Rohkema info nägemiseks:

VISEVEN EUROPE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 1215; jälgijaid - 20. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta VISEVEN EUROPE OÜ kohta arvamuslugu!"

VISEVEN EUROPE OÜ hetkeolukord

Juba 1215 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 20 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2022

Kõik summad on tuhandetes eurodes, kui ei ole näidatud teisiti

Viseven Europe OÜ (siin ja edaspidi Viseven Grupp või Grupp või Viseven) on rohkem kui 13-aastase kogemusega globaalne turundustehnoloogiaettevõte, mis pakub oma teenuseid farmaatsia- ja bioteaduste sektorile. Grupi lahendusi, tooteid ja teenuseid kasutavad aktiivselt maailma 50 juhtivat farmaatsia- ja bioteadustega tegelevat ettevõtet enam kui 50 riigis. Viseven on pädev kõikides aspektides, alates moodulsisust kuni klienditeekonna haldamiseni, et kohandada tehnoloogiat strateegiliste eesmärkidega.

Viseven mõistab farmaatsiasektori ees seisvaid väljakutseid ja teab, kuidas uue põlvkonna klientide kaasamiseks ühendada sujuvalt inimesed, protsessid ja tööriistad, valida õige tehnoloogia kõigi kaubamärkide ja turgude kommunikatsiooni haldamiseks eri kanalites ning tõsta oluliselt ettevõttesisest pädevust.

Viseveni põhitoode on võimas sisukogemuse platvorm eWizard, mis võimaldab klientidel luua toode üks kord ja avaldada see kõikjal. See on SaaS platvorm, mis töötati välja farmaatsia- ja bioteadusega tegelevate ettevõtete ärivajaduste katmiseks. eWizard on oma disainilt ühtne nutikas lahendus tänapäeva ravimiturunduse teel seisvate väljakutsete ületamiseks. See on universaalne tööriist mis tahes tasemel sisuloojatele. Grupp jätkas eelmisel aastal platvormi aktiivset arendamist, lisades sellele uusi funktsioone ja tuues turule uusi versioone. Grupp kapitaliseeris eWizardi laiendusprojektide arendusetapi kulud vastavate arvestuspõhimõtete kohaselt. Grupp plaanib järgmistel perioodidel jätkata tootearenduse algatusi oma konkurentsivõime säilitamiseks, uute klientidega lepingute sõlmimiseks ja turuosa laiendamiseks.

2022. aastal keskendus Grupp samuti oma toote- ja teenuseportfellile kogu digiturundusteenuste tsükli katmiseks, sealhulgas keskenduti Enterprise Solutions’ile, andmeanalüüsile, Omnichanneli suhtlusele ja hüper-personaliseerimisele. AI-tehnoloogiad on sektoris vallutamas keskset kohta ja Grupp jätkab oma klientide jaoks uusimate tehnoloogiliste suundumuste aktiivset rakendamist.

Viseveni põhipädevuste rühmad katavad kõik farmaatsia ja bioteadusega tegelevate ettevõtete digiturunduse suunad:  Andmehaldus ja -analüüs (tsentraliseeritud andmehaldus, aruandlus, sisu omistamine, kliendi profileerimine)  Ettevõtte sisuhaldus ja levitamine (sisustrateegia, modulaarne ja isikupärastatud sisuhaldus,

MLR)  Turunduse tegevusmudel (operatsioonimudelid, töövood)  Kanalist sõltumatu (Omni)Channel turundus ja kliendikogemus (kliendikogemuse kujundamine, kliendi elutsükli juhtimine, muudatuste juhtimine)

Viseveni teenuste portfell katab digiturunduse kogu tsükli, et kohaneda kliendinõudmistega mis tahes digitaalsel küpsustasemel:  Digital Content Factory (DCF) – sisutootmise kiirendamine, kliendiedu teenused, disaini ja loomingulised teenused  Tooted – eWizard CaaS (Content-as-a-Service), CRM/CLM lahendused  Ärikliendi projektid - müüjate/AEM projektid, mobiilarendusprojektid, integratsiooniprojektid  Konsultatsioon - digipööre, nutikas sisu, Omnichannel, koolitused, meditsiinisektori sisu 2022. aastal keskendus Viseven Grupp mõtlemisjuhtimise arendamisele ning farmaatsia ja bioteaduse valdkonna digipöörde kiirendamisele. Grupp käivitas mitmeid suuri projekte, et aidata klientidel rakendada uusi lahendusi erinevate piirkondade ja kaubamärkide üleselt.

Otsustades nende osalemiskutsete põhjal, mille Grupp 2022. aastal sai, on sektor valmis digitaalse turunduse „kõik-ühes“ lahenduseks. Üha enam kliente otsib võtmed-kätte lahendusi, mis hõlmavad „Digital Content Factory’t + Omnichannel’i turundust + suhtekorraldust + sisuplatvorme". See näitab, et

Viseven on liikumas õiges suunas, pakkudes klientidele täpselt seda, mida nad soovivad. Viseven rõhutab pidevalt, et suhtlus on suunatud klientidele. Klientidele lahenduste pakkumine, mis aitavad neil väljakutsetega kiiresti ja tõhusalt toime tulla, on Grupi edu alus.

Kõik summad on tuhandetes eurodes, kui ei ole näidatud teisiti

Viseven on loomas brändi, mis hoiab oma kliente kommunikatsiooni keskmes. Viseveni mõtlemisjuhtimine on kasvanud 60% ja meedia toetab seda sajaprotsendiliselt ning ettevõte on tänaseks laiendanud oma teadmisi ja pakkunud klientidele hädavajalikku teavet. Alates moodulsisu veebiseminaridest koos selliste partneritega nagu TCS, Campana & Schott, Bayer ja Roche, kuni esinemisteni tööstusharu suurimatel üritustel nagu Collision, Web Summit, Reuters Pharma, Next

Pharma Summit ja Digital Pharma East – tõestab Viseven, et ta on üks sektori peamisi arvamusliidreid.

Grupp on järgmiseks aastaks püstitanud peamised strateegilised eesmärgid. Üks nendest prioriteetidest hõlmab arenduskeskuste mitmekesistamist Argentiinas ja Indias asuvate sõltumatute tippkeskuste pideva arendamise kaudu. Grupi eesmärk on paralleelselt laiendada oma müügitegevust Põhja- ja Lõuna-

Ameerikas, Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas ning Ida-Euroopas, mis nõuab nendes piirkondades müügifunktsiooni tehtavaid märkimisväärseid investeeringuid. Grupp on pühendunud mitmete uute teenuste ja toodete turule toomisele oma pakkumiste mitmekesistamiseks. Teine oluline fookus on tugevate ja püsivate suhete loomine 2022. aasta lõpus omandatud klientidega, mille tulemusena peaks järgmistel aruandeaastatel müügikontsentratsioon vähenema. Need strateegilised algatused peaksid kasvu kiirendama, turuosa suurendama ja klientide rahulolu tõstma.

Seisuga 31. detsember 2022 kuulub Gruppi 6 ettevõtet erinevates riikides: Eestis, Küprosel, USAs, Indias

Poolas (asutati juulis 2022), Ukrainas ja Venemaal (likvideeriti oktoobris 2022). Grupi ettevõtted asuvad müügiturgudel, kus tegutsevad globaalsed kliendid ja/või kus globaalsetel klientidel on regionaalsed tütarettevõtted. Grupi ettevõtete üksikasjalik loetelu on esitatud käesoleva konsolideeritud raamatupidamise aastaaruande lisas 22.

2022.aasta juulis registreeris Viseven Grupp uue tütarettevõtte Poolas (Viseven Poland SP. Z.O.O.). Uus tütarettevõte toodab digisisu, mida Grupi müügi- ja turunduskeskused müüvad lõppklientidele Euroopas,

Põhja- ja Lõuna-Ameerikas, Aasia ja Vaikse ookeani regioonis.

Dividendide jaotamist Grupi aktsionäridele kajastatakse raamatupidamise aastaaruandes kohustusena perioodil, mil aktsionärid dividendid kinnitavad. Grupp maksis 2022. aastal dividende välja summas 600 tuhat eurot, millest 100 tuhat eurot jäi aktsionäridele välja maksmata ja need kajastuvad finantsseisundi aruandes seisuga 31. detsember 2022. Grupp ei maksnud 2021. aastal dividende, vaid investeeris kogunenud jaotamata kasumi äriarendustegevusse – globaalse kohaloleku laiendamisse, uute toodete ja teenuste arendamisse, eWizardi funktsionaalsuse parandamisse, suhete arendamisse uute klientidega jne.

Grupi majandusaasta oli stabiilne ja vaatamata üldisele keerulisele olukorrale seoses Venemaa sõjalise sissetungiga Ukrainasse, suudeti tegevust jätkata aastaringselt. Vene vägede sõjaline sissetung

Ukrainasse algas 24. veebruaril 2022, tähistades täiemahulise sõja algust kogu Ukrainas. Grupi peamised prioriteedid on oma töötajate ja alltöövõtjate tervise ja ohutuse ning kõigi projektide häireteta töö tagamine. Grupp on võtnud kasutusele kõik vajalikud meetmed normaalse tegevuse jätkamiseks.

Lisateave selle kohta on toodud käesoleva konsolideeritud raamatupidamise aastaaruande lisas 4. Grupi kasv jätkus 2022. aastal, tugevdati suhteid olemasolevate ja uute klientidega ning parandati oma majandustulemusi.

Finantsriskide juhtimise eesmärke ja põhimõtteid on kirjeldatud raamatupidamise aastaaruande lisades.

Peamised tulemusnäitajad on toodud alljärgnevas tabelis: 2022 2021

Müügitulu muutus, % 36% 23%

Puhaskasumi marginaal, % 3% 17%

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja 2.7 2.9

ROA, % 5% 24%

ROE, % 8% 36%

Märkused tabeli kohta

Müügitulu: (käesoleva aruandeaasta müügitulu - eelmise aruandeaasta müügitulu) / eelmise aruandeaasta müügitulu * 100

Puhaskasumi marginaal: Kasum / müügitulu * 100

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja: käibevara / lühiajalised kohustused

ROA: Kasum / varad kokku * 100

ROE: Kasum / omakapital kokku * 100

VISEVEN EUROPE OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.