PRADO LUX OÜ
Date of report 19.01.2025
PRADO LUX OÜ
start | end |
---|---|
19.01.2025 | - |
keywords
- ärinõustamine
PRADO LUX OÜ
Scores and ratings
Reputation score
Credit Score
Open the reports you want to print
Employees and salaries
PRADO LUX OÜ
Employee taxes and performance analysisQuarter | Labor taxes paid | Number of employees | Turnover Per Employee | Profit per employee |
---|---|---|---|---|
2024 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
Deciders and beneficiaries
PRADO LUX OÜ
Decision-makers......
Credit Score: Risky
Reputation score: -3420
Date of birth: ......
Active relations 1
0 followers
PRADO LUX OÜ
History of right of representationPRADO LUX OÜ
OwnersFormer owners
Beneficiaries
Volumes and values of beneficiaries' assets
Finances and assets
PRADO LUX OÜ
GoodwillPRADO LUX OÜ
Taxes paid and estimated average salariesPRADO LUX OÜ
Quarterly indicatorsQuarter | Turnover | Turnover | Labour productivity | Labour productivity | Employees | National taxes | Labor taxes |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
PRADO LUX OÜ
Sales revenue by countryPRADO LUX OÜ
Financial indicators and prognosisPRADO LUX OÜ
Financial raiting: "SATISFACTORY" (2024 prognosis)PRADO LUX OÜ
Annual reportsAnnual reports MISSING
Liabilities and debts
PRADO LUX OÜ
Credit score history and prognosis... €
......
Business risk classes:
Trustworthy NeutralPRADO LUX OÜ
Reports and assets-liabilities overview 19.01.2025PRADO LUX OÜ
Claims historyTotal debt claims: ...... €
...... | ...... |
PRADO LUX OÜ
Income (turnover) and expenditure (taxes paid)Quarter | Turnover | Turnover | National taxes paid | Labor taxes paid | Number of employees |
---|---|---|---|---|---|
2025 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
PRADO LUX OÜ
Bailiff's enforcement proceedings as of 19.01.2025Claim duration | 138 days |
Collector | Maksu- ja Tolliamet |
Legal basis | y: |
Storage medium | Kohtutäitur Katrin Vellet |
Principal claim | 200 € |
Secondary claim | - |
State fee | 110 € |
TOTAL | 346 € |
Costs of proceedings | 37 € |
PRADO LUX OÜ
Regulations of the Payment Order Department as of 19.01.2025Regulations of the Payment Order Department MISSING
PRADO LUX OÜ
Court orders in the register as of 19.01.2025Aruandetrahvimäärus
Regulation number: Ä 50158506 / M5
Regulation status has entered into force: 28.10.2024
Regulation status: Allkirjastatud
Trahvihoiatusmäärus: majandusaasta aruanne esitamata
Regulation number: Ä 50158506 / M4
Regulation status has entered into force: 06.09.2024
Regulation status: Allkirjastatud
Korduv aruandetrahvimäärus
Regulation number: Ä 50158506 / M3
Regulation status has entered into force: 16.05.2024
Regulation status: Allkirjastatud
Aruandetrahvimäärus
Regulation number: Ä 50158506 / M2
Regulation status has entered into force: 09.02.2024
Regulation status: Allkirjastatud
Trahvihoiatusmäärus: majandusaasta aruanne esitamata
Regulation number: Ä 50158506 / M1
Regulation status has entered into force: 17.12.2023
Date of enforcement of order or additional period: 17.12.2023
Regulation status: Jõustunud
PRADO LUX OÜ
Decisions of the Consumer Disputes Committee as of 19.01.2025Consumer disputes MISSING
PRADO LUX OÜ
Court hearings as of 19.01.2025Court hearings MISSING
PRADO LUX OÜ
Rulings as of 19.01.2025Court settlemets MISSING
PRADO LUX OÜ
Notices and announcements as of 19.01.2025Enforcement notice
Avaldamise lõpp: täitemenetluse lõppemiseni
Kohtutäitur edastab võlgnikule Prado Lux OÜ (registrikood: 16085914) täitmisteate. Sissenõudjaks on Maksu- ja Tolliamet (70000349). Nõude summa suurus on 200.00 eurot. Nõude summale lisandub täitemenetluse alustamise tasu ja kohtutäituri tasu vastavalt kohtutäituri tasu väljamõistmise otsusele.
Kohtutäitur teeb Teile ettepaneku täitedokumendi (Tartu Maakohtu 09.02.2024 kohtuotsus või määrus tsiviilasjas nr Ä 50158506 / M2) vabatahtlikuks täitmiseks. Vabatahtliku täitmise tähtaeg on 14.10.2024.
Kui täitedokumenti ei ole vabatahtlikuks täitmiseks antud tähtaja jooksul täidetud, kohustub kohtutäitur tarvitusele võtma kõik täitemenetluse seadustikus lubatud abinõud täitedokumendi täitmiseks (eelkõige sissenõude pööramine võlgniku varale). Täitemenetluse käigus võivad nõudele lisanduda täiendavad täitekulud, sealhulgas kohtutäituri lisatasu täitetoimingute läbiviimise eest. Täitekulud kannab võlgnik.
Kõik sissenõutavad summad (sealhulgas täitekulud) tuleb tasuda Kohtutäitur Katrin Vellet ametialasele arvelduskontole EE531010010124079010 (SEB). Maksekorralduse selgitusse palun märkida: Täiteasi number 031/2024/1702 ja võlgniku nimi, kelle eest tasutakse (kui maksja ja võlgnik on erinevad isikud).
Täitedokumendi täitmisel vabatahtlikuks täitmiseks antud tähtaja jooksul tuleb võlgnikul tasuda koos täitekuludega 291.50 eurot. Vabatahtliku tasumise tähtaja möödumisel on võlgnetava summa suurus koos täitekuludega 346.40 eurot.
Kohtutäitur selgitab seoses täitemenetlusega seonduvate kuludega, et:
1) Kui võlgnik täidab nõuetekohaselt nõude pärast täitmisavalduse esitamist, kuid enne täitmisteate saamist, maksab võlgnik 15.00 eurot, millele lisandub käibemaks 3.30 eurot, kokku 18.30 eurot. Kui nõude täitmine toimus samal päeval kui täitmisteate kättetoimetamine, loetakse täitmine toimunuks pärast täitmisteate kättetoimetamist ning võlgnik maksab menetluse alustamise tasu.
2) Kui rahaline nõue täidetakse täitedokumendi vabatahtlikuks täitmiseks ettenähtud tähtaja jooksul või sõlmib võlgnik enne vabatahtlikuks täitmiseks antud tähtaja möödumist sissenõudjaga maksegraafiku ja täidab nõuet kuni selle nõuetekohase täitmiseni maksegraafiku kohaselt, siis peab võlgnik tasuma täitemenetluse alustamistasu ja kohtutäituri põhitasu üksnes pooles ulatuses. Täitemenetluse alustamise tasu on 30.00 eurot, millele lisandub käibemaks 6.60 eurot, kokku 36.60 eurot. Kohtutäituri põhitasu suurus pooles ulatuses koos käibemaksuga on 54.90 eurot.
3) Kui rahalist nõuet ei täideta vabatahtliku täitmise tähtaja jooksul, edastab kohtutäitur elektroonilise vara arestimise akti krediidiasutustele, ning kui nõue täidetakse kolme tööpäeva jooksul alates elektroonilise arestimisakti krediidiasutusse edastamisest, siis peab võlgnik tasuma täitemenetluse alustamistasu ja kohtutäituri põhitasu üksnes pooles ulatuses punktis 2 näidatud suuruses.
4) Peale kolme tööpäeva möödumist elektroonilise arestimisakti edastamist krediidiasutusse arvutatakse rahalise nõude täitmisel kohtutäituri põhitasu kohtutäituri seaduse § 35 alusel. Kohtutäituri põhitasu suurus koos käibemaksuga on 109.80 eurot.
Kui võlgnik tasub täitedokumendist tuleneva nõude enne täitmisteate kättetoimetamist otse sissenõudjale, siis tuleb kohtutäiturile esitada tasumist tõendav dokument. Täitedokumendi tasumine otse sissenõudjale ei vabasta võlgnikku täitekulude tasumise kohustusest, kui tasumine toimus pärast sissenõudja avalduse esitamist kohtutäiturile täitemenetluse läbiviimiseks.
Seoses täitedokumendiga on võlgnikul õigus taotleda kohtutäituri vastuvõtule saamist. Selleks tuleb võlgnikul võtta ühendust kohtutäituri bürooga.
Võlgnikul on kohustus teavitada kohtutäiturit esimesel võimalusel tema ülalpidamisel olevatest isikutest ja krediidiasutusest, kus võlgnik soovib kasutada seadusega ettenähtud mittearestitavat sissetulekut või muudest olulistest asjaoludest, mis võivad mõjutada täitemenetluse läbiviimist, eelkõige info mittearestitava sissetuleku kohta. Mittearestitavate sissetulekute loetelu on sätestatud TMS §-s 131. Sissetulekud tuleb kohtutäiturile dokumentaalselt tõendada (otsus toetuse maksmiseks, tõend vastavalt asutuselt, pangakonto väljavõte jne.) Ühekordsed sissetulekud tuleb iga kord eraldi tõendada. Sissetulekut tõendavad dokumendid tuleb saata kohtutäiturile aadressil Tartu mnt 16B (3.korrus) 10117 Tallinn või e-posti teel info@vellet.ee.
Kohtutäituri otsuse või tegevuse peale täitedokumendi täitmisel või täitetoimingu tegemisest keeldumisel või kohtutäituri tasu ebaõige määramise kohta võib esitada kohtutäiturile kaebuse kümne päeva jooksul alates päevast, kui menetlusosaline sai teada või pidi teada saama otsuse või toimingu tegemisest. Kohtutäiturile võib esitada taotluse kaebuse esitamise tähtaja ennistamiseks TsMS-s sätestatud korras. Kui menetlusosaline ei esita tähtaja jooksul kaebust, kaotab ta õiguse hiljem tugineda asjaoludele, mida ta oleks võinud esitada kaebuses. Kohtutäitur teatab menetlusosalistele kaebuse läbivaatamise aja. Menetlusosalise kaebuse läbivaatamisele ilmumata jäämine ei takista kaebuse läbivaatamist (TMS § 217). Kohtutäituri otsuse peale võib kümne päeva jooksul otsuse kättetoimetamisest arvates esitada kaebuse maakohtule, kelle tööpiirkonnas kohtutäituri büroo asub. Kohtutäituri otsuse või tegevuse peale ilma eelnevalt kohtutäiturile kaebust esitamata kohtule kaevata ei saa (TMS § 218).
Täitmisteade loetakse võlgnikule kättetoimetatuks kümne päeva jooksul alates käesoleva teate avaldamisest (TMS § 24 lg 5). Võlgnik võib avaldada täitmisteate kättesaamisel talle menetlusdokumentide edastamise viisi ja kontaktandmed, kuhu edastatud dokumendid loetakse kohtutäituri poolt kättetoimetatuks. Kohtutäitur kohustab võlgnikku viivitamatult teatama kohtutäiturile oma kontaktandmed, mille abil on võimalik võlgnikule dokumente kätte toimetada. Kui võlgnik seda ei tee või kui edastatud andmed on ebaõiged, võib kohtutäitur ka need dokumendid, mis tuleb seaduse kohaselt kätte toimetada, edastada võlgnikule enda valitud viisil.
Võlgnikul on õigus esitada sissenõudja vastu hagi sundtäitmise lubamatuks tunnistamiseks, eelkõige põhjusel, et nõue on rahuldatud, ajatatud või tasaarvestatud. Hagi võib esitada täitemenetluse lõpuni. Hagi rahuldamise korral jäävad täitekulud sissenõudja kanda.
Tartu mnt 16B (3.korrus) 10117 Tallinn
Telefon: 6 646 080
E-post: info@vellet.ee
Notice of service of a procedural document in civil proceedings
Avaldamise lõpp: 26.07.2023
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja toimetab kostjale, Prado Lux OÜ (registrikood: 16085914), avalikult kätte menetlusdokumendid kohtuasjas nr 222-17957; 29.11.2022 Hagiavaldus; 09.01.23 MVM
Hageja esitas 29.11.2022 kohtule hagiavalduse. Hagiavalduse kohaselt nõuab hageja kostjatelt ettemaksuna tasutud virtuaalvääringute tagastamist. Hageja tasus hagiavalduse esitamisel riigilõivu summas 2940 eurot. HARJU MAAKOHTU RESOLUTSIOON: 1. Võtta hagi Harju Maakohtu menetlusse. 2. Kohustada kostjaid esitama kohtule eestikeelne allkirjastatud kirjalik vastus hagile 14 päeva jooksul hagi kättetoimetamisest. Vastuses hagile tuleb kostjatel teatada, kas asja lahendamine on võimalik kompromissi sõlmimisega ning esitada selleks konkreetne kompromissettepanek. 3. Lisada määrusele kohtu selgitused ja hoiatused hagimenetluses, millest pooltel tuleb menetluse kestel juhinduda. Käesoleva määruse peale ei saa määruskaebust esitada (TsMS § 660 lg 1). Kohtumääruse on juhindudes TsMS § 22¹ lg-st 3 ning kohtute seaduse § 125¹ lg-st 2 koostanud kohtujurist. Kohtujuristi taandamisele kohaldatakse TsMS § 22¹ lg 2¹ alusel samas seadustikus kohtuniku taandamise kohta sätestatut. Kohus tutvus esitatud hagiavaldusega ja leidis, et see vastab pärast puuduste kõrvaldamist tsiviilkohtumenetluse seadustiku (TsMS) nõuetele ning ei esine TsMS § s 371 sätestatud menetlusse võtmisest keeldumise aluseid. Hagis esitatud andmetel allub hagi Harju Maakohtule. Vastavalt TsMS § 393 lg le 1 tuleb hagiavalduse ärakiri koos lisadega ja asja menetlusse võtmise määrusega kostjale kätte toimetada ning küsida kostjalt kirjalik vastus. 3. Kostja vastus peab olema eestikeelne, kirjalik ja selgesti loetavas masina- või arvutikirjas A4 formaadis. Vastus peab sisaldama järgmist (TsMS § 394): 1) kostja isikuandmed: nimi, isiku- või registrikood ja elu- või asukoha aadress, sidevahendite andmed (sh e posti aadress);2) kostja esindaja andmed ja esindusõigust tõendavad dokumendid, sh volitus (kui on esindaja); 3) kas kostjal on vastuväiteid selle kohta, et kohus asja menetlusse võttis või on kostja arvates alust jätta hagi läbi vaatamata või asjas menetlus lõpetada; 4) kas kostja võtab hagi õigeks, tunnistades hagiavalduses tema vastu suunatud nõudeid. Kui kostja võtab hageja nõude õigeks, rahuldab kohus hagi. Kui kostja võtab hagi kohe õigeks, kannab hageja menetluskulud ise, kui kostja ei ole oma käitumisega andnud põhjust hagi esitamiseks (TsMS § 168 lg 6); 5) kas asja lahendamine on võimalik kompromissi sõlmimisega või muul viisil kokkuleppel, esitades konkreetse kompromissettepaneku ja võttes esmalt ühendust hagejaga; 6) kõik taotlused ja väited, sh: a. kui kostja ei tunnista hagiavalduses tema vastu esitatud nõudeid, siis esitada konkreetsed vastuväited hagile; b. kostja selgesõnaline seisukoht hageja esitatud iga faktiväite kohta - millised hagi alusena nimetatud faktilised asjaolud võtab kostja omaks (st millega kostja nõustub) ja millistele kostja vaidleb vastu. Hageja ei pea tõendama kostja poolt omaksvõetud asjaolusid (TsMS § 231 lg 2). Omaksvõttu eeldatakse, kuni vastaspool ei vaidlusta faktilise asjaolu kohta esitatud väidet selgesõnaliselt ja vaidlustamise tahe ei ilmne ka poole muudest avaldustest (TsMS § 23 lg 4). Kui kostja mõne faktiväitega ei nõustu, tuleb esitada konkreetne vastuväide, selgitades, miks kostja hageja väitega ei nõustu; 7) tõendid, mida kostja soovib kasutada oma väidete tõendamiseks ja/või hageja väidete ümberlükkamiseks, näidates konkreetselt, millist asjaolu millise tõendiga kostja soovib tõendada; 8) seisukoht hagiavalduses esitatud kõigi taotluste suhtes, sh hagile lisatud tõendite kohta; 9) kas kostja soovib esitada vastuhagi; 10) seisukoht, kuidas tuleb jaotada menetluskulud; 11) kas kostja on nõus asja lahendamisega kirjalikus menetluses või soovib asja läbivaatamist kohtuistungil; 12) kas kostja soovib menetluses kasutada tõlki ja võimaluse korral tõlgi andmed. Hagile tähtajaliselt vastamata jätmisel võib kohus hagi rahuldada tagaseljaotsusega hagiavalduses märgitud ulatuses (TsMS § 407). Sel juhul loetakse hageja esitatud faktilised väited kostja poolt omaksvõetuks. Hagi rahuldamisel kannab kostja reeglina ka kõik menetluskulud (§ 162). Tagaseljaotsuse võib pöörata viivitamatule täitmisele ning täitmise peatamine toimub üksnes tagatise vastu (TsMS § 472 lg 3). Menetluse taastamine pärast tagaseljaotsuse tegemist on tasuline (tuleb tasuda riigilõiv). Tagaseljaotsuse peale kaja esitamisega seotud täiendavad menetluskulud jäävad kaja esitaja kanda, sõltumata hagi rahuldamisest (TsMS § 169 lg 2).
Dokument on Teile kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID-d.
Dokument loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teadaande avaldamisest (TsMS § 317 lg 5).
Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju maakond 10115, Lubja 4
Telefon: 6200100
E-post: hmktallinn.menetlus@kohus.ee
Marketing
Business network
PRADO LUX OÜ
Business networkSign in
To expand your connections, log in to the "Networks" environment
Beneficiaries network
PRADO LUX OÜ
Networks - BeneficiariesSign in
To expand your connections, log in to the "Networks" environment
Monitoring events
Filter
Dropdown
Dropdown
Neutral
Positive
Negative
No monitoring events found.
Failed to load monitoring events.