ORIENT OFFICE AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 38 031 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 93 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja komm

ORIENT OFFICE AS hetkeolukord

Juba 38 031 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 93 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.

Tegevusaruanne 2022

Orient Kontorikaubad AS on asutatud 12. septembril 1995 Tallinnas.

Ettevõtte omanikud on OÜ Rinex 67% ja OÜ Marcell 33%

Ettevõtte põhitegevusala EMTAK-i järgi on kood 46491 paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük. Ettevõte on asutamisest alates spetsialiseerunud B2B sektori klientide varustamisele büroos vajaminevate kaupadega. Ettevõttel on enam kui 1400 püsiklienti, valdavalt ettevõtted ja avaliku sektori asutused.

Klassikaliste kontoritarvete osas on turg iga-aastaselt mõneprotsendilises languses, mida põhjustab IT areng ettevõtetes. Klassikaliste müügiartiklite müügilangust kompenseerivad tarbimise tõusu näitavad artikliklassid nagu büroodes tarbitavad toiduained, ergonoomiline büroomööbel, SOHO arvutitarvikud, ergonoomilised tooted, samuti hügieeni tagavad tooted töökeskkonnas.

Ettevõtte müügitulu suurenes 2022 aastal võrreldes eelmise aruandeperioodiga 19,8% seda suuresti tänu väljakujunenud B2B varustamise teenindusmudelile, mida toetas ja toetab e-tellimiskeskkond, millesse on ettevõte varasemalt investeerinud ja jätkuvalt investeerimas.

Ettevõtte käibeks oli planeeritud saavutada 2,9 miljonit eurot, saavutati 3,1 miljonit eurot.

2022. aasta alguses šokeeris maailma Venemaa kallaletung Ukrainale. Sõda on mõjutanud mõnede tarnekanalite osalist või täielikku sulgumist, millele ettevõte on leidnud tänaseks asendused Energiahindade tõus on kasvatanud ettevõtte tegevuskulusid, logistikakulusid, sisseostetavate teenuste hindu, samuti on oluliselt suurenenud müüdavate toodete sisendhinnad.

Ettevõttele osutas ka 2022 aastal laonduse täisteenust AS AR Agentuur -Via Estonia, koostöö AR Agentuuriga on toiminud juba aastast 2014.

2023 plaanib ettevõte jätkuvalt uuendada e-tellimiskeskkonda, laiendada suunal müük-ost-ladustus-logistika integratsioone, jätkata tööprotsesside automatiseerimist ja tõhustamist, lisada jätkusuutlikke ja kasumlikke tooteid aktuaalsesse pakutavasse tooteportfelli.

Euroopa Liit plaanib saavutada 2050. aastaks kasvuhoonegaaside netonullheitega majanduse, et atmosfääri ei paisataks rohkem kasvuhoonegaase kui ökosüsteem neid siduda jõuab. Olulist rolli mängib siin, et tarneahel oleks süsinikneutraalne. Soovist olla pigem rohelise mõtteviisiga ettevõte ja vähendamaks ettevõtte rohelist jalajälge plaanib ettevõte pakkuda laiemat tooteportfelli, et kliendil oleks võimalus soetada laiemast valikust büroosse vajaminevaid tooteid ühest kohast, vähendada võimalikke planeerimata väiketarneid, tehes seda tarneid kliendile koondades, et vähendada kaubikute C02 teket. Eesmärgiks on seatud võimalusel korduvkasutada pakendeid, millega kaupu tarnitakse.

Kaasata töötajaskonda oma ala proffesionaale tõhustamaks potensiaaliga tootegruppide müüki, kaasata kasvupotensiaaliga ja ,,rohelisi,, tooteid pakkuvaid hankijaid. Plaanis on avada müügiesindus Ülemiste Ärilinnakus.

Plaanis on tegutseda jätkuvalt B2B sektori bürookaupadega varustamise äris ja saavutada 2023 aastal vähemalt 3,4 miljoniline aastakäive.

Peamised finantssuhtarvud: 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016

Müügitulu € 3 191 682 2 663 453 2 427 904 2 146 524 2 079 837 2 365 216 2 394 784

Puhaskasum 30 170 100 930 138 362 33 762 -11 013 14 033 15 229 €

Käibe kasv 19,83 9,70 13,11 3,21 -12,07 -1,23 5,84 (%)

Puhasrentaablus 0,95 3,79 5,70 1,57 -0,53 0,59 0,64 (%)

Lüh.ajal.

kohustuste 1,37 1,70 1,69 1,28 1,18 1,19 1,20 kattekordaja

ROA (%) 4,07 17,46 28,43 6,54 -2,29 2,72 3,04

ROE (%) 13,18 40,59 69,24 27,68 -12,07 13,73 15,67

Valemid:

Käibe kasv (%) = (aruandeaasta müügitulu - eelmise aruandeaasta müügitulu) / eelmise aruandeaasta müügitulu x 100

Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused

ROA (%) = puhaskasum / varad kokku x 100

ROE (%) = puhaskasum / omakapital kokku x 100

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Reklaamkingitused - Ärikingitused - Firmakingitused

Firma logoga kingitused on ilusad ja kasulikud kingitused sõpradele, perele, partneritele või kolleegidele. Ettevõte sümboolikaga kingitused on rohkem kui lihts
ssb.ee
Firma logoga kingitused on ilusad ja kasulikud kingitused sõpradele, perele, partneritele või kolleegidele. Ettevõte sümboolikaga kingitused on rohkem kui lihtsalt töövahend, personaalselt kujundatud kingitus on efektiivne turundusvahend - kliendid, koostööpartnerid ja töötajad näevad aastaringselt  teie ettevõtte logo ning sõnumeid! 

5 hädavajalikku kontoritarvet tõhusaks tööruumiks

Tõhusus töökohal ei tähenda ainult õiget mõtteviisi; see tähendab ka õigete tööriistade omamist. Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kodukontori prof
ssb.ee
Tõhusus töökohal ei tähenda ainult õiget mõtteviisi; see tähendab ka õigete tööriistade omamist. Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kodukontori professionaalidele ja majapidamistele on järgmised viis kontoritarvet hädavajalikud, et luua keskkond, mis soodustab tootlikkust ja vähendab stressi. 1. Ergonoomilised kontoritoolid Ergonoomika mängib olulist rolli tervise säilitamisel ja tootlikkuse suurendamisel. Ergonoomiline tool toetab õiget rühti, vähendab seljavalu ja parandab keskendumisvõimet. Otsige reguleeritava kõrguse ja seljatoega, nimmetoega ja mugava polsterdusega toole.

Juhend kodukontori korraldamiseks

Paljudele professionaalidele on kodukontorist saanud tootlikkuse ja loovuse keskus. Siiski, ilma korraliku korralduseta võib see ruum kiiresti muutuda stressi j
ssb.ee
Paljudele professionaalidele on kodukontorist saanud tootlikkuse ja loovuse keskus. Siiski, ilma korraliku korralduseta võib see ruum kiiresti muutuda stressi ja ebatõhususe allikaks. Selles juhendis uurime põhjalikke strateegiaid, mis aitavad teil luua ja hoida korraldatud kodukontorit, mis mitte ainult ei vasta teie vajadustele, vaid parandab ka teie töövoogu. Kodu kontori hea korralduse tähtsuse mõistmine Sassis ja korraldamata ruum võib põhjustada häireid ja takistada teie keskendumisvõimet. Kodukontori korraldamisega loote keskkonna, mis toetab efektiivsust ja võimaldab teil ülesandeid

Peamised kodumasinad, mis aitavad aega säästa

Tänapäeva kiiretempolises maailmas on aeg kaup, mida paljudel meist napib. Töö, pere ja isiklike kohustuste nõudmiste tõttu on koduste toimingute tõhustamise ja
ssb.ee
Tänapäeva kiiretempolises maailmas on aeg kaup, mida paljudel meist napib. Töö, pere ja isiklike kohustuste nõudmiste tõttu on koduste toimingute tõhustamise ja väärtusliku aja vabastamise viiside leidmine muutunud olulisemaks kui kunagi varem. Siin tulevad mängu kodumasinad, pakkudes uuenduslikke lahendusi igapäevaste ülesannete lihtsustamiseks ja väärtusliku aja vabastamiseks. Aja säästmise tähtsus kodumasinate puhul Tõhusus on kaasaegse kodu võtmesõna. Aega säästvad seadmed aitavad mitte ainult kodutöid kiiremini lõpetada, vaid parandavad ka elukvaliteeti, vähendades stressi ja pakkudes

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.