JUURU VALLAVALITSUS
Raporti kuupäev 24.04.2025
JUURU VALLAVALITSUS
Endised nimed
- Juuru Vallavalitsus
märksõnad
JUURU VALLAVALITSUS
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
JUURU VALLAVALITSUS
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
JUURU VALLAVALITSUS
Endised otsustajad......
Krediidiskoor: Usaldusväärne
Maineskoorid: 400
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 1
10 jälgijat
JUURU VALLAVALITSUS
Esindusõiguse ajaluguJUURU VALLAVALITSUS
Muud seotud isikudEndised muud isikud
Muud seotud isikud (kehtetud seosed)
Nimi | Krediidiskoor | Roll | Algus | Lõpp |
---|---|---|---|---|
...... | ...... | ...... |
JUURU VALLAVALITSUS
Tütar- ja sidusettevõttedEndised tütar- ja sidusettevõtted
Finantsid ja varad
JUURU VALLAVALITSUS
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadJUURU VALLAVALITSUS
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
JUURU VALLAVALITSUS
Finantsnäitajad ja prognoosJUURU VALLAVALITSUS
Finantsreiting: "RAHULDAV" (2017)JUURU VALLAVALITSUS
Majandusaasta aruandedMajandusaasta aruanded PUUDUVAD
Kohustused ja võlad
JUURU VALLAVALITSUS
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneJUURU VALLAVALITSUS
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 02.01.2018JUURU VALLAVALITSUS
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
JUURU VALLAVALITSUS
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2018 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
JUURU VALLAVALITSUS
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 02.01.2018Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
JUURU VALLAVALITSUS
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 02.01.2018Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
JUURU VALLAVALITSUS
Kohtumäärused registris seisuga 02.01.2018Kohtumäärused PUUDUVAD
JUURU VALLAVALITSUS
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 02.01.2018Tarbijavaidlused PUUDUVAD
JUURU VALLAVALITSUS
Kohtuistungid seisuga 02.01.2018Kohtuistungid PUUDUVAD
JUURU VALLAVALITSUS
Kohtulahendid seisuga 02.01.2018Kohtulahendid PUUDUVAD
JUURU VALLAVALITSUS
Teadaanded ja kuulutused seisuga 02.01.2018Keskkonnamõju hindamise teated
Juuru Vallavalitsus avaldab keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 35 lg 6 alusel alljärgneva teate:
Juuru Vallavolikogu 22.03.2012 otsusega nr 130 algatati Tuuleveski 10 detailplaneering. Detailplaneeringuala suurusega 11 562 m˛ asub Järlepa külas katastriüksusel 24004:001:0149, maa sihtotstarve on tootmismaa (100%). Kehtivat üldplaneeringut muutva detailplaneeringu esmaseks eesmärgiks on maa jagamine kaheks eraldiseisvaks katastriüksuseks ja moodustatava katastriüksuse sihtotstarbe muutmine elamumaaks (100%).
Juuru Vallavolikogu otsustas mitte algatada keskkonna strateegilise mõju hindamist, kuna on seisukohal, et kavandatava detailplaneeringu elluviimisega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju ning keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine ei ole vajalik. Vallavolikogu tugines oma kaalutlusotsuses järgmistele seisukohtadele:
- Keskkonnamõju tootmismaa sihtotstarbe puhul on oluliselt suurem kui elamumaa puhul.
- Detailplaneeringuga käsitletakse ainult loodavat elamumaa katstriüksust, mis ei eelda olulist keskkonnamõju.
Detailplaneeringu algataja ja kehtestaja on Juuru Vallavolikogu (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Raplamaa).
Detailplaneeringu koostamise korraldaja on Juuru Vallavalitsus (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Raplamaa).
Detailplaneeringu koostaja on Esimene Asi OÜ.
Detailplaneeringu algatamise ja keskkonna strateegilise mõju algatamata jätmise otsusega saab tutvuda tööpäeviti Juuru vallamajas (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Rapla maakond).
Keskkonnamõju hindamise teated
Juuru Vallavalitsus teatab keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 35 lg 6 alusel:
Juuru Vallavolikogu algatas 24.11.2011 otsusega nr 116 Juuru vallas Juuru alevikus asuva Kirikla kinnistu detailplaneeringu koostamise.
Detailplaneeringuala suurusega 8610 m˛ koosneb kahest katastriüksusest: katastriüksuse (24005:002:0694) suurusega 8242 m˛ juhtfunktsioon on elamumaa (90%), ülejäänud osa sihtotstarve on ärimaa (10%); katastriüksuse (24005:002:0696) suurusega 368 m˛ sihtotstarve on tootmismaa (100%). Alal asub ajalooline pastoraadihoone ning paekivist tootmishoone, mida soovitakse rekonstrueerida ja võtta kasutusele ühiskondlike hoonetena.
Detailplaneering on üldplaneeringut muutev, kuna maa juhtfunktsiooni soovitakse mõlemal käsitletaval katastriüksusel muuta üle 50%.
Juuru Vallavolikogu otsustas mitte algatada keskkonnamõju strateegilist hindamist, kuna on seisukohal, et kavandatava detailplaneeringu elluviimisega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju ning keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine ei ole vajalik.
Detailplaneeringu algatamise ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsusega saab tutvuda tööpäeviti Juuru vallamajas (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Rapla maakond).
Keskkonnamõju hindamise teated
Juuru Vallavolikogu 22.09.2011 otsusega nr 110 algatati Juuru vallas Lõiuse külas asuva Möldre kinnistu katastriüksuse 24001:001:0026 detailplaneering. Detailplaneeringu ala suurusega 15,31 ha sihtotstarve on maatulundusmaa. Üldplaneeringu eesmärkideks on eraldiseisva elamumaa katastriüksuse moodustamine; ehitusõiguse määramine; liikluskorralduse, haljastuse ja heakorra põhimõtete määratlemine. Detailplaneering on üldplaneeringut muutev, kuna soovitud uue elamu vahekaugus olemasolevast elamust on väiksem üldplaneerigus sätestatud elamute vahelisest minimaalsest vahekaugusest.
Juuru Vallavolikogu otsustas mitte algatada keskkonnamõju strateegilist hindamist, kuna on seisukohal, et kavandatava detailplaneeringu elluviimisega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju ning keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine ei ole vajalik.
Detailplaneeringu algatamise ja keskkonna strateegilise mõju algatamata jätmise otsusega saab tutvuda tööpäeviti Juuru vallamajas (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Rapla maakond).
Keskkonnamõju hindamise teated
Keskkonnamõju hindamise algatamata jätmine
Juuru Vallavalitsus teatab, et 09.11.2010. a korraldusega nr 335 otsustati määrata projekteerimistingimused Juuru vallas Juuru kaugküttepiirkonda konteinerkatlamaja ja kaugküttetrasside püstitamise ehitusprojekti koostamiseks. Sama korraldusega otsustati planeeritavate tegevuste osas mitte algatada keskkonnamõju hindamist kuna J2 Infra OÜ poolt esitatud projekteerimistingimuste taotluses kavandatud tegevustega eeldatavalt olulist keskkonnamõju ei kaasne.
Taotluse järgselt planeeritakse püstitada konteinerkatlamaja (katelde koguvõimsus 1500 kW) Atla külas asuvale Mihkli tee 8 kinnistule (kinnistu nr 3241037, katastritunnus 24005:003:0171, sihtotstarve 100% tootmismaa). Kaugküttetrasse projekteeritakse kogupikkusega 3481 meetrit.
Keskkonnamõju hindamise mittealgatamise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti Juuru Vallavalitsuses aadressil Veski tn 1, Juuru alevik, Juuru vald, Raplamaa.
Keskkonnamõju hindamise teated
Juuru Vallavalitsuse 09.04.2010 korraldusega nr 110 ja Juuru Vallavalitsuse 13.07.2010 korraldusega nr 209 jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine Juuru mõisa detailplaneeringu alal.
Planeeringuala suurusega ca 2,3 ha hõlmab Juuru alevikus asuvaid Juuru mõisa ja Tammiku kinnistut.
Üldplaneeringu järgse detailplaneeringu algatamise eesmärkideks on atraktiivse külastuskeskuse rajamine; kaasaegse muuseumi väljaarendamine; ajaloo- ja kultuuripärandi säilitamine; ehitusõiguse määramine; infrastruktuuri, haljastuse ja heakorrastuse põhimõtete määratlemine.
Planeeringuala laiendamise eesmärgiks on säilitada muinsuskaitse all olevat Juuru mõisa mõisakompleksi võimalikult originaalilähedasel kujul, mistõttu kavandatakse külastajate parkla Tammiku kinnistule.
Detailplaneeringuala laiendamisega ei kaasne eeldatavalt olulise keskkonnamõjuga tagajärgi nagu vee, pinnase või õhusaastatus, jäätmeteke, müra, vibratsioon, valgus, soojus, kiirgus ja lõhn, sest planeeritava tegevuse iseloom ei eelda seda.
Detailplaneeringu tegevus ei avalda olulist negatiivset mõju tegevuse ala ja selle lähiümbruse keskkonnatingimustele, sest otseselt ümbruskonna keskkonnatingimusi ei kahjustata. Tegemist on olukorra paremaks muutmisega, sest olemasolevaid hooneid taastatakse ajaloolisel kujul.
Samuti on planeeritav tegevus Juuru valla üldplaneeringu kohane ja kuna üldplaneeringule on tehtud keskkonnamõju strateegiline hindamine, siis selle käigus on teiste hulgas ka antud alale pakutud juhtfunktsiooni sobilikkust hinnatud.
Lisaks ei teki planeeritava tegevusega olulist keskkonnamõju Natura 2000 võrgustiku alale, sest planeeritav ala ei asu Natura 2000 võrgustiku alal.
Kavandatava tegevusega kaasnev tõenäosus avariiolukordade esinemiseks ei erine samuti tavapärasest ning kuna kavandatava tegevuse mõju suurus ei ole ümbritsevale keskkonnale ohtlik ega ületa keskkonna vastupanu- ning taastumisvõimet, siis sellega seoses oluline keskkonnamõju puudub.
Vallavalitsuse korraldustega saab tutvuda Juuru Vallavalitsuses (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, Rapla maakond) E-N kl 09.00-16.00 ja R 09.00-15.00 ning valla kodulehel www.juuru.ee.
Keskkonnamõju hindamise teated
Juuru Vallavolikogu 25.02.2010 otsusega nr 48 algatati Juuru vallas Atla külas asuvate Mihkli tee 4 ja Mihkli tee 8 kinnistute detailplaneering. Alal kehtib Juuru Vallavolikogu 23.04.2009 otsusega nr 181 kehtestatud Sepa ja Uue-Jaagu detailplaneering, mille keskkonnamõju hindamise aruande on Keskkonnateenistus heaks kiitnud 26.09.2008 kirjaga nr 39-11-4/27905-4. Uue detailplaneeringu koostamise vajaduse tingis taastuvenergia katlamaja (keevkihtkatlaga biokütusel töötav koostootmisjaam võimsusega 35 MW) täpsustatud lahendus. Katlamaja optimaalseima tehnoloogilise lahenduse saavutamiseks on vajalik kruntide ehitusõiguse ja konfiguratsiooni muutmine. Kavandatav katlamaja kajastub ka kehtivas detailplaneeringus.
Juuru Vallavolikogu otsustas mitte algatada keskkonna strateegilise mõju hindamist, kuna on seisukohal, et kavandatava detailplaneeringu elluviimisega ei kaasne eeldatavalt olulist keskkonnamõju ning keskkonnamõju strateegilise hindamise läbiviimine ei ole vajalik. Vallavolikogu tugines oma kaalutlusotsuses järgmistele seisukohtadele:
- Katlamaja rajamisega arvestati juba kehtiva detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise koostamisel.
- Kavandatav koostootmisjaama rajamine ei ole vastavalt Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 6 lg 1 olulise keskkonnamõjuga tegevus (koostootmisjaama puhul on künnisvõimsus 300 MW).
- Kehtiva Sepa ja Uue-Jaagu katastriüksuste detailplaneeringu KSH aruanne (Hendrikson&Ko, 2008) on valminud vastavalt Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seadusele. KSH aruandes (p 3.5) on märgitud, et tegevus planeeringualal ei varja vaadet olulistele objektidele ega mõjuta funktsionaalsust.
- Kavandatavale tegevusele (koostootmisjaama täpsustatud tehnoloogilisest lahendusest tulenevatele muudatustele võrreldes kehtiva detailplaneeringuga) on koostatud eksperthinnang (OÜ Hendrikson&Ko, 2009), milles leitakse et taoline muudatus ei too kaasa olulist negatiivset mõju, pigem kaasneb piirkonnale positiivne mõju. Eksperthinnangu koostamise läbi on kavandatava tegevuse kohta piisavat teavet.
- Detailplaneeringu koostamine on vastavalt Planeerimisseadusele avalik protsess, mistõttu ei ole vajalik täiendava KSH läbiviimine avalikkuse teavitamiseks ning kaasamiseks.
- Tuginedes ülaltoodule on Juuru Vallavalitsus küsinud Keskkonnaametilt seisukohta keskkonna strateegilise mõju algatamise vajalikkuse üle. Vastavalt Keskonnametilt 04.11.2009 saadud seisukohale ei pea Keskkonnaamet kavandatavale tegevusele keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamist vajalikuks.
Detailplaneeringu algataja ja kehtestaja on Juuru Vallavolikogu (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Rapla maakond).
Detailplaneeringu koostamise korraldaja on Juuru Vallavalitsus (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Rapla maakond).
Detailplaneeringu koostaja on KAT-Arhitektid OÜ.
Detailplaneeringu algatamise ja keskkonna strateegilise mõju algatamata jätmise otsusega saab tutvuda tööpäeviti Juuru vallamajas (Veski 1, Juuru alevik, Juuru vald, 79401 Rapla maakond).
Turundus
Äriseoste võrgustik
JUURU VALLAVALITSUS
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
JUURU VALLAVALITSUS
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus