Digiturundus ja brändijuhtimine
1. eesmärk
Turundusjuhtimise instrumentide täiendamine ettevõtte brändi kuvamiseks ja toodete tutvustamiseks suure külastatavusega kanalites ja kõikjal veebis 24/7.
1. eesmärk
Turundusjuhtimise instrumentide täiendamine ettevõtte brändi kuvamiseks ja toodete tutvustamiseks suure külastatavusega kanalites ja kõikjal veebis 24/7.
2. eesmärk
Kliendiportfelli suurendamine ning selle abil müügitulu kasvatamine tänu müügilistide kasutamisele, hangetel osalemisele ja pakkumiste saatmistele.
3. eesmärk
Ettevõtte brändi kujundamine ja levitamine tööandjana ja tööpakkumiste avaldamine ning töötegijate sihtotsingu kasutamine.
4. eesmärk
Krediidijuhtumise instrumentide täiendamine krediidiriskide maandamiseks ja krediidikahjude minimeerimine läbi võlgnevuste avalikustamise.
Otsisõna:
Valdkond/EMTAK
Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla