FERRYSAN OÜ
Raporti kuupäev 21.04.2025
FERRYSAN OÜ
Endised nimed
- OÜ FERRYSAN
algus | lõpp |
---|---|
16.06.2006 | - |
märksõnad
- arhitektibürood
- arhitektuuribürood
- detailplaneering
- detailplaneeringute koostamine
- arhitekt
- kooskõlastused
- andmete digitaliseerimine
- nõustamine
FERRYSAN OÜ
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
FERRYSAN OÜ
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2025 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
FERRYSAN OÜ
OtsustajadEndised otsustajad
......
Krediidiskoor: Usaldusväärne
Maineskoorid: 1630
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 2
7 jälgijat
FERRYSAN OÜ
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Puudub
Maineskoorid: Puudub
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 0
9 jälgijat
FERRYSAN OÜ
Esindusõiguse ajaluguFERRYSAN OÜ
OmanikudEndised omanikud
Kasusaajad
Kasusaajate varade mahud ja väärtused
Finantsid ja varad
FERRYSAN OÜ
FirmaväärtusFERRYSAN OÜ
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadFERRYSAN OÜ
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
FERRYSAN OÜ
Müügitulu tegevusalade lõikesFERRYSAN OÜ
Müügitulu riikide lõikesFERRYSAN OÜ
Finantsnäitajad ja prognoosFERRYSAN OÜ
Finantsreiting: "VÄGA HEA" (2025 prognoos)FERRYSAN OÜ
Majandusaasta aruandedAasta | Periood | Esitatud | Aruande PDF |
---|---|---|---|
2023 | 01.01.2023–31.12.2023 | 25.06.2024 | ...... |
2022 | 01.01.2022–31.12.2022 | 08.06.2023 | ...... |
2021 | 01.01.2021–31.12.2021 | 31.05.2022 | ...... |
2020 | 01.01.2020–31.12.2020 | 01.07.2021 | ...... |
2019 | 01.01.2019–31.12.2019 | 17.06.2020 | ...... |
2018 | 01.01.2018–31.12.2018 | 24.06.2019 | ...... |
2017 | 01.01.2017–31.12.2017 | 14.06.2018 | ...... |
2016 | 01.01.2016–31.12.2016 | 10.06.2017 | ...... |
2015 | 01.01.2015–31.12.2015 | 28.06.2016 | ...... |
2014 | 01.01.2014–31.12.2014 | 27.06.2015 | ...... |
2013 | 01.01.2013–31.12.2013 | 11.06.2014 | ...... |
2012 | 01.01.2012–31.12.2012 | 20.06.2013 | ...... |
2011 | 01.01.2011–31.12.2011 | 19.06.2012 | ...... |
2010 | 01.01.2010–31.12.2010 | 28.06.2011 | ...... |
2009 | 01.01.2009–31.12.2009 | 28.06.2010 | ...... |
2008 | 01.01.2008–31.12.2008 | 29.06.2009 | ...... |
2007 | 01.01.2007–31.12.2007 | 05.08.2008 | ...... |
2006 | 01.01.2006–31.12.2006 | 27.06.2007 | ...... |
Kohustused ja võlad
FERRYSAN OÜ
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneFERRYSAN OÜ
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 21.04.2025FERRYSAN OÜ
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
FERRYSAN OÜ
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2025 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
FERRYSAN OÜ
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 21.04.2025Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
FERRYSAN OÜ
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 21.04.2025Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
FERRYSAN OÜ
Kohtumäärused registris seisuga 21.04.2025Kohtumäärused PUUDUVAD
FERRYSAN OÜ
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 21.04.2025Tarbijavaidlused PUUDUVAD
FERRYSAN OÜ
Kohtuistungid seisuga 21.04.2025Kohtuistungid PUUDUVAD
FERRYSAN OÜ
Kohtulahendid seisuga 21.04.2025Kohtumäärus haldusasjas nr 3-24-2853/11
Tartu Halduskohus Jõhvi kohtumaja
Seotud ettevõtted: | |
Kohtuasja number: | 3-24-2853/11 |
Menetlusliik: | Haldusasi |
Kohus: | Tartu Halduskohus Jõhvi kohtumaja |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | - |
Kohtu koosseis: | Ene Andresen |
Kohtuasja algus: | 15.10.2024 |
Menetluse liik: | Kohtu I astme menetlus |
Menetluse algus: | 15.10.2024 |
Asja kategooria: | Planeerimine ja ehitus |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 08.01.2025 |
Lahendi jõustumised: | 24.01.2025 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:TRHK:2025:3.24.2853.349 |
FERRYSAN OÜ
Teadaanded ja kuulutused seisuga 21.04.2025Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Rae Vallavalitsus teatab, et on algatanud 13.10.2015 korraldusega nr 1534 Kopli küla Lõhe kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamise ja jätnud algatamata 13.10.2015 korraldusega nr 1533 kõnealuse dokumendi keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH).
Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on jagada maatulundusmaa sihtotstarbega kinnistu väiksemateks elamumaa kruntideks, määrata ehitusõigus ja hoonestustingimused, lahendada juurdepääsud ja tehnovõrkudega varustamine ning
haljastus.
Detailplaneeringu lahendus on kooskõlas Rae valla üldplaneeringuga, kus planeeritavale alale on ette nähtud perspektiivne elamumaa juhtotstarve. Planeeritav ala asub Kopli külas, Linnu tee ääres. Juurdepääs alale on planeeritud avalikult kasutatavalt Linnu teelt ja Ilumetsa teelt. Planeeritava ala moodustab Lõhe kinnistu, katastritunnus 65301:013:0084, suurus 28341 m2 , sihtotstarve 100% maatulundusmaa. Lähialana kaasatakse planeeringusse maa-ala, mis on vajalik teede ja
tehnovõrkude planeerimiseks. Planeeringuala suurus on ligikaudu 2,9 ha.
KSH jäeti algatamata Keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine detailplaneeringu koostamisel ei ole vajalik, kuna planeeringu algatamise ja lähteseisukohtade kinnitamise kontekstis ei ole ette näha planeeringuga kaasnevaid negatiivseid keskkonnamõjusid. Planeeritava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulisi kahjulikke tagajärgi nagu vee-, pinnase- või õhusaastatus, jäätmeteke, müra, vibratsioon või valgus-, soojus-, kiirgus- ja lõhnareostus. Kavandatud tegevus ei avalda olulist mõju ning ei põhjusta keskkonnas pöördumatuid muudatusi, ei sea ohtu inimese tervist, heaolu, kultuuripärandit ega vara.
Keskkonnaamet oma 02.10.2015 vastuskirjas nr HJR 6-5/15/20877-2 on seisukohal, et lähtudes teadaolevast informatsioonist ei kaasne planeeritava tegevusega eeldatavalt KeHJS § 22 mõistes olulist keskkonnamõju ning KSH algatamine ei ole eeldatavalt vajalik. Keskkonnatingimustega arvestamine on võimalik planeerimisseaduse § 126 lõike 1 punkti 12 kohaselt detailplaneeringu menetluse käigus. Terviseamet edastas oma vastuskirja nr 9.3-4/5707 07.10.2015. Ameti planeeringute hindamise komisjon on tutvunud esitatud materjalidega ning toob välja planeeritaval alal tervist mõjutavad aspektid, mida tuleks planeeringumaterjalide koostamisel arvestada:
- Maanteeameti andmetel on planeeritavast alast läänesuunal asuva Linnu tee liiklussagedus 2014 aastal 1504 transpordivahendit ööpäevas. Uue elamumaa planeerimisel tuleb planeeritaval alal tagada sotsiaalministri 04.03.2002. a määruses nr 42 „Müra normtasemed elu- ja puhkealal, elamutes ning ühiskasutusega hoonetes ja mürataseme mõõtmise meetodid” (edaspidi SoM määrus nr 42) § 5 lg 4 p 1 kehtestatud liiklusmüra taotlustasemed uuel planeeritaval II kategooria alal, milleks päevasel ajal on 55 dB ja öisel ajal 45 dB. Hindamaks planeeritava ala sobivust ning vastavust SoM määrusele nr 42 on vajalik teostada mürauuring, mis kirjeldab olemasolevat ja perspektiivset liiklusmüra olukorda planeeritava ala välisterritooriumil. Hoonete välispiirde heliisolatsiooni indeksi suuruse määramiseks on vajalik selgitada ka müratasemed fassaadidel.
- Lisaks liiklusmürale tuleks planeeritaval alal hinnata Linnu tee liiklusest tulenevat välisõhu saastetasemete vastavust keskkonnaministri 08.07.2011. a määruses nr 43 „Välisõhu saastatuse taseme piir- ja sihtväärtused, saasteaine sisalduse muud piirnormid ning nende saavutamise tähtajad“ kehtestatud piirväärtustele.
- Vastavalt Harjumaa pinnase radooniriski kaardile on planeeritaval alal kõrge radoonisisaldusega pinnas (50–150 kBq/m³), mistõttu soovitab amet teostada planeeritaval alal radooniuuring rakendamaks vastavalt radoonitasemetele EVS 840:2009 „Radooniohutu hoone projekteerimine“ nõuded.
Tulenevalt lisas olevast Kopli küla Lõhe kinnistu ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise eelhinnangust on planeerimismenetluse käigusvajalik:
1) ette näha meetmed radoonitaseme vähendamiseks;
2) ette näha meetmed, mis välistavad saasteainete sattumise Pirita jõkke;
3) läbi kaaluda võimalikud avariiolukorrad ja nende vältimise meetmed või nende korral käitumise lahendused;
4) välja selgitada kavandatava tegevusega kaasnevad võimalikud keskkonnamõjud, mille tulemusel on võimalik detailplaneeringus ette näha müra-, vibratsiooni-, saasteriski- ja insolatsioonitingimused ning muud keskkonnatingimusi tagavad nõuded;
5) hindamaks planeeritava ala sobivust ning vastavust SoM määrusele nr 42 on vajalik teostada mürauuring, mis kirjeldab olemasolevat ja perspektiivset liiklusmüra olukorda planeeritava ala välisterritooriumil. Hoonete välispiirde heliisolatsiooni
indeksi suuruse määramiseks on vajalik selgitada ka müratasemed fassaadidel;
6) lisaks liiklusmürale tuleks planeeritaval alal hinnata Linnu tee liiklusest tulenevat välisõhu saastetasemete vastavust keskkonnaministri 08.07.2011. a määruses nr 43 „Välisõhu saastatuse taseme piir- ja sihtväärtused, saasteaine sisalduse muud piirnormid ning nende saavutamise tähtajad“ kehtestatud piirväärtustele;
7) hoonete projekteerimisel tuleb lähtuda standardist “EVS 842:2003 Ehitise heliisolatsiooninõuded. Kaitse müra eest.”
8) vastavalt Harjumaa pinnase radooniriski kaardile on planeeritaval alal kõrge radoonisisaldusega pinnas (50–150 kBq/m³), mistõttu soovitab amet teostada planeeritaval alal radooniuuring rakendamaks vastavalt radoonitasemetele EVS
840:2009 „Radooniohutu hoone projekteerimine“ nõuded.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) info@rae.ee, 6056 750
Koostamise korraldaja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) info@rae.ee, 6056 750
Koostaja OÜ FERRYSAN (registrikood: 11203491) Janika Jürgenson, janikajyrgenson@yahoo.com
Kehtestaja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) info@rae.ee, 6056 750
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti tööajal Rae Vallavalitsuses (Aruküla tee 9, Jüri alevik) või elektroonilise dokumendiregistri vahendusel aadressil www.rae.ee.
Jüri, HARJUMAA, Aruküla tee 9
Telefon: 6056750
E-post: INFO@RAE.EE
Turundus
Äriseoste võrgustik
FERRYSAN OÜ
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
FERRYSAN OÜ
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus