PALA VALLAVALITSUS
Raporti kuupäev 20.04.2025
PALA VALLAVALITSUS
Endised nimed
- Pala Vallavalitsus
märksõnad
- kalmistud
- kohalikud omavalitsused
- riik ja ühiskond
- vallavalitsused
- üld- ja koduteenused
PALA VALLAVALITSUS
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
PALA VALLAVALITSUS
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
PALA VALLAVALITSUS
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Usaldusväärne
Maineskoorid: 300
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 1
30 jälgijat
PALA VALLAVALITSUS
Esindusõiguse ajaluguFinantsid ja varad
PALA VALLAVALITSUS
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadPALA VALLAVALITSUS
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
PALA VALLAVALITSUS
Finantsnäitajad ja prognoosPALA VALLAVALITSUS
Finantsreiting: "RAHULDAV" (2017)PALA VALLAVALITSUS
Majandusaasta aruandedMajandusaasta aruanded PUUDUVAD
Kohustused ja võlad
PALA VALLAVALITSUS
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalnePALA VALLAVALITSUS
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 02.01.2018PALA VALLAVALITSUS
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
PALA VALLAVALITSUS
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
PALA VALLAVALITSUS
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 02.01.2018Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
PALA VALLAVALITSUS
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 02.01.2018Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
PALA VALLAVALITSUS
Kohtumäärused registris seisuga 02.01.2018Kohtumäärused PUUDUVAD
PALA VALLAVALITSUS
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 02.01.2018Tarbijavaidlused PUUDUVAD
PALA VALLAVALITSUS
Kohtuistungid seisuga 02.01.2018Kohtuistungid PUUDUVAD
PALA VALLAVALITSUS
Kohtulahendid seisuga 02.01.2018Kohtulahendid PUUDUVAD
PALA VALLAVALITSUS
Teadaanded ja kuulutused seisuga 02.01.2018Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Pala Vallavalitsus teatab, et Pala Vallavolikogu 27.05.2015 otsusega nr 13 otsustati mitte algatada Kurepesa detailplaneeringu (Kodavere küla, katastritunnus 57601:002:0046, sihtotstarve maatulundusmaa) keskkonnamõju strateegilist hindamist võttes aluseks koostatud eelhinnangu, mille kohaselt ei kaasne detailplaneeringu elluviimisega olulist negatiivset keskkonnamõju..
Detailplaneeringu eesmärk on katastriüksuse sihtotstarbe muutmine, kinnistule ehitusõiguse määramine ja hoonestusala piiritlemine. Maaüksuse planeeritava ala suurus on 3,65 ha. Detailplaneeringuga kavandatakse kujundada antud katastriüksusele turismitalu tegevusega seotud hooned, ehitised ja kommunikatsioonid, lisaks elumaja talunikule. Samuti on kavas välja ehitada paadislip, paatide randumise koht, avalik ranna-ala ja autokaravanide peatusplats. Katastriüksus asub osaliselt Peipsi järve ehituskeeluvööndis ning Aovere-Omedu maantee teekaitsevööndis.
Detailplaneeringule on keskkonnaekspert Riina Raasukese 2013. aasta töös ,,Jõgeva maakonna Pala valla Kurepesa maaüksuse (57601:002:0046) detailplaneeringu eskiislahenduse keskkonnamõju strateegilise hindamise eelhinnang” antud eksperthinnang oluliste looduslike mõjude puudumise kohta. Otsuse langetamisel on Pala Vallavalitsus lähtunud lisaks nimetatud eelhinnangule järgnevast:
1) ei kavandata eeldatavalt olulise keskkonnamõjuga tegevust, sh näiteks tootmist, ulatusliku elamurajooni rajamist ega muud tegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi või looduslike alade kahjustumist, sh vee, pinnase, õhu saastatust, olulist jäätmetekke või mürataseme suurenemist;
2) kavandatav tegevus ei põhjusta looduskeskkonna vastupanuvõime ega loodusvarade taastumisvõime ületamist, sest planeeringu elluviimisega ei kaasne olulist mõju looduskeskkonnale.
3) planeeringulahendus on looduslähedane ning selles on arvestatud haljastuse paiknemise ja olemasoleva looduskeskkonnaga;
4) kavandatav tegevus ei kahjusta inimese tervist, heaolu ega vara, sest planeeritava tegevusega ei kaasne olulist liikluskoormuse, õhusaaste ega müratasemete suurenemist;
5) tegevusega kaasnevad võimalikud mõjud on ehitusaegsed, nende ulatus piirneb peamiselt planeeringualaga ning avariiolukordade esinemise tõenäosus on väike, kui detailplaneeringu elluviimisel arvestatakse detailplaneeringu tingimusi ning õigusaktide nõudeid.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Liis Tabur
Koostamise korraldaja on Pala Vallavalitsus
Koostaja Terav Kera, Jane Asper
Kehtestaja on Pala Vallavolikogu
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti tööpäeviti kella 08.00-16.00 Pala vallamajas (aadress Vallamaja, Pala küla, Pala vald 49426).
Pala, JÕGEVAMAA
Telefon: 7734669
E-post: INFO@PALA.EE
Keskkonnamõju hindamise teated
Pala Vallavolikogu 29.05.2013 otsusega nr 11 algatati Kodavere külas Pala vallas asuva Mikoranna kinnistu (57601:002:1343) detailplaneering. Pala Vallavolikogu 27.06.2014 otsusega nr 24 jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine.
Detailplaneeringu eesmärk on katastriüksuse sihtotstarbe muutmine, kinnistu kolmeks krundiks jagamine, kinnistule ehitusõiguse määramine ja hoonestusala piiritlemine. Maaüksuse planeeritava ala suurus on 2,76 ha. Katastriüksus asub osaliselt Peipsi järve ehituskeeluvööndis, Pala valla üldplaneeringus sätestatud vaatekoridoris Peipsi järvele ning Aovere-Omedu maantee teekaitsevööndis. Planeeringuala piirneb Natura 2000 võrgustiku Loode-Peipsi hoiualaga.
Planeeringu läbiviimist korraldab Pala Vallavalitsus, koostajaks on OÜ K.Enno Arhitektuuribüroo.
Algatamata jätmise põhjendused: detailplaneeringus ei kavandata eeldatavalt olulise keskkonnamõjuga tegevust, sh näiteks tootmist, ulatusliku elamurajooni rajamist ega muud tegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi või looduslike alade kahjustumist, sh vee, pinnase, õhu saastatust, olulist jäätmetekke või mürataseme suurenemist; detailplaneeringus kavandatav tegevus ei põhjusta looduskeskkonna vastupanuvõime ega loodusvarade taastumisvõime ületamist, sest planeeringu elluviimisega ei kaasne olulist mõju looduskeskkonnale. Planeeringulahenduse eesmärgiks on säilitada olemasolevat loodusmaastikku ja rannametsa. Peipsi järve rannaala hõlmaval planeeringualal ei paikne kaitstavaid loodusobjekte ega Natura 2000 võrgustiku alasid, mida planeeringus kavandatav tegevus võib mõjutada; detailplaneeringu elluviimisega ei avaldata olulist mõju kõrghaljastusele, sest planeeringus ei ole ette nähtud väärtusliku kõrghaljastuse likvideerimist. Planeeringulahendus on looduslähedane ning selles on arvestatud haljastuse paiknemise ja olemasoleva looduskeskkonnaga; detailplaneeringus kavandatav tegevus ei kahjusta inimese tervist, heaolu ega vara, sest planeeritava tegevusega ei kaasne olulist liikluskoormuse, õhusaaste ega müratasemete suurenemist; planeeringualal ei ole tuvastatud keskkonda saastavaid objekte ega jääkreostust, samuti ei kaasne olulist mõju veekeskkonnale; detailplaneeringu tegevusega kaasnevad võimalikud mõjud on ehitusaegsed, nende ulatus piirneb peamiselt planeeringualaga ning avariiolukordade esinemise tõenäosus on väike, kui detailplaneeringu elluviimisel arvestatakse detailplaneeringu tingimusi ning õigusaktide nõudeid.
Detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsusega saab tutvuda Pala Vallavalitsuses tööajal (aadress Vallamaja, Pala küla, Pala vald) ja Palau valla kodulehel dokumentide registris www.pala.ee. Info tel 773 4401 või e-post: kalev.karu@pala.ee.
Keskkonnamõju hindamise teated
Pala Vallavolikogu 29.01.2013 otsusega nr 1 algatati Sääritsa külas Pala vallas asuva Randmäe kinnistu (57601:001:0330) detailplaneering. Pala Vallavolikogu 27.06.2014 otsusega nr 23 jäeti algatamata Randmäe kinnistu keskkonnamõju strateegiline hindamine.
Detailplaneeringu eesmärk on katastriüksuse sihtotstarbe muutmine, kinnistule ehitusõiguse määramine ja hoonestusala piiritlemine. Maaüksuse planeeritava ala suurus on 1 ha. Detailplaneeringuga kavandatakse ehitada vanade varemete kohale elamu koos kõrvalhoonetega ning turismitalu tegevusega seotud hooned (3 kämpingut), kommunikatsioonid ehitiste teenindamiseks. Lähtuvalt maaüksusel paiknenud ehitiste asukohast, soovitakse planeeringuga ehituskeeluvööndit vähendada. Planeeringuala piirneb Natura 2000 võrgustiku Loode-Peipsi hoiualaga.
Planeeringu läbiviimist korraldab Pala Vallavalitsus, koostajaks on OÜ Ferrysan.
Algatamata jätmise põhjendused: detailplaneeringus ei kavandata eeldatavalt olulise keskkonnamõjuga tegevust, sh näiteks tootmist, ulatusliku elamurajooni rajamist ega muud tegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi või looduslike alade kahjustumist, sh vee, pinnase, õhu saastatust, olulist jäätmetekke või mürataseme suurenemist; detailplaneeringus kavandatav tegevus ei põhjusta looduskeskkonna vastupanuvõime ega loodusvarade taastumisvõime ületamist, sest planeeringu elluviimisega ei kaasne olulist mõju looduskeskkonnale. Planeeringulahenduse eesmärgiks on säilitada olemasolevat loodusmaastikku ja rannametsa. Peipsi järve rannaala hõlmaval planeeringualal ei paikne kaitstavaid loodusobjekte ega Natura 2000 võrgustiku alasid, mida planeeringus kavandatav tegevus võib mõjutada; detailplaneeringu elluviimisega ei avaldata olulist mõju kõrghaljastusele, sest planeeringus ei ole ette nähtud väärtusliku kõrghaljastuse likvideerimist. Planeeringulahendus on looduslähedane ning selles on arvestatud haljastuse paiknemise ja olemasoleva looduskeskkonnaga; detailplaneeringus kavandatav tegevus ei kahjusta inimese tervist, heaolu ega vara, sest planeeritava tegevusega ei kaasne olulist liikluskoormuse, õhusaaste ega müratasemete suurenemist; planeeringualal ei ole tuvastatud keskkonda saastavaid objekte ega jääkreostust, samuti ei kaasne olulist mõju veekeskkonnale; detailplaneeringu tegevusega kaasnevad võimalikud mõjud on ehitusaegsed, nende ulatus piirneb peamiselt planeeringualaga ning avariiolukordade esinemise tõenäosus on väike, kui detailplaneeringu elluviimisel arvestatakse detailplaneeringu tingimusi ning õigusaktide nõudeid.
Detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsusega saab tutvuda Pala Vallavalitsuses tööajal (aadress Vallamaja, Pala küla, Pala vald) ja Pala valla kodulehel dokumendiregistris www.pala.ee. Info tel 773 4401 või e-post: kalev.karu@pala.ee.
Turundus
Äriseoste võrgustik
PALA VALLAVALITSUS
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
PALA VALLAVALITSUS
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus