KIILTO EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 6014 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 66 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 39 korda.
Tegevusaruanne 2022
Meie ettevõtte peamised tegevusvaldkonnad jäävad endiselt samaks, mis on tööstusliimid ja ehituskeemia. Need on meie põhitegevused, millele oleme pühendunud ja millele keskendume. Meie tooted, mis on samuti meie tegevuse keskmes, jäävad samuti samaks. Meie tootevalik on stabiilne ja meie kliendid hindavad meie toodete kvaliteeti ja järjepidevust.
Investeeringuid Eestisse ei ole meil praegu plaanis teha. See ei tähenda, et me ei näe Eestis võimalusi, vaid pigem, et meie strateegia on praegu keskenduda olemasolevatele tegevustele ja turgudele. Samuti ei ole meil plaanis teha arendustegevusi ja innovatsiooni Eestis. See ei tähenda, et me ei väärtusta innovatsiooni, vaid pigem, et meie fookus on praegu teistes valdkondades.
Olulisi sündmusi ettevõtte siseselt Eestis ei ole viimasel ajal olnud. Meie tegevuskeskkond Eestis on languses. Eesti puidutööstus, kuhu Kiilto enamuses müüb oma tööstuslikke puiduliime, on 2023. aastal langenud umbes 25%. Sellest tulenevalt langeb ka meie maht. Ehitussektor oli veel 2023. aasta alguses isegi kasvus, aga nüüd teises kvartalis on näha selget langust ka siin ja see toob kaasa meie ehituskeemia mahtude vähenemise.
Olenemata sellest, et meie mahud vähenevad, oleme ikkagi suutnud kasvatada ettevõtte kasumlikkust. See on märk meie tugevast positsioonist turul ja meie võimest juhtida oma tegevust tõhusalt. Ma väga ei usu, et sellel aastal meie mahud kasvavad, pigem jääme 2022. aasta tasemele, halvemal juhul tuleb meil ka sisse võtta mahtude langus.
Meil on aastas kaks suuremat hooajalisust, esimene kevadel märtsis ja teine suve lõpus, sügise alguses septembris. Need on ajad, mil meie tegevus on eriti aktiivne ja mil meie tooted on eriti nõutud.
Kiilto jätkab oluliselt keskkonda panustamist. Aastaks 2025 tahame olla karbon neutraalne ettevõte. Tänaseks on näiteks pooled Kiilto tootepakendid tehtud taaskasutatud plastikust ja neid saab veel mõned korrad ümber töödelda. See on osa meie pühendumusest jätkusuutlikkusele ja meie soovist olla osa lahendusest kliimamuutuste vastu võitlemisel.2022. aastal jätkus meie müügitulemuste kasv ja aastakokkuvõttes müüdi kaupu 18% enam kui eelneval aastal ning kasumit teeniti 380 tuhat eurot. See on märk meie tugevast positsioonist turul ja meie võimest juhtida oma tegevust tõhusalt.2023. aastal on endiselt kavas hoida kulude tase madal ning suuremaid investeeringuid kavas ei ole. See on osa meie strateegiast, mis keskendub tõhususele ja kasumlikkusele. 2023. aastal on müügitulemuste ootuseks 10% suurenemine võrreldes 2022. aastaga. See on ambitsioonikas eesmärk, kuid me usume, et meie tugev positsioon turul ja meie keskendumine kvaliteedile ja klienditeenindusele aitavad meil seda saavutada.
Kommentaarid (0)