EESTI PAGAR AS hetkeolukord
Juba 10 740 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 64 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommenteeritud 198 korda.
Tegevusaruanne 2022
AS Eesti Pagar peamiseks tegevusalaks on pagari- ja kondiitritoodete tootmine ja turustamine.
Ettevõte turustab oma toodangut põhiliselt Eesti Vabariigis, Euroopa riikides ja välismaal.
2022. aastal oli AS Eesti Pagar müügikäive 78,93 miljonit eurot. Toodete põhisortiment 2022.aastal oluliselt ei muutunud.
2022. aastal investeeriti tootmislikku põhivarasse 1,8 miljonit eurot.
I Olulisemad sündmused aruandeperioodil.
2022. aasta jooksul toimusid ettevõttes sündmused, mis mõjutasid ettevõtte majandustulemusi 2022.aastal ja mille mõju kandub edasi ka järgnevate aastate majandustulemuste paranemisele, klientide rahulolu suurenemisele ja töökeskkonna olulisele paranemisele: (cid:127) Energia ja tooraine hüppeline hinnatõus.
(cid:127) Turuosa suurendamine.
(cid:127) Investeerimine uutesse tehnoloogiatesse, tootmisprotsesside tehnilisse täiustamisesse.
(cid:127) Ekspordimahu oluline suurendamine.
(cid:127) Tootearendus, uute toodete turuletoomine lähtudes tarbijaskonna toitumisharjumuste muutustest ja eelistustest.
(cid:127) Ettevõtte tooteohutuse, kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamine.
II Koolitus.
2022.a. jooksul osalesid töötajad erialastel täienduskoolitustel Eestis.
On toimunud töötatajate individuaalsed ümber- ja väljaõpped, mis jätkuvad ka 2023.aastal.
Väärtustati koolituste programmides kompetentsust - muudatustega toimetulekut tehnoloogias, kvaliteedis, toiduohutuses jm., pidevat töötajaskonna arengut.
III Perspektiivid.
2023.a. on planeeritud käibekasv, pagaritoodete müügi edasine laiendus.
Põhieesmärgid 2023.a. majandusaastal: (cid:127) hoida toodete stabiilset kvaliteeti (cid:127) arendada tootevalikut (cid:127) täiustada tehniliselt ja tehnoloogiliselt tootmisprotsesse (cid:127) laiendada müüki välisturgudel (cid:127) arendada info-tehnoloogiat tootmises, müügitegevuses, finantsides jt. valdkondades kaasaegsema integreerituse suunas, tagamaks ettevõtte juhtimise efektiivsus.
IV Tegevuskeskkonna üldine areng ja selle mõju majandustulemustele.
Tugev konkurents pagaritoodete turul on loonud vajaduse: (cid:127) kõrgendatud tähelepanule toodete kvaliteedi ja tootearengule, (cid:127) tegeleda keskkonna säästlikuma tootmise juurutamisega, (cid:127) vähendada pakendeid ja suunata neid taaskasutusse, (cid:127) leida uusi välisturge, (cid:127) tegeleda infotehnolooglilise arendusega, (cid:127) tegeleda töötajate koolitusega.
AS Eesti Pagar tööjõuressurssi mõjutab endiselt oskustööjõu defitsiit Eestis, mis raskendab ettevõtte kindlustamist kompetentse tööjõuga.
Kommentaarid (0)