MASSIIV OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 14 431 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja komme

MASSIIV OÜ hetkeolukord

Juba 14 431 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2023

Massiiv OÜ majandusaasta lõppes 121 902 euro suuruse käibe juures 12 479 euro suuruse kahjumiga. Kahjum kaeti eelmiste aastate jaotamata kasumi arvelt. Ettevõtte tegevusele ja tulemusele avaldas olulist mõju üldine majanduse seis Eestis ja sellest tulenev reklaamituru maht.

Otsesemaks põhjuseks on mitme pikajalise kliendi nendepoolne kulude vähendamine ja majasiseste reklaamiteenuste pakkujate palkamine.

Teiseks otsesemaks põhjuseks on uue toote/teenuse arendustööde kulud logostudio.ee keskkonna loomiseks, mis valmib lõplikult 2024. aasta teises kvartalis. Logostudio.eeteenuse potentsiaal ning 2024. aasta esimeses kvartalis juba võidetud hanked on aluseks 2024. aasta majandustulemuste oluliseks parendamiseks. Ettevõttel on järgmisel majandusaastal plaanis on ka oluliselt rohkem panustada enesereklaami ning uute klientide leidmisesse.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Pakendi kujundus- esimene samm tarbija südamesse

Pakend ei ole lihtsalt toote ümbris. See on esimene asi, mida tarbija toote kohta näeb, ja see võib olla otsustav tegur, kas toode ostetakse või mitte. Pakendi
ssb.ee
Pakend ei ole lihtsalt toote ümbris. See on esimene asi, mida tarbija toote kohta näeb, ja see võib olla otsustav tegur, kas toode ostetakse või mitte. Pakendi kujundamine on kunst ja teadus, mis mängib olulist rolli brändi tuntuse suurendamisel ja tarbijate meelitamisel. Selles artiklis uurime, miks pakendi kujundamine on nii oluline ja kuidas seda tõhusalt teha. Esimene mulje loeb- kui toode seisab poe riiulil koos konkurentidega, peab see suutma tarbijate tähelepanu püüda ja neid kõnetada. Pakendi kujundus on see, mis muudab toote silmapaistvaks ja meeldejäävaks. Kui pakend on

Kuidas edukalt navigeerida kaasaegse turunduse maailmas?

Kaasaegne ärimaailm on täis konkurentsi ning tarbijate käitumine ja ootused muutuvad pidevalt. Seetõttu on reklaamistrateegiad muutunud ettevõtete jaoks olulise
ssb.ee
Kaasaegne ärimaailm on täis konkurentsi ning tarbijate käitumine ja ootused muutuvad pidevalt. Seetõttu on reklaamistrateegiad muutunud ettevõtete jaoks olulisemaks kui kunagi varem. Selles artiklis uurime nelja võtmekomponenti, mis aitavad ettevõtetel saavutada edu tänapäeva turundusmaastikul: turundusanalüüs , brändingu loomine , sotsiaalmeedia haldus ja kampaania strateegia . Turundusanalüüs- vundament iga strateegia loomele Enne kui saame kujundada tõhusa reklaamistrateegia, peame mõistma oma sihtrühma, konkurentsi ja turuolukorda. Turundusanalüüs on vajalik samm, mis võimaldab

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.