CONTRANOVA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1044 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 10 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga komme

CONTRANOVA OÜ hetkeolukord

Juba 1044 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 10 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Aastaks 2022 seatud eesmärgid

Kvaliteetsisuga avaliku internetiteenuse sisuteenuste osutamine. Suhe reklaamiagentuuridega. Ilmateenuste mobiilirakenduste hetkeseis ja mõju ilm.ee teenustele internetis. Koostöö professionaalsete sünoptikute, süvailmahuviliste ja loodusfotograafidega.Töö reorganiseerimine vastavalt kokkuhoiuprogrammile.

23 aastat Contranova OÜ tegevust ilm.ee portaalina on loonud arvestatava kasutajatehulga ja sellega kinnitanud end ilmateenusena tugevalt

Eesti internetmaastikul. Muutuv majanduslik olukord ja eriti tugevad muutused reklaamimaastikul on mõjutanud oluliselt Contranova OÜ äritegevust. Contranova tegevuse suurimaks motivaatoriks on tegevuse jätkusuutlikkuse tagamine ja oma kasutajatele teenuse tagamine ka juhul kui äriline külg pole mõjurite tõttu nii tugev kui algusaastatel. Seetõttu jätkab Contranova tegevusi uute ärisuundade ja võimaluste otsimisel majandustegevuse elavdamiseks.

Olulisemad statistilised väärtused

Aastal 2022 jätkas Contranova OÜ traditsioonilist põhitegevust - internetis ilmateavet edastava internetiportaali haldamist. Koostöös Riigi

Ilmateenistusega jätkati avalike prognooside, hoiatuste ja muu hooajalise informatsiooni edastamist internetis.

Ilm.ee lehte külastas 2022. aastal 1,434,079 kasutajat vs 1,537,916 kasutajat 2021. aastal. Külastatavuse languseks kujunes 6,75%. Külastajate arvu languse põhjuseks võib pidada pisut jahedamat 2022. suve vastukaaluks pikaleveninud kuumalaine 2021.aasta suvel.

Mobiilseadmetest tehtud päringute arv jätkas tõusu ka 2022. aastal

Välised ja sisemised mõjurid 2020. aastal alguse saanud kriisiolukord mõjutas ka reklaamiturgu, paljud kliendid otsustasid reklaamist loobuda või reklaamile tehtavaid kulutusi vähendada ja tiheda konkurentsi tingimustes jätkus allahindluste kasutamine müügiargumendina. See mõjutas ka Contranova OÜ tegevust.

Suur tehingute vähenemine tulenes ka sellest, et paljud kliendid eelistasid endiselt reklaamiraha paigutada väljaspoole Eestit, Facebooki ja

Google kanalitesse.

Contranova OÜ jätkas kokkuhoiukursil ja tegutses kodukontorist.

Jätkus ka koostöö avaliku-, era ning kolmanda sektoriga ja professionaalsete sünoptikute kaasamine. Kõige olulisemaks koostööpartneriks võib endiselt pidada ilmateenistust, mis töötab Keskkonnaagentuuri koosseisus. Riigi Ilmateenistuse andmete ja hoiatuste edastamine ning tehniliste riskide hajutamine kriisisituatsioonides on Contranova OÜ tegevuse põhiliiniks.

Turunduse, sisutoodete ja andmeedastuse olulisemad koostööpartnerid: G4s, rannavalvet korraldavad omavalitsused ja ettevõtted. Jätkus koostöö professionaalsete sünoptikute ja ilmahuvilistega, kelle ühistegevus lisab ilm.ee sisuväärtust ja usaldusväärsust.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.