JÕGEVA LINNAVALITSUS - 75003246 | Koondraport print

märksõnad

  • kohalikud omavalitsused
  • linnavalitsused
  • riik ja ühiskond

Töötajad ja palgad

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Töötajate arv ja hinnangulised keskmised palgad
?

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Töötajate maksud ja tulemuste analüüs
?
KvartalTasutud
tööjõumaksud
Töötajate
arv
Käive
töötaja kohta
Kasum
töötaja kohta
2018 I........................
2017 IV........................
2017 III........................
2017 II........................
2017 I........................
2016 IV........................
2016 III........................
2016 II........................
2016 I........................
2015 IV........................
2015 III........................
2015 II........................
2015 I........................

Otsustajad ja kasusaajad

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Endised otsustajad
?
Raivo Meitus
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

Aare Olgo
★★★★

......

Krediidiskoor: Puudub

Maineskoorid: Puudub

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 0

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Esindusõiguse ajalugu
?
17a
et
 
Aare Olgo ... - ...
Raivo Meitus ... - ...
2017
2018
2019
2020
2022
2023
2024
2025
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Muud seotud isikud
?

Endised muud isikud

Muud seotud isikud (kehtetud seosed)

NimiKrediidiskoorRollAlgusLõpp
!
..................

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Tütar- ja sidusettevõtted
?

Endised tütar- ja sidusettevõtted

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusOsaluse liikOsalus
0.01
..................
100%

Endised tütar- ja sidusettevõtted

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusLõpp
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
0.01
..................
!
..................
0.01
..................
0.01
..................
!
..................
!
..................
!
..................

Finantsid ja varad

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgad

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Kvartaalsed näitajad
KvartalKäiveMaksustatud käiveTööjõu tootlikkusTööjõu tootlikkusTöötajaidRiiklikud maksudTööjõu maksud
2018 I ............ ..............................
2017 IV* ............* ..............................
2017 III* ............* ..............................
2017 II* ............* ..............................
2017 I* ............* ..............................
2016 IV* ............* ..............................
2016 III* ............* ..............................
2016 II* ............* ..............................
2016 I* ............* ..............................
2015 IV* ............* ..............................
2015 III* ............* ..............................
2015 II* ............* ..............................
2015 I* ............* ..............................

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Finantsnäitajad ja prognoos

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Finantsreiting: "HEA" (2017)
2017
LIKVIIDSUS
?
Puhaskäibekapital
...
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja
...
VÕÕRKAPITALI KASUTAMINE
?
Põhivarade käibekordaja (X)
...
EFEKTIIVSUS
?
Võlakordaja (X)
...
Kapitaliseerituse kordaja (X)
...
TULUTOOVUS
?
Müügi tulutase (%)
...
Koguvara tulutase (%)
...
Omakapitali tulutase (%)
...
Mitterahuldav
1
2
3
4
5
Väga hea

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Majandusaasta aruanded

Majandusaasta aruanded PUUDUVAD

Kohustused ja võlad

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Krediidiskoori ajalugu ja prognoos
Soovitatav krediidilimiit

... €

Soovitatav maksetähtaeg

......

Äririski klassid:

Usaldusväärne Neutraalne
Piiripealne Problemaatiline Riskantne

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 02.01.2018
?
Aruandekohustused: ......
Majandusaasta aruanded: ......
Maksudeklaratsioonid:......

Varasid kohustuste katteks (lühiajaliselt)
Varad: ...... €1 EURO lühiajaliste võlakohustuste katteks vara: ...... €
Kohustused: ...... €Puhaskäibe kapital: ...... €

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Võlanõuete ajalugu
?
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
Võlanõuded seisuga ......
Maksuvõlg ...... €
Eravõlg ...... €

Võlanõuded kokku: ...... €

Viimased ajaloo sündmused
...... ......

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)
?
KvartalKäiveMaksustatud käiveTasutud riiklikud maksudTasutud tööjõumaksudTöötajate arv
2018 I ...... €...... €...... €...... €......
2017 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2017 III* ...... €...... €...... €...... €......
2017 II* ...... €...... €...... €...... €......
2017 I* ...... €...... €...... €...... €......
2016 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2016 III* ...... €...... €...... €...... €......
2016 II* ...... €...... €...... €...... €......
2016 I* ...... €...... €...... €...... €......
2015 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2015 III* ...... €...... €...... €...... €......
2015 II* ...... €...... €...... €...... €......
2015 I* ...... €...... €...... €...... €......

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 02.01.2018
?

Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Maksekäsuosakonna määrused seisuga 02.01.2018
?

Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Kohtumäärused registris seisuga 02.01.2018
?

Kohtumäärused PUUDUVAD

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 02.01.2018
?

Tarbijavaidlused PUUDUVAD

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Kohtuistungid seisuga 02.01.2018
?

Kohtuistungid PUUDUVAD

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Kohtulahendid seisuga 02.01.2018
?
Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-17-11782/25

Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja

20.02.2018
Kohtuasja number: 2-17-11782/25
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: -
Kohtu koosseis: Viktor Brügel
Kohtuasja algus: 03.08.2017
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 06.10.2017
Asja kategooria: Pankrotiõigus, Pankrotiõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 20.02.2018
Lahendi jõustumised: 08.03.2018
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:HMK:2018:2.17.11782.14827

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-17-11994/14

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

07.11.2017
Kohtuasja number: 2-17-11994/14
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: Kompromissimäärus
Kohtu koosseis: Ülle Raag
Kohtuasja algus: 11.08.2017
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 11.08.2017
Asja kategooria: Võlaõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 07.11.2017
Lahendi jõustumised: 05.12.2017
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:TMK:2017:2.17.11994.23524

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-17-15097/2

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

16.10.2017
Kohtuasja number: 2-17-15097/2
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: -
Kohtu koosseis: Ülle Raag
Kohtuasja algus: 11.10.2017
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 11.10.2017
Asja kategooria: Õigusabi ja notaritasud
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 16.10.2017
Lahendi jõustumised: 11.11.2017
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:TMK:2017:2.17.15097.21669

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-17-11782/13

Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja

06.10.2017
Kohtuasja number: 2-17-11782/13
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: Pankrotimäärus
Kohtu koosseis: Viktor Brügel
Kohtuasja algus: 03.08.2017
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 30.08.2017
Asja kategooria: Pankrotiõigus, Pankrotiõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 06.10.2017
Lahendi jõustumised: 24.10.2017
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:HMK:2017:2.17.11782.29859

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-17-2409/17

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

29.08.2017
Kohtuasja number: 2-17-2409/17
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: -
Kohtu koosseis: Ülle Raag
Kohtuasja algus: 14.02.2017
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 14.02.2017
Asja kategooria: Võlaõigus, Asjaõigus, Võlaõigus, Asjaõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 29.08.2017
Lahendi jõustumised: 15.09.2017
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:TMK:2017:2.17.2409.17118

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-16-12133/2

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

10.10.2016
Kohtuasja number: 2-16-12133/2
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: Pankroti väljakuulutamata jätmise määrus
Kohtu koosseis: Ülle Raag
Kohtuasja algus: 10.08.2016
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 10.08.2016
Asja kategooria: Pankrotiõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 10.10.2016
Lahendi jõustumised: 26.10.2016
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:TMK:2016:2.16.12133.1004

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-15-11908/3

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

02.09.2015
Kohtuasja number: 2-15-11908/3
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: -
Kohtu koosseis: Ülle Raag
Kohtuasja algus: 10.08.2015
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 10.08.2015
Asja kategooria: Ühinguõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 02.09.2015
Lahendi jõustumised: 18.09.2015
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:TMK:2015:2.15.11908.19997

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-12-8369/5

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

22.06.2012
Kohtuasja number: 2-12-8369/5
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: Pankroti väljakuulutamata jätmise määrus
Kohtu koosseis: Ülle Raag
Kohtuasja algus: 28.02.2012
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 28.02.2012
Asja kategooria: Pankrotiõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 22.06.2012
Lahendi jõustumised: 13.07.2012
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:TMK:2012:2.12.8369.19568

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Teadaanded ja kuulutused seisuga 02.01.2018
?
Logo

Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade

30.11.2016
Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Avaldamise algus: 30.11.2016
Avaldamise lõpp: 28.02.2017
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond avaldab teadaande tsiviilkohtumenetluse seadustiku (TsMS) § 317 lõike 3 alusel.

Kohus toimetab võlgnikule, OÜ Ritriim (registrikood: 12787287), avalikult kätte 30.11.2016 kohtumääruse (maksekäsk) tsiviilasjas nr 2-16-120048. Maksekäsk loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teate ilmumise päevast (TsMS § 317 lg 5).

Kohustada võlgnikku OÜ Ritriim (registrikood: 12787287) tasuma avaldajale Jõgeva Linn Jõgeva Linnavalitsuse kaudu (registrikood: 75003246) põhinõudeid summas 1xa0437,00 eurot ja kõrvalnõudeid summas 82,69 eurot ning hüvitama riigilõivu 45,59 eurot ja avaldaja menetluskulu 20,00 eurot.

Maksekäsk kuulub viivitamata täitmisele, sõltumata selle kättetoimetamisest võlgnikule (TsMS § 489 lg 7).

Võlgnik võib esitada maksekäsule määruskaebuse 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul alates maksekäsu kättesaamisest. Kui maksekäsk toimetatakse kätte avalikult, võib määruskaebuse esitada 30 päeva jooksul alates päevast, kui võlgnik sai maksekäsust või selle täitmiseks algatatud täitemenetlusest teada (TsMS § 4891 lg 1). Määruskaebus tuleb esitada Tallinna Ringkonnakohtule Pärnu Maakohtu kaudu. Võlgniku määruskaebus võib tugineda TsMS § 4891 lõikes 2 märgitud asjaoludele.
 
Maksekäsu saab kätte Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnast asukohaga Haapsalu kohtumaja (Sadama 21, III korrus, Haapsalu). Dokument on kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID.
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond
Sadama 21, 90502 Haapsalu
Telefon: 472 0030
E-post: maksekask@kohus.ee
Teadaande number 1054096

Logo

Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade

15.11.2016
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise algus: 15.11.2016
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Jõgeva Linnavalitsus avaldab teadaande keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS) § 35 lõike 6 alusel.

Jõgeva Linnavalitsus teatab, et on algatanud 14.11.2016. a korraldusega nr 254 Jõgeva linnas Suur tn 95 ja 91a // 93 ning Tartu mnt 5 kinnistute ja nende lähiala detailplaneeringu koostamise ja jätnud algatamata sama korraldusega kõnealuse dokumendi keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH).

Detailplaneeringu koostamise eesmärk on kinnistute ümberkruntimine, määrata kinnistute kasutusotstarbeks ärimaa, näha ette ehitusõigus olemasoleva hoonestuse lammutamiseks kinnistul Suur tn 95 ja sinna automaattankla püstitamiseks, olemasoleva hoone juurdeehituse lammutamiseks kinnistul Suur tn 91a // 93 ning olemasoleva hoonestuse lammutamiseks kinnistul Tartu mnt 5 ja sinna uue hoone (üks korrus, maksimaalne kõrgus 5 m) ehitamiseks.

KSH jäeti algatamata KeHJS § 33 lõigetes 3–5 nimetatud kriteeriumide alusel detailplaneeringus kavandatavate tegevuste kohta Jõgeva Linnavalitsuse koostatud eelhinnangule tuginedes.
Eelhinnangu tulemused on järgmised:
- kavandava tegevuse asukohavalik on vastavuses Jõgeva linna üldplaneeringu teemaplaneeringuga, kavandatu toetab piirkonna ja kogu linna arengut;
- planeeringu alal ei esine loodusvarasid, puuduvad veekogud ja muud loodusobjektid;
- kaitsealuste liikide kasvukohad ja Natura ala, sotsiaalobjektid ning enamik elanikkonnast paiknevad ohutus kauguses;
- ala paikneb väljaspool ohtlike ettevõtete ohutsoone, tegevus on mahult ja liigilt selle kohta kehtestatud piirmääradest väiksem, loodusvarasid ei kasutata;
- tegevuse juures on arvestatud selle maksimaalse (keskkonna)ohutusega, kasutades parimat tehnoloogiat ja seiresüsteeme;
- tegevusega kaasnev jäätmeteke, müra ja kiirguste emissioon on minimaalne;
- võimalikud avariiohud sõltuvad teistest tegevustest ümbruskonnas.

KEHJS § 33 lõike 6 kohaselt on eelhinnangule arvamuse andnud Maanteeamet, Päästeamet ja Keskkonnaamet. Nende seisukohad on toodud eelnimetatud linnavalitsuse korralduses.

Keskkonnamõju hindamise vajalikkust on võimalik vajadusel veelkord kaaluda kuni kasutusloa väljastamiseni.

Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Jõgeva Linnavalitsus (kontaktisik Anne Örd, e-post: anne.ord@jogeva.ee, telefon 776 6535)
Koostamise korraldaja on Jõgeva Linnavalitsus (kontaktisik Anne Örd, e-post: anne.ord@jogeva.ee, telefon 776 6535)
Koostaja Neste Eesti AS (kontaktisik Tõnu Mõttus, e-post: tonu.mottus@neste.com, telefon 628 5502)
Kehtestaja on Jõgeva Linnavalitsus (kontaktisik Anne Örd, anne.ord@jogeva.ee, telefon 776 6535)

Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda Jõgeva Linnavalitsuse dokumendiregistris (viit: http://avalik.amphora.ee/jogevalv/index.aspx?type=12&id=273136) või tööpäevadel linnakantseleis Suur tn 5, Jõgeva linn.
Jõgeva Linnavalitsus
Jõgeva, JÕGEVAMAA, Suur 5
Telefon: 7766500
E-post: INFO@JOGEVA.EE
Teadaande number 1045397

Logo

Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade

24.10.2016
Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Avaldamise algus: 24.10.2016
Avaldamise lõpp: 24.01.2017
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond avaldab teadaande tsiviilkohtumenetluse seadustiku (TsMS) § 317 lõike 3 alusel.

Kohus toimetab võlgnikule, OÜ Ritriim (registrikood: 12787287), avalikult kätte 14.09.2016 kohtumääruse (makseettepanek) tsiviilasjas nr 2-16-120048. Makseettepanek loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teate ilmumise päevast (TsMS § 317 lg 5).

7.09.2016 Pärnu Maakohtule esitatud maksekäsu kiirmenetluse avalduse alusel ning juhindudes tsiviilkohtumenetluse seadustikust (TsMS § 484) teeb kohus võlgnikule OÜ Ritriim (registrikood: 12787287) ettepaneku tasuda avaldajale Jõgeva Linn Jõgeva Linnavalitsuse kaudu (registrikood: 75003246) makseettepaneku kättesaamisest alates 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul põhinõue summas 1xa0437,00 eurot ja kõrvalnõudeid summas 82,69 eurot ning hüvitama avaldajale riigilõivu 45,59 eurot ja menetluskulu 20,00 eurot. Avaldaja nõude aluseks on Kasutusleping (äriruumi üürileping nr 20.2-2.4/2015/2, 27.02.2015);Võlgniku antud võlatunnistusest või muust täitmiseks kohustavast kokkuleppest tulenev nõue (äriruumi üürilepingu lõpetamise kokkulepe nr 20.2-2.4/2015/2, 29.02.2016);Leping ( nr 20.2-2.4/2015/2 lisa 4).

Makseettepaneku kättesaamisel on võlgnikul võimalus:
1) maksta nõude esitajale makseettepanekus osundatud summa 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul alates makseettepaneku kättesaamisest, kui Te loete esitatud nõuet põhjendatuks või
2) esitada 15 päeva jooksul (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva jooksul) makseettepaneku kättesaamisest nõude või selle osa vastu vastuväide, kui Te ei loe esitatud nõuet põhjendatuks.

Vastuväites tuleb kohtule teatada kas ja millises ulatuses võlgnik nõudele vastu vaidleb. Vastuväide tuleb esitada selleks ettenähtud vormil, mis on elektrooniliselt kättesaadav veebilehel www.kohus.ee ja lisatud ka käesolevale teatele. Elektrooniliselt saab vastuväite kohtule esitada kas e-posti teel (aadress: maksekask@kohus.ee) või avaliku e-toimiku kaudu (aadress: www.e-toimik.ee). Elektrooniliselt esitatud vastuväide peab olema digitaalselt allkirjastatud. Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID. Kui elektroonilise vormi kasutamine ei ole võimalik, võib vastuväite esitada ka muus vormis. Paberkandjal allkirjastatud vastuväide tuleb esitada Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnale, aadressil Sadama 21, Haapsalu.

Võla tasumisest tuleb avaldajale ja kohtule viivitamata teatada.

Kui võlgnik ei maksa nõude esitajale makseettepanekus osundatud summat või ei esita vastuväidet ettenähtud tähtaja jooksul, koostab kohus makseettepaneku alusel maksekäsu, mis kuulub viivitamata täitmisele, sõltumata selle kättetoimetamisest Teile (TsMS § 489 lg 7). Kui avalduses on taotletud viivisnõude võlgnikult väljamõistmist protsendina põhinõudelt kuni põhinõude täitmiseni, suureneb võlgnikult maksekäsuga sissenõutav viivisnõue.

TsMS § 320 lõike 2 alusel kohus kohustab võlgnikku määrama endale menetlusdokumente vastu võtma volitatud isiku, kuna menetluses on tekkinud põhjendamatuid raskusi temale menetlusdokumentide kättetoimetamisel. Kohtule tuleb teatada menetlusdokumentide vastuvõtmiseks volitatud isiku ees- ja perekonnanimi ning isikukood, samuti täpne aadress, kuhu edasised dokumendid edastada. Kui võlgnik sellist isikut ei nimeta, toimetatakse edasised menetlusdokumendid võlgnikule kätte dokumentide postitamisega lihtkirjana võlgniku enda aadressil (TsMS § 320 lg 3).

Makseettepaneku saab kätte Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnast asukohaga Haapsalu kohtumaja (Sadama 21, III korrus, Haapsalu). Dokument on võlgnikule kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID.
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond
Sadama 21, 90502 Haapsalu
Telefon: 472 0030
E-post: maksekask@kohus.ee
Teadaande number 1036068

Logo

Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade

07.05.2015
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise algus: 07.05.2015
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Jõgeva Linnavalitsus avaldab teadaande keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS) § 35 lõike 6 alusel.

Jõgeva Linnavalitsus teatab, et Jõgeva Linnavolikogu 30. aprilli 2015. a otsusega nr 66 otsustati jätta algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine Jõgeva linnas Turu tn 2a kinnistu ja selle lähiala detailplaneeringu kohta.

Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on kirikuhoone ehitamise planeerimine.
Planeeringuala asukoht ja kavandatav tegevus ei avalda olulist mõju liiklusohutusele ja elamuala seisundile, kavandatavate tegevustega ei kaasne olulist keskkonnamõju, sh kaitsealustele liikidele ning ümbritsev keskkond ei avalda planeeringuala suhtes kumulatiivset negatiivset keskkonnamõju. Keskkonnatingimustega arvestamine on võimalik planeerimisseaduse § 9 lõike 2 punkti 8 kohaselt planeeringumenetluse käigus. Jõgeva Linnavalitsus küsis detailplaneeringu elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise vajalikkuse üle otsustamiseks seisukohta Keskkonnaametilt ja Päästeameti Lõuna päästekeskuselt. Mõlemad ametid on seisukohal, et keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine ei ole vajalik.

Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Jõgeva Kogudus, Aia tn 7 Jõgeva linn.
Koostamise korraldaja on Jõgeva Linnavalitsus, Suur tn 5 Jõgeva linn. Kontaktisik arhitekt Anne Örd, tel 776 6535, e-post: anne.ord@jogeva.ee.
Koostaja koostamise algataja.
Kehtestaja on Jõgeva Linnavolikogu, Suur tn 5 Jõgeva linn.

Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti Jõgeva Linnavalitsuses Suur tn 5 Jõgeva linn, esmaspäevast neljapäevani kl 8-17, reedel kl 8-15.45 ning Jõgeva linna veebilehel http://jogeva.kovtp.ee dokumendiregistris.
Jõgeva Linnavalitsus
Jõgeva, JÕGEVAMAA, Suur 5
Telefon: 7766500
E-post: INFO@JOGEVA.EE
Teadaande number 767821

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

13.01.2015
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 13.01.2015

Jõgeva Linnavalitsus teatab, et jättis kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lõike 1 punkti 3, keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 33 lõike 1 punkti 3, lõike 2 punkti 1, § 35 lõigete 1 ja 5 ning Jõgeva Linnavolikogu 28. märtsi 2013. a määruse nr 10 "Volituse andmine keskkonnakaitsega seotud küsimuste lahendamiseks" § 1 lõike 1 punkti 2 alusel 12. jaanuari 2015. a korraldusega nr 4 "Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine" algatamata keskkonnamõjude strateegilise hindamise Jõgeva Linnavolikogu 28. juuni 2012. a otsuse nr 11 "Jõgeva linnas Suvila tn 15 kinnistu detailplaneeringu koostamise algatamine" alusel koostatava detailplaneeringu kohta, kuna kavandatavate tegevustega ei kaasne olulist keskkonnamõju.
Detailplaneeringu koostamise korraldaja on Jõgeva Linnavalitsus (aadress Suur tn 5, Jõgeva linn), tellija (edaspidi arendaja) on OÜ Monexest (registrikood 11172247, aadress Linnumetsa 8-8, Jõgeva alevik, Jõgeva vald, Jõgeva maakond), kehtestaja on Jõgeva Linnavolikogu (aadress Suur tn 5, Jõgeva linn). Detailplaneeringu koostamine algatati eesmärgiga projekteerida Suvila tn 15 kinnistule kõik tootmiseks vajalikud ehitised ja liiklusteed. Arendaja põhitegevus on tööstus ja hulgikaubandus: alumiiniumprofiilist kasvuhoonete valmistamine, selleks tootmiseks vajaliku toorme ostmine ettevõtjatelt, valmistoodangu hulgi- ja jaemüük Suvila tn 15 kinnistul. Käesoleval ajal toimub tootmine väikeses mahus, lageda taeva all. Arendaja ei oma keskkonnalubasid. Tootmisprotsessis pole ette nähtud kasutada ohtlikke kemikaale, põlemis- või plahvatusohtlikke aineid. Planeeritavate hoonete kavandatavaks küttematerjaliks on puidugraanulid.
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsusega saab tutvuda Jõgeva Linnavalitsuses Suur tn 5 Jõgeva linn, esmaspäevast neljapäevani kl 8-17, reedel kl 8-15.45.

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

30.12.2014
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 30.12.2014

Jõgeva Linnavalitsus teatab, et jättis kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lõike 1 punkti 3, keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 33 lõike 1 punkti 3, lõike 2 punkti 1, § 35 lõigete 1 ja 5 ning Jõgeva Linnavolikogu 28. märtsi 2013. a määruse nr 10 "Volituse andmine keskkonnakaitsega seotud küsimuste lahendamiseks" § 1 lõike 1 punkti 2 alusel 29. detsembri 2014. a korraldusega nr 398 "Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine" algatamata keskkonnamõjude strateegilise hindamise Jõgeva Linnavolikogu 26. juuni 2014. a otsuse nr 31 "Jõgeva linnas Suvila tn 17, 19 ja 19a kinnistute detailplaneeringu koostamise algatamine" alusel koostatava detailplaneeringu kohta, kuna kavandatavate tegevustega ei kaasne olulist keskkonnamõju.
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsusega saab tutvuda Jõgeva Linnavalitsuses Suur tn 5 Jõgeva linn, esmaspäevast neljapäevani kl 8.00-17.00, reedel kl 8.00-15.45

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

30.12.2014
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 30.12.2014

Jõgeva Linnavalitsus teatab, et jättis kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lõike 1 punkti 3, keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 33 lõike 1 punkti 3, lõike 2 punkti 1, § 35 lõigete 1 ja 5 ning Jõgeva Linnavolikogu 28. märtsi 2013. a määruse nr 10 "Volituse andmine keskkonnakaitsega seotud küsimuste lahendamiseks" § 1 lõike 1 punkti 2 alusel 29. detsembri 2014. a korraldusega nr 397 "Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine" algatamata keskkonnamõjude strateegilise hindamise Jõgeva Linnavolikogu 26. juuni 2014. a otsuse nr 30 "Jõgeva linnas Suur tn 91f kinnistu ja selle lähiala detailplaneeringu koostamise algatamine" alusel koostatava detailplaneeringu kohta, kuna kavandatavate tegevustega ei kaasne olulist keskkonnamõju.
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsusega saab tutvuda Jõgeva Linnavalitsuses Suur tn 5 Jõgeva linn, esmaspäevast neljapäevani kl 8.00-17.00, reedel kl 8.00-15.45.

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

02.01.2012
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 02.01.2012

Jõgeva Linnavalitsus teatab keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 35 lõike 6 alusel Jõgeva Linnavolikogu 29.12.2011. a otsusest nr 55 "Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine", millega otsustati jätta algatamata Jõgeva linna üldplaneeringu teemaplaneeringu "Avalike ning ärialade paiknemist ning ehitusreegleid täpsustav teemaplaneering” keskkonnamõju strateegiline hindamine, kuna planeeritav tegevus ei oma keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse mõistes olulist keskkonnamõju.
Otsus tugineb selles esitatud eelhinnangule ja võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lõike 3 punkti 2, keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 32 punkti 1, § 33 lõike 2 punkti 1 ja lõike 3, § 35 lõiked 5 ja 6, Jõgeva Linnavolikogu 29. detsembri 2011. a otsuse nr 53 ""Jõgeva linna üldplaneeringu teemaplaneeringu "Avalike ning ärialade paiknemist ning ehitusreegleid täpsustav teemaplaneering” koostamise algatamine" ja Jõgeva Linnavolikogu 22. aprilli 2010. a otsuse nr 38 ""Jõgeva linna üldplaneeringu ülevaatamine" muutmine"". Keskkonnaameti Jõgeva-Tartu regiooni 05.12.2011. a kirjas nr JT 6-8/35751-2 antud seisukoht avalike ning ärialade paiknemist ning ehitusreegleid täpsustava teemaplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise kohta on, et keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine käesolevale üldplaneeringu teemaplaneeringule ei ole kohustuslik.
Teemaplaneeringu põhiülesanne on täpsustada üksikutes kohtades Jõgeva linna maa-alade kasutamise juhtfunktsioonid. Eesmärk on koostöös linnavalitsuse, linnavolikogu, ettevõtjate ja linnaelanikega täpsustada Jõgeva linna arengustrateegia põhisuunad järgnevaks 10-15aastaseks perioodiks, muutes teemaplaneeringu kaudu ajakohasemaks seniseid seisukohti ja maakasutuse juhtfunktsioone peamiselt äri- ja avalikel aladel. Maakasutuse täpsustamiseks on vajalik linna territoriaal-majandusliku arengu põhisuundade tundmine. Arengustrateegia täpsustamine peab tagama linna jätkusuutliku arengu, milleks on vajalik võrrelda erinevaid huvisid ning ehitus- ja maakasutustingimusi ning millega kaasneks kõige vähem negatiivseid keskkonnamõjusid.

Jõgeva Linnavolikogu otsusega on võimalik tutvuda Jõgeva Linnavalitsuses aadressil Jõgeva linn Suur tn 5 II korrus, tööpäevadel kell 9-15 ja Jõgeva linna veebilehel www.jogeva.ee dokumendiregistris.

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

19.01.2011
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 19.01.2011

Jõgeva Linnavalitsus teatab, et jättis 17. jaanuari 2011. a korraldusega nr 13 algatamata kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lõike 1 punkti 3 ning keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 11 lõike 6 alusel "Jõgeva linn, Toominga tänava rekonstrueerimine” tööprojekti (koostaja Teeprojektid Tiit Korn FIE, töö nr TE 10-21) keskkonnamõjude hindamise Jõgeva linna territooriumil kavandatud tegevustele.

Kavandatud tegevustega kaasnevat keskkonnamõju on asjakohaselt juba hinnatud ning Jõgeva Linnavalitsusel (otsustaja) on piisavalt teavet tegevusloa andmiseks järgmiste strateegiliste planeerimisdokumentide keskkonnamõju strateegilise hindamise alusel:
1) Jõgeva Linnavolikogu 26. septembri 2002. a määrusega nr 9 kehtestatud "Jõgeva linna üldplaneeringu" (koostaja ENTEC AS, töö nr 304/01) 7. peatüki "Strateegiline keskkonnamõju hindamine" alapunktis 7.4 "Liiklus" on Toominga tänava rekonstrueerimise keskkonnamõjule antud positiivne hinnang;
2) Jõgeva Vallavolikogu 22. jaanuari 2004. a määrusega nr 1 kehtestatud "Jõgeva valla üldplaneeringu" koosseisu (eraldi koostatuna) kuuluva "Jõgeva valla üldplaneeringu strateegiline keskkonnamõju hindamine" (koostaja ENTEC AS, töö nr 421/02) alapunktis 1.2 "Liikluse keskkonnamõju" on Toominga tänava rekonstrueerimise keskkonnamõjule antud positiivne hinnang.

Keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise korraldusega saab tutvuda tööajal Jõgeva Linnavalitsuses (Suur tn 5, 48306 Jõgeva linn) või linna veebilehel www.jogevalv.ee elektroonilise dokumendiregistri vahendusel.

Turundus

Äriseoste võrgustik

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Äriseoste võrgustik
ÄRIRISKI KLASSID
Kustutatud
Usaldusväärne
Neutraalne
Piiripealne
Problemaatiline
Riskantne
Ajalooline seos
Aktiivne seos
käibe suurus
võla suurus
Seoste laiendamine
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Kasusaajate võrgustik

JÕGEVA LINNAVALITSUS

Kasusaaja võrgustik
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Seire sündmused

Filtreeri

Dropdown

Aasta

Dropdown

Tüüp

Neutraalne

Positiivne

Negatiivne

Seiresündmuseid ei leitud

Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus