NORD MEDIA GROUP OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 4327 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 42 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga komme

NORD MEDIA GROUP OÜ hetkeolukord

Juba 4327 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 42 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Nord Media Group OÜ on tuntud oma põhitegevusalade poolest, mis hõlmavad meediakampaaniate planeerimist ning meediapindade ja –aegade vahendamist reklaamiklientidele. See on ettevõte, mis on pidevalt arenenud ja kasvanud, kohanedes muutuvate turutingimustega ja pakkudes oma klientidele parimat teenust.

Aastate jooksul on grupi juriidilised nimed muutunud. Näiteks alates 6. juulist 2021 on Omnicom Media Group Estonia OÜ uus nimi Nord Media Group OÜ. Samuti on OMD Estonia OÜ uus nimi alates 30. juunist 2021 HBS Estonia OÜ ja PHD Estonia OÜ uus nimi on alates samast kuupäevast VVZ Estonia OÜ.

Nord Media Group OÜ on emaettevõtteks tütarettevõtetele HBS Estonia OÜ (100%) ja VVZ Estonia OÜ (100%). See näitab ettevõtte laiaulatuslikku mõju meediatööstusele ja selle pühendumust pakkuda klientidele parimat teenust.2022. aastal toimusid Nord Media Group OÜ-s olulised muutused. Ettevõtte juriidilised omanikud muutusid ja uuteks omanikeks alates 17. märtsist 2022 on Henrijs Bukavs 55%, Kristians Vjakse 25% ja Karlis Zembergs 20%.2022. aastal jaotusid grupi kliendid mõlema tütarettevõtte vahel ning VVZ Estonia alustas taas aktiivse majandustegevuse ja meediavahendusteenuse pakkumisega. Aasta lõikes säilitas grupp suure osa oma oluliseimatest kohalikest ja rahvusvahelistest suurklientidest. Siiski tõid kahe kliendi kaotus, segased olud maailmas ja majanduses kaasa umbes 1 miljoni euro suuruse käibelanguse. Sõda Ukrainas mõjutas otseselt koostöö jätkamist ühe partneriga.2022. aastal alustasime koostööd kaheksa uue kliendiga. Samuti tegime algust meie digisuuna jõulisema arendamisega, lanseerides Element Digital brändi. See on märk meie pühendumusest digitaalsele innovatsioonile ja pidevale arengule.2022. aasta konsolideeritud müügituluks oli planeeritud 4 177 425 eurot, kuid aasta tegelik müügitulu oli 4 122 832 eurot. Konsolideeritud kasum oli planeeritud 124 234 eurot, kuid tegelikuks tulemuseks kujunes kasum 203 064 eurot. Grupp oli tööandjaks kokku 17 inimesele.2023. aasta majandusaasta plaanid on ambitsioonikad. Ettevõtte peamiseks prioriteediks on nii olemasolevate kui ka uute klientide professionaalne ning kvaliteetne teenindamine nii PHD kui OMD kaubamärgi alt. Anname omapoolse panuse ka valmiskampaaniate elluviimisel. Planeerime käibe kasvu umbes 30%. Jätkuvalt on meie prioriteediks inimeste koolitamine ning digisuunal brändi Element Digital laiendamine ning arendamine. Hoiame fookust ka klienditeeninduse struktuuri parendamisel.

Peamised finantssuhtarvud 2022. aastal olid järgmised: brutokasumimäär oli 30.44%, puhasrentaablus 4.93%, lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1.45 korda, ROA 17.59% ja ROE 54.55%. Need näitajad kinnitavad meie pühendumust finantsstabiilsusele ja kasvule.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Sisuturundus sotsiaalmeedias: kuidas luua kaasahaaravat sisu

Sotsiaalmeedia on tänapäeval üks tõhusamaid viise, kuidas ettevõtted saavad oma sõnumit laiemale publikule edastada. Sotsiaalmeedia sisuturundus võimaldab ettev
ssb.ee
Sotsiaalmeedia on tänapäeval üks tõhusamaid viise, kuidas ettevõtted saavad oma sõnumit laiemale publikule edastada. Sotsiaalmeedia sisuturundus võimaldab ettevõtetel jagada väärtuslikku, harivat ja huvitavat sisu oma sihtgrupiga. Kuid selleks, et sisu oleks tõepoolest kaasahaarav ja tõhus, on vaja järgida mõningaid olulisi nõuandeid ja strateegiaid. Esimene samm kaasahaarava sotsiaalmeedia sisu loomisel on oma sihtgrupi mõistmine. Tuleb välja selgitada, millised on nende huvid ja vajadused ning millised teemad nende jaoks kõige olulisemad on. Kui olete selle teabe kogunud, saate luua sisu,

Kuidas luua haaravat sisuturunduse teksti: nõuanded ja näpunäited

Sisuturundus on turunduse valdkonnas viimastel aastatel muutunud üha populaarsemaks, kuna see võimaldab ettevõtetel oma sihtgrupiga suhelda läbi väärtusliku, in
ssb.ee
Sisuturundus on turunduse valdkonnas viimastel aastatel muutunud üha populaarsemaks, kuna see võimaldab ettevõtetel oma sihtgrupiga suhelda läbi väärtusliku, informatiivse ja huvitava sisu. Kuid selleks, et sisuturundus tõepoolest toimiks, on vaja luua teksti, mis haarab lugejate tähelepanu ja tekitab huvi. Hea sisuturunduse teksti loomiseks on vaja arvestada mitmete oluliste teguritega. Üks olulisemaid neist on sihtgrupi mõistmine. Selleks tuleks kindlaks teha, millised on sihtgrupi vajadused, huvid ja väljakutsed. Kui olete nende teguritega kursis, saate kirjutada sisu, mis pakub neile

Kuidas luua tõhusat sisuturundust: strateegiad ja parimad praktikad

Sisuturundus on tõhus turundusmeetod, mis võimaldab ettevõtetel suhelda oma sihtgrupiga läbi väärtusliku, hariva ja huvitava sisu. Sisuturundus on mitmekülgne j
ssb.ee
Sisuturundus on tõhus turundusmeetod, mis võimaldab ettevõtetel suhelda oma sihtgrupiga läbi väärtusliku, hariva ja huvitava sisu. Sisuturundus on mitmekülgne ja seda saab rakendada erinevatel platvormidel, sealhulgas blogides, veebisaitidel, sotsiaalmeedias ja videotes. Sisuturunduse strateegia on vajalik, et saavutada edu ja tagada, et sisu vastab teie sihtgrupi vajadustele ja huvidele. Kui olete määratlenud oma sihtgrupi, peaksite keskenduma sisu tüüpidele ja teemadele, mis neile kõige paremini sobivad. Näiteks võite kaaluda infograafikute, videote või blogipostituste kasutamist, mis

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.