NATURA METHOD OÜ hetkeolukord
Juba 552 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
OÜ Natura Method oli registreeritud Eesti Vabariigis 03.02.2000.a.
OÜ Natura Method põhitegevuseks on kosmeetiliste toodete jae- ja hulgikaubandus, ja muu toidukaupade jaemüük . Põhi kaubamärgiks on jätkuvalt MIRRA (tootja ZAO Mirra-M – Venemaa) Põhikliendiks on eraisikud Tallinnas ja teistes Eesti regioonides. Põhi kaubamüügi koht on väike pood Estonia puiesteel “MIRRA“nimetusega, mis oli avatud 2006.aastal. Ettevõtte oli jätkuvalt osalenud erinevatel rahvusvahelistel messidel.
2022. aastal moodustas OÜ Natura Method müügitulu 90 067 euro. 2022 .aasta müügitulu koosnes 96% kosmeetika toodete müügist ja 4% iluteenindus Eesti turul . Ettevõtte 2022.a. majandusaasta kasum moodustas 5 575 euro.
Aruandeperioodi keskmine töötajate arv oli 1. Osaühingu juhatus koosneb ühest inimesest. Töötasufond koos puhkusetasuga moodustas 16 855 euro. Töötajatele ning juhatuse liikmele aruandeaasta jooksul erisoodustusi ei osutatud.
Tehingud hankijatega ja klientidega välismaalt toimuvad eurodes.
Raamatupidamise aastaaruanne koosneb bilansist, kasumiaruandest ja raamatupidamise aastaaruande lisadest.
Peamised finantssuhtarvud
Finantssuhtarvud Mõõtühik 2022. aasta 2021. aasta
Müügitulu eur. 90067 96 657
Müügitulu kasv (+), langus (-) eur. -6 590 15 007
Müügitulu kasv (+), langus (-) % -6 18
Puhaskasum (-kahjum) eur. 5 575 9079
Kasumi muutus % -38 26
Puhasrentaablus % 6 9
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja kordades 3 4
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021) / müügitulu 2021 x 100 (cid:127) Kasumi muutus (%) = (kasum 2022 – kasum 2021) / kasum 2021 x 100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
OÜ Natura Method põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on müügiteenuste täiustamise kaudu ettevõtte turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel ning rentaabluse tõusmine ja kasumi kasv.
Kommentaarid (0)