ÄRINIMETU OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Meediakajastus on ürituse turundamise oluline osa, kuna see võimendab sinu sõnumit ja laiendab sinu ürituse ulatust füüsilistest osalejatest kaugemale. See võib

Kuidas mõjutab meediakajastus sinu ürituse edu?

Meediakajastus on ürituse turundamise oluline osa, kuna see võimendab sinu sõnumit ja laiendab sinu ürituse ulatust füüsilistest osalejatest kaugemale. See võib oluliselt tõsta sinu brändi nähtavust, usaldusväärsust ja lõppkokkuvõttes sinu ürituse edu.

Igal üritusel on midagi, mis teeb selle eriliseks. Oma ürituse ainulaadse müügiargumendi (USP) tuvastamine ja esiletoomine on meedia huvi äratamiseks ja sihtrühmaga resonantse kajastuse tagamiseks hädavajalik.

Meediastrateegia enne üritust

Alusta meediaväljaannete ja mõjutajate nimekirja koostamisega, mis sobivad sinu ürituse tööstusharuga ja sihtrühmaga. Sellesse nimekirja peaksid kuuluma kohalikud ja rahvuslikud uudiste väljaanded, tööstusharule spetsiifilised publikatsioonid, blogijad ja sotsiaalmeedia mõjutajad.

Hästi koostatud pressiteade võib olla sinu meediale suunatud tegevuse nurgakiviks. See peaks olema uudisväärtuslik, lühike ja sisaldama kõiki vajalikke detaile, et meelitada ajakirjanikke sinu üritust kajastama.

Kasuta sotsiaalmeedia platvorme, et tekitada ümber sinu ürituse suminat. Jaga telgitaguseid, reklaamklippe ja uuendusi, et kaasata oma publikut ja julgustada jagamist.

Suhtlemine meediaprofessionaalidega

Isikupärastatud kutsete saatmine võtmeajakirjanikele võib oluliselt mõjutada kajastuse saamist. Võta aega, et mõista nende huvisid ja kuidas sinu üritus nende sisuga haakub.

Kaalu eksklusiivse meedia eelvaate ürituse korraldamist, et anda ajakirjanikele aimu sellest, mis neid ees ootab. See võib tekitada varajast huvi ja kajastust, seades tooni põhiüritusele.

Eksklusiivsete intervjuude, lugude või juurdepääsu pakkumine kõrge profiiliga osalejatele võib olla tugevaks motivaatoriks meediakajastuse saamiseks. Veendu, et sul on plaan selle sisu pakkumiseks õigeaegselt ja korraldatult.

Ürituse ajal

Ürituse päeval veendu, et meediaesindajatel oleks lihtne ligipääs kõikidele aladele, informatsioonile ja ressurssidele, mida nad vajavad sinu ürituse tõhusaks kajastamiseks.

Jätka hoogu reaalajas uuendustega sotsiaalmeedias. Otse-tviitimine, Instagrami lood ja Facebooki live sessioonid aitavad püüda nende tähelepanu, kes ei ole kohal.

Loo ja reklaami oma üritusele ainulaadset hashtagi, et jälgida vestlusi ja suurendada nähtavust võrgus. Julgusta nii osalejaid kui ka meediat seda oma postitustes kasutama.

Pärast üritust järeltegevus

Pärast üritust kogu ja levita kvaliteetseid fotosid, videoid ja muud multimeediasisu meediale. See võib aidata pikendada sinu ürituse kajastuse eluiga ja pakkuda materjali tulevasteks turundustegevusteks.

Kasuta tööriistu ja mõõdikuid, et mõõta sinu meediakajastuse ulatust ja mõju. Analüüsi, mis toimis ja mis mitte, et täiustada oma strateegiat tulevaste ürituste jaoks.

Lõpuks, ära unusta tänada meediaprofessionaale, kes sinu üritust kajastasid, ja hoia nendega suhteid. Need on hindamatud tulevaste ürituste kajastuse kindlustamiseks.

Kontakt

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas viia läbi turu-uuringut, et tagada uue brändi edukas turuletoomine?

Uue brändi turuletoomine on määrava tähtsusega hetk, mis võib seada tooni ettevõtte tulevasele edule. Strateegiline lähenemine sellele protsessile on oluline, e
ssb.ee
Uue brändi turuletoomine on määrava tähtsusega hetk, mis võib seada tooni ettevõtte tulevasele edule. Strateegiline lähenemine sellele protsessile on oluline, et jätta turule püsiv mulje ja luua tugev alus kasvuks. Strateegia 1: Põhjalik turu-uuring Enne brändi turuletoomist on oluline mõista keskkonda, kuhu sisened. Põhjalik turu-uuring on informeeritud otsuste tegemise ja strateegilise planeerimise aluseks. Teada, kellele su bränd räägib, on esimene samm resonantse sõnumi loomisel. Määratle oma publik demograafia, huvide ja käitumise järgi, et kohandada oma brändingu jõupingutusi

Kuidas koostada mõjus pressiteade, mis meediat köidab?

Pressiteated on avalike suhete tööriistakasti põhivahend. Need on ametlikud avaldused, mis edastatakse meediaväljaannetele, pakkudes teavet konkreetse küsimuse
ssb.ee
Pressiteated on avalike suhete tööriistakasti põhivahend. Need on ametlikud avaldused, mis edastatakse meediaväljaannetele, pakkudes teavet konkreetse küsimuse kohta. Strateegilise suhtluse kontekstis on need hädavajalikud uute toodete, oluliste muudatuste või sündmuste teatavaks tegemisel viisil, mis püüab juhtida avalikku arvamust ja saada meediakajastust. Kuigi pressiteadete põhieesmärk on jäänud samaks, on nende vorm ja levitamine digitaalmeedia tulekuga arenenud. Tänapäeva pressiteated on loodud jõudmaks mitte ainult traditsiooniliste ajakirjanikeni, vaid ka veebi avaldajateni,

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.