IISAKU VALLAVALITSUS - 75013641 | Koondraport print

märksõnad

Töötajad ja palgad

IISAKU VALLAVALITSUS

Töötajate arv ja hinnangulised keskmised palgad
?

IISAKU VALLAVALITSUS

Töötajate maksud ja tulemuste analüüs
?
KvartalTasutud
tööjõumaksud
Töötajate
arv
Käive
töötaja kohta
Kasum
töötaja kohta
2018 I........................
2017 IV........................
2017 III........................
2017 II........................
2017 I........................
2016 IV........................
2016 III........................
2016 II........................
2016 I........................
2015 IV........................
2015 III........................
2015 II........................
2015 I........................

Otsustajad ja kasusaajad

IISAKU VALLAVALITSUS

Tütar- ja sidusettevõtted
?

Endised tütar- ja sidusettevõtted

Endised tütar- ja sidusettevõtted

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusLõpp
!
..................
!
..................
!
..................

Finantsid ja varad

IISAKU VALLAVALITSUS

Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgad

IISAKU VALLAVALITSUS

Kvartaalsed näitajad
KvartalKäiveMaksustatud käiveTööjõu tootlikkusTööjõu tootlikkusTöötajaidRiiklikud maksudTööjõu maksud
2018 I ............ ..............................
2017 IV* ............* ..............................
2017 III* ............* ..............................
2017 II* ............* ..............................
2017 I* ............* ..............................
2016 IV* ............* ..............................
2016 III* ............* ..............................
2016 II* ............* ..............................
2016 I* ............* ..............................
2015 IV* ............* ..............................
2015 III* ............* ..............................
2015 II* ............* ..............................
2015 I* ............* ..............................

IISAKU VALLAVALITSUS

Finantsnäitajad ja prognoos

IISAKU VALLAVALITSUS

Finantsreiting: "RAHULDAV" (2017)
2017
LIKVIIDSUS
?
Puhaskäibekapital
...
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja
...
VÕÕRKAPITALI KASUTAMINE
?
Põhivarade käibekordaja (X)
...
EFEKTIIVSUS
?
Võlakordaja (X)
...
Kapitaliseerituse kordaja (X)
...
TULUTOOVUS
?
Müügi tulutase (%)
...
Koguvara tulutase (%)
...
Omakapitali tulutase (%)
...
Mitterahuldav
1
2
3
4
5
Väga hea

IISAKU VALLAVALITSUS

Majandusaasta aruanded

Majandusaasta aruanded PUUDUVAD

Kohustused ja võlad

IISAKU VALLAVALITSUS

Krediidiskoori ajalugu ja prognoos
Soovitatav krediidilimiit

... €

Soovitatav maksetähtaeg

......

Äririski klassid:

Usaldusväärne Neutraalne
Piiripealne Problemaatiline Riskantne

IISAKU VALLAVALITSUS

Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 02.01.2018
?
Aruandekohustused: ......
Majandusaasta aruanded: ......
Maksudeklaratsioonid:......

Varasid kohustuste katteks (lühiajaliselt)
Varad: ...... €1 EURO lühiajaliste võlakohustuste katteks vara: ...... €
Kohustused: ...... €Puhaskäibe kapital: ...... €

IISAKU VALLAVALITSUS

Võlanõuete ajalugu
?
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
Võlanõuded seisuga ......
Maksuvõlg ...... €
Eravõlg ...... €

Võlanõuded kokku: ...... €

Viimased ajaloo sündmused
...... ......

IISAKU VALLAVALITSUS

Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)
?
KvartalKäiveMaksustatud käiveTasutud riiklikud maksudTasutud tööjõumaksudTöötajate arv
2018 I ...... €...... €...... €...... €......
2017 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2017 III* ...... €...... €...... €...... €......
2017 II* ...... €...... €...... €...... €......
2017 I* ...... €...... €...... €...... €......
2016 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2016 III* ...... €...... €...... €...... €......
2016 II* ...... €...... €...... €...... €......
2016 I* ...... €...... €...... €...... €......
2015 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2015 III* ...... €...... €...... €...... €......
2015 II* ...... €...... €...... €...... €......
2015 I* ...... €...... €...... €...... €......

IISAKU VALLAVALITSUS

Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 02.01.2018
?

Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD

IISAKU VALLAVALITSUS

Maksekäsuosakonna määrused seisuga 02.01.2018
?

Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD

IISAKU VALLAVALITSUS

Kohtumäärused registris seisuga 02.01.2018
?

Kohtumäärused PUUDUVAD

IISAKU VALLAVALITSUS

Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 02.01.2018
?

Tarbijavaidlused PUUDUVAD

IISAKU VALLAVALITSUS

Kohtuistungid seisuga 02.01.2018
?

Kohtuistungid PUUDUVAD

IISAKU VALLAVALITSUS

Kohtulahendid seisuga 02.01.2018
?
Logo

Kohtuotsus tsiviilasjas nr 2-15-121896/14

Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja

20.12.2016
Kohtuasja number: 2-15-121896/14
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja
Lahendi liik: Kohtuotsus
Lahendi alaliik: -
Kohtu koosseis: Viljo Junolainen
Kohtuasja algus: 22.12.2015
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 17.03.2016
Asja kategooria: Võlaõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 20.12.2016
Lahendi jõustumised: 20.12.2016
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:VMK:2016:2.15.121896.8266

Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-07-16474/33

Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja

15.11.2010
Kohtuasja number: 2-07-16474/33
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: -
Kohtu koosseis: Helgi Vinni
Kohtuasja algus: 26.04.2007
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 14.06.2010
Asja kategooria: TSÜS
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 15.11.2010
Lahendi jõustumised: 07.12.2010
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:VMK:2010:2.07.16474.41593

IISAKU VALLAVALITSUS

Teadaanded ja kuulutused seisuga 02.01.2018
?
Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

18.12.2014
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 18.12.2014

Iisaku Vallavalitsuse 26. novembri 2014. a korraldusega nr 303 on algatatud Iisaku valla Kuru küla Nurga kinnistu detailplaneeringu koostamine. Detailplaneeringu algatamist taotleb Fish Farming OÜ juhatuse liige Marina Šindina. Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on jagada kinnistu kümneks elamumaa sihtotstarbega krundiks. Planeeritav ala asub Kuru külas, piirneb lõunaküljest Kauksi-Kuru maanteega nr 13153, idast Lootuse kinnistuga (katastritunnus 22401:004:0117), põhjast Kajaka (katastritunnus 22401:004:0255) ja Jaanuse (katastritunnus 22401:004:0438) kinnistutega ning lääneküljest Männiokka (katastritunnus 22401:004:0799), Maasika (katastritunnus 22401:004:0237) ja Lennuki (katastritunnus 22401:004:0188) kinnistutega.
Planeeringuala suurus on 16232 m˛. Planeeringuga ettenähtud tegevused ei kuulu planeeritaval alal ega selle vahetus läheduses olulise keskkonnamõju tegevuse hulka. Planeeringualal ega lähipiirkonnas ei paikne Natura 2000 võrgustiku alasid ega teisi maastikuliselt väärtuslikke või olulisi alasid. Planeeringuga ei kavandata tootmistegevust ega olulise keskkonnamõjuga ehitustegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi kahjustamine, sh vee, pinnase, õhu saastamist. Planeeringuga ei kaasne vahetut või kaudset mõju inimese tervisele ja heaolule, kavandatav tegevus ei avalda ka negatiivset keskkonnamõju planeeringuala kontaktvööndisse jäävatele olemasolevatele kinnistutele ning seetõttu ei pea vallavalitsus vajalikuks detailplaneeringu elluviimisega kaasneva strateegilise hindamise algatamist. Iisaku valla Kuru küla Nurga kinnistu detailplaneeringu koostamise korraldaja on Iisaku Vallavalitsus (kontaktisik: arendusnõunik Piret Anvelt, piret.anvelt@iisaku.ee) ja detailplaneeringu kehtestaja on Iisaku Vallavolikogu.
Detailplaneeringu koostamise algatamise ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamise korraldusega saab tutvuda Iisaku Vallavalitsuses (aadressil Tartu mnt 56, Iisaku alevik, Iisaku vald, Ida-Virumaa) tööpäeviti ja vallavalitsuse elektroonilises dokumendiregistris.

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

07.07.2014
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 07.07.2014

Iisaku Vallavalitsuse 11. juuni 2014. a korraldusega nr 139 on algatatud Iisaku valla Iisaku aleviku Tartu mnt 15 krundi detailplaneeringu koostamine. Detailplaneeringu algatamist taotleb OÜ Miita (juhatuse esimees Mihkel Viita). Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on renoveerida kinnistul asuvad hooned kodumajutuse teenuse pakkumiseks ja muuta maakasutuse sihtotstarvet elamumaast ärimaaks. Planeeritav ala asub Iisaku alevikus, piirneb läänest teega nr 13155 Tärivere-Iisaku, lõunaküljest teega nr 2240039 Oru tänav, idast Oru tn 1 kinnistuga ja põhjast Tartu mnt 13 kinnistuga. Krundil asub elamu ja abihoone, mis kuulub OÜle Miita.
Planeeringuala suurus on 1831 m˛.
Planeeringuga ettenähtud tegevused ei kuulu planeeritaval alal ega selle vahetus läheduses olulise keskkonnamõju tegevuse hulka. Planeeringualal ega lähipiirkonnas ei paikne Natura 2000 võrgustiku alasid ega teisi maastikuliselt väärtuslikke või olulisi alasid. Planeeringuga ei kavandata tootmistegevust ega olulise keskkonnamõjuga ehitustegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi kahjustamine, sh vee, pinnase, õhu saastamist. Planeeringuga ei kaasne vahetut või kaudset mõju inimese tervisele ja heaolule, kavandatav tegevus ei avalda ka negatiivset keskkonnamõju planeeringuala kontaktvööndisse jäävatele olemasolevatele kinnistutele ning seetõttu ei pea vallavalitsus vajalikuks detailplaneeringu elluviimisega kaasneva strateegilise hindamise algatamist.
Iisaku valla Iisaku aleviku Tartu mnt 15 detailplaneeringu koostamise korraldaja on Iisaku Vallavalitsus (kontaktisik: arendusnõunik Piret Anvelt, piret.anvelt@iisaku.ee) ja detailplaneeringu kehtestaja on Iisaku Vallavolikogu.
Detailplaneeringu koostamise algatamise ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamise korraldusega saab tutvuda Iisaku Vallavalitsuses (aadressil Tartu mnt 56, Iisaku alevik, Iisaku vald, Ida-Virumaa) tööpäeviti ja vallavalitsuse elektroonilises dokumendiregistris.

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

06.05.2014
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 06.05.2014

Iisaku Vallavalitsuse 16. aprilli 2014. a korraldusega nr 97 algatati Iisaku valla Tärivere küla ja Iisaku aleviku riigimaantee nr 13155 Tärivere-Iisaku äärse jalg- ja jalgrattatee detailplaneeringu koostamine. Detailplaneeringu algatamist taotles Iisaku Vallavalitsus. Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on liikluskeskkonna parandamise nimel rajada paremale poole riigimaanteed nr 13155 Tärivere-Iisaku 0,00 kilomeetrist kuni 2,40 kilomeetrini jalg- ja jalgrattatee ning selle alale jäävate kinnistute ümberkruntimine ja teemaa tarbeks moodustatavate kruntidele transpordimaa sihtotstarbe määramine. Planeeritava jalg- ja jalgrattatee pikkuseks on 2,4 km ja planeeringuala suurus on ligikaudu 8,0 ha. Tee rajamine omab positiivset mõju piirkonna elanikele ning tagab jalakäijatele ja jalgratturite turvalise liiklemise.
Sama korraldusega jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine. Planeeringuga ettenähtud tegevused ei kuulu planeeritaval alal ega selle vahetus läheduses olulise keskkonnamõju tegevuse hulka. Planeeringualal ega lähipiirkonnas ei paikne Natura 2000 võrgustiku alasid ega teisi maastikuliselt väärtuslikke või olulisi alasid. Planeeringuga ei kavandata tootmistegevust ega olulise keskkonnamõjuga ehitustegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi kahjustamine, sh vee, pinnase, õhu saastamist. Planeeringuga ei kaasne vahetut või kaudset mõju inimese tervisele ja heaolule. Kavandatav tegevus jääb vahetult riigimaantee nr 13155 Tärivere-Iisaku kontaktalale ning seega täielikult ka maantee sanitaarkaitse vööndisse, mistõttu ei põhjusta planeeritav jalg- ja jalgtee keskkonnale olulist täiendavat mõju. Keskkonnatingimustega arvestamine on võimalik ŤPlaneerimisseaduseť § 9 lõike 2 punkti 8 kohaselt planeerimismenetluse käigus.
Iisaku valla Tärivere küla ja Iisaku aleviku riigimaantee nr 13155 Tärivere-Iisaku äärse jalg- ja jalgrattatee detailplaneeringu koostamise korraldaja on Iisaku Vallavalitsus (kontaktisik: arendusnõunik Piret Anvelt, piret.anvelt@iisaku.ee), koostaja on INARI WORKS OÜ ja detailplaneeringu kehtestaja on Iisaku Vallavolikogu.
Detailplaneeringu koostamise algatamise ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamise korraldusega saab tutvuda Iisaku Vallavalitsuses (aadressil Tartu mnt 56, Iisaku alevik, Iisaku vald, Ida-Virumaa) tööpäeviti ja vallavalitsuse elektroonilises dokumendiregistris.

Logo

Keskkonnamõju hindamise teated

14.11.2011
Keskkonnamõju hindamise teated
Avaldamise algus: 14.11.2011

Iisaku Vallavalitsus teatab, et Planeerimisseaduse § 10 lõike 5, Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 33 lõike 2 punkti 1 ja § 35 lõigete 5 ja 6 alusel ei algatata Iisaku Vallavalitsuse (Tartu mnt 56, Iisaku alevik, Iisaku vald) poolt 20. oktoobri 2011. a korraldusega nr 184 "Tartu mnt 55 krundi detailplaneeringu keskkonnamõjude hindamise algatamata jätmine" keskkonnamõju strateegilist hindamist.
Algatatud planeeringu eesmärk on rajada kinnistule kaubanduskeskus ning määrata krundile ehitustingimused uue kaubanduskeskuse rajamiseks ja muuta maakasutuse sihtotstarvet elamumaast ärimaaks.
Detailplaneeringuga ei kavandata tegevust, mis kuuluks KeKJS § 6 lõikes 1 nimetatud oluliste keskkonnamõjuga tegevuste loetellu. Küll aga kuulub kavandatav tegevus KeHJS § 6 lõike 2 punkti 10 (infrastruktuuri ehitamine) ja punkti 22 (muu tegevus, mis võib kaasa tuua olulise keskkonnamõju) ning Vabariigi Valitsuse 29. augusti 2005. a määruse nr 224 "Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb kaaluda keskkonnamõju hindamise algatamise vajalikkust, täpsustatud loetelu" § 15 punkti 10 (muu tegevus) alla.
Tegevusega kaasnevad võimalikud mõjud on ehitusaegsed, nende ulatus piirneb peamiselt planeeringualaga ning avariiolukordade esinemise tõenäosus on väike, kui detailplaneeringu elluviimisel arvestatakse detailplaneeringu ja ehitusprojektide tingimusi ning õigusaktide nõudeid.
Kuigi planeeringuala jääb täielikult riigimaantee kaitsetsooni, ei jää maa-ala ehituskeeluvööndisse. Planeeringuala on kooskõlastatud Maanteeametiga, kes on, arvestades asula liiklustingimustega, erandina nõus kaaluma hoonestusala kavandamist riigimaantee teekaitsevööndis olemasoleva hoonestuse piire jälgides.
Planeeringualal ega lähipiirkonnas ei paikne kaitsealasid, Natura 2000 võrgustiku alasid ega teisi maastikuliselt väärtuslikke alasid, loodus- või muinsuskaitselisi objekte ja -liike ning maardlaid, mida planeeringuga kavandatav tegevus võib mõjutada. Samuti puudub alal rohevõrgustik. Detailplaneeringuga kavandatav tegevus ei kahjusta inimese tervist, heaolu ega vara. Planeeringualal ei ole tuvastatud keskkonda saastavaid objekte ega jääkreostust ning alal ei ole varasemalt toimunud tootmist ega muud keskkonnaohtlikku tegevust. Seetõttu ei ole eeldada ka olulist pinnase või vee reostust ega õhusaastatust. Kokkuvõttes on üldplaneeringut muutev mõju neutraalne.
Kuna kavandatava tegevuse mõju suurus, ruumiline ulatus, kestus ja sagedus ei ole ümbritsevale keskkonnale ohtlik ega ületa keskkonna vastupanu- ning taastumisvõimet, siis sellega seoses eeldatav keskkonnamõju puudub.
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise korraldusega saab tutvuda tööpäevadel Iisaku Vallavalitsuses ja Iisaku valla veebilehel www.iisakuvv.ee.

Turundus

Äriseoste võrgustik

IISAKU VALLAVALITSUS

Äriseoste võrgustik
ÄRIRISKI KLASSID
Kustutatud
Usaldusväärne
Neutraalne
Piiripealne
Problemaatiline
Riskantne
Ajalooline seos
Aktiivne seos
käibe suurus
võla suurus
Seoste laiendamine
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Kasusaajate võrgustik

IISAKU VALLAVALITSUS

Kasusaaja võrgustik
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Seire sündmused

Filtreeri

Dropdown

Aasta

Dropdown

Tüüp

Neutraalne

Positiivne

Negatiivne

Seiresündmuseid ei leitud

Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus