IN NOMINE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 8883 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 12 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommen

IN NOMINE OÜ hetkeolukord

Juba 8883 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 12 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2022

2022. aasta oli kommunikatsiooniettevõtte OÜ In Nomine jaoks märkimisväärne, kuna ettevõtte käive ulatus 392 762 euroni. See on märkimisväärne saavutus, arvestades, et ettevõte on pühendunud peamiselt suhtekorraldusteenuste pakkumisele, millest omakorda põhiosa moodustasid meediasuhted. OÜ In Nomine on tuntud oma kvaliteetsete suhtekorraldusteenuste poolest, mis on aidanud paljudel ettevõtetel oma brändi tugevdada ja positiivset mainet kujundada. 2022. aastal suutis ettevõte oma teenuste eksporti suurendada 68 698 euroni, mis näitab, et nende teenused on nõutud ka väljaspool Eestit. OÜ In Nomine jätkas 2022. aastal edukat koostööd suhtekorraldusfirmade keti Eurocom Worldwide liikmetega ning Läti ja Leedu koostööpartneritega väljaspool ketti. See rahvusvaheline koostöö on aidanud ettevõttel laiendada oma teenuste pakkumist ja suurendada oma mõjuvõimu suhtekorraldusturul. Lisaks suhtekorraldusteenustele korraldas OÜ In Nomine 2022. aastal ka betooni populariseeriva kampaania, mis aitas suurendada betooni kasutamise teadlikkust ja populaarsust. Samuti sai hoogu sündmuste korraldamine ja teenuste valiku laiendamine kujundus, foto- ja videoteenuste valdkondadesse, mis õigustas end täielikult. 2022. aastal oli OÜ In Nomine keskmine töötajate arv 5. Töötajatele ja lepingulistele kaastöötajatele maksti 141 961 eurot koos maksukuluga. See näitab, et ettevõte väärtustab oma töötajaid ja on valmis investeerima nende arengusse ja heaolusse. Kokkuvõtteks võib öelda, et 2022. aasta oli OÜ In Nomine jaoks edukas aasta, mida iseloomustasid suurenenud käive, laienenud teenuste valik ja edukas rahvusvaheline koostöö. Ettevõte jätkab oma pühendumist suhtekorraldusteenuste pakkumisele ja on valmis vastu võtma uusi väljakutseid, et jätkata oma kasvu ja arengut. Heikki Sal-Saller

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kriisikommunikatsiooni alused: kuidas valmistuda ja reageerida kriisiolukorras?

Kriisid võivad ettevõttele tähendada mitmesuguseid ohte - olgu selleks siis tootevead, teenuse tõrked, loodusõnnetused või mõni muu ootamatu sündmus. Sellistes
ssb.ee
Kriisid võivad ettevõttele tähendada mitmesuguseid ohte - olgu selleks siis tootevead, teenuse tõrked, loodusõnnetused või mõni muu ootamatu sündmus. Sellistes olukordades on kriisikommunikatsioon kriitilise tähtsusega, et ettevõte suudaks säilitada oma maine ja usaldusväärsuse ning vähendada kahjusid. Kriisikommunikatsioon hõlmab ettevõtte sõnumite, tegevuste ja suhtluskanalite hoolikat planeerimist ja juhtimist kriisiolukorras. Selle eesmärk on tagada kiire ja adekvaatne reageerimine kriisiolukorrale ning säilitada usaldus ettevõtte vastu. Kriisikommunikatsiooni aluseks on kriisiplaani

Kes me oleme- IN NOMINE?

In Nomine - Teie usaldusväärne partner suhtekorralduses ja kommunikatsioonis   In Nomine on suhtekorralduse ja kommunikatsiooni valdkonnas tegutsev Eesti ettevõ
ssb.ee
In Nomine - Teie usaldusväärne partner suhtekorralduses ja kommunikatsioonis In Nomine on suhtekorralduse ja kommunikatsiooni valdkonnas tegutsev Eesti ettevõte, mis pakub laias valikus teenuseid nii Eesti kui ka rahvusvahelistele klientidele. Meie eesmärk on aidata ettevõtetel oma kommunikatsioonistrateegiaid välja töötada ja neid ellu viia, et saavutada tugev maine ning edukas bränd. Oleme uhked selle üle, et oleme Eurocom Worldwide\'i liikmed, mis on rahvusvaheline kommunikatsioonifirmade kett, kuhu kuulub üle 70 kommunikatsioonifirma enam kui 100 linnas üle maailma. See võimaldab meil

PR-i olulisus ja roll: Kuidas hinnata oma mainet?

Ettevõtte või organisatsiooni maine on üks nende kõige väärtuslikumaid varasid, mis võib tõsta või langeda sõltuvalt nende suutlikkusest suhelda klientide, part
ssb.ee
Ettevõtte või organisatsiooni maine on üks nende kõige väärtuslikumaid varasid, mis võib tõsta või langeda sõltuvalt nende suutlikkusest suhelda klientide, partnerite, töötajate ja laiema avalikkusega. Selleks, et hinnata oma mainet ja selle juhtimist tõhusalt korraldada, on vaja mõista avaliku suhtluse ja PR-i rolli. PR ehk suhtekorraldus on oluline osa organisatsiooni strateegilisest juhtimisest. Selle eesmärk on luua ja säilitada usaldust ning positiivset suhtumist organisatsiooni suhtes. Selle saavutamiseks on PR-ivalduses mitmeid vahendeid ja meetodeid, mille abil suheldakse

Inchcape Motors avas Fordi esinduse

Kommunikatsioonibüroo In Nomine annab hoogsalt teada, et Inchcape Motors avas Peetris Läike teel esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindus
innomine.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.