidega ja saanud kasutusloa, siis on ehitis eelduslikult seaduslik. Kui vee-ettevõtja otsustab, et tema ühisveevärgiga ei tohi enam olla ühendatud teatud maakraanid, siis ei ole vee-ettevõtjal sellist kohustust õigusliku aluseta võimalik muuta siduvaks enda lepingupartnerile. Ka KOV ei saa õigusliku aluseta muuta kehtivaid ehitusnorme viisil, mis sunnivad hoone omanikke seaduslikult ehitatud hooneid või rajatisi ümber ehitama. Selliseks nõudeks on vajalik seadusemuudatus. Kaupleja on väitnud, et tal on õigus ÜVVKS § 42 alusel tarbija veevarustus sulgeda. Sellist õigust kauplejal esitatud tõendite alusel ei ole. Kui kaupleja seda siiski teeb, võib tarbija pöörduda kohtu poole ja nõuda esialgse õiguskaitse korras veevarustuse kohest taastamist. Kui ilmnenud on asjaolud, mille alusel teatud seadmete kasutamine võib ohustada ühisveevärki ja varem on selliste seadmete kasutamine olnud õiguspärane, siis tuleb vastav muudatus ja ümberehitustööd läbi viia õiguslikult korrektsel alusel. ÜVVKS § 61 lg 1 sätestab, et ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga ühendatud tarbimiskoha veevärki ja kanalisatsiooni peab tarbija hoidma sellises korras, et need ei kahjustaks ühisveevärki või -kanalisatsiooni, keskkonda ja teiste isikute vara ega takistaks ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni teenuste osutamist. Antud juhul on kaupleja avaldatu alusel tegemist uue nõudega, mitte tarbija poolt enda seadmete korrashoiukohustuse rikkumisega. Vee-ettevõtja ei saa õigusliku aluseta kehtestada tarbijatele nõudeid kinnistusisese veesüsteemi ümberehitamiseks. Nõuded ehitistele saab kehtestada seaduse ja selle alusel antud õigusaktidega. ÜVVKS § 61 lg 4 sätestab, et kohaliku omavalitsuse üksus võib ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni kasutamise eeskirjaga kehtestada tarbimiskoha veevärgi või kanalisatsiooni rajamise ja kasutamise nõudeid, mis on vajalikud ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni toimimise tagamiseks ning inimeste, rajatiste ja keskkonna kaitseks. Seega oleks sarnaseid uusi nõudeid võimalik kehtestada KOV õigusaktiga edasiulatuvalt, rahvatervise või muu kaaluka huvi korral ilmselt ka tagasiulatuvalt, kuid tagasiulatuva nõude puhul on kaheldav, kas on võimalik sätestada, et vastavad kulud peab kandma kinnistu omanik. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et Kuressaare reostuse tekkimise tõttu on mõistlik ja vajalik vahetada välja isetühjenevad maakraanid, siis esiteks tuleks kaaluda vastava õigusakti algatamist või saavutada ühisveevärgiga liitunutega kokkulepped ja teostada ehitamiseks vajalik asjaajamine vee-ettevõtja või KOV poolt ja juhul, kui kinnistuomanik ei ole nõus kandma ehitamisega seotud kulusid, siis tellida vastavad ehitustööd KOV või vee-ettevõtja poolt. Sealjuures peab tagama, et muudatustöö võimaldab tarbijale samad funktisonaalsused, nagu oli likvideeritaval süsteemil. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et tarbijal oli kohustus kulude kandmiseks ja töö teostamiseks, on vee-ettevõtjal töö teostamise järgselt võimalus nõuda tekkinud kulude hüvitamist. Kaupleja poolt tarbijale esitatud nõudel maakraani asendamiseks puudub kaupleja esitatut arvestades nii seaduslik kui lepingust tulenev alus. Kuna nõude on esitanud kaupleja, lasus kauplejal kohustus esitatud nõude alus tõendada, kaupleja ei ole seda teinud.

Pilt

17.03.2024
Laadi alla
Sisu:Pooled on sõlminud liitumislepingu ja ÜVK teenuse osutamise lepingu. Kaupleja nõuab, et tarbija enda kinnistul likvideeriks enda kuludega isetühjeneva maakraani. Kaupleja viitav joogivee saastumisele Kuressaares, kuid ei esita tõendeid selle kohta, et selle reostuse põhjus oli isetühjenevad maakraanid, samuti ei esita kaupleja põhjendust sellele, missugusel õiguslikul alusel on nõue esitatud. Puudub kauplejapoolne selgitus sellele, kuidas saakks isetühjenevast maakraanist reovesi asula joogiveesüsteemi. Pooltevaheline leping ei võimalda panna tarbijale kohustusi enda kinnistul ehitustöid teha. Kui tarbija on enda kinnistul ehitustööd teinud vastavuses õigusaktidega ja saanud kasutusloa, siis on ehitis eelduslikult seaduslik. Kui vee-ettevõtja otsustab, et tema ühisveevärgiga ei tohi enam olla ühendatud teatud maakraanid, siis ei ole vee-ettevõtjal sellist kohustust õigusliku aluseta võimalik muuta siduvaks enda lepingupartnerile. Ka KOV ei saa õigusliku aluseta muuta kehtivaid ehitusnorme viisil, mis sunnivad hoone omanikke seaduslikult ehitatud hooneid või rajatisi ümber ehitama. Selliseks nõudeks on vajalik seadusemuudatus. Kaupleja on väitnud, et tal on õigus ÜVVKS § 42 alusel tarbija veevarustus sulgeda. Sellist õigust kauplejal esitatud tõendite alusel ei ole. Kui kaupleja seda siiski teeb, võib tarbija pöörduda kohtu poole ja nõuda esialgse õiguskaitse korras veevarustuse kohest taastamist. Kui ilmnenud on asjaolud, mille alusel teatud seadmete kasutamine võib ohustada ühisveevärki ja varem on selliste seadmete kasutamine olnud õiguspärane, siis tuleb vastav muudatus ja ümberehitustööd läbi viia õiguslikult korrektsel alusel. ÜVVKS § 61 lg 1 sätestab, et ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga ühendatud tarbimiskoha veevärki ja kanalisatsiooni peab tarbija hoidma sellises korras, et need ei kahjustaks ühisveevärki või -kanalisatsiooni, keskkonda ja teiste isikute vara ega takistaks ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni teenuste osutamist. Antud juhul on kaupleja avaldatu alusel tegemist uue nõudega, mitte tarbija poolt enda seadmete korrashoiukohustuse rikkumisega. Vee-ettevõtja ei saa õigusliku aluseta kehtestada tarbijatele nõudeid kinnistusisese veesüsteemi ümberehitamiseks. Nõuded ehitistele saab kehtestada seaduse ja selle alusel antud õigusaktidega. ÜVVKS § 61 lg 4 sätestab, et kohaliku omavalitsuse üksus võib ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni kasutamise eeskirjaga kehtestada tarbimiskoha veevärgi või kanalisatsiooni rajamise ja kasutamise nõudeid, mis on vajalikud ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni toimimise tagamiseks ning inimeste, rajatiste ja keskkonna kaitseks. Seega oleks sarnaseid uusi nõudeid võimalik kehtestada KOV õigusaktiga edasiulatuvalt, rahvatervise või muu kaaluka huvi korral ilmselt ka tagasiulatuvalt, kuid tagasiulatuva nõude puhul on kaheldav, kas on võimalik sätestada, et vastavad kulud peab kandma kinnistu omanik. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et Kuressaare reostuse tekkimise tõttu on mõistlik ja vajalik vahetada välja isetühjenevad maakraanid, siis esiteks tuleks kaaluda vastava õigusakti algatamist või saavutada ühisveevärgiga liitunutega kokkulepped ja teostada ehitamiseks vajalik asjaajamine vee-ettevõtja või KOV poolt ja juhul, kui kinnistuomanik ei ole nõus kandma ehitamisega seotud kulusid, siis tellida vastavad ehitustööd KOV või vee-ettevõtja poolt. Sealjuures peab tagama, et muudatustöö võimaldab tarbijale samad funktisonaalsused, nagu oli likvideeritaval süsteemil. Kui vee-ettevõtja on veendunud, et tarbijal oli kohustus kulude kandmiseks ja töö teostamiseks, on vee-ettevõtjal töö teostamise järgselt võimalus nõuda tekkinud kulude hüvitamist. Kaupleja poolt tarbijale esitatud nõudel maakraani asendamiseks puudub kaupleja esitatut arvestades nii seaduslik kui lepingust tulenev alus. Kuna nõude on esitanud kaupleja, lasus kauplejal kohustus esitatud nõude alus tõendada, kaupleja ei ole seda teinud.

KOHILA MAJA OÜ

Kohtuistungid seisuga 22.04.2025
?

Kohtuistungid PUUDUVAD

KOHILA MAJA OÜ

Kohtulahendid seisuga 22.04.2025
?

Kohtulahendid PUUDUVAD

KOHILA MAJA OÜ

Teadaanded ja kuulutused seisuga 22.04.2025
?
Logo

Keskkonnaloa andmise või andmisest keeldumise teade

17.01.2023
Keskkonnaloa andmise või andmisest keeldumise teade
Avaldamise algus: 17.01.2023
Avaldamise lõpp: 18.01.2123
Keskkonnaamet avaldab teadaande keskkonnaseadustiku üldosa seaduse (KeÜS) § 58 lõike 3 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Kuusiku tn 15, Kohila alev, Kohila vald, Rapla maakond, 79805) on väljastatud muudetud keskkonnaluba nr L.VV/331387. Keskkonnaluba nr L.VV/331387 muudeti seoses Kohila alevi Ordoviitsiumi ja Ordoviitsiumi-Kambriumi põhjaveevarude ümberhindamisega ja uue põhjaveevaru kinnitamisega kuni 31.12.2052. Keskkonnaloas määrati Kohila alevi Ordoviitsiumi ja Ordoviitsiumi-Kambriumi puurkaevude lubatud põhjavee võtmise kehtivuse perioodi lõpuks 31.12.2052.

Haldusakti ja muude asjasse puutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti kontorites üle Eesti
Digitaalselt on dokumendid kättesaadavad Keskkonnaameti keskkonnaotsuste infosüsteemis https://kotkas.envir.ee/menetlus/M-122541.
Keskkonnaamet
Roheline 64, Pärnu
Telefon: 662 5999
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 2028668

Logo

Keskkonnaloa andmise või andmisest keeldumise teade

05.04.2021
Keskkonnaloa andmise või andmisest keeldumise teade
Avaldamise algus: 05.04.2021
Avaldamise lõpp: 06.04.2121
Keskkonnaamet avaldab teadaande keskkonnaseadustiku üldosa seaduse (KeÜS) § 58 lõike 3 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Kuusiku tn 15, Kohila alev, Kohila vald, Rapla maakond) muudetud keskkonnaluba nr L.VV/331387 on välja antud. Keskkonnaloasse lisati kaks puurkaevu: Aespa I ja Aespa II. Nende asukohaks on Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Suvila tee 27b (katastritunnus 31701:001:1323). Aespa I puurkaev võtab vett Ordoviitsiumi-Kambriumi põhjaveekogumist Lääne-Eesti vesikonnas, Aespa II puurkaev Kambriumi-Vendi Voronka põhjaveekogumist.
Vee erikasutuse keskkonnaloale liideti ka jäätmekäitlemise keskkonnaluba nr L.JÄ/333239, jäätmekäitlemise keskkonnaluba nr L.JÄ/333239 tunnistati kehtetuks.

Keskkonnaamet kaalus keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 6 lg 1 ning Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 „Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu“ § 15 p 8 alusel keskkonnamõju hindamise algatamise vajalikkust, koostades selleks 15.03.2021 eelhinnangu korralduse nr DM-112080-15 lisana. Keskkonnaamet leidis keskkonnamõju hindamise eelhinnangu alusel, et kavandatava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju, mistõttu keskkonnamõju hindamine ei ole vajalik, samuti ei ole vajalikud täiendavad uuringud.

Haldusakti ja muude asjasse puutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda digitaalselt.
Digitaalselt on dokumendid kättesaadavad keskkonnaotsuste infosüsteemis KOTKAS (https://kotkas.envir.ee/) keskkonnaloa nr L.VV/331387 alt.
Keskkonnaamet
Roheline 64, Pärnu
Telefon: 662 5999
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1738704

Logo

Keskkonnaloa eelnõu avalikustamise teade

15.03.2021
Keskkonnaloa eelnõu avalikustamise teade
Avaldamise algus: 15.03.2021
Avaldamise lõpp: 16.03.2121
Keskkonnaamet avaldab teadaande keskkonnaseadustiku üldosa seaduse (KeÜS) § 47 lõike 2 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79805) keskkonnaloa nr L.VV/331387 muutmise eelnõu, selle andmiseks koostatud korralduse eelnõu ning seonduva eelhinnangu ja keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsuse eelnõu on valminud.

Osaühing Kohila Maja taotleb kahe puurkaevu lisamist vee erikasutuse keskkonnaloasse nr L.VV/331387. Lisaks liidetakse vee erikasutuse keskkonnaloale jäätmekäitlemise keskkonnaluba nr L.JÄ/333239.

Keskkonnaamet on kaalunud keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 6 lg 2 ja Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 „Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu“ § 15 p 8 alusel keskkonnamõju hindamise algatamise vajalikkust. Keskkonnaamet on keskkonnamõju hindamise eelhinnangu otsuse eelnõus leidnud, et kavandatava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju, mistõttu keskkonnamõju hindamise algatamine ja läbiviimine ei ole vajalik.

Eelnõu(de) , loa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda digitaalselt.
Eelnõud on digitaalselt kättesaadavad keskkonnaotsuste infosüsteemis KOTKAS (https://kotkas.envir.ee/) menetluse nr M-112080 alt.

Ettepanekuid ja vastuväiteid eelnõu(de)le saab esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil info@keskkonnaamet.ee või postiaadressil Roheline 64, 80010 Pärnu linn, kahe nädala jooksul alates teate ilmumisest ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
 Keskkonnaamet teeb ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata.
Keskkonnaamet
Roheline 64, Pärnu
Telefon: 662 5999
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1728362

Logo

Keskkonnaloa menetluse algatamise teade

02.02.2021
Keskkonnaloa menetluse algatamise teade
Avaldamise algus: 02.02.2021
Avaldamise lõpp: 03.02.2121
Keskkonnaamet avaldab teadaande keskkonnaseadustiku üldosa seaduse (KeÜS) § 47 lõike 2 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79805) esitas keskkonnaloa nr L.VV/331387 muutmise taotluse, et lisada Rapla maakonnas Kohila vallas Aespa alevikus Suvila tee 27b kinnistul (katastritunnus 31701:001:1323) asuvad kaks puurkaevu keskkonnaloale. Puurkaevust 59255 (keskkonnaregistrikood PRK0059255) taotletakse põhjaveevõttu 41 940 m3/kvartalis ehk 167 760 m3/aastas Ordoviitsiumi-Kambriumi põhjaveekogumist ning puurkaevust 61672 (keskkonnaregistrikood PRK0061672) taotletakse põhjaveevõttu 41 940 m3/kvartalus ehk 167 760 m3/aastas Kambriumi-Vendi Voronka põhjaveekogumist. Lisaks liidetakse vee erikasutuse keskkonnaloale nr L.VV/331387 jäätmete käitlemiseks väljastatud keskkonnaluba nr L.JÄ/333239. Ühtne keskkonnaluba jääb numbriga L.VV/331387.

Keskkonnaloa muutmise taotlusega ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda tutvuda Keskkonnaametis (va eriolukorra ajal) ja keskkonnaotsuste infosüsteemis kotkas.envir.ee (menetlus nr M-112080).
Taotlus on digitaalselt kättesaadav aadressil https://kotkas.envir.ee/permits/public_application_view?represented_id=&search=1&applicant=&proceeding_nr=112080&permit_nr=&register_date_start=&register_date_end=&application_type=&proceeding_id=12162.

Kuni keskkonnaloa muutmise või muutmisest keeldumise otsuse tegemiseni on igaühel õigus esitada Keskkonnaametile põhjendatud ettepanekuid ja vastuväiteid.  Ettepanekuid ja vastuväiteid võib esitada suuliselt või kirjalikult e-posti aadressile info@keskkonnaamet.ee või postiaadressile Kuusiku tee 6, Rapla. 

Keskkonnaloa muutmise eelnõu valmimisest teavitab Keskkonnaamet täiendavalt ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Keskkonnaamet
Roheline 64, Pärnu
Telefon: 662 5999
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1710823

Logo

Keskkonnaloa andmise või andmisest keeldumise teade

19.05.2020
Keskkonnaloa andmise või andmisest keeldumise teade
Avaldamise algus: 19.05.2020
Avaldamise lõpp: 20.05.2120
Keskkonnaamet avaldab teadaande keskkonnaseadustiku üldosa seaduse (KeÜS) § 58 lõike 3 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) on väljastatud muudetud keskkonnaluba vee erikasutuseks L.VV/331387.

Seoses loa andmise ajal kehtinud õigusaktide ning nendest tulenevate nõuete muutumisega, algatas Keskkonnaamet keskkonnaloa nr L.VV/331387 muutmise menetluse eesmärgiga viia luba kooskõlla kehtiva õigusega.

Keskkonnaloas muudeti puurkaevude ja väljalaskmete nimetusi; määrati, et omaseire proovivõtja peab olema atesteeritud ja alla 2000 ie reoveepuhasti reostuskoormust tuleb mõõta üks kord seitsme aasta jooksul ning vaadati keskkonnaluba kogu ulatuses üle, et kaasajastada selle sõnastust ja teabe esitamise nõudeid.

Keskkonnaloa õigusnormidega vastavusse viimise tegevus ei kuulu keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimise seadus § 6 lõike 1 ega Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 ”Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu” loetellu, mistõttu puudus vajadus algatada keskkonnamõju hindamine või kaaluda selle vajalikkust.

Haldusakti ja muude asjasse puutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaametis (va hädaolukorra ajal) ja keskkonnaotsuste infosüsteemis kotkas.envir.ee (menetlus nr M-108840).
Digitaalselt on dokumendid kättesaadavad keskkonnaotsuste infosüsteemis kotkas.envir.ee (menetlus nr M-108840).
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1595942

Logo

Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise teade

10.12.2018
Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise teade
Avaldamise algus: 10.12.2018
Avaldamise lõpp: 11.12.2118
Keskkonnaamet avaldab teadaande veeseaduse (VeeS) § 9¹ lõike 5 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) väljastati keskkonnamõju hindamist algatamata muudetud vee erikasutusluba nr L.VV/331387.

Vee erikasutusluba muudeti seoses vastutava isiku muutumisega - alates 01.11.2018 on Kohila Maja OÜ juhatuse liige Vahur Tarkmees. Lisaks sellele avastas loa andja vee erikasutusloa L.VV/331387 punktis 11 vea, kus määrati suubla seires seiratavateks näitajateks BHT7, heljum, KHT, pH, üldfosfor ja üldlämmastik. Tegelikult peaks suubla seires seirama järgmiseid näitajaid: ammoonium, BHT5, lahustunud hapnik, pH, üldfosfor ja üldlämmastik. Seetõttu muudab loa andja oma vea punktis 11 ja asendab seiratavad näitajad BHT7, heljum ja KHT seiratavate näitajatega ammoonium, BHT5 ja lahustunud hapnik.

Kavandatav tegevus ei kuulu keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimise seadus § 6 lõike 1 ega Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 ”Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu” loetellu, mistõttu puudus vajadus algatada keskkonnamõju hindamine või kaaluda selle vajalikkust.

Haldusakti ja muude asjasse puutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Lääne regiooni Rapla kontoris (aadress: Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn, e-post: info@keskkonnaamet.ee, kontakttelefon: 484 1171). Kontaktisikuks on Marii Leinberg (e-post: marii.leinberg@keskkonnaamet.ee, kontakttelefon 5699 3062).
Digitaalselt on dokumendid kättesaadavad Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.
Vee erikasutusluba nr L.VV/331387 on kantud keskkonnalubade infosüsteemi ja on nähtav aadressil https://eteenus.keskkonnaamet.ee/.
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1401659

Logo

Vee erikasutusloa eelnõu avalikustamise teade

23.11.2018
Vee erikasutusloa eelnõu avalikustamise teade
Avaldamise algus: 23.11.2018
Avaldamise lõpp: 24.11.2118
Keskkonnaamet avaldab teadaande veeseaduse (VeeS) § 9¹ lõike 1 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) vee erikasutusloa nr L.VV/331387 muutmise otsuse ja loa eelnõu on valminud.

Ettevõte soovis vee erikasutusluba muuta seoses vastutava isiku muutumisega - alates 01.11.2018 on Kohila Maja OÜ juhatuse liige Vahur Tarkmees. Lisaks sellele avastas loa andja vee erikasutusloa L.VV/331387 punktis 11 vea, kus määrati suubla seires seiratavateks näitajateks BHT7, heljum, KHT, pH, üldfosfor ja üldlämmastik. Tegelikult peaks suubla seires seirama järgmiseid näitajaid: ammoonium, BHT5, lahustunud hapnik, pH, üldfosfor ja üldlämmastik. Seetõttu muudab loa andja oma vea punktis 11 ja asendab seiratavad näitajad BHT7, heljum ja KHT seiratavate näitajatega ammoonium, BHT5 ja lahustunud hapnik.

Eelnõu(de) , loa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Lääne regiooni Rapla kontoris (aadress: Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn, e-post: info@keskkonnaamet.ee, telefon: 484 1171).
Eelnõu(d) on digitaalselt kättesaadav(ad) Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.

Ettepanekuid ja  vastuväiteid eelnõu(de)le saab esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil (info@keskkonnaamet.ee) või postiaadressil (Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn), kahe nädala jooksul alates teate ilmumisest ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Keskkonnaamet teeb ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata.
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1391897

Logo

Vee erikasutusloa menetluse algatamise teade

21.11.2018
Vee erikasutusloa menetluse algatamise teade
Avaldamise algus: 21.11.2018
Avaldamise lõpp: 22.11.2118
Keskkonnaamet avaldab teadaande veeseaduse (VeeS) § 9¹ lõike 1 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) poolt 20.11.2018 esitatud vee erikasutusloa L.VV/331387 muutmise taotlus nr 14-3/18/18870 on võetud menetlusse.

Ettevõte soovis vee erikasutusluba muuta seoses vastutava isiku muutumisega - alates 01.11.2018 on Kohila Maja OÜ juhatuse liige Vahur Tarkmees. Lisaks sellele avastas loa andja vee erikasutusloa L.VV/331387 punktis 11 vea, kus määrati suubla seires seiratavateks näitajateks BHT7, heljum, KHT, pH, üldfosfor ja üldlämmastik. Tegelikult peaks suubla seires seirama järgmiseid näitajaid: ammoonium, BHT5, lahustunud hapnik, pH, üldfosfor ja üldlämmastik. Seetõttu muudab loa andja oma vea punktis 11 ja asendab seiratavad näitajad BHT7, heljum ja KHT seiratavate näitajatega ammoonium, BHT5 ja lahustunud hapnik.

Vee erikasutusloa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Lääne regiooni Rapla kontoris (aadress: Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn, e-post: info@keskkonnaamet.ee, telefon 484 1171). Taotlus on digitaalselt kättesaadav Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.

Kuni vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise otsuse tegemiseni on igaühel õigus esitada Keskkonnaametile taotluse kohta põhjendatud ettepanekuid ja vastuväiteid. Ettepanekuid ja vastuväiteid võib esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil (info@keskkonnaamet.ee) või postiaadressil (Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn).

Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise otsuse eelnõu valmimisest teavitab Keskkonnaamet täiendavalt ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1390675

Logo

Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise teade

25.09.2018
Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise teade
Avaldamise algus: 25.09.2018
Avaldamise lõpp: 26.09.2118
Keskkonnaamet avaldab teadaande veeseaduse (VeeS) § 9¹ lõike 5 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) väljastati keskkonnamõju hindamist algatamata vee erikasutusluba nr L.VV/331387 tähtajatult.

Vee erikasutusluba väljastati Rapla maakonnas Kohila vallas põhjavee võtmiseks kümne puurkaevuga ning heitvee juhtimiseks Keila jõkke (VEE1096100) ühe ja Maidla jõkke (VEE1098300) kahe väljalasuga.

Keskkonnaamet kaalus keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 6 lg 2 p 18 ja Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 „Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu“ § 1 lg 1 ja § 11 p 8 alusel keskkonnamõju hindamise algatamise vajalikkust. Keskkonnaamet on keskkonnamõju hindamise eelhinnangu otsuse eelnõus leidnud, et kavandatava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju, mistõttu keskkonnamõju hindamise algatamine ja läbiviimine ei ole vajalik.

Haldusakti ja muude asjasse puutuvate dokumentidega (sh keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsusega) on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Lääne regiooni Rapla kontoris (aadress: Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn, e-post: info@keskkonnaamet.ee, kontakttelefon: 484 1171). Kontaktisikuks on Marii Leinberg (e-post: marii.leinberg@keskkonnaamet.ee, kontakttelefon 5699 3062).
Digitaalselt on dokumendid kättesaadavad Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.
Vee erikasutusluba nr L.VV/331387 on kantud keskkonnalubade infosüsteemi ja on nähtav aadressil https://eteenus.keskkonnaamet.ee/.
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1351171

Logo

Vee erikasutusloa eelnõu avalikustamise teade

23.08.2018
Vee erikasutusloa eelnõu avalikustamise teade
Avaldamise algus: 23.08.2018
Avaldamise lõpp: 24.08.2118
Keskkonnaamet avaldab teadaande veeseaduse (VeeS) § 9¹ lõike 1 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) vee erikasutusloa nr L.VV/331387 andmise otsuse ja loa eelnõu ning taotletava tegevuse keskkonnamõju hindamise eelhinnang koos keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsuse eelnõuga on valminud.

Vee erikasutusluba taotleti Rapla maakonnas Kohila vallas põhjavee võtmiseks kümne puurkaevuga ning heitvee juhtimiseks Keila jõkke (VEE1096100) ühe ja Maidla jõkke (VEE1098300) kahe väljalasuga.

Keskkonnaamet on kaalunud keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 6 lg 2 p 18 ja Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 „Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu“ § 1 lg 1 ja § 11 p 8 alusel keskkonnamõju hindamise algatamise vajalikkust. Keskkonnaamet on keskkonnamõju hindamise eelhinnangu otsuse eelnõus leidnud, et kavandatava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju, mistõttu keskkonnamõju hindamise algatamine ja läbiviimine ei ole vajalik.

Eelnõu(de) , loa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Lääne regiooni Rapla kontoris (aadress: Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn, e-post: info@keskkonnaamet.ee, telefon: 484 1171).
Eelnõu(d) on digitaalselt kättesaadav(ad) Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.

Ettepanekuid ja  vastuväiteid eelnõu(de)le saab esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil (info@keskkonnaamet.ee) või postiaadressil (Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn), kahe nädala jooksul alates teate ilmumisest ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Keskkonnaamet teeb ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata.
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1333173

Logo

Vee erikasutusloa menetluse algatamise teade

10.07.2018
Vee erikasutusloa menetluse algatamise teade
Avaldamise algus: 10.07.2018
Avaldamise lõpp: 11.07.2118
Keskkonnaamet avaldab teadaande veeseaduse (VeeS) § 9¹ lõike 1 alusel.

Keskkonnaamet teatab, et osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814) (aadress Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Kuusiku tn 15, 79801) poolt 27.06.2018 esitatud vee erikasutusloa taotlus nr 14-6/18/11079 on võetud menetlusse.

Osaühing Kohila Maja taotleb vee erikasutusluba Rapla maakonnas Kohila vallas põhjavee võtmiseks kümne puurkaevuga ning Kohila, Hageri ja Sutlema puhastite heitvee juhtimiseks Keila ja Maidla jõkke. Osaühingule Kohila Maja on väljastatud vee erikasutusluba L.VV/323587, mis lõppeb 30.09.2018.

Vee erikasutusloa taotluse ja muude asjassepuutuvate dokumentidega on võimalik tutvuda Keskkonnaameti Lääne regiooni Rapla kontoris (aadress: Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn, e-post: info@keskkonnaamet.ee, telefon 484 1171). Taotlus on digitaalselt kättesaadav Keskkonnaameti dokumendiregistrist aadressil http://dhs-adr-kea.envir.ee/.

Kuni vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise otsuse tegemiseni on igaühel õigus esitada Keskkonnaametile taotluse kohta põhjendatud ettepanekuid ja vastuväiteid. Ettepanekuid ja vastuväiteid võib esitada Keskkonnaametile suuliselt või kirjalikult e-posti aadressil (info@keskkonnaamet.ee) või postiaadressil (Tallinna mnt 14, pk 5, 79513 Rapla linn).

Vee erikasutusloa andmise või andmisest keeldumise otsuse eelnõu valmimisest teavitab Keskkonnaamet täiendavalt ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Keskkonnaamet
Narva mnt 7a, Tallinn
Telefon: 6807438
E-post: INFO@KESKKONNAAMET.EE
Teadaande number 1317108

Logo

Kinnistusraamatu registriosa avamise teade

23.12.2015
Kinnistusraamatu registriosa avamise teade
Avaldamise algus: 23.12.2015
Avaldamise lõpp: 24.03.2016
Tartu Maakohtu kinnistusosakond avaldab teadaande kinnistusraamatuseaduse (KRS) § 8¹ lõike 1 alusel.

Kinnistamiseks on esitatud kinnisasi:
1) katastritunnusega 31701:001:0683, mille asukoht on Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Luha tn 22 ja pindala 1939 m2;
2) katastritunnusega 31701:001:0685, mille asukoht on Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Luha tänav L3 ja pindala 1136 m2;
3) katastritunnusega 31701:001:0684, mille asukoht on Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Luha haljak ja pindala 1130 m2. 

Omanikuna kantakse kinnistusraamatusse osaühing Kohila Maja (registrikood: 10407814).

Ebatäpsustest või vigadest teates esitatud andmetes palun teatada kinnistusosakonnale ühe kuu jooksul käesoleva teate avaldamisest.

Registriosa avamise ja tehtava kande suhtes esitatud kaebus ei takista registriosa avamist. Kaebuse esitanud isik võib nõuda märke tegemiseks avatavasse kinnistusregistri ossa nõusolekut isikult, kes kantakse omanikuna kinnistusraamatusse (KRS § 8¹ lg 3).
Tartu Maakohtu kinnistusosakond
Pikk 32, 44307 Rakvere
Telefon: 601 1199, 5881 1177
E-post: kinnistusosakond@kohus.ee
Teadaande number 890850

Turundus

Äriseoste võrgustik

KOHILA MAJA OÜ

Äriseoste võrgustik
ÄRIRISKI KLASSID
Kustutatud
Usaldusväärne
Neutraalne
Piiripealne
Problemaatiline
Riskantne
Ajalooline seos
Aktiivne seos
käibe suurus
võla suurus
Seoste laiendamine
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Kasusaajate võrgustik

KOHILA MAJA OÜ

Kasusaaja võrgustik
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Seire sündmused

Filtreeri

Dropdown

Aasta

Dropdown

Tüüp

Neutraalne

Positiivne

Negatiivne

Seiresündmuseid ei leitud

Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus