GURU PROJEKT OÜ
Raporti kuupäev 12.05.2025
GURU PROJEKT OÜ
algus | lõpp |
---|---|
24.05.2007 | - |
märksõnad
- arhitektuuribürood
- ehitus ja kinnisvara
- projekteerimisfirmad
- teede- ja sillaehitus
- ehitus
- arhitektitegevused
GURU PROJEKT OÜ
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
GURU PROJEKT OÜ
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2025 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
GURU PROJEKT OÜ
OtsustajadEndised otsustajad
......
Krediidiskoor: Usaldusväärne
Maineskoorid: 2480
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 4
2 jälgijat
GURU PROJEKT OÜ
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Neutraalne
Maineskoorid: 4370
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 10
10 jälgijat
GURU PROJEKT OÜ
Esindusõiguse ajaluguGURU PROJEKT OÜ
OmanikudEndised omanikud
Kasusaajad
Kasusaajate varade mahud ja väärtused
Finantsid ja varad
GURU PROJEKT OÜ
FirmaväärtusGURU PROJEKT OÜ
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadGURU PROJEKT OÜ
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
GURU PROJEKT OÜ
Müügitulu tegevusalade lõikesGURU PROJEKT OÜ
Müügitulu riikide lõikesGURU PROJEKT OÜ
Finantsnäitajad ja prognoosGURU PROJEKT OÜ
Finantsreiting: "VÄGA HEA" (2025 prognoos)GURU PROJEKT OÜ
Kinnisvara seisuga 12.05.2025Kehtivad või kehtetud kinnistud
GURU PROJEKT OÜ
Majandusaasta aruandedAasta | Periood | Esitatud | Aruande PDF |
---|---|---|---|
2023 | 01.01.2023–31.12.2023 | 09.06.2024 | ...... |
2022 | 01.01.2022–31.12.2022 | 15.06.2023 | ...... |
2021 | 01.01.2021–31.12.2021 | 18.06.2022 | ...... |
2020 | 01.01.2020–31.12.2020 | 03.06.2021 | ...... |
2019 | 01.01.2019–31.12.2019 | 08.06.2020 | ...... |
2018 | 01.01.2018–31.12.2018 | 03.05.2019 | ...... |
2017 | 01.01.2017–31.12.2017 | 08.05.2018 | ...... |
2016 | 01.01.2016–31.12.2016 | 04.06.2017 | ...... |
2015 | 01.01.2015–31.12.2015 | 22.02.2016 | ...... |
2014 | 01.01.2014–31.12.2014 | 03.06.2015 | ...... |
2013 | 01.01.2013–31.12.2013 | 13.06.2014 | ...... |
2012 | 01.01.2012–31.12.2012 | 27.06.2013 | ...... |
2011 | 01.01.2011–31.12.2011 | 20.06.2012 | ...... |
2010 | 01.01.2010–31.12.2010 | 30.06.2011 | ...... |
2009 | 01.01.2009–31.12.2009 | 06.09.2010 | ...... |
2008 | 01.01.2008–31.12.2008 | 01.07.2009 | ...... |
2007 | 01.01.2007–31.12.2007 | 26.09.2008 | ...... |
Kohustused ja võlad
GURU PROJEKT OÜ
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneGURU PROJEKT OÜ
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 12.05.2025GURU PROJEKT OÜ
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
GURU PROJEKT OÜ
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2025 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
GURU PROJEKT OÜ
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 12.05.2025Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
GURU PROJEKT OÜ
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 12.05.2025Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
GURU PROJEKT OÜ
Kohtumäärused registris seisuga 12.05.2025Kohtumäärused PUUDUVAD
GURU PROJEKT OÜ
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 12.05.2025Tarbijavaidlused PUUDUVAD
GURU PROJEKT OÜ
Kohtuistungid seisuga 12.05.2025Kohtuistungid PUUDUVAD
GURU PROJEKT OÜ
Kohtulahendid seisuga 12.05.2025Kohtulahendid PUUDUVAD
GURU PROJEKT OÜ
Teadaanded ja kuulutused seisuga 12.05.2025Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Rae Vallavalitsus teatab, et on algatanud Rae Vallavolikogu 14.04.2009 otsusega nr 518 Veneküla Veldisauna kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamise ja jätnud algatamata Rae Vallavalitsuse 29.09.2015 korraldusega nr 1415 kõnealuse dokumendi keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH).
Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on muuta olemasolevat maakasutuse sihtotstarvet, moodustada üks maatulundusmaa, üks elamumaa, üks tootmis- ja ärimaa ning üks transpordimaa sihtotstarbega kinnistu, määrata ehitusõigus ja hoonestustingimused, lahendada juurdepääsud ja tehnovõrkudega varustamine ning haljastus.
Detailplaneeringu koostamise eesmärk on kooskõlas Rae valla üldplaneeringuga, kus alale on ette nähtud perspektiivne tootmis- ja ärimaa juhtotstarve.
KSH jäeti algatamata Detailplaneeringu koostamise eesmärk on kooskõlas Rae valla üldplaneeringuga, kus alale on ette nähtud perspektiivne tootmis- ja ärimaa juhtotstarve. Planeeritav ala asub Venekülas Tallinna ringtee ääres. Juurdepääs planeeritavale tootmis- ja ärimaa kinnistule on kavandatud Varivere teelt ning elamu- ja maatulundusmaale avalikult kasutatavalt Tallinna ringteelt ning eravalduses olevalt Puukooli kinnistult.
Planeeritava ala moodustab Veldisauna kinnistu, katastritunnus 65301:011:0147, suurus 17582 m², sihtotstarve 100% elamumaa. Planeeringuala suurus on ligikaudu 1,8 ha.
Vastavalt keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS) § 33 lõige 2 punktile 4 tuleb keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise vajalikkust kaaluda ja anda selle kohta eelhinnang, kui koostatakse detailplaneering, millega kavandatakse KeHJS § 6 lõikes 2 nimetatud valdkonda kuuluvat ja § 6 lõike 4 alusel kehtestatud määruses nimetatud tegevust. Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 määruse nr 224 „Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb kaaluda keskkonnamõju hindamise algatamise vajalikkust, täpsustatud loetelu“ § 13 punkti 1 kohaselt tuleb keskkonnamõjude hindamise vajalikkust kaaluda tööstuspiirkonna arendamise korral. KeHJS § 33 lõigete 3-5 kohaselt tuleb detailplaneeringu elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegilise hindamise (edaspidi KSH) vajalikkuse üle otsustada
lähtudes detailplaneeringu iseloomust ja sisust; detailplaneeringu elluviimisega kaasnevast keskkonnamõjust ja eeldatavalt mõjutatavast alast ning KeHJS § 33 lõikes 6 nimetatud asutuse seisukohast. Planeeringu eelhinnangu ja lähteseisukohtade
koostamise ajal ei tuvastatud asutusi, keda strateegilise planeerimisdokumendi või kavandatava tegevuse rakendamisega eeldatavalt kaasnev keskkonnamõju tõenäoliselt puudutab või kellel võib olla põhjendatud huvi eeldatavalt kaasneva keskkonnamõju vastu.
Tulenevalt lisas Veneküla Veldisauna kinnistu ja lähiala keskkonnamõju strateegilise hindamise eelhinnangust on planeerimismenetluse käigus vajalik:
- ette näha meetmed radoonitaseme vähendamiseks kontoriruumides;
- ette näha meetmed põhjavee kaitseks. Kõvakattega platsidelt kogutav sademevesi tuleb enne sademeveesüsteemi juhtimist puhastada lokaalpuhastites (liiva- ja õlipüüdurid);
- läbi kaaluda võimalikud avariiolukorrad ja nende vältimise meetmed või nende korral käitumise lahendused;
- välja selgitada kavandatava tegevusega kaasnevad võimalikud keskkonnamõjud tulenevalt planeerimisseaduse § 126 lõige 1 punktist 12, mille tulemusel on võimalik detailplaneeringus ette näha müra-, vibratsiooni-, saasteriski- ja
insolatsioonitingimused ning muud keskkonnatingimusi tagavad nõuded;
- detailplaneeringu seletuskirjas tuleb sisuliselt ja võimalikult detailselt analüüsida keskkonnalubade taotlemise vajadust lähtuvalt planeeritavatest tegevustest (seal hulgas välisõhu saasteloa taotlemise vajadus katlamaja(de)le, vee erikasutusloa
taotlemise vajadus sademevee juhtimiseks eesvoolu jne);
- detailplaneeringualal ja selle kõrval paiknevad elamud ja seetõttu peab lähtuma sotsiaalministri 04.märtsi 2002 a määrusest nr 42 „Müra normtasemed elu- ja puhkealal, elamutes ning ühiskasutusega hoonetes ja mürataseme mõõtmise meetodid”.
- hoonete projekteerimisel tuleb lähtuda standardist “EVS 842:2003 Ehitise heliisolatsiooninõuded. Kaitse müra eest.”.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Rae Vallavolikogu (Aruküla tee 9, Jüri alevik, info@rae.ee)
Koostamise korraldaja on Rae Vallavalitsus (Aruküla tee 9, Jüri alevik, info@rae.ee)
Koostaja Guru Projekt OÜ (registrikood: 11308422) info@guruprojekt.ee; Tatari 28-1, Tallinn 10116
Kehtestaja on Rae Vallavalitsus (Aruküla tee 9, Jüri alevik, info@rae.ee)
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti tööajal Rae Vallavalitsuses (Aruküla tee 9, Jüri alevik) või elektroonilise dokumendiregistri vahendusel aadressil www.rae.ee.
Jüri, HARJUMAA, Aruküla tee 9
Telefon: 6056750
E-post: INFO@RAE.EE
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Rae Vallavalitsus teatab, et võttes arvesse Soodevahe küla Nigula ja Varivere tee 1 kinnistute ning lähiala detailplaneeringule tehtud keskkonnamõju eelhinnangut ei algatanud 16.06.2015 korraldusega nr 920 keskkonnamõju strateegilist hindamist Soodevahe küla Nigula ja Varivere tee 1 kinnistute ning lähiala detailplaneeringule..
Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on liita Nigula ja Varivere tee 1 kinnistud üheks tootmis- ja ärimaa kinnistuks, moodustada transpordimaa krunt Varivere tee laiendamiseks, määrata tootmis- ja ärimaa kinnistule ehitusõigus ja hoonestustingimused, lahendada juurdepääsud ja tehnovõrkudega varustamine ning haljastus. Detailplaneeringu lahendus on kooskõlas Rae valla üldplaneeringuga, kus planeeritavale alale on ette nähtud tootmis- ja ärimaa juhtotstarve.
Planeeritav ala asub Soodevahe külas Tallinna ringtee vahetus naabruses, Varivere tee ääres. Juurdepääs planeeritavale tootmismaa krundile nähakse ette Varivere teelt.
Planeeritava ala moodustavad:
• Varivere tee 1 kinnistu, katastritunnus 65301:011:0272, suurus 58389 m2, sihtotstarve 50% tootmismaa 50% ärimaa;
• Nigula kinnistu, katastritunnus 65301:011:0076, suurus 12.43 ha, sihtotstarve 100% maatulundusmaa.
Lähialana kaasatakse planeeringusse maa-ala, mis on vajalik teede- ja tehnovõrkude planeerimiseks. Planeeringuala suurus on ligikaudu 18,3 ha.
Keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine detailplaneeringu koostamisel ei ole vajalik, kuna planeeringu algatamise ja lähteseisukohtade kinnitamise kontekstis ei ole ette näha planeeringuga kaasnevaid negatiivseid keskkonnamõjusid. Planeeritava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulisi kahjulikke tagajärgi nagu vee-, pinnase- või õhusaastatus, jäätmeteke, müra, vibratsioon või valgus-, soojus-, kiirgus- ja lõhnareostus. Kavandatud tegevus ei avalda olulist mõju ning ei põhjusta keskkonnas pöördumatuid muudatusi, ei sea ohtu inimese tervist, heaolu, kultuuripärandit ega vara.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) Aruküla tee 9, Jüri alevik, Rae vald.
Koostamise korraldaja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) Aruküla tee 9, Jüri alevik, Rae vald.
Koostaja Guru Projekt OÜ (registrikood: 11308422) Tatari 28-1, Tallinn
Kehtestaja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) Aruküla tee 9, Jüri alevik, Rae vald.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti Rae Vallavalitsuses (Aruküla tee 9, Jüri alevik, 75301 Rae vald) või elektroonilise dokumendiregistri vahendusel aadressil www.rae.ee.
Jüri, HARJUMAA, Aruküla tee 9
Telefon: 6056750
E-post: INFO@RAE.EE
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Rae Vallavalitsus teatab, et võttes arvesse Veneküla Suksu kinnistu detailplaneeringule tehtud keskkonnamõju eelhinnangut ei algatanud 16.06.2015
korraldusega nr 940 keskkonnamõju strateegilist hindamist Veneküla Suksu kinnistu detailplaneeringule..
Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on moodustada üks tootmismaa ja üks transpordimaa sihtotstarbeline kinnistu, määrata tootmismaale ehitusõigus ja hoonestustingimused, lahendada juurdepääsud ja tehnovõrkudega varustamine ning haljastus. Detailplaneeringu lahendus on kooskõlas Rae valla üldplaneeringuga, kus planeeritavale alale on ette nähtud tootmis- ja ärimaa juhtotstarve.
Planeeritav ala asub Venekülas Tallinna ringtee vahetus naabruses, Varivere tee ääres. Juurdepääs planeeritavale tootmismaa krundile nähakse ette Varivere teelt. Planeeritava ala moodustab Suksu kinnistu, katastritunnus 65301:011:0090, suurus 26 865 m2, sihtotstarve 100% tootmismaa. Planeeringuala suurus on ligikaudu 2,7 ha. Suksu kinnistul paikneb ehitisregistri andmetel noorkarjalaut (registrikood 116018303). Ümber hoone kasvab kõrghaljastus grupiti.
Keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine detailplaneeringu koostamisel ei ole vajalik, kuna planeeringu algatamise ja lähteseisukohtade kinnitamise kontekstis ei ole ette näha planeeringuga kaasnevaid negatiivseid keskkonnamõjusid. Planeeritava tegevusega ei kaasne eeldatavalt olulisi kahjulikke tagajärgi nagu vee-, pinnase- või õhusaastatus, jäätmeteke, müra, vibratsioon või valgus-, soojus-, kiirgus- ja lõhnareostus. Kavandatud tegevus ei avalda olulist mõju ning ei põhjusta keskkonnas pöördumatuid muudatusi, ei sea ohtu inimese tervist, heaolu, kultuuripärandit ega vara.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) Aruküla tee 9, Jüri alevik
Koostamise korraldaja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) Aruküla tee 9, Jüri alevik
Koostaja Guru Projekt OÜ (registrikood: 11308422) Tatari 28-1, Tallinn
Kehtestaja on Rae Vallavalitsus (registrikood: 75026106) Aruküla tee 9, Jüri alevik
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti Rae Vallavalitsuses (Aruküla tee 9, Jüri alevik, Rae vald, Harjumaa) või elektroonilise dokumendiregistri vahendusel aadressil www.rae.ee.
Jüri, HARJUMAA, Aruküla tee 9
Telefon: 6056750
E-post: INFO@RAE.EE
Turundus
Äriseoste võrgustik
GURU PROJEKT OÜ
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
GURU PROJEKT OÜ
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus