Sulge
ALUSTA ÕPPIMIST
Ülevaade
Storybook platvormi tutvustus
Storybook rakenduste tutvustus
BRÄNDIJUHTIMINE JA DIGITURUNDUS
ISIKLIK MEEDIALEHT
Tooted / teenused / kampaaniad / blogi / videod / hanked
Otsimootorite SEO, Schema ja tagasilingid
USALDUSVÄÄRSUSE REITINGUD
Konkurentsi eeliste suurendamine
Avatud taustinfoga nähtavuse suurendamine
VEEBIRAKENDUS (Chrome, Safari, Firefox)
Veebilehed ja CRM, ERP tarkvarad
Tooted/teenused kuvatakse eespool konkurente
MOBIILIRAKENDUS Storybook-MINI
Olge teadlik sellest, kes teile helistab
Leidke otsekontakte 450 000 ettevõtja hulgast
MÜÜGIJUHTIMINE JA KLIENDIVÕRGUSTIK
OTSETURUNDUS
Pakkumised ettevõtte profiilil ja valdkonna uudistes
Pakkumise saatmine e-kirjaga sihtrühmale
HANKED
Riigi- ja erahanked uute müügivõimaluste leidmiseks
Hankekutse saatmine e-kirjaga sihtrühmale
TURUNDUSNIMEKIRJAD (CRM)
Usaldusväärsed ja ostupotentsiaaliga kliendid
Täpsed otsekontaktid ja finantsvõimekuse info
ANDMELIIDES (alternatiiv CSV)
Riskiklassid, finantsid, palgad, krediidilimiidid jne
Lisamüügivõimalused positiivsete muutuste korral
TÖÖANDJA BRÄND JA PERSONALIJUHTIMINE
KARJÄÄRILEHT (Tööandja bränd)
Usaldusväärsuse ja kõrge maine esiletõstmine
Info töötajatele - hüved, uudised, videod, töötajad jpm
TÖÖPAKKUMISED
Avaldamine Eestis ja välisturgudel
Püsivalt avalikud Töökuulutused (tähtajatud)
TÖÖKUULUTUSE DIGITURUNDUS
Töökuulutuse esiletõstmine kõikjal veebis
Töökuulutuse levik valdkonna uudisvoogudes
TÖÖTEGIJATE OTSING
Otsing valdkonna jm parameetrite järgi
Tööpakkumise saatmine e-kirjaga sihtrühmale
KREDIIDI- JA RAHAVOO JUHTIMINE
ETTEVÕTETE JA ISIKUTE RAPORTID
Prognoosfinantsid, krediidiskoorid, kasusaajad jpm
Isikuga seotud firmade koondülevaated (finantsid, võlad jpm)
KREDIIDI- JA FINANTSTAUST VEEBIS (CRM, ERP)
Masinõppel põhinev teaduslik krediidiskoori mudel
Makse- ja finantsvõimekuse taustinfo igas CRMis ja ERPis
VÕLAHALDUSTEENUSED
Võlaportfelli analüüs ja soovitused (automaatne)
Mõjutusvahend - võlainfo avalikustamine
TUGITEENUSED
Turvatempel arvetele ja dokumentidele
Eesti Võlausaldajate Liidu liikmelisus ja sertifikaat
Eelmine
Järgmine
BRÄNDIJUHTIMINE JA DIGITURUNDUS
ISIKLIK MEEDIALEHT
Vaata videot
Tooted / teenused / kampaaniad / blogi / videod / hanked
Vaata videot
Otsimootorite SEO, Schema ja tagasilingid
Vaata videot
USALDUSVÄÄRSUSE REITINGUD
Vaata videot
Konkurentsi eeliste suurendamine
Vaata videot
Avatud taustinfoga nähtavuse suurendamine
Vaata videot
VEEBIRAKENDUS (Chrome, Safari, Firefox)
Vaata videot
Veebilehed ja CRM, ERP tarkvarad
Vaata videot
Tooted/teenused kuvatakse eespool konkurente
Vaata videot
MOBIILIRAKENDUS Storybook-MINI
Olge teadlik sellest, kes teile helistab
Leidke otsekontakte 450 000 ettevõtja hulgast
BRÄNDIJUHTIMISE ja DIGITURUNDUSE pakett
Kaasaegne tõsiseltvõetav bränd ja turundus on võrdselt olulised käibe kasvatamise eesmärgi täitmisel ehk kliendiga kontakti saamisel ja tema ostuotsuse mõjutamisel.
Brändingu abil kujuneb välja kliendi mulje ettevõttest ja üldine arusaam pakkumistest. Turundus aitab tooteid ja teenuseid sobivalt kommunikeerida ning reklaam vormistab pakkumised.
Bränding
Bränd loob tugeva põhja visuaalsele identiteedile ja sõnastab turundussõnumite komplekti, mida kasutada müügis, kommunikatsioonis ja mujal, hoides kokku nii aega kui raha.
Brändi digiturundus
Brändi turundamine kannab edasi ettevõtte väärtusi ja sõnumeid, mis toimivad kooskõlas turundusstrateegiaga ja mille eesmärk on olla meeldivalt isikupärane ning ligitõmbav, sealjuures nähtav kõikjal veebis, kus tarbija liigub – püsivalt 365 päeva aastas.
Ettevõtte brändi usaldusväärsus
Ettevõtte usaldusväärsuse kujundavad ennekõike kõrged finants-, krediidireitingud ja maineskoorid, mis on tarbijale antud lubadus: „Mind võib usaldada“ ja just usaldus teeb tarbijatest alatiseks pühendunud kliendid ja toetajad.
Kuna 87% tarbijatest ei tee veebis ostuotsust ilma, et nad oleksid veendunud ettevõtte usaldusvääruses, siis on oluline suunata toodete/teenuste turunduse teravik just sinna, kus tarbija otsib infot või vaatab konkurentide pakkumisi. Ainuüksi Inforegister.ee ja Storybook.ee keskkondi külastab igal kuul ca 650 000 kasutajat, kes teevad ühtekokku ligikaudu 10 miljonit päringut.
„Ettevõtte usaldusväärsus ja finantsvõimekus on edu saavutamiseks sama olulised, kui brändijuhtimine ja digiturundus!“
Loome tõeliselt tugeva sideme brändi ja tarbija vahel, selleks:
- kujundame teie ettevõttele isikliku bränditud meedialehe ja rikastame selle taustinfoga (tehisintellekti toel);
- laiendame teie brändiga meedialehe artikleid, tooteid, videoid jms kõikjal veebis (ka mobiilis) ja otsimootorites püsivalt 365 päeva aastas;
- reklaamime teie tooteid/teenuseid ja suuname lingid tagasi teie veebilehele;
- avalikustame teie usaldusväärsed reitingud ja finantsvõimekuse info;
- anname teile boonusena lisaks juurde täiendavalt müügiedu võimendust.
„Seal, kus lõpeb brändijuhtimine ja digiturundus, tekib täiendav kasvupotentsiaal kliendivõrgustiku laiendamiseks ja müügi edendamiseks!“
Isiklik meedialeht annab selguse ja arusaamise sellest, kes te olete, millega tegelete, kes on teie publik ja milline on teie sõnum neile. Lisab juurde visuaalse identiteedi, millega tunnete sidet ja mille üle saab uhkust tunda. Täiendab vaadet usaldusväärse sõnumiga, mis jõuab selgelt kliendini.
Isiklik meedialeht luuakse osaliselt tehisintellekti poolt ja uuendatakse vastavalt sellele, kuidas uuenevad või täienevad ettevõtte enda veebilehel uudised, tooted, brändivärvid, tööpakkumised, kampaaniad jms.
Meedialehte saab ka käsitsi täiendada/redigeerida/kustutada. Uudiste, pakkumiste, piltide jms lisamine on imelihtne, võttes vähem kui 15 sekundit ja annab sellega teile suure konkurentsieelise:
- Tooted / teenused / blogi / videod / hanked / müügipakkumised / töökuulutused jpm - laiendatud levik valdkonna uudisvoos.
- Otsimootorite SEO, Schema ja tagasilingid teie veebilehele - nähtavuse suurendamine.
- Usaldusväärsuse ja finantsreitingute avalikustamine – konkurentsivõime tõstmiseks.
Brändijuhtimisega liitumisel sünkroniseeritakse teie meedialeht automaatselt ettevõtte brändivärvide, piltide, (blogi)uudiste, videote, toodete/teenustega ning peale sünkroniseerimist saab soovi korral meedialehte käsitsi redigeerida, täiendada või kustutada.
Automaatselt uuenevad:
- Uudised (blogi, sisuturundusartiklid)
- Videoklipid (Youtube, Vimeo)
- Tööpakkumised (Töötukassa, CV-Keskus, CV-online)
- Hanked (riigihanked)
Ettevõtte isiklik meedialehe profiil peegeldab tugevat brändikuvandit kõigest sellest, kes te olete ja enamgi veel – info on rikastatud usaldusväärsuse reitingutega ja paljude erinevate linkidega, mis kõik viivad tagasi teie enda veebilehele.
Brändikuvand ja visuaalne imago
Ettevõtte profiilil olles jääb kasutajale esimesena silma teie ettevõtte kaubamärgi värvid, logo ja suur pealispilt. Soovi korral vahetage välja Storybooki vaikevärvid, pilt ja ikoon enda ettevõtte brändivärvide, pildi ja logo vastu:
- Ettevõtte suur pealispilt, logo, uudiste pildid ja värvikoodid (hele ja tume)
- Isiku suur pealispilt, avatari pilt ja värvikoodid (hele ja tume)
Slogan ja tutvustuskirjeldus
Ettevõtte ja/või isiku pealispildil olev slogan ja selle kirjeldus jõuab lihtsasti otsimootoritesse ja seda näidatakse välja juba otsitulemuste esmavaates. Soovi korral vahetage välja Storybooki vaikeslogan ja kirjeldus enda ettevõtte slogani/tutvustuse vastu:
- Ettevõtte (ja/või isiku) pealkiri – lühike slogan (kuni 250 tähemärki)
- Ettevõtte toodete/teenuste (ja/või isiku) pikem kirjeldus (kuni 520 tähemärki)
Tooted / teenused
Ettevõtte tooted ja teenused esitatakse meedialehel piltidega illustreeritult slaididena. Peamised tooted / teenused või nende kategooria(d) tõstetakse esile ja näidatakse suuremalt. Kõik lingid viivad edasi teie enda veebilehele toodete/teenuste täpsetesse asukohtadesse:
- Ettevõtte (ja/või isiku) Ettevõtte toote/teenuse slaidid luuakse tehisintellekti poolt
- Toodete/teenuste mooduli käsitsi loomise võimalus avaneb septembris 2022
Sisukaid arvamuslugusid on võimalik avaldada mistahes ettevõtte või avaliku isiku kohta. Lugu avaldub koheselt ettevõtte / isiku profiilil. Kõiki lugusid saab redigeerida või kustutada.
-
Artikli avaldamine
Artikleid saab avaldada eesti ja inglise keeles. Kvaliteetseid pilte, millega illustreerida artikleid, saab märksõna alusel välja valida pildipangast (3,5 miljonit pilti).
-
Maandumislehe jagamine
Kui teil on maandumisleht (kampaania, pakkumine, video ms), mida tahaksite teistega jagada, saate seda teha loetud sekunditega. Soovi korral lisage juurde täiendav kirjeldus.
-
Automaatsed uudised
Kui te peate oma kodulehel blogi/uudiseid, siis jõuavad need automaatselt ka teie ettevõtte meedialehele, kus kasutajad viiakse tagasi teie veebilehe uudistele, juhul kui nad neile peale klikkivad.
Täiuslike andmete ja asjakohaste märksõnadega profiil annab oluliselt suuremad võimalused, et inimesed teid ja teie teenuseid otsimootorite kaudu üles leiavad:
- Üldised kontaktid
- Tegevusala märksõnad (SEO)
- Veebilehed ja sotsiaalmeedia
- Arvustused ja hinnangud
- Töötajate kontaktid, filiaalid
- Prognoositud finantsnäitajad jpm
Kõik uudised, sisuturundusartiklid, arvamuslood jpm, mis ettevõtte kohta on Storybookis näha (kas käsitsi lisatult või automaatselt uuenevalt), kuvatakse edasi Storybooki uudisvoogudes, Inforegistris ja kõikjal veebiruumis (Storybook WEB)
Ettevõtte profiil
Kui te avaldate oma kodulehel blogi/uudiseid, siis jõuavad need automaatselt ka teie ettevõtte meedialehele Storybookis ja Inforegistris - kõige prominentsemale kohale (uuemad alati eespool).
Kõnetage oma profiili külastajat kõige värskemate teadaannetega. Artikli avaldamine ei võta aega rohkem, kui 15 sekundit.
Valdkonna uudisvood
Ettevõtte uudseid kuvatakse laiendatult edasi ka sama valdkonna (emtak, märksõna) ettevõtete profiilidel valdkonna uudisvoos (uuemad uudised alati eespool)
Olge automaatselt oma uudisnuppudega olemas seal, kus Kasutaja teie konkurente vaatab! Hoidke oma uudiseid värskena, siis jääte paremini silma.
Storybook WEB
Kõiki uudisnuppe näidatakse ka teie kodulehe külastajatele. Ja enamgi veel, kui teie ettevõtte nimi esineb mistahes veebilehe sisus või veebitarkvaras, näidatakse teie ettevõtte brändi, uudiseid, usaldusväärseid reitinguid jpm.
Vaadake järgi, mida teie ettevõtte kodulehe külastaja veebilehel näeb: Storybook WEB.
Storybooki meedialehe pistikprogramm on tarkvaramoodul, mis võimaldab teil oma veebilehel kuvada reaalajas Storybookis avaldatud uudiseid ja pilte.
Kui avaldate uue uudise Storybookis, on see koheselt nähtav ka teie veebilehel. Kopeeri kood siit: meedialehe pistikprogramm.
Meedialehtede (ka karjäärilehe jt lehtede) optimeeritud SEO suurendab ettevõtte nähtavust ja toetab teie brändi tuntuse kasvu.
Otsimootorite jaoks on kõik andmed struktureeritud (schema data). Kogu ettevõtte kohta olev informatsioon on korrastatud ja sildistatud, mida otsimootorite masinad suudavad paremini mõista ja inimestele otsitavat teavet näidata.
Artiklite ja toodete/teenuste jm tagasilingid ettevõtte veebilehele tõstavad veebilehe autoriteetsust ja paraneb ka veebilehe positsioon otsimootorite tulemustes.
Nähtavust aitab suurendada atraktiivne meedialeht, mida on rikastatud usaldusväärsuse reitingutega. Oluliselt võimendavad nähtavust ka struktureeritud andmed ning tagasilingid veebilehele toovad huvilised ostma.
Atraktiivne meedialeht
Võtke kontroll oma meedialehe üle enda kätte, et iga külastaja, kes tuleb teie usaldusväärsuse tausta vaatama, tunneks teid ära ja oleks meeldivalt üllatunud. Kõnetage teda oma uudiste jms, et tekiks temaga usalduslik suhe.
- Brändivärvid (tume/hele)
- Brändipildid
- Rikkalik meedialeht
Avalikustatud usaldusväärsed reitingud
Avalikustage usaldusväärsuse reitingud ja finantsvõimekuse näitajad, et tarbija teaks, et teiega on kõik hästi ja teid võib usaldada nii täna kui tulevikus.
- Maineskoor
- Krediidiskoor
- Hinnangud
- Finantsvõimekus
Struktureeritud andmed (Schema)
Kõik ettevõtte andmed on struktureeritud - see tähendab, et otsimootoritele on üksikasjalikult kirjeldatud kogu teie ettevõtte info: sündmused, tooted, reitingud jpm, mis muudab teie ettevõtte meedialehe otsimootoritele koheselt arusaadavaks. Otsimootorite kaudu (nii veebis kui mobiilis) tulevad külastajad Teie meedialehele, kus on teie bränd, tooted, uudised jpm.
- Ettevõte (Local business)
- Bränd (Logo)
- Reitingud reiting (Aggregate Rating)
- Artiklid ja blogipost (Article)
- Tooted (Product)
- Videod (Videos carousel)
- Töökuulutused (Job posting)
Tagasilingid kodulehele
Tagasilinke, mis viivad külastaja teie veebilehele, on hulgaliselt üle terve meedialehe. Kuna meedialehte kuvatakse ka valdkonna uudisvoogudes, Google jt otsimootorites, Storybook WEB-s, siis lähtekohti, kust külastaja (tarbija) teie kodulehele satub, on hulgaliselt üle kogu veebiruumi.
Tagasilingid esinevad:
- Tooted / teenused
- Uudised ja kampaanialehed
- Ostuhanked
- Müügipakkumised
- Tööpakkumised
- Sotsiaalmeedia ja videod
Positiivsed usaldusväärsuse hinnangud annavad ettevõttele ja juhatuse liikmele võimsa konkurentsi eelise, kuna ligikaudu 87% tarbijatest ei tee veebis ostuotsust ilma, et nad oleksid veendunud ettevõtte usaldusvääruses. Enamgi veel, tarbija eelistab pikaajalise usaldusväärse taustaga ettevõtet lühiajaliselt usaldusväärsele ettevõttele, mistõttu on väga oluline oma usaldusväärsuse reitingud avalikustada.
Soovi korral tutvuge ettevõtluskeskkonna statistikaga ning põhjustega, miks on oluline olla positiivsete reitingutega avalikult nähtav kõigile - SIIT.
Konkurentsi eelise saab ettevõte koheselt sellest hetkest alates, kui tarbijale on positiivsed reitingud avatud. Kõrged finants-, krediidireitingud ja maineskoorid on tarbijale antud lubadus: „ Mind võib usaldada“ ja just usaldus teeb tarbijatest alatiseks pühendunud kliendid ja toetajad.
NB! Reitingute avamiseks looge tasuta konto või logige Storybooki sisse ID-tarkvara abil.
Ettevõtete krediidiskoorid
Teaduspõhine ettevõtte krediidiskoor koondab taustainfo ühte numbrisse ning hindab firma maksejõulisust ja rahade laekumise tõenäosust täpsusega 99,5% järgneva 12 kuu jooksul. Ettevõtte krediidiskoori visualiseeritakse interaktiivses graafikas, mis näitab skoori seisundit ja selle muutumist ettevõtte asutamisest alates kuni järgneva 12-kuu prognoosini.
NB! Soovi korral saate selle reaalajas toimiva krediidiskoori plugina lisada ka näiteks oma kodulehele.
Juhatuse liikmete krediidiskoorid
Juhatuse liikme krediidiskoor näitab juhatuse liikme kõikide seotud ettevõtete aritmeetilist keskmist – võttes aluseks kehtivate seostega ettevõtete krediidiskooride seisud reaalajas ja kehtetute seostega ettevõtete krediidiskooride seisud ajahetkel, mil juhatuse liige lahkus ettevõttest (mitte rohkem, kui 5 aastat tagasi).
NB! Näidake kõigile avalikult, et olete ettevõtja, kes on eetiline, aus ja usaldusväärne.
Kui tarbijal on valida avatud profiili ja usaldusväärse reitinguga ettevõtte või suletud profiili ja peidetud reitinguga ettevõtte vahel, siis üldjuhul teeb ta oma valiku peaaegu alati esimese kasuks.
Avatud profiil positiivsete reitingutega saavad kõrged hinnangud ka interneti otsimootorite poolt. Paranevad otsitulemused internetis - nii erinevate märksõnade, toodete, teenuste, uudiste kui piltide jms järgi.
Nähtavust laiendatakse lisaks Storybooki ja Inforegistri veebilehtedele ka brauserilaienduses WEB ning mobiiliäpis MINI.
näitab kõikjal internetis veebibrauseri ribal selle veebilehe omaniku usaldusväärsuse taustinfot. Lisaks tuvastab veebilehe või veebitarkvara sisus esinevate ettevõtete ja nende esindajate nimed, mille juures näitab taustinfo aknaid, mis avanevad vaid ühe kliki või hiirekursori libistamisega.
näitab juba kõne sissetulemisel helistaja usaldusväärsuse reitingut ja finantsvõimekust. Avatud positiivsete reitingute korral mitmekordistad enda tehinguvõimalusi potentsiaalsete koostööpartneritega - nii helistades kui kirjutades (chat).
veebiportaalid, mida külastab ühes kuus ühtekokku ca 650 000 kasutajat ning mille kaudu käiakse hindamas ettevõtete ja ettevõtjate krediidi- ja finantsvõimekust, vaatamas tööpakkumisi, otsimas kontakte jpm. Avatud profiili ja raportitega olete koheselt usaldusväärsem ja kergemini leitavam, suurendades seeläbi potentsiaalsete klientide hulka.
NB! Avatud profiiliga usaldusväärsed ettevõtted saavad veel lisaks olulisi eeliseid koostöösoovide leidmisel ja ostutellimuste saamisel.
Storybooki WEB´i pluginat kasutades on võimalik säästa aega ja raha, sest juba veebilehel olles saab teada, kes on selle omanik-ettevõte ja kas ta on usaldusväärne või mitte.
Ühtlasi saab teada, milline on ettevõtte finantsvõimekus ja kui suur on vaba krediit, mille piires on soovituslik finantstehingusse astuda.
Storybook WEB pluginat saab alla laadida kohustusteta (ei vaja registreerimist) ja lisamine on imelihtne, võttes vähem kui 15 sekundit.
NB! Storybook WEB töötab ka Ipad´s ja Iphone´s, kui kasutada Safari veebibrauserit.
Storybook WEB näitab kõikjal internetis veebibrauseri ribal selle veebilehe omaniku usaldusväärsuse taustinfot. Lisaks tuvastab veebilehe või veebitarkvara (CRM, ERP) sisus esinevate ettevõtete ja nende esindajate nimesid, mille juures näitab märgiseid, mis avanevad taustainfo vaid ühe kliki või hiirekursori libistamisega.
Storybook WEB´i kasutusjuhud on väga mitmekülgsed ja ei ole oluline, kas oled eraisik või ettevõtja – nutikalt koondatud info ja analüütika on alati Sinuga kaasas! Veebilehtedel liikudes või veebitarkvarasid kasutades, on vaid ühe kliki kaugusel näha oluline info e-poe omaniku, tööandja, äri-või tehingupartneri, konkurendi, investori, ettevõtete esindajate ja nende töötajate kohta.
E-poe usaldusväärsuse hindamine
Riskantse äririski skooriga ettevõtte e-poest ostmisel on suurem tõenäosus tellitud kaupa mitte saada või hilineb e-pood tarne täitmisega. Kindlasti on oluline ka lugeda teiste e-poe kasutajate poolt lisatud kommentaare ja soovi korral jätta sinna ka enda hinnang.
Äri- või tehingupartneri usaldusväärsus ja finantsvõimekus
Veebilehel kaupu ja teenuseid vaadates, saab ka hinnata ka ettevõtte äririske. Juhul, kui krediidiskoori tulevikuprognoos on riskantne või puudub ettevõttel vaba krediit, saab lihtsasti leida teisi ettevõtteid, mis on usaldusväärsed ning pakuvad sarnaseid tooteid/teenuseid.
Tööandja usaldusväärsuse hindamine
Tööandja veebilehte vaadates, saab näha ka tema aktiivseid töökuulutusi, hinnata ettevõtte võimekust maksta palka ning soovi korral võtta vestlusakna kaudu ühendust ettevõtte juhatuse liikme või personalijuhiga.
Juhatuse liikmete usaldusväärsus ja finantsvõimekus
Ettevõtetes teevad otsuseid ja sõlmivad tehinguid nende esindajad juhatuse liikmete rollides, mistõttu on oluline näha juhtide käitumismustreid, mis esitatakse koondülevaatena: kõigi tema juhitavate ettevõtete äririskid, prognooskäibed ja vaba krediit.
Rahvusvaheliste ettevõtete krediidihinnang
Mistahes rahvusvahelisel veebilehel olles, saab lihtsasti teha tellimust ettevõtte on-line krediidiraporti kohta. Lisaks saad soovi korral välisettevõtteid lisada monitooringusse. Krediidiraporteid saab valida 81 riigi ettevõtete hulgast.
Turundusnimekirjade loomine
Mistahes veebilehel olles, saab luua ka turundusnimekirju – selleks tuleb veebisisus märgendada märksõna(d) ja parema hiireklikga teostada otsing, mis annab valimi kõikidest usaldusväärsetest ettevõtetest, kes sarnaste märksõnade alusel tooteid ja teenuseid pakuvad.
Storybook WEB võimaldab veebilehtedel olles:
- lugeda uudiseid ja/või neid avaldada
- hinnata ja kommenteerida veebilehte
- suhelda chat´s ettevõtete juhtide või nende töötajatega
- võtta inimestega ühendust otsekontakti teel (mobiil, email)
Ettevõtte artiklid, uudised, videod: lugemine ja avaldamine
Veebilehtedel olles saab lugeda ettevõtte uudiseid – artiklid, uudised, storytelling lood, videod, ettevõtte blogi, töökuulutused, hanked, müügipakkumised, arvamuslood jms.
Samuti saab avaldada või jagada uudiseid ja arvamuslugusid ükskõik millise ettevõtte profiilile:
- kirjutades uudise / arvamusloo
- jagades kampaanialehte / videot
Ettevõtte kommenteerimine / hindamine
Veebilehtedel olles saab ettevõtet ka kommenteerida ja/või anda hinnaguid kolmele küsimusele viie palli süsteemis:
- Kuidas hindaksite seda ettevõtet?
NB! Kommentaariumi kasutamiseks tuleb logida sisse Storybooki keskkonda.
- Kuidas hindaksite nende klienditeenindust?
- Kas soovitaksite ettevõtet sõbrale?
Ettevõttele chat´i kirjutamine, videokõne tegemine
Veebilehtedel olles saab suhelda ka ettevõtte, juhatuse liikme või töötajaga, kirjutades vestlusaknasse. Offline korral jõuab kiri ka ettevõttele või inimesele Storybooki sõnumipostkasti ja e-mailile. Soovi korral saab otsesuhtlust pidada ka on-line videokõne teel või teha videokonverentskõne paljude inimestega korraga.
NB! Chat´i ja videokõne kasutamiseks tuleb logida sisse Storybooki keskkonda.
Ettevõtte töötajate otsekontaktide kasutamine
Veebilehtedel olles näeb ettevõtete juures ka kõiki võtmeisikuid, mis pärinevad avalikest registritest, andmekogudest ja veebist:
- esindajate (kehtivad juhatuse liikmed jt rollid) nimed, emailid, telefonid
- töötajate nimed, ametid, emailid, telefonid
Storybook WEB´i saab seadistada igale võimalikule soovile vastavaks - mõeldud on kõigi võimalike juhtude peale.
Välja / sisse nimede otsija
- Otsija leiab veebilehe sisust ettevõtete ja esindusrollidega isikute nimed.
Välja / sisse märksõnade otsija
Otsija leiab veebisisust ettevõtete märksõnad (tooted, teenused, valdkonnad) ja leiab üles ettevõtted, mis on usaldusväärsed ning pakuvad sarnaseid tooteid/teenuseid.
Välja / sisse seoste leidja
Seoste leidja avastab ühiseid seoseid nimede vahel. See on rahapesu ja korruptsiooni tuvastamise tööriist, mille kasutusõigusi tuleb eraldi taotleda.
Klikiga / klikita sisu aken
Sisuteksti juures olev aken avatakse kas hiireklikiga või hiirekursoriga Storybooki pisikese logo kohale libistades.
Veebilehe värvid / originaaltaust
Igal veebilehel näidatakse kas veebilehe enda põhivärvidega infoakent (tume ja hele) või püsivalt Storybooki originaalvärvidega infoakent (sinine ja oranž).
Lühivaade / täisvaade
Veebibrauseri ribal näidatav infoaken on arvutiekraanil lahti kas täispikkuses või poolpikkuses skrollitavalt.
Whitelist / Blacklist
Veebisisust nimede otsijad saab sisse lülitada ainult nendele veebidomeenidele (Whitelist), kus on soov neid näha, näiteks:
- raamatupidamise- ja müügihaldustarkvarad
- taustakontroll (Äriregister, krediidiinfo portaalid jms)
- internetipank, sotsiaalmeedia jm
Veebisisust nimede otsijad ei rakendu nendel veebidomeenidel, mis on lisatud Blacklisti.
Kui olete usaldusväärne ettevõtja ning tellinud brändijuhtimise teenuse, siis võite kindel olla, et teie ettevõtte tooteid ja teenuseid näidatakse igalpool eelisjärjekorras, näiteks:
Storybook WEB brauserilaiendus
Storybook WEB kaudu on tarbijal (kasutajal) võimalik leida ettevõtte tegevusala või märksõna alusel sarnaseid ettevõtteid - ole hoolas lisamaks enda profiilile toodete/teenuste märksõnu, et olla alati esimeste seas.
Müügi- ja turundusnimekirjad
Turundusnimekirjadesse lisatakse vaid usaldusväärseid ja tegutsevaid ettevõtteid, kellega on potentsiaali koostööd alustada - esined paljudes sihtrühma turundusnimekirjades ja suurendad seeläbi enda koostöövõimalusi.
Storybooki kliendivõrgustikud
Kliendivõrgustiku kaudu viiakse ettevõtted omavahel kokku (nii pakkujad kui tellijad) - suurendad seeläbi koostöövõimalusi endale huvipakkuvas valdkonnas.
Tööpakkumised, kampaania pakkumised, hankekutsed
Kõiki teie kuulutusi ja/või müügi/ostu jms pakkumisi kuvatakse keskkonna külastajatele eelisjärjekorras.
Uudised ja sisuturundusartiklid
Uudiseid, arvamuslugusid, sisuturundusartikleid kuvatakse laiendatult edasi ka valdkonna uudisvoogudes - teie artikkel võib jõuda väga lihtsasti tuhandete silmapaarideni.
Mobiilirakendus näitab juba kõne sissehelisedes ära, kes on see isik või ettevõte, kes teile parasjagu helistab ja missugune on tema usaldusväärsus ning finantsvõimekus.
Mugav viis valida, kellega rääkida soovite või kelle kõne pealt oma väärtuslikku aega kokku hoida. Soovi korral saate lisainfo nägemiseks liikuda edasi Storybooki raportitesse.
Sissetuleva kõne osas näitab rakendus ära helistaja nime, ameti, ettevõtte, valdkonna, asukoha ja usaldusväärsuse reitingu (krediidiskoor).
Juba sissetuleva kõne helisedes on näha kui teile helistab riskantne ja rahatu ettevõtja või tüütu telemarketing firma - saate rahulikult kõnele vastamata jätta ning panustada oma aega väärtuslikematele tegevustele. Kui helistaja on aga usaldusväärne ja toimekas, siis saate juba vargsi ennast ette valmistada võimaliku uue koostööpartneriga suhtlemiseks.
Riigisektorist kõnet saades, võite olla kindel, et rakendus näitab teile juba kõnehelina ajal helistaja nime ja tema ametit, osakonna-, organisatsiooni- ja/või asutuse nime. Olge juba enne kõne vastuvõtmist teadlik sellest, kui teile helistatakse näiteks Maksuametist, Tarbijakaitsest või mistahes teisest Eesti riigiasutusest.
Vaata visuaale SIIT.
Mobiilirakenduse kaudu on hõlpsasti leitavad juhatuse liikmete või ettevõtete töötajate (ostujuhid, raamatupidajad jms) otsekontaktid.
Võimalik on leida kontakte ka märksõnade järgi.
Storybook MINI on beta versioonis testitav. Olete huvitatud testimisest?
Küsige testversiooni SIIT
Vaata soodustus-paketti ettevõttele -12%
14-päevane tasuta prooviaeg. Täielik ligipääs.Dropdown
Otsisõna:
Valdkond/EMTAK