IRA MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 6213 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 53 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
OÜ IRA Marketing on olnud tuntud oma põhitegevuse poolest, mis on tõstukite müük koos kaubaveoteenuse osutamisega ning kinnisvarainvesteeringute üürimine. See on olnud nende peamine tegevusala, millele nad on pühendunud aastaid, pakkudes klientidele kvaliteetseid tõstukeid ja usaldusväärset kaubaveoteenust. Lisaks on nad aktiivselt osalenud kinnisvarainvesteeringute üürimises, pakkudes klientidele mitmesuguseid võimalusi.2022. aastal aga ei tehtud ettevõttes investeeringuid põhivarasse. See on märkimisväärne muutus võrreldes 2021. aastaga, mil ettevõte investeeris põhivarasse 15 269 eurot. See näitab, et ettevõte on võtnud konservatiivsema lähenemise oma finantsstrateegias, võib-olla seoses majanduslike ebakindlustega või strateegiliste muutustega ettevõtte juhtimises.
Samuti on oluline märkida, et 2022. aastal ei makstud juhatuse liikmele tasusid. See võib viidata sellele, et ettevõte on otsustanud hoida oma kulud madalal, et säilitada finantsstabiilsust või suunata rohkem ressursse teistesse tegevusvaldkondadesse. See võib olla ka märk sellest, et juhatuse liige on otsustanud loobuda oma tasust, et toetada ettevõtte finantsseisundit.
Kokkuvõttes on OÜ IRA Marketing teinud 2022. aastal mõned olulised muudatused oma finants- ja investeerimisstrateegias. Kuigi nad ei teinud sel aastal investeeringuid põhivarasse ega maksnud juhatuse liikmele tasusid, jätkavad nad siiski oma põhitegevust - tõstukite müüki ja kaubaveoteenuse osutamist ning kinnisvarainvesteeringute üürimist. Need muudatused võivad olla osa ettevõtte laiemast strateegiast, mis keskendub finantsstabiilsuse säilitamisele ja ettevõtte pikaajalisele kasvule.
Kommentaarid (0)