MARSTEN MARKETING AS hetkeolukord
Juba 1674 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2022
Üldinfo
AS Marsten Marketing on elamusspordiga seotud kaubamärkide esindamisega tegelev hulgimüügifirma, mille koduturuks on Baltikum.
AS Marsten Marketing esindab kaubamärke Vans, New Era Cap ja Dickies.
AS Marsten Marketing emaettevõtja on AS Fifaa, kes on registreeritud Eesti Vabariigis. AS Marsten Marketing on AS Fifaa 100% osalusega tütarettevõte.
Majandusaasta algas 01.01.2022 ja lõppes 31.12.2022.
Tulud, kulud, kasum 2022. aastal moodustas AS Marsten Marketing-i müügitulu 3 404 144 (2021: 2 739 792) eurot.
Müügitulust moodustas 61,8% (2021: 61,4 %) müük EL- riikidesse ja 38,2 % (2021: 38,6 %) müük Eestis.
Ettevõtte puhaskasumiks kujunes 239 601 eurot (2021: 456 814) eurot.
Peamised finantssuhtarvud 2022 2021
Müügitulu (EUR) 3 404 144 2 739 792
Müügitulu kasv (-kahanemine) 24,2% 35,0%
Puhaskasum (-kahjum) (EUR) 239 601 456 814
Kasumi kasv (-kahanemine) -47,5% 114,3%
Puhasrentaablus 7,0% 16,7%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 11,7 18,1
ROA 11,9% 23,9%
ROE 13,0% 25,2%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Müügitulu kasv (- kahanemine) (%) = (müügitulu 2022 - müügitulu 2021)/müügitulu 2021*100 (cid:127) Kasumi kasv (- kahanemine) (%) = (puhaskasum 2022 – puhaskasum 2021)/puhaskasum 2021*100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = (puhaskasum/müügitulu)*100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustused (cid:127) ROA (%) = (puhaskasum/varad kokku)*100 (cid:127) ROE (%) = (puhaskasum/omakapital kokku)*100
Äritegevuse hooajalisus
AS Marsten Marketing müügitulusid iseloomustab väga suur hooajalisus. Käibe kõrghooaeg on veebruar kuni aprill (kevad/suvine hooaeg) ja august kuni oktoober (sügis/talvine hooaeg). Vahepealsetel kuudel on müügitulud oluliselt väiksemad ning põhitegevus on turundusel ja ettemüügil.
Valuutariskid
AS Marsten Marketing on avatud valuutariskile eelkõige toodete ekspordi ja impordi kaudu.
Ettevõtte peamine müügivaluuta on euro.
AS Marsten Marketing peamine ostuvaluuta on USA dollar.
Kommentaarid (0)