NP AUTOD OÜ - 14028002 | ScoreStorybook | Print Summary Report

märksõnad

  • vahendustegevus
  • mootorsõidukite hooldus ja remont
  • sõiduautode müük

Töötajad ja palgad

NP AUTOD OÜ

Töötajate arv ja hinnangulised keskmised palgad
?

NP AUTOD OÜ

Töötajate maksud ja tulemuste analüüs
?
KvartalTasutud
tööjõumaksud
Töötajate
arv
Käive
töötaja kohta
Kasum
töötaja kohta
2024 III........................
2024 II........................
2024 I........................
2023 IV........................
2023 III........................
2023 II........................
2023 I........................
2022 IV........................
2022 III........................
2022 II........................
2022 I........................
2021 IV........................
2021 III........................
2021 II........................
2021 I........................
2020 IV........................
2020 III........................
2020 II........................
2020 I........................
2019 IV........................
2019 III........................
2019 II........................
2019 I........................
2018 IV........................
2018 III........................
2018 II........................
2018 I........................
2017 IV........................
2017 III........................
2017 II........................
2017 I........................
2016 IV........................
2016 III........................
2016 II........................

Otsustajad ja kasusaajad

NP AUTOD OÜ

Otsustajad
?
Nikita Potapov
★★★★

......

Krediidiskoor: Neutraalne

Maineskoorid: 2760

Sünniaeg: ......

Aktiivseid seoseid 7


*Every member of the management board may represent the private limited company in concluding all transactions.

NP AUTOD OÜ

Esindusõiguse ajalugu
?
Trading
8a
Estonia
 
Nikita Potapov ... - ...
2016
2017
2018
2019
2021
2022
2023
2024
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024

NP AUTOD OÜ

Omanikud
?

Endised omanikud

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusOsaluse liikOsalus
0.25
..................
100%

Endised omanikud

NimiKrediidiskoorOsamaksAlgusLõpp
0.25
..................
0.25
..................

Kasusaajad

Kasusaajate varade mahud ja väärtused

Finantsid ja varad

NP AUTOD OÜ

Firmaväärtus

NP AUTOD OÜ

Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgad

NP AUTOD OÜ

Kvartaalsed näitajad
KvartalKäiveMaksustatud käiveTööjõu tootlikkusTööjõu tootlikkusTöötajaidRiiklikud maksudTööjõu maksud
2024 III* ............* ..............................
2024 II* ............* ..............................
2024 I* ............* ..............................
2023 IV* ............* ..............................
2023 III* ............* ..............................
2023 II* ............* ..............................
2023 I* ............* ..............................
2022 IV* ............* ..............................
2022 III* ............* ..............................
2022 II* ............* ..............................
2022 I* ............* ..............................
2021 IV* ............* ..............................
2021 III* ............* ..............................
2021 II* ............* ..............................
2021 I* ............* ..............................
2020 IV* ............* ..............................
2020 III* ............* ..............................
2020 II* ............* ..............................
2020 I* ............* ..............................
2019 IV* ............* ..............................
2019 III* ............* ..............................
2019 II* ............* ..............................
2019 I* ............* ..............................
2018 IV* ............* ..............................
2018 III* ............* ..............................
2018 II* ............* ..............................
2018 I* ............* ..............................
2017 IV* ............* ..............................
2017 III* ............* ..............................
2017 II* ............* ..............................
2017 I* ............* ..............................
2016 IV* ............* ..............................
2016 III* ............* ..............................
2016 II* ............* ..............................

NP AUTOD OÜ

Müügitulu tegevusalade lõikes

NP AUTOD OÜ

Müügitulu riikide lõikes

NP AUTOD OÜ

Finantsnäitajad ja prognoos

NP AUTOD OÜ

Finantsreiting: "HEA" (2024 prognoos)
2024 prognoos
LIKVIIDSUS
?
Puhaskäibekapital
...
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja
...
VÕÕRKAPITALI KASUTAMINE
?
Põhivarade käibekordaja (X)
...
EFEKTIIVSUS
?
Võlakordaja (X)
...
Kapitaliseerituse kordaja (X)
...
TULUTOOVUS
?
Müügi tulutase (%)
...
Koguvara tulutase (%)
...
Omakapitali tulutase (%)
...
Mitterahuldav
1
2
3
4
5
Väga hea

NP AUTOD OÜ

Majandusaasta aruanded
Aasta Periood Esitatud Aruande PDF
2023 01.01.2023–31.12.2023 12.11.2024 ......
2022 01.01.2022–31.12.2022 12.10.2023 ......
2021 01.01.2021–31.12.2021 15.08.2022 ......
2020 01.01.2020–31.12.2020 15.03.2021 ......
2019 01.01.2019–31.12.2019 30.04.2020 ......
2018 01.01.2018–31.12.2018 20.09.2019 ......
2017 01.01.2017–31.12.2017 04.10.2018 ......
2016 01.01.2016–31.12.2016 08.03.2018 ......

Kohustused ja võlad

NP AUTOD OÜ

Krediidiskoori ajalugu ja prognoos
Soovitatav krediidilimiit

... €

Soovitatav maksetähtaeg

......

Äririski klassid:

Usaldusväärne Neutraalne
Piiripealne Problemaatiline Riskantne

NP AUTOD OÜ

Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 16.11.2024
?
Aruandekohustused: ......
Majandusaasta aruanded: ......
Maksudeklaratsioonid:......

Varasid kohustuste katteks (lühiajaliselt)
Varad: ...... €1 EURO lühiajaliste võlakohustuste katteks vara: ...... €
Kohustused: ...... €Puhaskäibe kapital: ...... €

NP AUTOD OÜ

Võlanõuete ajalugu
?
1 kuu
6 kuud
12 kuud
5 aastat
MAX
Võlanõuded seisuga ......
Maksuvõlg ...... €
Võlanõuded ...... €

Võlanõuded kokku: ...... €


TASUMISGRAAFIK
......
Viimased ajaloo sündmused
...... ......

NP AUTOD OÜ

Võlgade jaotus liigiti 14.11.2024
?
Võlgade jaotus liigiti
Nõudeliik Nõude summa Maksegraafikus Vaidlustatud Juhatus, kelle ajal võlgnevus tekkis Esindaja
Maksukoguja nõuded ...... € ...... € ...... €
Kinnipeetud tulumaks ...... € ...... € ...... € EMTA
Kogumispension ...... € ...... € ...... € EMTA
Käibemaks ...... € ...... € ...... € EMTA
Sotsiaalmaks ...... € ...... € ...... € EMTA
Töötuskindlustusmakse ...... € ...... € ...... € EMTA
Võlausaldajate nõuded ...... € ...... € ...... €
Kokku ...... € ...... € ...... €

NP AUTOD OÜ

Aegunud ja aktiivsed võlanõuded seisuga 14.11.2024
?
Aegumata
Summa:
......
...... €
Aegunud
Summa:
......
...... €

NP AUTOD OÜ

Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)
?
KvartalKäiveMaksustatud käiveTasutud riiklikud maksudTasutud tööjõumaksudTöötajate arv
2024 III* ...... €...... €...... €...... €......
2024 II* ...... €...... €...... €...... €......
2024 I* ...... €...... €...... €...... €......
2023 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2023 III* ...... €...... €...... €...... €......
2023 II* ...... €...... €...... €...... €......
2023 I* ...... €...... €...... €...... €......
2022 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2022 III* ...... €...... €...... €...... €......
2022 II* ...... €...... €...... €...... €......
2022 I* ...... €...... €...... €...... €......
2021 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2021 III* ...... €...... €...... €...... €......
2021 II* ...... €...... €...... €...... €......
2021 I* ...... €...... €...... €...... €......
2020 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2020 III* ...... €...... €...... €...... €......
2020 II* ...... €...... €...... €...... €......
2020 I* ...... €...... €...... €...... €......
2019 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2019 III* ...... €...... €...... €...... €......
2019 II* ...... €...... €...... €...... €......
2019 I* ...... €...... €...... €...... €......
2018 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2018 III* ...... €...... €...... €...... €......
2018 II* ...... €...... €...... €...... €......
2018 I* ...... €...... €...... €...... €......
2017 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2017 III* ...... €...... €...... €...... €......
2017 II* ...... €...... €...... €...... €......
2017 I* ...... €...... €...... €...... €......
2016 IV* ...... €...... €...... €...... €......
2016 III* ...... €...... €...... €...... €......
2016 II* ...... €...... €...... €...... €......

NP AUTOD OÜ

Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 16.11.2024
?

Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD

NP AUTOD OÜ

Maksekäsuosakonna määrused seisuga 16.11.2024
?

Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD

NP AUTOD OÜ

Kohtumäärused registris seisuga 16.11.2024
?
Logo

Aruandetrahvimäärus

16.08.2024

Määruse number: Ä 50027566 / M5

Määruse olek Jõustunud: 16.08.2024

Määruse olek: Allkirjastatud


Logo

Trahvihoiatusmäärus: majandusaasta aruanne esitamata

11.07.2024

Määruse number: Ä 50027566 / M4

Määruse olek Jõustunud: 11.07.2024

Määruse jõustumine või lisatähtaeg: 11.07.2024

Määruse olek: Jõustunud


NP AUTOD OÜ

Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 16.11.2024
?
Pilt

06.05.2024
Laadi alla
Sisu:Pooled on sõlminud müügilepingu. Tarbija esitatu kohaselt esineb sõidukil hulgaliselt puudusi, valdavalt on need sellised, mis on kooskõlas sõiduki vanuse ning normaalse kulumisega. Tarbija ei ole tõendanud, missugused esitatud puudustest ei ole sellised, mis on kooskõlas sõiduki normaalse kulumise ning vanusega. Selle tõendamiseta ei saa esitatud puuduste osas seisukohta võtta, kas need on käsitatavad lepingurikkumisena või mitte. Kui sõiduki kerel on läbivaid roosteauke, ei vasta sõiduk tehnonõuetele ega ka müügilepingu tingimustele. Selle puuduse esinemist ei ole tarbija tõendanud. Tarbija esitatud fotol on näha, et summutit on keevitatud, kuid ei ole tõendatud, kas sealt on eemaldatud katalüsaator või mitte. Kui sõidukilt on eemaldatud katalüsaator, on selle kasutamine õigusaktiga keelatud ja see tähendab muuhulgas, et sõiduk on olulise puudusega ja ei vasta nõuetele VÕS § 217 mõttes. Arvestades, et sõidukil on kehtiv tehniline ülevaatus, ei saa eeldada, et sellel puudub katalüsaator, selleta sõiduk ei läbiks tehnoülevaatust. Tarbija ei ole tõendanud katalüsaatori puudumist ega selle vahetamise kulu suurust. Tarbija ei ole esitanud tõendit remondikulude põhjendamiseks, kus erinevate puuduste remondikulud oleks jälgitavad, nõude summa on tõendamata. Kaupleja esitatud vastuväited kaebusele on paljasõnalised. Kaupleja ei ole tõendanud, et tarbijale üleantud sõiduk vastas lepingutingimustele. Kui tarbija esitatud asjaolud oleks tõendatud, ei oleks kaupleja vastuses esitatu alus tarbija avalduse rahuldamata jätmiseks. Arvestades, et tarbija avaldus on tõendamata analüüsib komisjon vaid osa kaupleja vastuväidetest. Kaupleja väide, et tarbija ei või esitada kahju hüvitamise nõuet, on asjakohatu. Sõiduki vanus ja müügihind ei tähenda, et müüja võib selle ostjale üle anda seisundis, mille puhul see vajab remonti summas, mis on näiteks pool auto hinnast. Selle loogika kohaselt ei saaks sõiduki müügi korral näiteks 10 euro eest ostja üldse nõuda kahju hüvitamist. Küsimus võib olla selles, missugused kulud on sõiduki taastamiseks tehniliselt ja majanduslikult põhjendatud. Kaupleja ei ole tõendanud, et müüdud sõiduki remondiks 700 euro kulutamine ei ole tehniliselt või majanduslikult otstarbekas. Kaupleja viited sõiduki müügilepingule ja sõiduki üleandmise aktile kontekstis, et sõiduk on müüdud sellises olukorras, missugune see on, ei välista tarbija seaduses sätestatud õigust esitada nõue, kui sõiduk ei vasta müügilepingu tingimustele. Kaupleja ei saa piirata tarbijale seaduses tagatud õigusi. Kaupleja vastuväidetest osa, mis puudtab varjatud puuduse käsitlust, rajaneb seaduse valetõlgendusel. Varjatud puudus võlaõigusseaduse kohaselt ei ole puudus, mida ostja on müüja eest varjanud vaid tegemist on puudusega, mis ei olnud ostjale sõiduki üleandmisel või lepingu sõlmimisel teada või teatavaks tehtud. Seega ei mõelda seaduses varjamist müüjapoolse aktiivse tegevusena - müüjale teadaoleva info varjamine, vaid varjatud puudus on puudus, mis ei olnud ostjale asja valduse üleandmisel teada. VÕS § 2171 lg 1-3 kohaselt ostjale üleantav asi peab vastama lepingutingimustele, eelkõige koguse, kvaliteedi, liigi, kirjelduse ja pakendi osas. Lepingutingimustele peavad vastama ka asja juurde kuuluvad dokumendid. Antud sõiduk lepingutingimustele ei vasta. Sellel on puudusi, millest müüa ostjat ei teavitanud. VÕS § 218 lg 2 kohaselt tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Ostja on müüjat puudusest teavitanud VÕS § 220 sätestatud tähtaja jooksul.  Kui sõiduki kasutamine on mingi puuduse tõttu õigusakti alusel keelatud, on tegemist lepingutingimustele mittevastava sõidukiga ja vastavalt ka müüdud asja olulise puudusega. Sellised puudused võiks tarbija avalduse kohaselt olla näiteks läbivad kereaugud ja puuduv katalüsaator. Nende puuduste esinemine ja kõrvaldamise kulud ei ole tarbija poolt tõendatud. Tarbijavaidluste lahendamisel rakenduvad samad põhimõtted, mis vaidluste lahendamisel kohtumenetluses. Pooled otsustab, missugused nõuded ja vastuväited ning tõendid nad esitavad. Vastavalt TsMS § 4 ja 230 lg 1 peavad pooled tõendama asjaolud, millele nad menetluses tuginevad ja asja lahendamine toimub poolte esitatu alusel. Esitatu põhjal ei ol tõendatud, et kaupleja on tarbijale üle andnud lepingutingimustele mittevastava asja. Kui puudub kaupleja kohustuse rikkumine (VÕS § 100) ei ole tarbijal alust rakendada kaupleja suhtes VÕS § 101 sätestatud õiguskaitse vahendeid.

Pilt

20.09.2023
Laadi alla
Sisu:Pooled sõlmisid sõiduki müügilepingu. Tarbija väidab, et kauplejal on kohustus hüvitada tarbijale sõiduki käigukasti remondikulud (kahju hüvitamise nõue), kaupleja väitel ei vastuta kaupleja selle puuduse eest, sest tarbija ei ole tõendanud, et puudus esines sõiduki tarbijale üleandmise ajal. Vastavalt VÕS § 218 lg 2 tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Sama paragrahvi lõike 2 prim alusel tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Tarbija on esitanud eksperdi arvamuse, mille kohaselt oli rike tekkinud ekspluatatsioonilise kulumise tagajärjel ning arvestades kulumisastet pidid esimesed märgid ilmnema tuhandeid kilomeetreid tagasi – enne 09.06.2022.a. toimunud omanikuvahetust. Eksperdi arvamusel algab käigukasti remondi maksumus 2500 eurost. Lisaks leidis ekspert, et "Eksperdile esitatud sõiduki Dodge Journey reg märk 302TNK käigukasti rike on tekkinud ekspluatatsioonilise kulumise tagajärjel, mis on vaadeldava sõidukiga analoogsete sõidukite puhul sagedaseks käigukastide rikete tekkimise põhjuseks". Eksperdi arvamusest järeldub, et sarnase sõiduki puhul on sellise käigukasti rikke risk. Kui selliste sõidukite käigukastid niisuguse läbisõidu puhul remonti vajavad on tegemist sellise sõiduki tavapärase omadusega, mitte varjatud puudusega. Asjaolu, et kulumine kulgeb aegamööda ja võis olla arusaadav varem, ei muuda seda. Kohtueelsel vaidluste lahendamisel analoogselt kohtuvaidlusele ja vastavalt TsMS § 230 lg 1 sätestatule peab pool, kes mingi väite esitab, seda tõendama. Tarbija esitas komisjonile lepingust taganemise avalduse. Lepingust taganemise avaldus tuleb esitada lepingu vastaspoolele, mitte komisjonile ja see jõustub alates kättesaamisest. Kui lepingust taganemisel puudub alus, ei ole see kehtiv. Esitatu põhjal puudub tarbijal alus lepingust taganemiseks.

Pilt

07.11.2022
Laadi alla
Sisu:Tarbija ostis kauplejalt kasutatud sõiduki, millel müügilepingu ajal esinesid mõningad puudused. Osasid vigu kaupleja tunnistas ning oli valmis need omal kulul kõrvaldama. Tarbija soovis lepingust taganeda. Komisjon leidis, et lepingust taganemiseks pole alust, kuna ka müügilepingu sõlmimise ajal esinenud varjatud puuduseid on võimalik remondiga kõrvaldada. Komisjon leidis, et lisaks kaupleja poolt tunnistatud puuduste kõrvaldamisele peab kaupleja kontrollima turbo toru ning kõrvaldama õlilekke põhjused, paigaldama eemaldatud tahmafiltri asemele uue, kontrollima sõiduki elektroonikat ning välja selgitama ja kõrvaldama tulede süttimise põhjused, kontrollima roolivõimendi ja roolilatist väljuva kolksu põhjused ning need kõrvaldama. Kui kaupleja eelnimetatud puudusi ei kõrvalda, siis on tarbijal õigus VÕS § 222 lg 5 kohaselt lasta eelnimetatud vead parandada ning nõuda kauplejalt selleks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist.

Pilt

29.07.2022
Laadi alla
Sisu:Tarbija ostis 21.01.2022 kauplejalt sõiduki KIA Sportage 2013 reg märgiga 026TKB hinnaga 11999 eurot. Sõidukil ilmnes vedrude ja turvavöö kinnituse viga. Tarbija nõudeks oli kahju hüvitamine. Algselt avalduses 158 eurot. Hiljem soovis tarbija ka turvavöö kinnituse ja töö maksumuse hüvitamist summas 95 eurot. 12.07.2022 lisas tarbija nõudele istme raami värvimise kulu maksumusega 60 eurot. Tarbija leidis, et tegemist oli varjatud vigastustega. Komisjon nõustus tarbijaga, et vedrude ja turvavöö vastuse vigastused olid vmüügihetkel varjatud. Asjaolu, et kaupleja kirjutas oma müügitingimustes, et lahendab probleeme, mis ilmnevad kahe nädala jooksul ei muuda olematuks VÕS § 218 lg 22 tulenevat müüja aastast tõendamiskoormist, mille ajal eeldatakse, et vigastused oli olemas riisiko ülemineku ajal tarbijale. Kaupleja keeldus tarbija lepingutingimustele mittevastavuse nõuet menetlemast, mistõttu tekkis tarbijal VÕS § 222 lg 5 kohaselt õigus lasta sõiduki vedrud vahetada, samuti vahetada turvavöö vastus ning nõuda kulutuste hüvitamist kauplejalt. Istme raami värvimise kulu nõude jättis komisjon rahuldamata, kuna leidis, et tegemist ei olnud varjatud puudusega.

Pilt

28.06.2022
Laadi alla
Sisu:Tarbija ostis 27.12.2021 kauplejalt sõiduki, millel ilmnesid erinevad puudused. Tarbija avalduse kohaselt müüdi talle märkimisväärsete puudustega auto ning kaupleja muutis suulist kokkulepet omavoliliselt, sest pooled leppisid kokku auto asendamise, kuid kaupleja hakkas ilma tarbijat informeerimata siiski autot parandama. Kaupleja leidis, et tegemist polnud varjatud puudustega. Komisjon leidis, et Tarbija ostis kauplejalt kasutatud sõiduk üleandmise-vastuvõtmise aktil, et tutvus sõidukiga ning teda teavitati sõiduki seisukorrast. Kaupleja tegi omal kulul sõidukile parendusi 854, 55 euro väärtuses. Komisjoni hinnangul nõustus tarbija asja ostma sellises seisundis nagu see müüdi. Komisjon jättis avalduse rahuldamata.

Pilt

14.01.2022
Laadi alla
Sisu:Pooled sõlmisid sõiduauto müügilepingu. Tarbija hinnangul on sõiduk oluliste puudustega ja tarbija taganes lepingust. Lepingu ese oli kasutatud sõiduk, mille valmistusaasta on 2007, seega on sõiduk 14 aastat vana. Tarbija hinnangul on sõidukil arvukalt puudusi, kaupleja kõrvaldas neist osa, kuid tarbija väitel on peamine puudus kõrvaldamata ja selleks on: - sõiduki mootoririke, mis väljendub heitgaaside normidele mittevastavuses, - sõiduki liigne bensiinikulu - sõiduki sinist värvi heitgaas. Müügilepingu rikkumine eeldab, et müüdud asi ei vasta lepingutingimustele - VÕS § 217 lg 1. Asja mittevastavuse avatud loetelu on sätestatud VÕS 217 lg 2. Analoogselt tsiviilkohtumenetluse seadustiku § 230 lg 1 sätestatuga peavad pooled ka tarbijavaidluste komisjoni menetluses tõendama väited, millele nad tuginevad. Poolte väited sõiduki mootori puuduste kohta on vastuolulised ja komisjonil ei ole võimalik neid vastuolusid ületada. Tarbija esitatu põhjal ei ole sõiduki heitgaasid normidele vastavad samas on kaupleja esitanu põhjal sõiduki väljaheitegaasid nõuetekohased. Tarbija on esitanud väite, et sõiduki klapisääre tihendite vahetamise hind on 2-3 tuhat eurot. Kui tarbija väidab, et mootor oli sõiduki valduse tarbijale loovutamise ajal olulise puudusega, milleks oli kulunud klapisääre tihendid ja nande vahetamise mõistlik hind on 2-3 tuhat eurot, tulnuks tarbijal need asjaolud tõendada. Komisjoni hinnagul on oluline ning tõendamist vajav asjaolu ka see, missugune oli sõiduki seisund siis, kui selle valdus tarbijale üle anti. Sõiduki vanust arvestades ei saa eeldada, et sellel ei tekkinud defekte pärast sõiduki valduse tarbijale loovutamist. Tarbija on esitanud video sõiduki väljaheitegaasidest, see ei ole tõendina kasutatav,. Video põhjal ei ole komisjonil võimalik väljaheitegaaside koostist ega sõiduki müügilepingule vastavust hinnata. Sõiduki väljaheitegaaside kohatine sinine värvus kui sõiduki puudus ei ole tõendatud. Sõiduki liigse bensiinikulu kohta tõendeid esitatud ei ole. 14 aastat vana sõiduki puhul ei saa eeldada selle uueväärset seisundit ja sellise sõiduki hoolduskulud ja hooldusvajadus on suurem, kui uuel sõidukil. Niisugusel sõidukil võib avalduda ka klapisääre tihendite vahetamise vajadus, millele tarbija on komisjonile esitatus viidanud, kui väga tõenäolisele mootori suitsemise ja väljaheitegaaside nõuetele mittevastavuse põhjusele. Kui mootori puudus oleks tarbija viidatud klapisääre tihendite kulumine ja see avaldus pärast sõiduki valduse tarbijale loovutamist ei ole see käsitatav varjatud puudusena. Klapisääre tihendid kuluvad sõiduki kogu kasutamisaja jooksul ja kulumine saavutab alati mingil hetkel määra, mis tingib õlikulu ja õli põlemisjääkide sattumise väljaheitegaasi ja klapisääretihendite vahetamise vajaduse. Selline kulumine on 14 aastat kasutatud sõiduki pigem harilik omadus kui varjatud puudus. Tarbija on esitanud tingimuse, et ei tagane lepingust juhul, kui kaupleja annab sõidukile 2 aastase garantii. Lepingutingimused määravad pooled lepingu sõlmimisel. Pärast lepingu sõlmimist ei saa pool, kui ei esine seaduses või lepingus sätestatud alust, nõuda lepingu muutmist. Garantii on üldmõiste, garantii sisu määravad garantii tingimused. Garantii on seadusega tagatust mingis osas soodsamate tingimuste andmine. Müügigarantii sisu määramise aluseks on vajalik esitada garantii tingimused. Komisjoni hinnangul tuleb avaldus jätta rahuldamata tõendamatuse tõttu. Tõendatud ei ole tarbija esitatud asjaolu, et kaupleja müüdud sõiduki mootor ei olnud sõiduki valduse tarbijale loovutamisel töökorras, samuti ei ole tõendatud, et müüdud sõidukil on ebanormaalne kütusekulu ega ka see, et sõiduki väljalaskegaasi värvus on käsitatav sõiduki olulise puudusena. Sellest tulenevalt ei ole tõendatud, et kaupleja on lepingut oluliselt rikkunud (VÕS § 217 ülamärkega 1). Tarbija esitatud lepingust taganemise avaldus ei ole kehtiv. Seega ei ole tarbijal lepingust taganemisega seonduvat VÕS § 189 sätestatud nõuet kaupleja vastu.

Pilt

22.06.2021
Laadi alla
Sisu:Tarbija sõlmis Kauplejaga müügilepingu sõiduki ostuks ja esitas kolm kuud hiljem pretensiooni pihustite kohta. Tarbija sõidukit Kauplejale ei näidanud vaid võõrandas kolmandale isikule ja nõudis Kauplejalt kahjuhüvitist sõiduki võõrandamisega teenitud kahjumi katteks. Komisjon jättis Tarbija avalduse rahuldamata.

Pilt

NP Autod OÜ: ostusumma tagastamine, kahju hüvitamine

13.02.2020
Laadi alla
Sisu:Peale auto ostu ilmnesid erinevad vead (armatuuris punane tuli, summutist must suits jne)ja tarbija esitas lepingust taganemise avalduse, ühtlasi soovis taganeda ka tarbijakrediidilepingust. Uuel kohtumisel vaadati auto üle ja tuvastati puudused ning sõlmiti kinnituskiri, mille kohaselt kaupleja lubas kõrvaldada teatud loetelu puuduseid. Tarbija avalduse kohaselt jäi küll enamik nendest kõrvaldamata (pidurid vibreerivad, rool kisub, auto suitseb jne. Tarbija lasi autot kontrollida teisel ettevõttel, kes tuvastas samuti hulgaliselt vigu. Tarbija nõudeks oli ostusumma tagastamine ja tehtud kulutuste hüvitamine. Kaupleja kinnitas, et tarbijaga lepiti kokku rea puuduste kõrvaldamises ja kõik tööd ka nõuetekohaselt teostati, peale seda vaatas tarbija auto üle ja kinnitas, et auto tehniline seisukord vastab lepingutingimustele. Seega ei ole ka lepingud lõppenud ja tarbijal puuduvad pretensioonid. Ülejäänud puudustest oli tarbija teadlik ja need olid lepingu osaks. Punane tuli armatuuris põles müügihetkel ja kolmanda ettevõtte poolt tuvastatud puudused on loomuliku kulumi tulem. Komisjon otsustas, et tarbija nõue tuleb jätta rahuldamata. Tarbija allkirjastas kauplejaga kinnituskirja, mille kohaselt oli valmis auto teatud tingimustel vastu võtma (teatud tööde teostamine)ja sellega kinnitas, et on auto üle vaadanud ja probleeme ei ole, seetõttu puudub ka õigus lepingust taganemiseks. VÕS § 217 lg 1, lg 2 p 1, p 6, VÕS § 218 lg 2, lg 4, VÕS § 116 lg 1.

Pilt

NP Autod OÜ: kahju hüvitamine

14.11.2018
Laadi alla
Sisu:Ostetud autol purunes mootoririhm ja tarbija transportis auto teenindusse ja teavitas ka rikkest kauplejat. Kuna kaupleja lahendusi ei pakkunud, siis lasi tarbija auto remontida ja esitas kauplejale kahju hüvitamise nõude. Kaupleja oli seisukohal, et tarbijat teavitati müügilepingus, et auto ei ole müüdud koheseks kasutuselevõtuks ning tarbija pidi olema seetõttu teadlik auto olukorrast. Komisjon otsustas tarbija nõude rahuldada. Kaupleja ei ole tõendanud, et müügilepingu sõlmimisel lepiti tarbijaga kokku mootoririhma purunemine.SMS-i mittekättesaamist ei pea komisjon samuti reaalseks, sest samal numbril on pooled varem suhelnud. Müügilepingu üldised kirjeldused ei vabasta kauplejat vastutusest asja puuduste eest ja kui konkreetse puuduse olemasolus ei ole kokku lepitud, siis on tegemist varjatud puudusega. VÕS § 218 lg 2,VÕS § 222 lg 5, VÕS § 101 lg 1 p 3, VÕS § 115 lg 1

Pilt

Otsus 22.05.2017 6-1-001911-256-17: NP Autod OÜ: Auto

22.05.2017
Laadi alla
Sisu:Kauplejal ei ole kohustust anda mootorsõiduki müügi puhul üle suverehve, kui seda ei ole lepingus sätestatud. Tarbija peab arvestama kasutatud sõiduki ostu puhul selle vanust ning kilometraaži. Kui hooldustöökodade koostatud aktides sisalduvad märkused viitavad erinevate remonttööde tegemise vajadusele, ei saa sellest iseenesest teha järeldust, et nende tööde tegemise eest vastutab müüja. Müüjal lasub kohustus teatada ostjale asjaoludest, mis on müüjale teada ja mille teadmise vastu on ostjal õigustatud huvi. VÕS § 208; VÕS § 217 lg 2 p 5

NP AUTOD OÜ

Kohtuistungid seisuga 16.11.2024
?
Logo

Kohtuasja number: 2-19-11653

Pärnu Maakohus Paide kohtumaja

08.10.2020
Istungi olek: Toimunud
Istungisaal: kohtusaal nr A211
Kohtunik: Ingrid Niinemägi
Istungi sisukirjeldus: ......

NP AUTOD OÜ

Kohtulahendid seisuga 16.11.2024
?
Logo

Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-16-13015/18

Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja

20.12.2017
Kohtuasja number: 2-16-13015/18
Menetlusliik: Tsiviilasi
Kohus: Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja
Lahendi liik: Kohtumäärus
Lahendi alaliik: Kompromissimäärus
Kohtu koosseis: Kaie Almere
Kohtuasja algus: 29.08.2016
Menetluse liik: Kohtu I astme menetlus
Menetluse algus: 29.08.2016
Asja kategooria: Asjaõigus
Märksõna: -
Lahendi kuupäev: 20.12.2017
Lahendi jõustumised: 20.12.2017
Eriarvamus:
ECLI tunnus:
?
ECLI:EE:HMK:2017:2.16.13015.30147

NP AUTOD OÜ

Teadaanded ja kuulutused seisuga 16.11.2024
?

Teadaanded PUUDUVAD

Turundus

Äriseoste võrgustik

NP AUTOD OÜ

Äriseoste võrgustik
ÄRIRISKI KLASSID
Kustutatud
Usaldusväärne
Neutraalne
Piiripealne
Problemaatiline
Riskantne
Ajalooline seos
Aktiivne seos
käibe suurus
võla suurus
Seoste laiendamine
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Kasusaajate võrgustik

NP AUTOD OÜ

Kasusaaja võrgustik
Võrgustik on nähtav vähendatud seostega
Soovi korral laienda lõimesid

Seire sündmused

Filtreeri

Dropdown

Aasta

Dropdown

Tüüp

Neutraalne

Positiivne

Negatiivne

Seiresündmuseid ei leitud

Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus