IMPORT AUTO OÜ - 11248329 | Koondraport print

märksõnad

  • autod ja autotarbed
  • autode müük - kasutatud autod
  • auto esindused
  • autovahetus
  • garantii
  • autode müük
  • teenindus
  • auto vahetus

Töötajad ja palgad

IMPORT AUTO OÜ

Töötajate arv ja hinnangulised keskmised palgad
?

IMPORT AUTO OÜ

Töötajate maksud ja tulemuste analüüs
?
KvartalTasutud
tööjõumaksud
Töötajate
arv
Käive
töötaja kohta
Kasum
töötaja kohta
2025 I........................
2024 IV........................
2024 III........................
2024 II........................
2024 I........................
2023 IV........................
2023 III........................
2023 II........................
2023 I........................
2022 IV........................
2022 III........................
2022 II........................
2022 I........................
2021 IV........................
2021 III........................
2021 II........................
2021 I........................
2020 IV........................
2020 III........................
2020 II........................
2020 I........................
2019 IV........................
2019 III........................
2019 II........................
2019 I........................
2018 IV........................
2018 III........................
2018 II........................
2018 I........................
2017 IV........................
2017 III........................
2017 II........................
2017 I........................
2016 IV........................
2016 III........................
2016 II........................
2016 I........................
2015 IV........................
2015 III........................
2015 II........................
2015 I........................

Otsustajad ja kasusaajad

IMPORT AUTO OÜ

Otsustajad
?

Endised otsustajad

Martin Lulla
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 7010

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1

Jaak Roosson
★★★★

......

Krediidiskoor: Usaldusväärne

Maineskoorid: 10990

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 8


*Osaühingut võib kõikide tehingute tegemisel esindada iga juhatuse liige.

IMPORT AUTO OÜ

Endised otsustajad
?
Triinu Tuulis
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Sirli Olde
★★★★

......

Krediidiskoor: Piiripealne

Maineskoorid: 640

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 1

Pille Tamm
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

IMPORT AUTO OÜ

Esindusõiguse ajalugu
?
Kaubandus
18a
Eesti
 
Martin Lulla ... - ...
Jaak Roosson ... - ...
Sirli Olde ... - ...
Pille Tamm ... - ...
Triinu Tuulis ... - ...
2006
2009
2011
2014
2017
2020
2022
2025
2006
2008
2009
2011
2013
2015
2016
2018
2020
2022
2023
2025

IMPORT AUTO OÜ

Omanikud
?

Endised omanikud

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusOsaluse liikOsalus
0.01
..................
50%
0.12
..................
50%

Endised omanikud

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusLõpp
0.01
..................
0.12
..................
0.01
..................
0.12
..................
0.01
..................

IMPORT AUTO OÜ

Muud seotud isikud
?

Endised muud isikud

NimiKrediidiskoorRollAlgus
0.01
............

Kasusaajad

Kasusaajate varade mahud ja väärtused

Finantsid ja varad

IMPORT AUTO OÜ

Firmaväärtus

IMPORT AUTO OÜ

Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgad

IMPORT AUTO OÜ

Kvartaalsed näitajad
KvartalKäiveMaksustatud käiveTööjõu tootlikkusTööjõu tootlikkusTöötajaidRiiklikud maksudTööjõu maksud
2025 I* ............* ..............................
2024 IV* ............* ..............................
2024 III* ............* ..............................
2024 II* ............* ..............................
2024 I* ............* ..............................
2023 IV* ............* ..............................
2023 III* ............* ..............................
2023 II* ............* ..............................
2023 I* ............* ..............................
2022 IV* ............* ..............................
2022 III* ............* ..............................
2022 II* ............* ..............................
2022 I* ............* ..............................
2021 IV* ............* ..............................
2021 III* ............* ..............................
2021 II* ............* ..............................
2021 I* ............* ..............................
2020 IV* ............* ..............................
2020 III* ............* ..............................
2020 II* ............* ..............................
2020 I* ............* ..............................
2019 IV* ............* ..............................
2019 III* ............* ..............................
2019 II* ............* ..............................
2019 I* ............* ..............................
2018 IV* ............* ..............................
2018 III* ............* ..............................
2018 II* ............* ..............................
2018 I* ............* ..............................
2017 IV* ............* ..............................
2017 III* ............* ..............................
2017 II* ............* ..............................
2017 I* ............* ..............................
2016 IV* ............* ..............................
2016 III* ............* ..............................
2016 II* ............* ..............................
2016 I* ............* ..............................
2015 IV* ............* ..............................
2015 III* ............* ..............................
2015 II* ............* ..............................
2015 I* ............* ..............................

IMPORT AUTO OÜ

Müügitulu tegevusalade lõikes

IMPORT AUTO OÜ

Müügitulu riikide lõikes

IMPORT AUTO OÜ

Finantsnäitajad ja prognoos

IMPORT AUTO OÜ

Finantsreiting: "VÄGA HEA" (2025 prognoos)
2025 prognoos
LIKVIIDSUS
?
Puhaskäibekapital
...
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja
...
VÕÕRKAPITALI KASUTAMINE
?
Põhivarade käibekordaja (X)
...
EFEKTIIVSUS
?
Võlakordaja (X)
...
Kapitaliseerituse kordaja (X)
...
TULUTOOVUS
?
Müügi tulutase (%)
...
Koguvara tulutase (%)
...
Omakapitali tulutase (%)
...
Mitterahuldav
1
2
3
4
5
Väga hea

IMPORT AUTO OÜ

Kinnisvara seisuga 21.04.2025

Kehtivad või kehtetud kinnistud

igon V......
igon T......
igon T......

IMPORT AUTO OÜ

Majandusaasta aruanded
Aasta Periood Esitatud Aruande PDF
2023 01.01.2023–31.12.2023 30.06.2024 ......
2022 01.01.2022–31.12.2022 30.06.2023 ......
2021 01.01.2021–31.12.2021 30.06.2022 ......
2020 01.01.2020–31.12.2020 10.06.2021 ......
2019 01.01.2019–31.12.2019 02.07.2020 ......
2018 01.01.2018–31.12.2018 28.06.2019 ......
2017 01.01.2017–31.12.2017 30.06.2018 ......
2016 01.01.2016–31.12.2016 30.06.2017 ......
2015 01.01.2015–31.12.2015 30.06.2016 ......
2014 01.01.2014–31.12.2014 30.06.2015 ......
2013 01.01.2013–31.12.2013 30.06.2014 ......
2012 01.01.2012–31.12.2012 18.06.2013 ......
2011 01.01.2011–31.12.2011 29.06.2012 ......
2010 01.01.2010–31.12.2010 28.06.2011 ......
2009 01.01.2009–31.12.2009 29.06.2010 ......
2008 01.01.2008–31.12.2008 30.06.2009 ......
2007 01.01.2007–31.12.2007 30.06.2008 ......
2006 01.01.2006–31.12.2006 05.07.2007 ......

Kohustused ja võlad

IMPORT AUTO OÜ

Krediidiskoori ajalugu ja prognoos
Soovitatav krediidilimiit

... €

Soovitatav maksetähtaeg

......

Äririski klassid:

Usaldusväärne Neutraalne
Piiripealne Problemaatiline Riskantne

IMPORT AUTO OÜ

Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 21.04.2025
?
Aruandekohustused: ......
Majandusaasta aruanded: ......
Maksudeklaratsioonid:......

Varasid kohustuste katteks (lühiajaliselt)
Varad: ...... €1 EURO lühiajaliste võlakohustuste katteks vara: ...... €
Kohustused: ...... €Puhaskäibe kapital: ...... €

IMPORT AUTO OÜ

Võlanõuete ajalugu
?
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
Võlanõuded seisuga ......
Maksuvõlg ...... €
Eravõlg ...... €

Võlanõuded kokku: ...... €

Viimased ajaloo sündmused
...... ......

IMPORT AUTO OÜ

Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)
?
KvartalKäiveMaksustatud käiveTasutud riiklikud maksudTasutud tööjõumaksudTöötajate arv
2025 I* ...... €...... €...... €...... €......
2024 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2024 III* ...... €...... €...... €...... €......
2024 II* ...... €...... €...... €...... €......
2024 I* ...... €...... €...... €...... €......
2023 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2023 III* ...... €...... €...... €...... €......
2023 II* ...... €...... €...... €...... €......
2023 I* ...... €...... €...... €...... €......
2022 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2022 III* ...... €...... €...... €...... €......
2022 II* ...... €...... €...... €...... €......
2022 I* ...... €...... €...... €...... €......
2021 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2021 III* ...... €...... €...... €...... €......
2021 II* ...... €...... €...... €...... €......
2021 I* ...... €...... €...... €...... €......
2020 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2020 III* ...... €...... €...... €...... €......
2020 II* ...... €...... €...... €...... €......
2020 I* ...... €...... €...... €...... €......
2019 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2019 III* ...... €...... €...... €...... €......
2019 II* ...... €...... €...... €...... €......
2019 I* ...... €...... €...... €...... €......
2018 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2018 III* ...... €...... €...... €...... €......
2018 II* ...... €...... €...... €...... €......
2018 I* ...... €...... €...... €...... €......
2017 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2017 III* ...... €...... €...... €...... €......
2017 II* ...... €...... €...... €...... €......
2017 I* ...... €...... €...... €...... €......
2016 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2016 III* ...... €...... €...... €...... €......
2016 II* ...... €...... €...... €...... €......
2016 I* ...... €...... €...... €...... €......
2015 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2015 III* ...... €...... €...... €...... €......
2015 II* ...... €...... €...... €...... €......
2015 I* ...... €...... €...... €...... €......

IMPORT AUTO OÜ

Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 21.04.2025
?

Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD

IMPORT AUTO OÜ

Maksekäsuosakonna määrused seisuga 21.04.2025
?

Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD

IMPORT AUTO OÜ

Kohtumäärused registris seisuga 21.04.2025
?

Kohtumäärused PUUDUVAD

IMPORT AUTO OÜ

Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 21.04.2025
?
Pilt

27.09.2024
Laadi alla
Sisu:Sõiduki Volvo V60 müügileping sõlmiti poolte vahel 12.12.2023. Tarbija leidis, et müügilepingu sõlmimise ajal esitas kaupleja tarbijale valeandmeid sõiduki kütusekulu kohta. Sõidukit reklaamiti kui hübriidautot, mille keskmine kütusekulu on 5,3 l/100 km kohta. Tegelikkuses võttis sõiduk  keskmiselt 9,5-10,2 l/100 km. Kaupleja kontrollis 26.02.2024 sõidukit korralise hoolduse käigus ning vigasid ega lekkeid ei tuvastanud. Kaupleja soovitas tarbijal pöörduda Volvo margiesinduse poole, kuna sõidukil kehtis tehasegarantii. Margiesindus soovitas tarbijale sõiduvõtteid, mille tulemusena langes keskmine kütusekulu 7,1 l/100 km kohta. Kaupleja leidis, et talviseid ilmastikuolusid arvestades ongi selline kütusekulu normaalne. Kaupleja selgitas, et keskmise kütusekulu numbrid on Euroopa standardtestidega saavutatud numbrid. Kaupleja soovitas tarbija aktiveerida Volvo On-Call rakendus, et saaks täpse sõidupäeviku statistika. 12.06.2024 pakkus kaupleja tarbijale võimalust, et kontrollib sõiduki kütusekulu 3-4 tööpäeva jooksul. Kaupleja oli valis tarbijale andma selleks ajaks asendusauto. Tarbija pakkumisega ei nõustunud. Komisjon märkis, et sõiduki kütusekulu ei sõltu mitte ainult sõidukist, vaid võib sõltuda nii ilmaoludest kui ka sõidukijuhi sõidustiilist. Komisjoni hinnangul ei piisa üksnes tarbija väidetest ülemäärasest kütusekulust tõendamaks, et sõiduk ei vasta lepingutingimustele. Lisaks eeltoodule peab tarbija võimaldama kauplejal müüdud sõiduki väidetava puudusega tutvuda, et vajadusel puudus kõrvaldada (VÕS § 222 lg 3 ja lg 1).Komisjon leidis, et ehkki formaalsed alused lepingust taganemiseks olid täidetud, puudusid lepingust taganemise materiaalsed alused.

Pilt

09.02.2024
Laadi alla
Sisu:Pooled sõlmisid müügilepingu. Väidetavalt on tarbijale üleantud asi oluliste puudustega ja tarbija taganes lepingust. Tarbijavaidluste lahendamisel rakenduvad samad põhimõtted, mis vaidluste lahendamisel kohtumenetluses. Avaldaja otsustab, missuguse nõude ja tõendid ta esitab. Vastavalt TsMS § 230 lg 1 peavad pooled tõendama asjaolud, millele nad menetluses tuginevad. Avaldaja on lepingust taganenud, kaupleja vaidleb sellele vastu. Komisjonil tuleb kontrollida, kas lepingust taganemine on kehtiv, st kas asjal on olulisi puudusi. Avaldaja on loetlenud sõidukiga tekkinud probleemid ja kaupleja vastuses on täpsustatud, mis need täpsemalt olid. Tegemist oli kahe tehnilise probleemiga, kus ummistusid erinevad filtrid ning SOS süsteemi rikkega. Sõidukil asetsevad filtrid ei olnud ummistunud ega andnud veateateid ajal, mil sõiduki valdus loovutati tarbijale. Ummistused tekkisid ajal, kui sõiduk oli tarbija valduses. Filtrite ummistus ei ole tehniline viga vaid auto kasutamise tagajärg. 2016 valmistatud sõiduki puhul ei ole tarbijal alust eeldada, et filtrid, mis ummistusid, seda ei tee. Ei ole alust eeldada, et kaupleja oleks pidanud need filtrid enne sõiduki müüki vahetama. Kolmas probleem, SOS süsteemi rike, tekkis ajal, mil sõiduk oli tarbija valduses. Puudub teave selle kohta, et tegemist oli sõiduki valmistusveaga või, et see puudus eksisteeris sõiduki tarbijale üleandmise ajal. Tegemist on rikkega, mis võib tekkida ligi 10 aastat vaba sõiduki kasutamisel.  Tarbija sõidukil tekkinud rikked ei ole käsitatavad müüdud asja puudustena vaid on tavapärased rikked, mille kõrvaldamise riisiko on sõiduki omanikul. Kasutatud sõidukitel esinevad rikked ja suureneb vajadus teha kulutusi. Erinevad sõidukid on erineva keerukuse ja vastupidavusega. Esineb sõiduki marke ja mudeleid, mis on keskmisest vastupidavamad, on ka sellised, mis seda ei ole.   Sõidukil tekkinud rikete eest ei vastuta kaupleja ning kauplejal ei olnud kohustust anda sõiduki remondi ajaks tarbijale asendussõidukit. Asjaolu, et kaupleja hüvitas sõiduki remondikulud, on käsitatav ex gratia sooritusena. Vastavalt VÕS § 218 lg 2sekunda tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. VÕS § 217prim lg 3 p 2 kohaselt peab asi olema seda liiki asjadele tavaliselt omase kvaliteedi ning tavaliste toimivusomadustega, sealhulgas vastupidavuse poolest, mida tarbija võib mõistlikult eeldada, lähtudes asja olemusest. Ligi 10 aasta vanuse sõiduki puhul on vahetamist vajavad filtrid ja tekkinud SOS süsteemi rike sellise vanusega sõiduki kohta ootuspärane. Esitatu kohaselt ei ole tarbija ostetud sõidukil olulisi puudusi, mis saaksid olla aluseks müügilepingust taganemisele. Lepingust taganemine ei ole kehtiv. Kuna puudub kaupleja kohustuse rikkumine (VÕS § 100), siis ei ole võimalik kaupleja suhtes õiguskaitsevahendite rakendamine (VÕS § 101) ja lepingust taganemine.

IMPORT AUTO OÜ

Kohtuistungid seisuga 21.04.2025
?

Kohtuistungid PUUDUVAD

IMPORT AUTO OÜ

Kohtulahendid seisuga 21.04.2025
?

Kohtulahendid PUUDUVAD

IMPORT AUTO OÜ

Teadaanded ja kuulutused seisuga 21.04.2025
?

Teadaanded PUUDUVAD

Turundus

Äriseoste võrgustik

IMPORT AUTO OÜ

Äriseoste võrgustik
ÄRIRISKI KLASSID
Kustutatud
Usaldusväärne
Neutraalne
Piiripealne
Problemaatiline
Riskantne
Ajalooline seos
Aktiivne seos
käibe suurus
võla suurus
Seoste laiendamine
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Kasusaajate võrgustik

IMPORT AUTO OÜ

Kasusaaja võrgustik
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Seire sündmused

Filtreeri

Dropdown

Aasta

Dropdown

Tüüp

Neutraalne

Positiivne

Negatiivne

Seiresündmuseid ei leitud

Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus