GISELER OÜ hetkeolukord
Juba 16 713 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 28 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
OÜ Giseler on Eesti ettevõte, mis on pühendunud majapidamis- ja sisustuskaupade hulgimüügile. See ettevõte, mis asutati 1992. aastal, on pühendunud mitmesuguste toodete, sealhulgas majatarvete, köögitarvete, aianduskaupade, kingituste ja sisustuskaupade hulgimüügile. OÜ Giseler on tuntud oma koostöö eest mitmete Euroopa tuntud kaubamärkidega, sealhulgas Kökskungen, Gastromax, Orthex, Smartstore, CSC, Rörets, Natura, Veca, Paper+Design, Viking Termomeetrid ja DaloLinden. Ettevõtte koostööpartneriteks on pea kõik Eestis tegutsevad suuremad jaekaubandusketid, majandusühistud ja kaubamajad. See näitab, et OÜ Giseler on oluline osa Eesti majapidamis- ja sisustuskaupade turust. Vaadates ettevõtte majandustegevust, näeme, et OÜ Giseleri netokäive püsis samal tasemel, kasvades 801 tuhandelt eurolt 807 tuhandele eurole. Bilansimaht kahanes 599 tuhandelt eurolt 576 tuhande euroni, mis on kahanemine 3,8%. Seisva kauba laojääki on vähendatud umbes 20%-30%. Peamised finantssuhtarvud näitavad, et ettevõtte müügitulud olid 2022. aastal 807,2 tuhat eurot, mis on 0,7% kasv võrreldes 2021. aastaga. Puhaskasum oli 14,0 tuhat eurot, mis on 50% langus võrreldes eelmise aastaga. Puhasrentaablus oli 1,7% ja lühiajaliste kohustuste kattekordaja oli 6,3. 2023. aasta tegevusplaanid ja arengusuunad on seotud mitmete väljakutsetega. Covid-19 kriis, suured sisendhindade tõusud, energiahindade tõus, tööjõukulude kasv ja alanud Vene-Ukraina sõda on teinud 2022. aasta väljakutseid esitavaks. Ettevõte suutis suure pingutusega käivet säilitada, kuid kuna kasvu ei tulnud, siis kasumi marginaal, tõusnud kulude taustal, siiski langes. Aasta 2023 saab olema ilmselt veelgi suuremate väljakutsetega, sealhulgas jätkuv sõda Ukrainas.
Kommentaarid (0)