IDENTITY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1965 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 14 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommen

IDENTITY OÜ hetkeolukord

Juba 1965 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 14 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.

Tegevusaruanne 2023

2023. aasta majandusaastal kandis Identity OÜ oma müügitulude mahus jätkuvalt Covidi-pandeemia pitserist vabanemise märki.

Kui sellele eelnenud 2022. aastale andis jätkuva häälestuse Covid-19 pandeemia levik, mis eelmisel varakevadel oli pannud ettevõtte uude olukorda, siis järgnenud 2023. aasta nõudluse taastumine sai uueks positiivseks märksõnaks.

Aastat iseloomustas aktiivne tegevus, peamiselt brändikontseptsioonide loomisel ja disainimisel. Täiendavad tulud sündisid läbi väärtuse innovatsiooni, teenusedisaini ja tootearendusprojektide, aga ka strateegilise nõustamise. Aasta jooksul loodi mitukümmend (sh enam kui kunagi varem) uut kliendisuhet, neist enamus kohalikku päritolu. Keskmine töötajate arv oli 6 inimest.

Kliendisuhetes esines mõningaid altminekuid, mis mõjutasid aastatulemust negatiivselt.

Olulisi riske, mis seotud majandusaastal ja aruande koostamise perioodil valuutakursside, intressimäärade ja börsikursside muutustega, ei esinenud. Kliendisuhteid võib iseloomustada märksõnadega: aktiivsed ja tulemuslikud.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Suhtluskujunduse kunst digitaalses maailmas

Digitaalajastul on meie suhtlusviisid dramaatiliselt muutunud. Suhtluskujundus, mis kunagi valitses trüki- ja füüsilise meedia alal, õitseb nüüd digitaalses kes
ssb.ee
Digitaalajastul on meie suhtlusviisid dramaatiliselt muutunud. Suhtluskujundus, mis kunagi valitses trüki- ja füüsilise meedia alal, õitseb nüüd digitaalses keskkonnas, kus kaasamise reeglid pidevalt arenevad. Selle uue maastiku navigeerimisel on oluline mõista põhimõtteid, mis muudavad suhtluskujunduse mitte ainult visuaalselt ahvatlevaks, vaid tõhusaks sõnumite edastamisel ja ärieesmärkide saavutamisel. Suhtluskujundus on mitmetahuline distsipliin, mis hõlmab visuaalse ja tekstilise sisu loomist, et tõhusalt edastada teavet ja ideid. See on tüpograafia, pildimaterjali, värvi ja paigutuse

Kuidas strateegiline disain kujundab organisatsiooni edu

Strateegiline disain on lähenemine, mis ühendab traditsioonilisi disainipõhimõtteid sügava äristrateegia mõistmisega. See on lahenduste loomine, mis näevad head
ssb.ee
Strateegiline disain on lähenemine, mis ühendab traditsioonilisi disainipõhimõtteid sügava äristrateegia mõistmisega. See on lahenduste loomine, mis näevad head välja, kuid teenivad ka konkreetseid ärieesmärke ja lisavad ettevõttele väärtust. Strateegiline disain on oluline ettevõtetele, kes soovivad silma paista konkurentsitihedal turul. See on viis ettevõtte visiooni joondamiseks kliendi vajadustega, tulemuseks on ühtne ja mõjus kaubamärgikogemus. Strateegilise disaini roll organisatsiooni edus Strateegiline disain tagab, et iga disainiotsus toetab laiemaid ärieesmärke. Olgu selleks müügi

Brändidisaini tulevik: trendid, mida jälgida

Brändidisain on alati olnud kriitiline osa äristrateegiast, olles visuaalne ja emotsionaalne side ettevõtte ja selle klientide vahel. Hästi kujundatud bränd suu
ssb.ee
Brändidisain on alati olnud kriitiline osa äristrateegiast, olles visuaalne ja emotsionaalne side ettevõtte ja selle klientide vahel. Hästi kujundatud bränd suudab ettevõtet tõsta, tekitada lojaalsust ja eristada seda konkurentsitihedal turul. Aastate jooksul on brändidisain arenenud, peegeldades kultuurilisi muutusi, tehnoloogilisi edusamme ja tarbijakäitumise muutusi. 1950ndate julgetest logodest tänaste sujuvate digitaalsete liidesteni on brändidisain pidevalt kohandunud, et püsida asjakohane ja mõjus. Brändidisaini kerkivad trendid Tänased tarbijad igatsevad autentsust ja ühendust.

IDENTITY OÜ - innovatsiooni otsiv disainiagentuur

Homme, ehk 14. septembril antakse välja Eesti disainiauhinnad. Vaatame selle valguses otsa ühele kodumaisele disainiagentuurile -  IDENTITY OÜ -le. Kuidas on et
ssb.ee
Homme, ehk 14. septembril antakse välja Eesti disainiauhinnad. Vaatame selle valguses otsa ühele kodumaisele disainiagentuurile -  IDENTITY OÜ -le. Kuidas on ettevõttel läinud ning kes seda veab? Selge on see, et disainil on meie maailmas väga oluline roll täita. Hea disain ei ole ainult silmale ilus vaadata vaid see peab lahendama ka mingeid probleeme, tegema meie elu mugavamaks või pakkuma uusi võimalusi.  IDENTITY OÜ -s püüeldaksegi just sellise disaini poole, mis kõiki neid kriteeriume täidaks. IDENTITY OÜ alustas peaaegu 17 aastat tagasi, mil juhatuse liige Toomas (tänaseks

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.