VÕRU TARBIJATE ÜHISTU TÜH hetkeolukord
Juba 5292 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 81 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 13 korda.
Tegevusaruanne 2022
Konsolideeritud majandusaasta aruanne on koostatud 2022. majandusaasta kohta.
Konsolideerimisgruppi kuuluvad Võru Tarbijate Ühistu (emaettevõte) ja DGN Marketing OÜ (tütarettevõte).
06.05.2021 ühinesid tütarettevõte DGN Marketing OÜ (ühendav ühing) ja tütarettevõte DGN
Arendus OÜ (ühendatav ühing). Ühendav ühing jätkab tegevust oma ärinime DGN Marketing OÜ all.
Olulisemad sündmused aruandeperioodil 2022. aasta konsolideerimisgrupi müügitulu oli 41,42 miljonit eurot, mis on võrreldes 2021.
aastaga kasvanud 8%. Kaupade jaemüük moodustas kogu käibest 41,39 miljonit eurot.
Aruandeaastal investeeriti põhivarasse 1,79 miljonit eurot. Suuremad investeeringud olid seotud
Vastseliina ja Kesklinna kaupluste rekonstrueerimisega, mille käigus vahetati välja külmseadmed ja müügisaalide sisustus maksumusega 1,016 miljonit eurot. Samuti laiendati Võru Lillepoe müügipinda ja uuendati kaupluse sisustust maksumusega 0,54 miljonit eurot. Läbi investeeringute jätkumise kindlustatakse 2023. aastal ettevõtte turuosa.
Võru Tarbijate Ühistu nõukogu on kuueliikmeline, juhatuses on üks liige. DGN Marketing OÜ juhatus on üheliikmeline. Aruandeaastal on nõukogu liikmetele arvestatud tasusid lähtuvalt volinike otsusest ning juhatuse liikmele lähtuvalt nõukogu otsusest. Juhatusele ja nõukogule ei ole tehtud soodustusi ega antud (makstud) muid hüvitisi.
Majandusaasta lõpu seisuga on grupis 21 toidu- ja esmatarbekauplust: Coop Maksimarket, kolm
Coop Konsumi, üksteist Coop väikepoodi, viis tööstuskauplust ja Peetri kohvik. Võru Tarbijate
Ühistu on endiselt säilitanud maapiirkondade kaubanduse.
Koolitus ja klienditeenindus 2022. aastal jätkati sisekoolituse süsteemi täiendamist võttes kasutusele e-õppe keskkonna Coursy.
Samuti teeb ettevõte pidevat koostööd kutseõppeasutustega. Klienditeeninduse ja ostukeskkonna taseme hindamiseks viiakse läbi süsteemseid testoste.
Perspektiivid
Ettevõtte põhieesmärgiks on hoida turuosa, kasvatada käibe- ja tuleminäitajaid läbi sortimendi uuendamise, muuta tegevusprotsessid efektiivsemaks ning laiendada tootmisprotsesse, võttes seejuures arvesse tehnoloogilisi arendusi.
Tegevuskeskkonna üldine areng ja selle mõju majandustulemustele 2022. aasta peamiseks eesmärgiks oli oma turupositsiooni säilitamine ja selle kindlustamine.
Vaatamata tihedale konkurentsile ja elanike arvu vähenemisele Võru maakonnas näitavad 2022.
aasta erinevad tegevused, et grupi turuosa on püsinud stabiilsena. Erinevad arendused ja tegevused on andnud positiivse mõju ettevõtte majandustulemustele. Siiski on turul säilinud tugev konkurents kvalifitseeritud tööjõu järele, millest tulenevalt täiustatakse töötajate motivatsioonisüsteemi ning ollakse pidevalt valmis palkade osas konkurentsis püsima.
Võru Tarbijate Ühistu põhitegevust iseloomustavad suhtarvud ja nende arvutamise metoodika.
Finantsnäitajad ja suhtarvud 2022 2021
Müügitulu, € 41 424 614 38 235 769
Müügitulu kasv 8% 13%
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja (käibevara/lühiajalised kohustused) 0,94 1,12
Võlakordaja (kohustused/varad kokku) 0,63 0,67
Kommentaarid (0)