NURMIKO AS hetkeolukord
Juba 4156 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 40 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja kommenteeritud 123 korda.
Tegevusaruanne 2022
Nurmiko bränd sai alguse 06.09.1989 ja 1991 aastal muutus tootmiskooperatiiv aktsiaseltsiks.
Alates 2021 aasta lõpust majandustulemusele on avaldanud mõju elektrihinna ja kütusehinna tõus.
Peamised finantssuhtarvud 2022 2021
Müügitulu 1 731 051 1 937 691
Käibe kasv -10,66% -23,32%
Puhaskasum -213 302 -12 010
Kasumi kasv 1676,04% -104,36%
Puhasrentaablus -12,32 % -0,62%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,87 2,78
ROA - 7,85% -0,39%
ROE -9,08% -0,45%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: - Käibe kasv(%)=(müügitulu 2022-müügitulu 2021)/müügitulu 2021*100 - Kasumi kasv (%)=(puhaskasum 2022-puhaskasum 2021)/puhaskasum 2021*100 - Puhasrentaablus(%)=puhaskasum/müügitulu*100 - Lühiajaliste kohustuste kattekordaja(kordades)=käibevara/lühiajalised kohustused - ROA(%)= puhaskasum/varad*100 - ROE(%)=puhaskasum/omakpital*100
Kommentaarid (0)