VIA MEDIA OÜ hetkeolukord
Juba 2084 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
12.09.1997 tegevust alustanud OÜ VIA Media on rahvusvahelise meediaagentuuriketi Mindshare assotsieerunud liige. Ettevõtte põhitegevusalaks on meediastrateegiate loomine ja meediakampaaniate planeerimine kõikidesse meediatesse alustades telest ja lõpetades Facebooki ning Google platvormidega. Lisaks tegeleme tarbija käitumise ning brändi uuringutega, meediaalaste koolitustega ning pakume oma klientidele ka turunduse ja meedia konsultatsioone.
OÜ VIA Media emaettevõtjaks on AGE Com OÜ.
Ettevõte on liikunud järjest enam turunduse ja kommunikatsiooni terviklahenduste, sealhulgas meediategevuste tasuvuse analüüsi ja turundusalaste konsultatsioonide pakkumise suunas. Aastal 2022 moodustas müügitulu 3,2 miljonit eurot (s.h. 49% eksport ja 51% müük Eestisse), mis oli võrreldes eelneva majandusaastaga ca 10% väiksem.
Kulutusi töötajate ametialaseks koolitamiseks ja nende professionaalsete oskuste arendamiseks tehti 2022. aastal summas 3,8 tuh. eurot. Investeeringuid töötajate koolitusse on plaanis jätkuvalt kasvatada.
Keskmine töötajate arv aruandeperioodil oli 16 ning palkadeks ja puhkusetasudeks arvestati kokku 454,9 tuh eurot, sealhulgas osaühingu juhatuse liikmele 55,2 tuh. eurot juhatuse liikme tasu.
OÜ VIA Media põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on meie poolt pakutavate teenuste kvaliteedi jätkuv täiustamine, kliendibaasi kasvatamine ning teenuste paketi laiendamine. Plaanis on edasi arendada meie kasutuses olevaid meediaplaneerimisprogramme, et muuta tööprotsess efektiivsemaks, samuti luua uusi infotehnoloogilisi abivahendeid optimeerimaks meediaplaneerimist ning tõstmaks selle kvaliteeti. Lisaks suuname suurema fookuse ärianalüütika kompetensi kasvule ning visuaalide kohandamisele vastavalt meediakanalitele ning –pindadele.
2022. aastal lisandus meie kliendiportfelli mitu uut ettevõtet, nii rahvusvahelist kui kohalikku. Ka edaspidi kavatseme tegutseda aktiivselt uute klientide leidmisel, kuid plaanis on ka endiselt panustada pikaajalistesse suhetesse olemasolevate klientidega laiendades nendele pakutavaid teenuseid.
Peamised finantssuhtarvud olid järgmised: 2022 2021
Käibe kasv / kahanemine (%) -10,49 46,62
Kasumi kasv / kahanemine (%) -385,07 581,09
Puhasrentaablus (%) -3,70 1,16
Lühiajaline kohustuste kattekordaja (kordades) 1,35 1,57
ROA (%) -17,85 5,23
ROE (%) -66,88 14,06
Finantssuhtarvude arvutamise metoodika:
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021) / müügitulu 2021 * 100
Kasumi kasv/kahanemine (%) = (puhaskasum(-kahjum) 2022 – puhaskasum(-kahjum 2021) / puhaskasum (-kahjum) 2021 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum(-kahjum) / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum(-kahjum) / varad kokku * 100
Kommentaarid (0)