EUGESTA EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 10 480 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja kommenteeritud 73 korda.
Tegevusaruanne 2022
Eugesta Eesti OÜ on rahvusvaheline distributsiooniettevõte, mis pakub FMCG (kiiresti ringlevate esmatarbekaupade) kaubamärkide omanikele laias valikus teenuseid, sealhulgas müügi-, tootepaigutus-, kaubamärgi arendus-, logistika- ja turundusteenuseid.
Eugesta Eesti OÜ osadest kuulub 100% UAB Eugesta’le (Leedu), mis kuulub omakorda KS
Investicija konsolideerimisgruppi. Kokku on grupil Baltimaades üle 15 000 ärikliendi.
Eugesta Eesti OÜ põhiväärtused on professionaalsus, koostöövalmidus, sotsiaalne vastutus.
Professionaalsus: me õpime pidevalt, et olla parimad kõiges, mida me teeme, nii meie teenustes kaubamärgi omanikele ja klientidele, tarbijate kaasamises, aga samuti meie igapäevatöös.
Koostöövalmidus: oleme oma tegevustes avatud ja koostööaltid. Meie eesmärgiks on efektiivne infovahetus nii meeskonnasiseselt kui ka osakondade, turgude ja partneritega ning “mängida avatud kaartidega”. Sotsiaalne vastutus: jätkusuutlikkus on osa meie igapäevaelust. Me harime oma töötajaid keskkonnavastutuse teemadel ning kaasame neid projektidesse, mis toovad muutusi. Me hoolime sotsiaalselt tundlikest ühiskonnagruppidest.
Meie koostööpartnerite hulka kuulub üle 80 erineva tarnija, sealhulgas Danone, Kimberly-
Clark, Ritmeester, Reckitt Benckiser, Imperial Tobacco, GSK, Bunge, Ferrero, Arla, Henkel, Delipap, BIC,
Upfield, Heinz, Lindt, Barilla jt.
Meie suurimad kliendid Eestis on juhtivad jaekaubandusketid, nagu COOP, Selver, Maxima,
Rimi Estonia, Prisma Peremarket, OG Elektra. Kokku on meil Eestis üle 1000 kliendi enam kui 1800 müügikohaga. 2022. aastal tuli Eesti turule uus tegija – odavmüügiettevõte Saksamaalt – Lidl. Nad alustasid Eestis 7 kaupluse avamisega.
Aasta 2022 oli väga keeruline. Pärast rasket pandeemiaperioodi algas Ukrainas sõda. Eesti inflatsioon oli keskmiselt 19,4% ja Eesti majandus kahanes hinnanguliselt 0,5% lisaks muudele ebasoodsatele majandusmõjudele Ukraina sõja põhjustatud energiašoki tõttu. Kütuse-, gaasi- ja elektrihinnad hüppasid uutesse kõrgustesse, toorainekulud suurenesid oluliselt, tootjad tõstsid toodete hindu, mis läbi jaemüüjate jõudis ka tarbijateni. Tegemist oli viimaste aastakümnete kõrgeima inflatsiooniga.
Siiski õnnestus ettevõttel kulusid kontrolli all hoida, leides täiendavaid võimalusi efektiivsuse tõstmiseks ja turule konkurentsivõimeliste tingimuste pakkumiseks. Ettevõte säilitas Eesti turul tugeva positsiooni FMCG sektoris ühe suurema Pan Balticu distributsiooniettevõttena. Samal ajal hoiab
Eugesta jätkuvalt kõrget töötajate rahulolu, nagu näitas 2022. aasta lõpus läbi viidud uuring.
Ettevõtte juhtkond otsib pidevalt äritegevuse tõhusamaks muutmise võimalusi. Eesmärgiks on veelgi paremini mõista tarbijate vajadusi. Sellest lähtuvalt on oluline portfelli veelgi laiendada erinevates tootekategooriates ning kindlasti ka kõrge fookus ja teenuste kvaliteet olemasolevatele partneritele. 2022. aastal kasvas ettevõtte portfell, kui alustasime koostööd kahe kuulsa kaubamärgiga: Lindt maiustuste kategoorias ja Evian jookide kategoorias. Samuti alustasime mõningaid projekte tubakakategooria logistikateenuste rahastamiseks. Keskendudes jätkuvalt oma põhitegevusele, jätkab ettevõte laienemist HoReCa (Out of Home) segmentidele, komplekssetele logistika- ja müügiteenustele. Lisaks on ettevõte 2022. aastal taaskäivitanud oma e-poe ning jätkab müügikanali arendamist, et olla atraktiivne ja tarbijale lähemal.
Tõhusus ja digitaliseerimine on suur osa meie prioriteetidest, sest ettevõte püüab töötada paremini, võttes kasutusele uusi süsteeme ja programme, ilma et peaksime suurendama inimtööjõu osakaalu, mis omakorda võimaldab meil maksta konkurentsivõimelist palka ja pakkuda oma töötajatele paremat töökeskkonda. 2022. aastasse jäävad kaks väga olulist saavutust: pärast pikka ettevalmistust ja suuri investeeringuid käivitati aasta alguses uus majandustarkvara (ERP) ning 2021.
Kommentaarid (0)