Rohkema info nägemiseks:

LOGISTRIK OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 251; jälgijaid - 0. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta LOGISTRIK OÜ kohta arvamuslugu!"

LOGISTRIK OÜ hetkeolukord

Juba 251 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Logistrik OÜ arendatav tehnoloogia ja infotehnoloogiline keskkond on ellu kutsutud lahendamaks probleemi: leida kliendi saadetisele (sobivatel tingimustel) vedaja võimalikult väikese ajakuluga ning hilisemalt mugavalt hallata ajas kasvavat veoteenuste tellimuste mahtu, kontrollida tellitud veoteenuse õnnestumist ning maksumuse vastavust.

Võimaldame sobiva veoteenuse valimist senisest erineval viisil, kus infosüsteem on tarneviiside valiku tegemiseks intuitiivselt kaardil välja kuvanud (just sellel ajahetkel ning konkreetse kliendi soovidest lähtuvalt) saadaolevad saadetise tarnimise võimalused ja tingimused (mitte valikut erinevatest vedajatest). Keskkond haldab ka sellele järgnevat standarset protsessi (veoteenuse tellimuse registreerimist; pakisildi trükkimist; vedaja informeerimist; saadetise jälgimist, jms).

Meie ambitsiooniks on saavutada arendatava keskkonna üle-Euroopaline kasutatavus. Aeglaselt alustava start-upi kohta suur eesmärk, kuid meie hinnangul igal-juhul saavutatav. Esimese sihina oleme endale seadnud arendatava lahenduse kasutamise võimaldamise Baltikumis.

Soovime enne täiendava kapitali (investorite) kaasamist veenduda ärimudeli jätkusuutlikuses ning omandada kogemuse keskkonna levitamisega seotud väljakutsetest, ideaalis selleks ajaks saavutada positsiooni kindlustatus turul.

Lõppenud majandusaasta oli ettevõttele järjekorras kolmas. Aktiivse majandustegevusega tegi algust meid Eestis esindav tütarettevõte ning meieni kandub see konsolideerimise läbi. Tütarettevõtte tulemus oli tagasihoidlik ning see veel ei võimalda teenida kasumit ega välja arvutada regiooni esindajate frantsiisitasu määrasid. Kuni vastavate frantsiisitasude väljaarvutamiseni jääb meie majandustegevus oma olemuselt veel tahaplaanile. Kõigi eelduste kohaselt plaanime majandustegevuse algust järgmisel aastal, kuid eksisteerib võimalus selle lükkumiseks veel aasta võrra.

Seni jätkus meil intensiivne arendustegevus: infotehnoloogia- ja tootearenduse vallas; distributsioonikanalite ning organisatsiooni üldise ülesehituse planeerimisel. Olulisem oli otsus üldise fookuse osas taanduda ühele kindlale turusegmendile - e-kaubandusele. Eesmärk on jõuda kiiremini tulemuseni, kus meie tehnoloogiat aktiivselt kasutusele võetakse. Seoses fookuse teravnemisega arendasime Vedaja universaalset andmevahetuse protseduuri (andmevahetus e-posti teel) ning panustasime keskkonna log-in taguse funktsionaalsuse vallas - kõik vahetu regiooni taseme majandustegevuse skaleerimise nimel. Oluliseks sisendiks oli siinkohal tütarettevõtte poolt tehtav töö regioonis, millele tuginedes jätkus veoettevõtete integratsioon, millesse kindlasti panustame tugevalt ka uuel majandusaastal. Fookusesse võtsime ühe konkreetse, Baltikumi regioonis enim kasutust leidnud, veebilehe platvormi, mille pistikprogrammi arendusega jõudsime kenasti edasi.

WooCommerce pistikprogrammiga jätkub töö ka uuel majandusaastal.

Kuna paigas on regiooni taseme müügistrateegia ja ettevalmistused väärtusloomega alustamiseks lõpusirgel, siis võtsime aega kogu juriidikaga seotud dokumentatsiooni inventeerimiseks. Selle tööga jätkame uuel aastal eesmärgiga jõuda Balti regioonis oma pakkumisega avalikult turule.

2023. aasta peamine eesmärk on viia lõpule kõik vajalikud ettevalmistused Logistriku pakkumuse avaldamiseks vähemalt Baltikumis. Hea õnnestumise korral ka Soomes ja Rootsis.

Ettevõttel oli aasta keskmisena palgal 2 täiskohaga töötajat, kellele makstud tasude kogusumma oli koos sotsiaalmaksuga 38 557 eurot.

Juhatuse liikmele maksti 2022. aastal tasu 4 800 eurot.

Puhaskahjumiga lõppenud majandusaastast tingituna oli ettevõte omakapital 31.12.2022 seisuga negatiivne, kuid plaanime selle viia seadusega kooskõlla järgmiste perioodide kasumite arvelt. Senimaani rahastab ettevõtte tegevust sidusettevõte.

Management report 2022

The technology and web-based environment developed by Logistrik OÜ has been brought to life to solve the following problem: to find a carrier for the customer's shipment (under suitable conditions) with as little time and effort as possible, and later conveniently manage the growing volume of delivery orders, check the success of the ordered delivery and the compliance of the cost and other conditions.

We enable the selection of a suitable delivery service in a different way than alternatives. Delivery options (not a selection of different carriers) are intuitively displayed on the map-based view (based on the specific input by the customer or even by the end-user). The environment also manages the subsequent standard process (registration of the transport service order; printing of the parcel label; exchanging data with carrier; tracking the shipments, etc.).

Our ambition is to achieve pan-European usability of the developed technology. A big goal for a slow-starting start-up, but in our opinion surely

LOGISTRIK OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.