ACNIELSEN EESTI OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2417 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 246 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja komme

ACNIELSEN EESTI OÜ hetkeolukord

Juba 2417 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 246 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2022

Advent Internationali portfelliettevõte NielsenIQ tegutseb ligi sajal turul, hõlmates üle 90% maailma elanikkonnast. NielsenIQ on liider, pakkudes tarbijate käitumisele terviklikumat ja erapooletut vaadet kogu maailmas. Murrangulise tarbijaandmete platvormi - ja rikkalike analüütiliste võimete toel võimaldab NielsenIQ julgete ja enesekindlate otsuste langetamist maailma juhtivatele tarbekaupade ettevõtetele ja jaemüüjatele. Kasutades terviklikke andmekogumeid ja mõõtes kõiki tehinguid võrdselt, annab NielsenIQ klientidele tulevikku suunatud vaate tarbijate käitumisele, et optimeerida jõudlust kõigil jaemüügiplatvormidel. Meie avatud andmete integreerimise filosoofia võimaldab meie klientidele kõige mõjukamaid tarbijaandmekogumeid. 2021. aasta esimeses kvartalis nimetas Nielsen oma globaalse tarbijaäri ümber NielsenIQ-ks ja muutis selle kaubamärgiks pärast otsust jagada ettevõte kaheks eraldi üksuseks. Nielseni globaalsest tarbijaärist sai eraldiseisev ettevõte. Nielsen

Global Media keskendub meediaturu mõõdikutele, samal ajal kui NielsenIQ tarbijapakendatud kaupade - ja jaemüügisektorile. ACNielsen Eesti OÜ põhitegevus Eestis on turu-uuringute läbiviimine ja peamine tegevusala toiduainete ja esmatarbekaupade jaemüügiuuringud. Ettevõte viib läbi ka erinevaid tarbijauuringuid ja pakub lahendusi jaemüügipindade planeerimiseks ning korraldab juba üle kümne aasta järjest parima uue toote konkurssi, mille raames uuritakse ja hinnatakse 20 kõige olulisemat toidu- ja kodukaupade kategooriat. 2022.a pikendati ettevõtte tunnustust “Pere-ja

Töötajasõbraliku Ettevõtte” kuldmärgi tasemel.

Alates 01.01.2015 on ACNielsen Eesti OÜ tegutsenud operatiivmudeli alusel, kus koostöös Euroopa regionaalse partneriga on jätkatud olemasolevate teenuste edasiarendamist rahvusvaheliste klientide tellimuste teenindamisel. Kõik need tegevused kokku on oluliselt mõjutanud ettevõtte majandusnäitajaid.

Peamised finantssuhtarvud: 2022 2021

Brutokasumi määr % 2 3

Puhas rentaablus 2 3

Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 2 2

ROA, % 6 12

ROE, % 13 23

Tähtsamad majandusnäitajad (tuhandetes eurodes): 2022 2021

Brutokasum 66 101

Müügitulu 4 349 3 652

Tegevuskulud 2 594 2 091

Puhaskasum 66 99

Käibevara 1 005 806

Lühiajalised kohustised 557 427

Varad kokku 1 055 858

Omakapital kokku 498 431

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

ACNIELSEN EESTI OÜ uurib kõik välja!

Jekaterina Negrebeckaja ,  Margo Kurisoo  ja  Ilona Lepp 'a juhitav  ACNIELSEN EESTI OÜ  on osa Nielsen Company korporatsioonist, mis on pikaajalise kogemusega
ssb.ee
Jekaterina Negrebeckaja ,  Margo Kurisoo ja  Ilona Lepp 'a juhitav  ACNIELSEN EESTI OÜ  on osa Nielsen Company korporatsioonist, mis on pikaajalise kogemusega rohkem kui sajas riigis turu-uuringutega tegelev kontsern. Ettevõte pakub täna tööd 171-le inimesele ning möödunud aasta lõpp oli neil eriti tegus. Möödunud aasta algas ettevõtte jaoks juba päris edukalt. Käivet tehti esimeses kvartalis ca 1 865 000 eurot. Järgmise kahe kvartali käive jäi alla 700 000 euro, kuid aasta lõpp tõi taaskord suurema käibesööstu. 2017. aasta viimasel kvartalil ulatus ettevõtte käive pisut üle 2 765 000

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.