KARLA AUTO O.K. OÜ hetkeolukord
Juba 7587 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 37 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 182 korda.
Tegevusaruanne 2022
Tegevusaruanne 2022: OÜ Karla Auto O.
K. Ülevaade ja Tulevikuplaanid OÜ Karla Auto O.
K., mis on olnud autotööstuse lahutamatu osa alates selle asutamisest aastal 1991, on pühendunud pakkuma kvaliteetseid diiselmootorite diagnostika, hoolduse, remondi ja varuosade müügi teenuseid. Selle aasta tegevusaruanne keskendub peamiselt ettevõtte tegevusele, mis hõlmab ka CR kütusepumpade ja pihustite remonti. Lisaks on OÜ Karla Auto O.
K. võtnud endale kohustuse aidata kaasa keskkonna säilitamisele, pakkudes DPF puhastamise teenust. See teenus on mõeldud selleks, et vähendada autode poolt tekitatud saasteainete hulka, aidates seeläbi kaasa puhtama ja rohelisema keskkonna loomisele. OÜ Karla Auto O.
K. on uhke, et on Bosch, Delphi, Denso, Stanadyne diiselsüsteemide esindustöökoda Eestis (DIESEL CENTER). See tähendab, et ettevõte on tunnustatud partner nende tuntud brändide jaoks, pakkudes klientidele usaldusväärset ja kvaliteetset teenust. Mis puutub personali, siis OÜ Karla Auto O.
K. keskmine töötajate arv majandusaastal oli 9 töötajat, mis on väike langus võrreldes eelmise aasta 11 töötajaga. Tööjõukulude kogusumma oli 253,0 tuhat eurot, mis on samuti vähenenud võrreldes eelmise aasta 298,7 tuhande euroga. Vaadates tulevikku, on OÜ Karla Auto O.
K. põhieesmärgid järgmisel majandusaastal jätkata sama tegevusega ning parandada klienditeeninduse kvaliteeti. Ettevõte on pühendunud oma klientide rahulolu tagamisele, pakkudes neile parimat võimalikku teenust. See hõlmab nii teenuste kvaliteedi parandamist kui ka klientide suhtlemise ja teeninduse parandamist. Kokkuvõttes on OÜ Karla Auto O.
K. pühendunud oma tegevuse jätkamisele, pakkudes kvaliteetseid diiselmootorite diagnostika, hoolduse, remondi ja varuosade müügi teenuseid. Ettevõte on pühendunud ka keskkonna säilitamisele, pakkudes DPF puhastamise teenust. Järgmisel majandusaastal on ettevõtte peamiseks eesmärgiks parandada klienditeeninduse kvaliteeti, et tagada klientide rahulolu.
Kommentaarid (0)