HELMES AS hetkeolukord
Juba 17 966 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 60 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 30 korda.
Tegevusaruanne 2022
TEGEVUSARUANNE 2022
Helmes on rahvusvaheline digitaalse innovatsiooni ja tarkvaraarenduse ettevõte. Loome ärikriitilisi lahendusi ettevõtetele ja organisatsioonidele üle maailma.
Meie missiooniks on olla parim partner kasvuks nii oma töötajatele, klientidele kui ka ühiskonnale. Mõtestame kasvu pikaajalise, jätkusuutliku ja hooliva arenguna.
(cid:127) Soovime oma töötajatele pakkuda keskkonda, kus inimeste vaimne ja füüsiline tervis on hoitud ning kus nad võivad saavutada oma maksimaalse potentsiaali.
(cid:127) Töös klientidega keskendume pikaajalisele väärtustloovale koostööle.
(cid:127) Ühiskonnale anname tagasi oma teadmisi, mida jagame nii koolides kui erialaüritustel ning osaledes mitmetes suure mõjuga sotsiaalsetes projektides.
Ettevõtte peamine konkurentsieelis rahvusvahelisel tarkvarateenuste turul on 15+ aasta jooksul uuringute tulemusel välja töötatud osati unikaalne tarkvara-arenduse töökorralduse mudel, mis on ettevõtte oluline intellektuaalne kapital.
Meie sihtklientideks on rahvusvahelised suured ettevõtted, mille töökeel on inglise keel ja kes investeerivad aktiivselt oma äriprotsesside digitaliseerimisse. Olulised ärivertikaalid on finants ja kindlustus, logistika, tervishoid, avalik sektor ning telekommunikatsioon. Lisaks rahvusvahelistele korporatsioonidele on klientide hulgas ka keskmise suurusega kasvuettevõtteid, kelle konkurentsivõime aluseks on innovaatilisel tarkvaral ja järjest enam iseõppivatel algoritmidel põhinevad äriprotsessid.
Helmese pikaajaline visioon on olla parim tarkvarateenuste ettevõte Euroopas, lähtudes klientide ja töötajate rahulolu ning majandusliku efektiivsuse võimalikult objektiivsetest mõõtmistest. Kliendi subjektiivse rahulolu mõõtmist viime metoodiliselt läbi välise sõltumatu teenusepakkuja poolt alates 2011. aastast. Töötajate rahulolu mõõdame organisatsiooni siseselt teaduslikel uuringutel põhineva ning Helmese tegevusmudelile sobitatud arendusmetoodikaga.
Seatud visiooni saavutamine tähendab pidevat uurimis- ja arendustööd arendustiimide koostamise, mõõtmise ja juhtimise meetodite täiendamisel, tehnoloogiate rakendamisel ja töötajate ning hankepartnerite pideva efektiivse õppimise toetamises.
Helmese arendatud süsteemid on enamasti tehniliselt keerukad ning integreeritavad kliendi olemasolevate ja tulevikus loodavate teiste infosüsteemidega. Meie suurimad koostööpartnerid standardiseeritud tarkvara turul on Microsoft, SAP, Progress ja Aurea Software. Vajadusel kasutame oma lahendustes ka teiste tootjate standardkomponente.
Helmese töötajaskond on globaalne ja paljurahvuseline. Ettevõtte peakontor asub Tallinnas, suuremad arenduskeskused Tallinnas, Riias,
Thbilisis, Kaunases, Vilniuses, Klaipedas ja Varssavis. Lisaks on väiksemad kontorid San Diegos (USA), New Jersey’s (USA), Mumbais (India) ja Tartus (Eesti). Tulenevalt muutunud geopoliitilisest olukorrast, sulgesime Helmese kontori Minskis. 2022. aastal asutasime tütarettevõtted
Poolas ja Gruusias. Meeskonnad töötavad lühemaid perioode ka klientide juures välisriikides. 2022. aastal oli Helmesel keskmiselt 1 053 täistööajale taandatud põhikohaga töötajat üle kõikide riikide (2021. aastal keskmiselt 960 töötajat).
2022. aasta majandustulemuste põhjal on Helmes üks suuremaid ja edukamaid tarkvaralahenduste eksportijaid nii Eestis kui Balti riikides.
Organisatsioon ja eesmärgid
Helmese organisatsioon ja teenusepakkumine toetuvad kolmele põhiväärtusele: julgusele, hoolivusele ning tulemuslikkusele.
Organisatsioonimudel põhineb professionaalsel partnerlusel. Muuhulgas tähendab partnerlus, et kõik meeskonnad, võtmeisikud ja ka välised hankepartnerid osalevad üksuste kasumite jaotamisel.
Kliendimeeskonnad komplekteeritakse reeglina pikaks ajaks ja püsivalt, mis meie kogemustele tuginedes tagab kvaliteetsema ja efektiivsema teenuse ning suurema väärtuse klientidele. Meeskonnad on struktureeritud kliendisektorite põhiselt ärisuundadeks, kus ajapikku koonduvad sügavad teadmised vastava sektori ärilisest spetsiifikast.
Inimesed ja töökorraldus
Meie eesmärgiks on olla turu parim tarkvaraekspertide isikliku ja professionaalse arengu toetaja ja inspireeriva töökeskkonna looja.
Kommentaarid (0)