PAULIG ESTONIA AS

2
Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 13 599 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 98 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja komm

PAULIG ESTONIA AS hetkeolukord

Juba 13 599 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 98 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 22 korda.

Tegevusaruanne 2022

Paulig Estonia AS on ettevõte, mis on spetsialiseerunud kohvi jaemüügile ja turundusele, samuti B2B kohviseadmete müügile, rendile, hooldusele ja muude materjalide müügile. See on Oy Paulig Finland Ab tütarettevõte ja kuulub 100% ulatuses rahvusvahelisse Pauligi kontserni. Paulig Estonia AS-i müügitulust moodustas jaekaubandus 86% (2021: 86%) ja Paulig OOH ärivaldkond vastavalt 14% (2021: 14%). Ettevõtte müügitulust moodustas 48% (2021: 53%) müük Eestisse, 52% (2021: 47%) müük Euroopa Liidu riikidesse. 2022. aastal moodustas ettevõtte müügitulu 35 470 tuhat eurot, suurenedes aastaga 19,57% ehk 5 805 tuh. euro võrra. Jaekaubanduse müügitulu on kohvi müük Balti riikides. Kohvimüük suurenes aastaga 19%. Müügitulu kasvu peamiseks põhjuseks oli müügi kasv teistesse Euroopa Liidu riikidesse 21% võrra. Paulig OOH kategooria kogumüük kasvas aastaga 28%, mis oli seotud sektorile kehtestatud Covid-19 piirangute kaotamisega. Töötajate keskmine arv 2022. aastal oli 38 inimest (2021. aastal 39) ning palgakulu oli koos maksudega 1 915 tuhat eurot (2021. aastal 1 894 tuhat eurot). Peamised finantssuhtarvud olid järgmised: 2022. aastal oli müügitulu 35 470 tuhat eurot, võrreldes 2021. aasta 29 665 tuhande euroga. Käibe kasv oli 19,57%, võrreldes 2021. aasta -4%-ga. Puhaskahjum oli -1 217 tuhat eurot, võrreldes 2021. aasta 1 310 tuhande euroga. Puhasrentaablus oli -3%, võrreldes 2021. aasta 4%-ga. Lühiajaliste kohustiste kattekordaja oli 6,05, võrreldes 2021. aasta 2,59-ga. ROA (varade tootlus) oli -4%, võrreldes 2021. aasta 4%-ga. ROE (omakapitali tootlus) oli -4%, võrreldes 2021. aasta 4%-ga. Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid olid järgmised: Käibe kasv (%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021)/ müügitulu 2021 * 100 Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2022 – puhaskasum 2021)/ puhaskasum 2021 * 100 Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu * 100 Lühiajaliste kohustiste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustised ROA (%) = puhaskasum/ varad kokku * 100

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Konna pilt pakendil tähendab, et kohvil on jätkusuutlikkuse sertifikaat | Paulig.ee

Kas oled märganud väikest konna, kes mitmetele Pauligi kohvipakkidele on hüpanud? See on Rainforest Alliance‘i uus märgis. Rainforest Alliance’i sertifitseeritu
ssb.ee
Kas oled märganud väikest konna, kes mitmetele Pauligi kohvipakkidele on hüpanud? See on Rainforest Alliance‘i uus märgis. Rainforest Alliance’i sertifitseeritud toote eelistamine on hea viis toetada nii keskkonda, kus kasvatatakse kohviube, kui ka kohvikasvatajaid, kes teevad väärtuslikku tööd selle nimel, et saaksime nautida maitsvat kohvi. Kui soovid teha keskkonnasõbralikke valikuid, siis vali konnaga pakend!

Paulig katsetab innovaatilist kohvipakendit | Paulig.ee

Seatud kliimaeesmärkide saavutamiseks uurib Paulig erinevaid pakendivõimalusi. Teiste taastuvallikatest pärit materjalide seas katsetatakse ka metsatööstuse kõr
ssb.ee
Seatud kliimaeesmärkide saavutamiseks uurib Paulig erinevaid pakendivõimalusi. Teiste taastuvallikatest pärit materjalide seas katsetatakse ka metsatööstuse kõrvalsaadusena tekkivat männiõli. Esimene proovipartii Paulig Café New Yorgi kohvi on edukalt pakendatud ja kauplustesse toimetatud.

Pauligi kohvitehases röstimisel tekkiva heitsoojusega köetakse ümberkaudseid kortereid | Paulig.ee

Pauligi Vuosaari kohvitehase heitsoojuse taaskasutamise projekti tunnustati Soomes konkursil Energiageenius 2020, kus Paulig on üks neljast võitjast. Konkursi v
ssb.ee
Pauligi Vuosaari kohvitehase heitsoojuse taaskasutamise projekti tunnustati Soomes konkursil Energiageenius 2020, kus Paulig on üks neljast võitjast. Konkursi võitjad Paulig & Helen, Ovako Imatra, Elisa & Nokia ja Lidl valiti 29 kandidaadi seast.

Pauligi kliimaeesmärgid on kõige ambitsioonikamad, mis Science Based Targets algatuse poolt seni heaks kiidetud | Paulig.ee

Jätkusuutliku tegevuse eestvedajana on Paulig esimese toiduaine- ja joogitootjana Soomes ning ühena esimestest maailmas seadnud kliimaeesmärgid, mis on  teadusp
ssb.ee
Jätkusuutliku tegevuse eestvedajana on Paulig esimese toiduaine- ja joogitootjana Soomes ning ühena esimestest maailmas seadnud kliimaeesmärgid, mis on  teaduspõhiste sihtide algatuse Science Based Targets poolt kinnitatud. Paulig on otsustanud toetada Business Ambition for 1,5 °C kampaaniat ning tegutseb oma tegevuses ja väärtusahelas selle nimel, et hoida ülemaailmne temperatuuritõus alla 1,5 kraadi. Pauligi eesmärk on vähendada 2030. aastaks oma tegevusest tingitud kasvuhoonegaaside heitkoguseid 80% ja väärtusahelast tingitud heitkoguseid 50% võrra. Need eesmärgid on osa Pauligi

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.