HUMMULI VALLAVALITSUS
Raporti kuupäev 08.04.2025
HUMMULI VALLAVALITSUS
Endised nimed
- Hummuli Vallavalitsus
märksõnad
- kohalikud omavalitsused
- riik ja ühiskond
- vallavalitsused
HUMMULI VALLAVALITSUS
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
HUMMULI VALLAVALITSUS
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
HUMMULI VALLAVALITSUS
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Puudub
Maineskoorid: Puudub
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 0
29 jälgijat
......
Krediidiskoor: Usaldusväärne
Maineskoorid: 2480
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 6
47 jälgijat
HUMMULI VALLAVALITSUS
Esindusõiguse ajaluguHUMMULI VALLAVALITSUS
Tütar- ja sidusettevõttedEndised tütar- ja sidusettevõtted
Finantsid ja varad
HUMMULI VALLAVALITSUS
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadHUMMULI VALLAVALITSUS
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
HUMMULI VALLAVALITSUS
Finantsnäitajad ja prognoosHUMMULI VALLAVALITSUS
Finantsreiting: "RAHULDAV" (2017)HUMMULI VALLAVALITSUS
Majandusaasta aruandedMajandusaasta aruanded PUUDUVAD
Kohustused ja võlad
HUMMULI VALLAVALITSUS
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneHUMMULI VALLAVALITSUS
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 02.01.2018HUMMULI VALLAVALITSUS
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
HUMMULI VALLAVALITSUS
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
HUMMULI VALLAVALITSUS
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 02.01.2018Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
HUMMULI VALLAVALITSUS
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 02.01.2018Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
HUMMULI VALLAVALITSUS
Kohtumäärused registris seisuga 02.01.2018Kohtumäärused PUUDUVAD
HUMMULI VALLAVALITSUS
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 02.01.2018Tarbijavaidlused PUUDUVAD
HUMMULI VALLAVALITSUS
Kohtuistungid seisuga 02.01.2018Kohtuistungid PUUDUVAD
HUMMULI VALLAVALITSUS
Kohtulahendid seisuga 02.01.2018Kohtulahendid PUUDUVAD
HUMMULI VALLAVALITSUS
Teadaanded ja kuulutused seisuga 02.01.2018Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Hummuli Vallavolikogu teatab, et on algatanud 21.06.2017 otsusega nr 78 Hummuli vallas Hummuli alevikus aadressil Soe tee 6, 10, 12 ja nende lähialal detailplaneeringu koostamise ja jätnud algatamata 21.06.2017 otsusega nr 78 kõnealuse dokumendi keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH).
Detailplaneeringu eesmärk on Hummuli alevikus aadressil Soe tee 12 kinnistul asuvaid tootmishooneid laiendada, teostada olemasolevates hoonetes väetiste käitlemine mahus kuni 15 000 tonni aastas, rajada vastavad tehnosüsteemid ja tuletõrje veevõtukoht, täiendavad juurdepääsud. Täiendavalt avaldas arendaja soovi püstitada kinnistule aadressil Soe tee 10 uus laohoone. Kinnistud aadressidel Soe tee 6, 10 ja 12 on Hummuli valla üldplaneeringu kohaselt 100% tootmismaa.
Planeeringuala hõlmab järgmisi katastriüksusi: 20801:003:0940 Soe tee 12, 20801:003:0710 Soe tee 10, 20801:003:0670 Soe tee 6, osaliselt 20801:003:0980 Soe tee 4, 20801:003:0580 Soe tee 4a, osaliselt 20801:003:0881 Veski tn 2, osaliselt 20801:004:1113 riigimaantee 23184 Asu-Soe tee, osaliselt 20801:003:0027 kohalik tee 2080035 Hummuli-Ransi tee ja osaliselt 20801:001:0153 Veski tn 1.
Detailplaneeringu ala pindala on ca 7,1 ha.
Piirnevate kinnistute maa sihtotstarve on elamumaa, maatulundusmaa, transpordimaa ja tootmismaa.
KSH jäeti algatamata sest planeeringu rakendamisel ei ole ette näha olulist negatiivset keskkonnamõju, mis võiks ületada tegevuskoha keskkonnataluvust, põhjustada keskkonnas pöördumatuid muutusi või seada ohtu inimese tervise ja heaolu.
Hummuli valla üldplaneeringu seletuskirjas toodud tingimuste järgi võib Hummuli aleviku ja Soe küla tootmisaladele rajada ettevõtteid, mille mõju ei ulatu tootmisala piiridest välja. Kavandatav väetiste logistikakompleks ei avalda Hendrikson & Ko poolt 12.09.2016 koostatud keskkonnamõju eelhinnangu põhjal olulist keskkonnamõju, kuid avariiliste situatsioonide avaldatava mõju kohta tuleb koostada riskianalüüs, milles määratakse ammooniumnitraadi käitlemise piirtingimused, et tagada ohutu kaugus elamutest ja ühiskondlikest hoonetest. Nimetatud riskianalüüs on koostatud samuti Hendrikson & Ko poolt 15.09.2016.
Hummuli Vallavalitsus leiab, et keskkonnamõju eelhinnang, mille kohaselt ei ole vajalik keskkonnamõju hindamise algatamine, on piisavaks aluseks ka planeeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmisel.
KeHJS § 33 lõike 6 kohaselt KeHJS § 33 lõikes 2 nimetatud strateegilise planeerimisdokumendi elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegilise hindamise vajalikkuse üle otsustamisel tuleb enne otsuse tegemist küsida seisukohta asjaomastelt asutustelt ja isikutelt. Keskkonnaamet, Terviseamet, Maanteeamet ja Valga Maavalitsus avaldasid, et KSH algatamine antud detailplaneeringu puhul ei ole vajalik.
Päästeameti seisukoht KSH algatamise suhtes oli, et tulenevalt suurenevast liikluskoormusest, (veoste arv suureneb ohtlike ainete korraga hoiustamiseks ja koheseks käitlemiseks lubatud koguste väiksuse tõttu), on tegemist olulise ruumilise mõjuga PlanS § 6 p 13 mõistes ning võimaliku õnnetuse korral võib tekkida keskkonnas pöördumatuid muutusi või sattuda ohtu inimese tervis ja heaolu, kultuuripärand või vara (KeHJS § 22). Neist aspektidest lähtuvalt peab Päästeamet vajalikuks KSH koostamist. Samuti peab Päästeamet oluliseks KSH käigus hinnata, kas kavandatav tegevus võib eeldatavalt oluliselt muuta päästetöö toimepidavust.
Antud juhul leiab otsustaja, et Päästeameti poolt tõstatud probleemkohti on võimalik analüüsida ja leida sobivad lahendusvariandid algatatava detailplaneeringu menetlemise käigus.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Hummuli Vallavolikogu.
Koostamise korraldaja on Hummuli Vallavalitsus, aadress Soe tee 4, Hummuli alevik, Hummuli vald, 68410 Valga maakond, tel 767 9760.
Koostaja AS KOBRAS, registrikood 10171636, aadress Riia 35, 50410 Tartu.
Kehtestaja on Hummuli Vallavolikogu.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda eelneval kokkuleppel tööpäevadel tööajal Hummuli Vallavalitsuse kantseleis (Soe tee 4, Hummuli alevik). Digitaalselt on dokument kättesaadav: http://hummuli.kovtp.ee/dokumendiregister
Soe tee 4, Hummuli alevik, Hummuli vald, Valga maakond
Telefon: 7679760
E-post: VALD@HUMMULIVV.EE
vallasekretär Juta Karpov
Telefon: 7679760
E-post: juta@hummulivv.ee
Turundus
Äriseoste võrgustik
HUMMULI VALLAVALITSUS
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
HUMMULI VALLAVALITSUS
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus