ASICOM OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1960 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommen

ASICOM OÜ hetkeolukord

Juba 1960 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Osaühing Asicom on asutatud 2009.aastal. Ettevõtte tegevuseks on kodutarvete hulgimüük. Ettevõtte põhiliseks äriideeks on uute kodukaupade väljatöötamine, tootmise korraldamine, toodete importimine ning müük Eestis ja naaberturgudel. Asicom OÜ müüb kodukauba tootegruppe järgmiste oma kaubamärkide all: „Asi collection“ (söögi valmistamisele orienteeritud tooted), „Sauber“(puhastusele ning koristusele orienteeritud tooted), Candela (küünlad) ja "Newill" (erinevad kodutarbed). Lisaks eelnevale arendab Asicom tooteid ostjate vajaduste põhiselt, nende tellimisel ja kaubamärgi all.

Paaril viimasel aastal on Asicom OÜ alustanud oma hulgimüügistruktuuri väljakujundamisega ning pakub tooteid otse jaekauplustele ning kaubakettidele. Tootevalikut on laiendatud põhiliselt Euroopa tehaste kaubagruppidega. Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on kaubavaliku laiendamine, uute klientide leidmine ja müügikäibe kiire kasv.

Tänaseks on tootjate poolne hinnatõus pidurdunud ja sisendhinnad stabiliseerunud. Uueks oluliseks mõjuriks on saanud kriis Punasel merel, mis on toonud kaasa tarnehäired ning transpordikulude kasvu. Kui logistikahäired jäävad püsivaks, siis võib see tulevikus mõningast mõju avaldada tarbekaupade inflatsiooni aeglustumisele. Euribori ja laenuintresside kõrge tase Asicom OÜ tegevusele olulist mõju ei avalda.

Tulud, kulud ja kasum 2023 2022

Müügitulu 1166370 1223828

Ärikasum 54805 78337

Puhaskasum 32954 61292

Varad kokku 1180834 1178197

Omakapital kokku 653426 680065

Puhasrentaablus 3,0% 5,0% (puhaskasum/müügitulu)%

Koguvara rentaablus 2,8% 5,2% (puhaskasum/keskmine varade maksumus)%

Omakapitali tootlus ROE 4,8% 9,0% (puhaskasum/keskmine omakapital)%

Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on suunata tegevus veelgi enam uute kodukaupade toodete ja kaubamärkide arendamisse ning pakkuda võimalikult laia ning personaliseeritud tootearendust igale partnerkliendile eraldi. Teiseks oluliseks tegevussuunaks on sortimendi laiendamine ja kaubakettidele otsemüügi väljaarendamine. Otsetarned kaubakettidele võimaldavad müügimahtude kiiremat kasvu ja vähendavad väiksemast klientide arvust tulenevaid riske.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.