KOERU VALLAVALITSUS
Raporti kuupäev 24.06.2025
KOERU VALLAVALITSUS
Endised nimed
- Koeru Vallavalitsus
märksõnad
KOERU VALLAVALITSUS
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
KOERU VALLAVALITSUS
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
KOERU VALLAVALITSUS
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Puudub
Maineskoorid: Puudub
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 0
36 jälgijat
KOERU VALLAVALITSUS
Esindusõiguse ajaluguKOERU VALLAVALITSUS
Muud seotud isikudEndised muud isikud
Muud seotud isikud (kehtetud seosed)
Nimi | Krediidiskoor | Roll | Algus | Lõpp |
---|---|---|---|---|
...... | ...... | ...... |
KOERU VALLAVALITSUS
Tütar- ja sidusettevõttedEndised tütar- ja sidusettevõtted
Finantsid ja varad
KOERU VALLAVALITSUS
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadKOERU VALLAVALITSUS
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
KOERU VALLAVALITSUS
Finantsnäitajad ja prognoosKOERU VALLAVALITSUS
Finantsreiting: "RAHULDAV" (2017)KOERU VALLAVALITSUS
Majandusaasta aruandedMajandusaasta aruanded PUUDUVAD
Kohustused ja võlad
KOERU VALLAVALITSUS
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneKOERU VALLAVALITSUS
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 02.01.2018KOERU VALLAVALITSUS
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
KOERU VALLAVALITSUS
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
KOERU VALLAVALITSUS
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 02.01.2018Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
KOERU VALLAVALITSUS
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 02.01.2018Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
KOERU VALLAVALITSUS
Kohtumäärused registris seisuga 02.01.2018Kohtumäärused PUUDUVAD
KOERU VALLAVALITSUS
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 02.01.2018Tarbijavaidlused PUUDUVAD
KOERU VALLAVALITSUS
Kohtuistungid seisuga 02.01.2018Kohtuistungid PUUDUVAD
KOERU VALLAVALITSUS
Kohtulahendid seisuga 02.01.2018Kohtulahendid PUUDUVAD
KOERU VALLAVALITSUS
Teadaanded ja kuulutused seisuga 02.01.2018Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Avaldamise lõpp: 21.05.2018
Kohus toimetab võlgnikule, MonLii OÜ (registrikood: 12965731), avalikult kätte 16.02.2018 kohtumääruse (maksekäsk) tsiviilasjas nr 2-17-126728. Maksekäsk loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teate ilmumise päevast (TsMS § 317 lg 5).
Kohustada võlgnikku MonLii OÜ (registrikood: 12965731) tasuma avaldajale Koeru vald Koeru Vallavalitsuse kaudu (registrikood: 75004027) põhinõudeid summas 159,24 eurot ja kõrvalnõudeid summas 0,00 eurot ning hüvitama riigilõivu 45,00 eurot ja avaldaja menetluskulu 20,00 eurot.
Maksekäsk kuulub viivitamata täitmisele, sõltumata selle kättetoimetamisest võlgnikule (TsMS § 489 lg 7).
Võlgnik võib esitada maksekäsule määruskaebuse 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul alates maksekäsu kättesaamisest. Kui maksekäsk toimetatakse kätte avalikult, võib määruskaebuse esitada 30 päeva jooksul alates päevast, kui võlgnik sai maksekäsust või selle täitmiseks algatatud täitemenetlusest teada (TsMS § 4891 lg 1). Määruskaebus tuleb esitada Tallinna Ringkonnakohtule Pärnu Maakohtu kaudu. Võlgniku määruskaebus võib tugineda TsMS § 4891 lõikes 2 märgitud asjaoludele.
Maksekäsu saab kätte Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnast asukohaga Haapsalu kohtumaja (Sadama 21, III korrus, Haapsalu). Dokument on kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID.
Sadama 21, 90502 Haapsalu
Telefon: 472 0030
E-post: maksekask@kohus.ee
Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Avaldamise lõpp: 10.04.2018
Kohus toimetab võlgnikule, MonLii OÜ (registrikood: 12965731), avalikult kätte 1.12.2017 kohtumääruse (makseettepanek) tsiviilasjas nr 2-17-126728. Makseettepanek loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teate ilmumise päevast (TsMS § 317 lg 5).
27.11.2017 Pärnu Maakohtule esitatud maksekäsu kiirmenetluse avalduse alusel ning juhindudes tsiviilkohtumenetluse seadustikust (TsMS § 484) teeb kohus võlgnikule MonLii OÜ (registrikood: 12965731) ettepaneku tasuda avaldajale Koeru vald Koeru Vallavalitsuse kaudu (registrikood: 75004027) makseettepaneku kättesaamisest alates 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul põhinõue summas 159,24 eurot ja kõrvalnõudeid summas 0,00 eurot ning hüvitama avaldajale riigilõivu 45,00 eurot ja menetluskulu 20,00 eurot. Avaldaja nõude aluseks on Kasutusleping (mitteeluruumi rendileping, esemeks paide tee 16a ii korrusel asuvad ruumid nr 4-5/16/33-1, 10.03.2016);Muu (arve, 2216, 2630, 2398, 01.09.2016 - 30.11.2016);Arve ( nr 2216, 2630, 2398).
Makseettepaneku kättesaamisel on võlgnikul võimalus:
1) maksta nõude esitajale makseettepanekus osundatud summa 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul alates makseettepaneku kättesaamisest, kui Te loete esitatud nõuet põhjendatuks või
2) esitada 15 päeva jooksul (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva jooksul) makseettepaneku kättesaamisest nõude või selle osa vastu vastuväide, kui Te ei loe esitatud nõuet põhjendatuks.
Vastuväites tuleb kohtule teatada kas ja millises ulatuses võlgnik nõudele vastu vaidleb. Vastuväide tuleb esitada selleks ettenähtud vormil, mis on elektrooniliselt kättesaadav veebilehel www.kohus.ee ja lisatud ka käesolevale teatele. Elektrooniliselt saab vastuväite kohtule esitada kas e-posti teel (aadress: maksekask@kohus.ee) või avaliku e-toimiku kaudu (aadress: www.e-toimik.ee). Elektrooniliselt esitatud vastuväide peab olema digitaalselt allkirjastatud. Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID. Kui elektroonilise vormi kasutamine ei ole võimalik, võib vastuväite esitada ka muus vormis. Paberkandjal allkirjastatud vastuväide tuleb esitada Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnale, aadressil Sadama 21, Haapsalu.
Võla tasumisest tuleb avaldajale ja kohtule viivitamata teatada.
Kui võlgnik ei maksa nõude esitajale makseettepanekus osundatud summat või ei esita vastuväidet ettenähtud tähtaja jooksul, koostab kohus makseettepaneku alusel maksekäsu, mis kuulub viivitamata täitmisele, sõltumata selle kättetoimetamisest Teile (TsMS § 489 lg 7). Kui avalduses on taotletud viivisnõude võlgnikult väljamõistmist protsendina põhinõudelt kuni põhinõude täitmiseni, suureneb võlgnikult maksekäsuga sissenõutav viivisnõue.
TsMS § 320 lõike 2 alusel kohus kohustab võlgnikku määrama endale menetlusdokumente vastu võtma volitatud isiku, kuna menetluses on tekkinud põhjendamatuid raskusi temale menetlusdokumentide kättetoimetamisel. Kohtule tuleb teatada menetlusdokumentide vastuvõtmiseks volitatud isiku ees- ja perekonnanimi ning isikukood, samuti täpne aadress, kuhu edasised dokumendid edastada. Kui võlgnik sellist isikut ei nimeta, toimetatakse edasised menetlusdokumendid võlgnikule kätte dokumentide postitamisega lihtkirjana võlgniku enda aadressil (TsMS § 320 lg 3).
Makseettepaneku saab kätte Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnast asukohaga Haapsalu kohtumaja (Sadama 21, III korrus, Haapsalu). Dokument on võlgnikule kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID.
Sadama 21, 90502 Haapsalu
Telefon: 472 0030
E-post: maksekask@kohus.ee
Keskkonnamõju hindamise teated
Koeru Vallavolikogu otsustas 28. veebruaril 2013 otsusega nr 9 mitte algatada Istandiku detailplaneeringu elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegilist hindamist, kuna planeeringus kavandatavate tegevustega kaasnev eeldatav mõju ei ületa tegevuskoha keskkonnataluvust, ei põhjusta keskkonnas pöördumatuid muutusi ega sea ohtu inimese tervist ja heaolu, kultuuripärandit või vara ehk eeldatav mõju ei ole oluline KeHJS § 5 mõistes.
Koeru Vallavalitsus algatas detailplaneeringu koostamise 24.08.2012 korraldusega nr 166 "Detailplaneeringu koostamise algatamine” Koeru vallas Aruküla külas Istandiku kinnistul (katastritunnus 31401:002:0078). Detailplaneeringu eesmärk on hoonete ja rajatiste ehitamiseks vajaliku krundi kavandamine, selle ehitusõiguse määramine, hoonestusala piiritlemine, tehnovõrkude ja -rajatiste asukohtade määramine, haljastuse põhimõtete kavandamine ning peamiste keskkonnatingimuste seadmine. Kavandatud 9400 m˛ suuruse krundi ehitusõigus võimaldab krundile ehitada kuni ühe ühekorruselise hoone, mille maksimaalne ehitusalune pindala kokku on 2900 m˛, ning rajada tee, tehnovõrgud ja muud vajalikud rajatised.
Planeeringu koostamise korraldaja on Koeru vald, kes on planeeringu koostamisse kaasanud huvitatud isiku Mati Tatriku.
Teate avaldamise õiguslik alus: "Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seadus" § 35 lg 6.
Turundus
Äriseoste võrgustik
KOERU VALLAVALITSUS
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
KOERU VALLAVALITSUS
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus