TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Raporti kuupäev 10.04.2025
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
algus | lõpp |
---|---|
01.05.1994 | 30.11.2003 |
29.11.2005 | 15.06.2009 |
27.09.2016 | - |
märksõnad
- ametid
- ministeeriumid jms avalik haldus
- riik ja ühiskond
- elamumajanduse haldus
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Skoorid ja reitingud
Maineskoor
Krediidiskoor
Avage raportid, mida soovite printida
Töötajad ja palgad
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Töötajate maksud ja tulemuste analüüsKvartal | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv | Käive töötaja kohta | Kasum töötaja kohta |
---|---|---|---|---|
2024 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... |
Otsustajad ja kasusaajad
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Otsustajad......
Krediidiskoor: Usaldusväärne
Maineskoorid: Puudub
Sünniaeg: ......
Aktiivseid seoseid 1
2 jälgijat
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Esindusõiguse ajaluguFinantsid ja varad
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET ...
FirmaväärtusTALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Tasutud maksud ja hinnagulised keskmised palgadTALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Kvartaalsed näitajadKvartal | Käive | Maksustatud käive | Tööjõu tootlikkus | Tööjõu tootlikkus | Töötajaid | Riiklikud maksud | Tööjõu maksud |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2024 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2023 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2022 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2021 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2020 I | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 IV | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 III | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2019 II | * ...... | ...... | * ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2018 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2017 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2016 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 IV | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 III | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 II | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
2015 I | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... | ...... |
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET ...
Müügitulu riikide lõikesTALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET ...
Finantsnäitajad ja prognoosTALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET ...
Finantsreiting: "RAHULDAV" (2024 prognoos)TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Majandusaasta aruandedMajandusaasta aruanded PUUDUVAD
Kohustused ja võlad
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Krediidiskoori ajalugu ja prognoos... €
......
Äririski klassid:
Usaldusväärne NeutraalneTALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Aruanded ja varad-kohustused ülevaade 10.04.2025TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Võlanõuete ajaluguVõlanõuded kokku: ...... €
...... | ...... |
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Sissetulek (käibed) ja väljaminek (tasutud maksud)Kvartal | Käive | Maksustatud käive | Tasutud riiklikud maksud | Tasutud tööjõumaksud | Töötajate arv |
---|---|---|---|---|---|
2024 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2024 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2023 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2022 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2021 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2020 I | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 IV | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 III | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2019 II | * ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2018 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2017 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2016 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 IV | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 III | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 II | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
2015 I | ...... € | ...... € | ...... € | ...... € | ...... |
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Kohtutäiturite täitemenetlused seisuga 10.04.2025Kohtutäiturite täitemenetlused PUUDUVAD
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Maksekäsuosakonna määrused seisuga 10.04.2025Maksekäsuosakonna määrused PUUDUVAD
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Kohtumäärused registris seisuga 10.04.2025Kohtumäärused PUUDUVAD
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Tarbijavaidluste komisjoni otsused seisuga 10.04.2025Tarbijavaidlused PUUDUVAD
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Kohtuistungid seisuga 10.04.2025Kohtuistungid PUUDUVAD
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Kohtulahendid seisuga 10.04.2025Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-18-17828/27
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
Seotud ettevõtted: | |
Kohtuasja number: | 2-18-17828/27 |
Menetlusliik: | Tsiviilasi |
Kohus: | Harju Maakohus Tallinna kohtumaja |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | Asja läbivaatamata jätmise määrus |
Kohtu koosseis: | Kristi Rickberg |
Kohtuasja algus: | 26.11.2018 |
Menetluse liik: | Kohtu I astme menetlus |
Menetluse algus: | 26.11.2018 |
Asja kategooria: | Asjaõigus |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 14.05.2019 |
Lahendi jõustumised: | 09.08.2019 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:HMK:2019:2.18.17828.16861 |
Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-16-17179/73
Tallinna Ringkonnakohtu tsiviilkolleegium
Seotud ettevõtted: | |
Kohtuasja number: | 2-16-17179/73 |
Menetlusliik: | Tsiviilasi |
Kohus: | Tallinna Ringkonnakohtu tsiviilkolleegium |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | - |
Kohtu koosseis: | Margo Klaar, Imbi Sidok-Toomsalu, Mati Maksing |
Kohtuasja algus: | 15.11.2016 |
Menetluse liik: | - |
Menetluse algus: | 18.09.2018 |
Asja kategooria: | Asjaõigus |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 10.04.2019 |
Lahendi jõustumised: | 18.06.2019 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:TLRK:2019:2.16.17179.8891 |
Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-16-17179/62
Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja
Seotud ettevõtted: | |
Kohtuasja number: | 2-16-17179/62 |
Menetlusliik: | Tsiviilasi |
Kohus: | Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | - |
Kohtu koosseis: | Iris Kangur-Gontšarov |
Kohtuasja algus: | 15.11.2016 |
Menetluse liik: | Kohtu I astme menetlus |
Menetluse algus: | 15.11.2016 |
Asja kategooria: | Asjaõigus |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 29.06.2018 |
Lahendi jõustumised: | 18.06.2019 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:HMK:2018:2.16.17179.26545 |
Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-16-15731/13
Tallinna Ringkonnakohtu tsiviilkolleegium
Seotud ettevõtted: | |
Kohtuasja number: | 2-16-15731/13 |
Menetlusliik: | Tsiviilasi |
Kohus: | Tallinna Ringkonnakohtu tsiviilkolleegium |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | - |
Kohtu koosseis: | Ulvi Loonurm, Kaupo Paal, Imbi Sidok-Toomsalu |
Kohtuasja algus: | 18.10.2016 |
Menetluse liik: | Määruskaebusmenetlus |
Menetluse algus: | 17.02.2017 |
Asja kategooria: | Täitmine |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 28.03.2017 |
Lahendi jõustumised: | 20.04.2017 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:TLRK:2017:2.16.15731.6323 |
Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-14-20077/9
Tallinna Ringkonnakohtu tsiviilkolleegium
Seotud ettevõtted: | |
Kohtuasja number: | 2-14-20077/9 |
Menetlusliik: | Tsiviilasi |
Kohus: | Tallinna Ringkonnakohtu tsiviilkolleegium |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | - |
Kohtu koosseis: | Indrek Soots, Tiit Kollom, Ele Liiv |
Kohtuasja algus: | 22.05.2014 |
Menetluse liik: | Määruskaebusmenetlus |
Menetluse algus: | 14.07.2014 |
Asja kategooria: | Täitmine |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 10.09.2014 |
Lahendi jõustumised: | 10.09.2014 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:TLRK:2014:2.14.20077.21293 |
Kohtumäärus tsiviilasjas nr 2-12-1506/48
Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja
Seotud ettevõtted: | SISEMINISTEERIUM |
Kohtuasja number: | 2-12-1506/48 |
Menetlusliik: | Tsiviilasi |
Kohus: | Harju Maakohus Kentmanni kohtumaja |
Lahendi liik: | Kohtumäärus |
Lahendi alaliik: | - |
Kohtu koosseis: | Iris Kangur-Gontšarov |
Kohtuasja algus: | 11.01.2012 |
Menetluse liik: | Kohtu I astme menetlus |
Menetluse algus: | 06.12.2012 |
Asja kategooria: | Asjaõigus, Asjaõigus, Asjaõigus |
Märksõna: | - |
Lahendi kuupäev: | 20.11.2013 |
Lahendi jõustumised: | 20.11.2013 |
Eriarvamus: | |
ECLI tunnus: ? |
ECLI:EE:HMK:2013:2.12.1506.30781 |
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Teadaanded ja kuulutused seisuga 10.04.2025Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet teatab, et on algatanud Tallinna Linnavolikogu 30.05.2024 otsusega nr 91 Paldiski mnt 108 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH).
Detailplaneeringu koostamise eesmärk on Paldiski mnt 108 ärimaa sihtotstarbega kinnistu sihtotstarbe muutmine äri- ja elamumaaks ning ehitusõiguse määramine 1-22 korruseliste äriruumidega korterelamute ehitamiseks ning määrata üldised maakasutustingimused, heakorrastuse, haljastuse, parkimise ja tehnovõrkudega varustamise põhimõtteline lahendus.
Haabersti linnaosas asuva planeeritava maa-ala suurus on 2,03 ha.
KSH algatati kuna KeHJS § 33 lg 1 kohaselt tuleb keskkonnamõju strateegiline hindamine algatada, kui kavandatav tegevus on eeldatavalt olulise keskkonnamõjuga.
Tallinna Linnavolikogu 16. aprilli 2009 otsusega nr 77 kehtestatud teemaplaneeringu „Kõrghoonete paiknemine Tallinnas“ ja selle KSH kohaselt on kõrghooned linnakeskkonnas olulise keskkonnamõjuga objektid ning nende mõju ulatuse täpsemaks määramiseks on vajalik läbi viia KSH igale kõrghoone ehitamiseks koostatavale detailplaneeringule, mis pärast teemaplaneeringu kehtestamist menetlusse võetakse.
Detailplaneeringuga kavandatakse kuni 22-korruselise kõrghoone rajamist, mille rajamise tulemusena suureneb niigi tiheda liiklusega Haabersti liiklussõlme piirkonnas liikluskoormus veelgi, mõjutades oluliselt turvalisust ja liikluskorraldust. Liikluse kasvuga kaasnev suurenev müratase ja õhusaaste avaldavad negatiivset mõju nii planeeringualale, kontaktvööndile kui kogu linnakeskkonnale. Kavandatava hoonestuse kahe või enama maa-aluse korruse rajamisel võib avalduda negatiivne mõju põhjavee alanduslehtri tekkimisel, mis võib mõjutada kõrvalhoonete püsivust ja kõrghaljastuse kasvutingimusi. Koosmõjus kontaktvööndis olevate ja kavandatavate arendustega võib detailplaneeringu elluviimisel kaasneda oluline kumulatiivne mõju.
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise osapooled:
Koostamise algataja on Tallinna Linnavolikogu (registrikood: 75015031) aadress Vana-Viru 12, 15080 Tallinn; tel 6943 201, e-post infopunkt@tallinnlv.ee
Koostamise korraldaja on Tallinna Linnaplaneerimise Amet (registrikood: 75023823) aadress Vabaduse väljak 7, 15199 Tallinn; tel 640 4375, e-post tlpa@tallinnlv.ee
Koostaja K-Projekt Aktsiaselts (registrikood: 12203754) aadress Ahtri tn 6a, 10151 Tallinn; tel 626 4100, e-post kprojekt@kprojekt.ee
Kehtestaja on Tallinna Linnavolikogu (registrikood: 75015031) aadress Vana-Viru 12, 15080 Tallinn; tel 6943 201, e-post infopunkt@tallinnlv.ee
Strateegilise planeerimisdokumendi koostamise ja KSH algatamise otsusega on võimalik tutvuda Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalametis, Harju tn 13, esmaspäeviti kella 14–18 ja neljapäeviti kella 9–12 ning Tallinna õigusaktide registris aadressil https://teele.tallinn.ee.
Mündi tn 2, Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju maakond
Telefon: 6457191
E-post: kommunaal@tallinnlv.ee
Kaasava eelarve projektijuht LEA VUTT
Telefon: 6457820
E-post: lea.vutt@tallinnlv.ee
Keskkonnamõju hindamise programmi nõuetele vastavaks tunnistamise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet teatab, et on tunnistanud nõuetele vastavaks oma 21.11.2021 käskkirjaga nr T-9-1/21/74 Mustakivi tee pikenduse rajamise keskkonnamõju hindamise (KMH) programmi.
Kavandatava tegevuse eesmärk on rajada Mustakivi tee pikendus, Narva mnt ja Kose tee vahelises lõigus ning selle tulemusena hajutada liiklust, parandada liikuvust ning tagada kiirem ja sujuvam ühendus Pirita asumite elanikel igapäevastele sihtkohtadele, mis paikenvad Laagna teel, Peterburi teel, Suur-Sõjamäel ja Ülemistel, vähendades seejuures reisijate transpordi ajakulu. Kavandatav Mustakivi tee pikendus ei vähenda üldiselt autosõitjate osakaalu linnas, kuid optimeerib liiklust ja hajutab liiklusvooge. Kavandatava tee pikkus on 1,2 km.
Otsustaja on Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet (kontaktisik Arvo Käärd, e-post arvo.kaard@tallinnlv.ee, telefon 6404568).
Ehitusloa väljastaja on Tallinna Linnaplaneerimise Amet (registrikood: 75023823) Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn; e-post tlpa@tallinnlv.ee, tel 640 4203
KMH läbiviija on Kobras OÜ (registrikood: 10171636) juhtekspert Urmas Uri, kontaktisik Noeela Kulm, e-post noeela@kobras.ee, telefon 5693 9300
KMH programmi ja selle nõuetele vastavaks tunnistamise otsusega ning muude asjassepuutuvate materjalidega on võimalik tutvuda Tallinna õigusaktide infosüsteemis: https://teele.tallinn.ee/documents/112572/view#metadata ja tööpäevadel Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti Harju tn 13 kontoris. Palume kohtumine eelnevalt kokku leppida (kontaktisik Kärt Talimaa-Eelmaa, e-post kart.talimaa-eelmaa@tallinnlv.ee, telefon 640 4771).
Mündi tn 2, Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju maakond
Telefon: 6457191
E-post: kommunaal@tallinnlv.ee
juhtivspetsialist Kärt Talimaa-Eelmaa
Telefon: 6457191
E-post: kart.talimaa-eelmaa@tallinnlv.ee
Keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise teade
Avaldamise lõpp: tähtajatu
Tallinna Keskkonnaamet otsustajana teatab, et on jätnud algatamata 19. detsembri 2017 käskkirjaga nr 1-1/36 Tallinnasse, Kristiine linnaossa Mustjõe 40 kinnistule kavandatava jäätmejaama keskkonnamõju hindamise (KMH).
Kavandatava tegevuse eesmärk on koostada planeeritud alale jäätmejaama ehitusprojekt koos tehnovõrkudega jäätmeplatsi-, kontorihoone koos varjualusega, abihoone ja estakaadi rajamiseks, mille aluseks on Tallinn, Kristiine linnaosa Laki tn, Mustjõe tn, Veskimetsa tn ja Kõrgepinge tn vahelise maa-ala detailplaneering (koostaja K-Projekt AS, töö nr 07276-GE, kehtestatud 09.04.2010). Jäätmejaama eesmärk on jäätmete sorteerimise ja taaskasutuse parem korraldamine, elanikkonna teenindamine.
KMH jäeti algatamata keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 6 lg 2 p 11, § 11 lõigete 2, 2², 2³, 4, 8 ja 8¹ alusel järgmistel põhjustel:
1. Jäätmejaama ehitusprojektiga ei kavandata olulise keskkonnamõjuga tegevusi, sh näiteks keskkonda saastavat tootmistegevust, millega kaasneks keskkonnaseisundi kahjustamine ega vee, pinnase ja õhu saastamist ning jäätmetekke olulist suurendamist;
2. Akukon OY Eesti Filiaali 29. septembri 2017 töös nr 170911-2 „Jäätmejaam Mustjõe tn 40, Tallinn keskkonnamürast põhjustatud müratasemete hindamine“ (lisa 2) (edaspidi mürauuring) leitakse, et jäätmejaama käitamisel ei ületata lähimate elamute juures Keskkonnaministri 16. detsembri 2016 määruse nr 71 „Välisõhus leviva müra normtasemed ja mürataseme mõõtmise, määramise ja hindamise meetodid“ lisas 1 „Müra normtasemed“ II kategooria tööstusmürale kehtestatud müra piirväärtusi;
3. Lähtudes ehitusprojektiga hõlmatud ala ja selle lähiümbruse keskkonnatingimustest ja maakasutusest, ei põhjusta jäätmejaama ehitamine ja sihtotstarbeline kasutamine kavandatud asukohas olulist keskkonnamõju. Jäätmejaama ehitamisega kaasnevad võimalikud mõjud on valdavalt ehitusaegsed, nende ulatus piirneb üldjuhul jäätmejaama territooriumiga ja avariiolukordade esinemise tõenäosus on väike, kui jäätmejaama käitamisel järgitakse õigusaktides ja tulevikus väljastatavas jäätmeloas esitatavaid nõudeid;
4. Jäätmejaama ehitamine ja käitamine ei põhjusta looduskeskkonna vastupanuvõime ega loodusvarude taastumisvõime ületamist, sest kavandatava jäätmejaama territooriumil ja selle lähiümbruses on kujunenud inimtegevusest mõjutatud linnakeskkond ning Kristiine linnaosa üldplaneeringu elluviimisega käesolevas käskkirjas nimetatud mahus ei kaasne olulist mõju looduskeskkonnale;
5. Jäätmejaama territooriumil ega selle lähiümbruses ei paikne kaitstavaid loodusobjekte, Natura 2000 võrgustiku alasid ega teisi maastikuliselt ja ökoloogiliselt väärtuslikke või tundlikke alasid, mida kavandatav tegevus mõjutada võib;
6. Jäätmejaama ehitamine ja käitamine ei kahjusta kultuuripärandit, inimeste tervist, heaolu ega vara;
7. Täiendava jäätmejaama ehitamine Tallinna linna territooriumile võimaldab elanikel eriliigiliselt kogutud jäätmeid nende tekkekohale võimalikult lähedal üle anda, tänu millele suureneb taaskasutusse suunatavate jäätmete kogus;
8. Jäätmejaama ehitamise ja käitamisega ei kaasne olulisel määral soojuse, kiirguse ega lõhna teket, vähene valgusreostus võib tekkida valgustusest. Vibratsiooni võib esineda üksnes hoonete ehitamisel ja jäätmete teke on peamiselt seotud ehitustöödega;
9. Jäätmejaama ehitamine ja käitamine on kooskõlas Tallinna Linnavolikogu 3. novembri 2016 otsusega nr 172 „Kristiine linnaosa üldplaneeringu kehtestamine“ ja Tallinna Linnavolikogu 5. oktoobri 2017 määrusega nr 21 „Tallinna jäätmekava 2017-2021“;
10. Lähtudes Adepte Ekspert OÜ 2. oktoobri 2017 töös „Tallinnas Mustjõe tn 40 rajatava jäätmejaama ehitusloa taotluse keskkonnamõju hindamise eelhinnang“ (lisa 1) esitatud kaalutlustest, on Tallinna Keskkonnaamet seisukohal, et Mustjõe 40 kinnistule jäätmejaama ehitamise ja käitamisega kaasnev positiivne mõju ja avalik huvi täiendava jäätmekäitluskoha rajamise vastu, et võimaldada elanikele anda jäätmete tekkekohale võimalikult lähedal üle liigiti kogutud jäätmeid, mida ei tohi panna segaolmejäätmete mahutisse, kaalub üles keskkonnale ja lühiümbruse elanikele tekkivaid minimaalseid häiringuid, mis on seotud valdavalt liikluskoormuse suurenemisega ja võimaliku ajutise müraga, mis tekib jäätmekonteinerite tühjendamise ajal.
Arendaja on Tallinna Linnaplaneerimise Amet (registrikood: 75023823) , kontaktandmed: tlpa@tallinnlv.ee, telefon 6404375).
Otsustaja on Tallinna Keskkonnaamet (kontaktisik Relo Ligi, e-post keskkonnaamet@tallinnlv.ee, telefon 6404583).
KMH algatamata jätmise otsusega on võimalik tutvuda Tallinna Keskkonnaametis, Harju tn 13, tuba 255b, esmaspäeviti kell 14-18 ja neljapäeviti kell 9-12 ning Tallinna veebilehel: http://www.tallinn.ee/est/TKA-kaskkiri_Mustjoe-40-KMH-mittealgatamine-19122017.pdf
Tallinn, HARJUMAA, Harju 13
Telefon: 6404572
E-post: KESKKONNAAMET@TALLINNLV.EE
juhtivspetsialist Andres Tõnisson
Telefon: 6404767
E-post: andres.tonisson@tallinnlv.ee
Turundus
Äriseoste võrgustik
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Äriseoste võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Kasusaajate võrgustik
TALLINNA LINNAPLANEERIMISE AMET
Kasusaaja võrgustikLogi sisse
Seoste laiendamiseks logi sisse "Võrgustike" keskkonda
Seire sündmused
Filtreeri
Dropdown
Dropdown
Neutraalne
Positiivne
Negatiivne
Seiresündmuseid ei leitud
Seiresündmuste laadimine ebaõnnestus