SIREKAR HULGI OÜ hetkeolukord
Juba 4129 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,7 punktiga ja kommenteeritud 5 korda.
Tegevusaruanne 2022
Sirekar Hulgi OÜ põhitegevuseks on sukatoodete, aluspesu, kosmeetika, töö-ja rannarõivaste import ja hulgimüük. Tuntuimad kaubamärgid on:
Bellissima, Pompea, Bolero, Dim, Caterpillar, Levante, L'Elledue, Fila, Jadea, Issimo, Slazenger, Freegun ja Delia.
2022. aastal oli müügitulu 6 460 676 (2021: 5 588 387) ja kahjum 35 697 (2021: kasum 267 701) eurot.
Aruandeperioodi kahjumi põhjustas sisseostuhindade ja kulude järsk tõus ning jaekettide jäik hinnapoliitika, mille tõttu ei saanud õigeaegselt hindu klientidele tõsta.
Töötajate keskmine arv 2022. aastal oli 35 (2021: 29).
Sirekar Hulgi OÜ peamised finantsnäitajad: 2022 2021
Käibe kasv 15,61% 22,8%
Kasumi kasv -113,33% -29,14%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 2,03 1,8
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: · Käibe kasv (%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021)/ müügitulu 2021 * 100 · Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2022 – puhaskasum 2021)/ puhaskasum 2021 * 100 · Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustised 2023 aastal oleme alustanud populaarsete kaubamärkide Pierre Cardin ja Trasparence maaletoomist.
Seoses kõrge inflatsiooni ning kasvanud intressimäärade tõttu on müügikogused 2022 aastaga võrreldes vähenenud ca 15-20% võrra. Seetõttu oleme kärpinud esimesel poolaastal kulusid ning töötajate arvu ja ootame teise poolaasta tulemuste mõjul jõuda kasumisse.
2023 aastal on plaanis suurendada müüki Leedus ning Sloveenias ülevõtmise teel.
Kommentaarid (0)