Võrdlus eelmise kvartaligaVõrreldes I kvartaliga meeskonna suurus ei muutunud ja keskmine töötasu suurus töötaja kohta ei muutunud.Aasta kokkuvõteAasta lõikes s

GNOSSIS RTI OĂś: Palgarallilugu

2022 aasta II kvartalis kuulus GNOSSIS RTI OÜ meeskonda 6 töötajat, kellele maksti hinnanguliselt keskmist brutotöötasu 365 EUR/kuus.

Töötajad

Töötajad

Töötajate hinnangulised palgad ja tootlikkus. Trendid ajateljel. Töötajate võrgustikud. Töökuulutused.

Vaata raportist >

Võrdlus eelmise kvartaliga

Võrreldes I kvartaliga meeskonna suurus ei muutunud ja keskmine töötasu suurus töötaja kohta ei muutunud.

Aasta kokkuvõte

Aasta lõikes saab töötaja ühes kuus keskmiselt palka 390 EUR ja teeb sealjuures käivet ettevõttele keskmiselt 639 EUR. Tööjõukulude osakaal käibest moodustab keskmiselt 76 protsenti.

Palgaralli

Palgaralli tõusuks ettevõttel vahendeid tõenäoliselt ei piisaks, sest viimati deklareeritud majandusaasta perioodi (2021) lõpetas ettevõte kahjumiga. Juhul, kui ettevõte tõstaks palka igale töötajale 100 EUR/kuus, suureneks ettevõtte kahjum veelgi 9 648 EUR võrra.

Võrdlus valdkonna keskmisega

GNOSSIS RTI OÜ tegutseb sektoris TERVISHOID JA SOTSIAALHOOLEKANNE, kus ühele töötajale makstakse töötasu keskmiselt 1 354 EUR kuus. Ida-Viru, kus ettevõte tegutseb, on keskmine töötasu 960 EUR kuus. *

* Keskmine töötasu on arvestatud Maksu- ja Tolliameti andmetel viimase 4 kvartali tasutud tööjõumaksude arvestuse järgi (välistatud on ettevõtted, kes maksavad töötasu alla miinimumpalga või ei maksa tööjõumakse üldse).

Kommentaarid (0)


Lisa kommentaar

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.