EUGESTA EESTI OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 10 480 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja komm

EUGESTA EESTI OÜ hetkeolukord

Juba 10 480 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja kommenteeritud 73 korda.

Tegevusaruanne 2022

Eugesta Eesti OÜ on rahvusvaheline distributsiooniettevõte, mis pakub FMCG (kiiresti ringlevate esmatarbekaupade) kaubamärkide omanikele laias valikus teenuseid, sealhulgas müügi-, tootepaigutus-, kaubamärgi arendus-, logistika- ja turundusteenuseid.

Eugesta Eesti OÜ osadest kuulub 100% UAB Eugesta’le (Leedu), mis kuulub omakorda KS

Investicija konsolideerimisgruppi. Kokku on grupil Baltimaades üle 15 000 ärikliendi.

Eugesta Eesti OÜ põhiväärtused on professionaalsus, koostöövalmidus, sotsiaalne vastutus.

Professionaalsus: me õpime pidevalt, et olla parimad kõiges, mida me teeme, nii meie teenustes kaubamärgi omanikele ja klientidele, tarbijate kaasamises, aga samuti meie igapäevatöös.

Koostöövalmidus: oleme oma tegevustes avatud ja koostööaltid. Meie eesmärgiks on efektiivne infovahetus nii meeskonnasiseselt kui ka osakondade, turgude ja partneritega ning “mängida avatud kaartidega”. Sotsiaalne vastutus: jätkusuutlikkus on osa meie igapäevaelust. Me harime oma töötajaid keskkonnavastutuse teemadel ning kaasame neid projektidesse, mis toovad muutusi. Me hoolime sotsiaalselt tundlikest ühiskonnagruppidest.

Meie koostööpartnerite hulka kuulub üle 80 erineva tarnija, sealhulgas Danone, Kimberly-

Clark, Ritmeester, Reckitt Benckiser, Imperial Tobacco, GSK, Bunge, Ferrero, Arla, Henkel, Delipap, BIC,

Upfield, Heinz, Lindt, Barilla jt.

Meie suurimad kliendid Eestis on juhtivad jaekaubandusketid, nagu COOP, Selver, Maxima,

Rimi Estonia, Prisma Peremarket, OG Elektra. Kokku on meil Eestis üle 1000 kliendi enam kui 1800 müügikohaga. 2022. aastal tuli Eesti turule uus tegija – odavmüügiettevõte Saksamaalt – Lidl. Nad alustasid Eestis 7 kaupluse avamisega.

Aasta 2022 oli väga keeruline. Pärast rasket pandeemiaperioodi algas Ukrainas sõda. Eesti inflatsioon oli keskmiselt 19,4% ja Eesti majandus kahanes hinnanguliselt 0,5% lisaks muudele ebasoodsatele majandusmõjudele Ukraina sõja põhjustatud energiašoki tõttu. Kütuse-, gaasi- ja elektrihinnad hüppasid uutesse kõrgustesse, toorainekulud suurenesid oluliselt, tootjad tõstsid toodete hindu, mis läbi jaemüüjate jõudis ka tarbijateni. Tegemist oli viimaste aastakümnete kõrgeima inflatsiooniga.

Siiski õnnestus ettevõttel kulusid kontrolli all hoida, leides täiendavaid võimalusi efektiivsuse tõstmiseks ja turule konkurentsivõimeliste tingimuste pakkumiseks. Ettevõte säilitas Eesti turul tugeva positsiooni FMCG sektoris ühe suurema Pan Balticu distributsiooniettevõttena. Samal ajal hoiab

Eugesta jätkuvalt kõrget töötajate rahulolu, nagu näitas 2022. aasta lõpus läbi viidud uuring.

Ettevõtte juhtkond otsib pidevalt äritegevuse tõhusamaks muutmise võimalusi. Eesmärgiks on veelgi paremini mõista tarbijate vajadusi. Sellest lähtuvalt on oluline portfelli veelgi laiendada erinevates tootekategooriates ning kindlasti ka kõrge fookus ja teenuste kvaliteet olemasolevatele partneritele. 2022. aastal kasvas ettevõtte portfell, kui alustasime koostööd kahe kuulsa kaubamärgiga: Lindt maiustuste kategoorias ja Evian jookide kategoorias. Samuti alustasime mõningaid projekte tubakakategooria logistikateenuste rahastamiseks. Keskendudes jätkuvalt oma põhitegevusele, jätkab ettevõte laienemist HoReCa (Out of Home) segmentidele, komplekssetele logistika- ja müügiteenustele. Lisaks on ettevõte 2022. aastal taaskäivitanud oma e-poe ning jätkab müügikanali arendamist, et olla atraktiivne ja tarbijale lähemal.

Tõhusus ja digitaliseerimine on suur osa meie prioriteetidest, sest ettevõte püüab töötada paremini, võttes kasutusele uusi süsteeme ja programme, ilma et peaksime suurendama inimtööjõu osakaalu, mis omakorda võimaldab meil maksta konkurentsivõimelist palka ja pakkuda oma töötajatele paremat töökeskkonda. 2022. aastasse jäävad kaks väga olulist saavutust: pärast pikka ettevalmistust ja suuri investeeringuid käivitati aasta alguses uus majandustarkvara (ERP) ning 2021.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

KAFO kohvielamuste keskus annab nõu: kuidas valida sobivat täisautomaatset espressomasinat?

Kohvimasina valimisel tuleb esmalt arvestada oma vajadusi - milliseid kohvijooke tarbitakse ja millises koguses. Samuti tasub mõelda tulevikule ja varuda piisav
ssb.ee
Kohvimasina valimisel tuleb esmalt arvestada oma vajadusi - milliseid kohvijooke tarbitakse ja millises koguses. Samuti tasub mõelda tulevikule ja varuda piisavalt suur mahutavus. Oluline on masina lihtne igapäevane hooldus ning vajalike hooldusvahendite kättesaadavus. Garantii ja hooldustugi peavad samuti olema tagatud. Tehniliselt peaks masin olema võimeline pakkuma erinevaid kohvijooke vastavalt oale ja kohvijooja maitsele. Mugavuse seisukohalt tasub uurida masina funktsioone, nagu ise puhastusprogrammi käivitamine või kohvi tellimine äpiga. Disaini osas tasub valida masin, mis sobib hästi

Kohvimasina hooldus: lihtsad nipid, kuidas hoida oma masinat korras

Kohvimasina regulaarne hooldus on oluline, et tagada masina töökindlus ja hea kohvi maitse. Kuidas aga hooldada oma kohvimasinat korrektselt?  Esiteks, puhasta
ssb.ee
Kohvimasina regulaarne hooldus on oluline, et tagada masina töökindlus ja hea kohvi maitse. Kuidas aga hooldada oma kohvimasinat korrektselt? Esiteks, puhasta oma masinat regulaarselt. Selleks on enamikel masinatel sisseehitatud puhastusprogramm, mis tuleks läbi viia vastavalt juhistele. Lisaks on oluline kasutada spetsiaalseid hooldusvahendeid, mis tagavad masina põhjaliku ja korraliku puhastuse. Teiseks, jälgi oma masina veetaset. Liiga väike veehulk võib kahjustada masinat ning mõjutada kohvi maitset. Samuti võib liiga suur veetase masina rikkuda. Veetaset tuleks regulaarselt jälgida ja

Kohv ja tervis: kas kohv võib olla kasulik sinu tervisele?

Kohv on populaarne jook, mida tarbitakse üle kogu maailma ja mida paljud inimesed naudivad igapäevaselt. Selle joogi ümber on käinud aastakümneid arutelu selle
ssb.ee
Kohv on populaarne jook, mida tarbitakse üle kogu maailma ja mida paljud inimesed naudivad igapäevaselt. Selle joogi ümber on käinud aastakümneid arutelu selle mõju kohta inimeste tervisele. Uuringud on aga näidanud, et mõõdukas kohvi tarbimine võib olla seotud mitmete tervisega seotud eelistega. Näiteks on kohvil seos vähendatud riskiga teatud haiguste, nagu Parkinsoni tõbi, diabeet ja maksahaigused, tekkeks. Parkinsoni tõbi on neurodegeneratiivne haigus, mis mõjutab närvisüsteemi. Uuringud on näidanud, et kohvi tarbimine võib vähendada selle haiguse tekkeriski kuni 60 protsendi võrra.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.