ACNIELSEN EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 2417 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 246 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2022
Advent Internationali portfelliettevõte NielsenIQ tegutseb ligi sajal turul, hõlmates üle 90% maailma elanikkonnast. NielsenIQ on liider, pakkudes tarbijate käitumisele terviklikumat ja erapooletut vaadet kogu maailmas. Murrangulise tarbijaandmete platvormi - ja rikkalike analüütiliste võimete toel võimaldab NielsenIQ julgete ja enesekindlate otsuste langetamist maailma juhtivatele tarbekaupade ettevõtetele ja jaemüüjatele. Kasutades terviklikke andmekogumeid ja mõõtes kõiki tehinguid võrdselt, annab NielsenIQ klientidele tulevikku suunatud vaate tarbijate käitumisele, et optimeerida jõudlust kõigil jaemüügiplatvormidel. Meie avatud andmete integreerimise filosoofia võimaldab meie klientidele kõige mõjukamaid tarbijaandmekogumeid. 2021. aasta esimeses kvartalis nimetas Nielsen oma globaalse tarbijaäri ümber NielsenIQ-ks ja muutis selle kaubamärgiks pärast otsust jagada ettevõte kaheks eraldi üksuseks. Nielseni globaalsest tarbijaärist sai eraldiseisev ettevõte. Nielsen
Global Media keskendub meediaturu mõõdikutele, samal ajal kui NielsenIQ tarbijapakendatud kaupade - ja jaemüügisektorile. ACNielsen Eesti OÜ põhitegevus Eestis on turu-uuringute läbiviimine ja peamine tegevusala toiduainete ja esmatarbekaupade jaemüügiuuringud. Ettevõte viib läbi ka erinevaid tarbijauuringuid ja pakub lahendusi jaemüügipindade planeerimiseks ning korraldab juba üle kümne aasta järjest parima uue toote konkurssi, mille raames uuritakse ja hinnatakse 20 kõige olulisemat toidu- ja kodukaupade kategooriat. 2022.a pikendati ettevõtte tunnustust “Pere-ja
Töötajasõbraliku Ettevõtte” kuldmärgi tasemel.
Alates 01.01.2015 on ACNielsen Eesti OÜ tegutsenud operatiivmudeli alusel, kus koostöös Euroopa regionaalse partneriga on jätkatud olemasolevate teenuste edasiarendamist rahvusvaheliste klientide tellimuste teenindamisel. Kõik need tegevused kokku on oluliselt mõjutanud ettevõtte majandusnäitajaid.
Peamised finantssuhtarvud: 2022 2021
Brutokasumi määr % 2 3
Puhas rentaablus 2 3
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 2 2
ROA, % 6 12
ROE, % 13 23
Tähtsamad majandusnäitajad (tuhandetes eurodes): 2022 2021
Brutokasum 66 101
Müügitulu 4 349 3 652
Tegevuskulud 2 594 2 091
Puhaskasum 66 99
Käibevara 1 005 806
Lühiajalised kohustised 557 427
Varad kokku 1 055 858
Omakapital kokku 498 431
Kommentaarid (0)