MEDIABROKER OÜ hetkeolukord
Juba 3274 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 16 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Meediaagentuur MediaBroker OÜ kuulub Eesti meedia-alaseid teenuseid pakkuvate/vahendavate TOP agentuuride hulka. MediaBroker OÜ emaettevõte AS Creative Union on registreeritud Eestis.
MediaBroker OÜ põhifunktsioon on oma klientidele meedia-alaste teenuste (sh meediavahendus, meedia-alane nõustamine, meediastrateegiate ja taktikaliste plaanide koostamine) pakkumine nii Eestis kui kogu Baltikumis.
Tähtsamad sündmused aastal 2022 2022. aastal säilitas MediaBroker kõik oma olulisemad kohalikud ja rahvusvahelised suurkliendid.
MediaBroker suurendas oma käivet ca 10%.
Käibekasvule aitasid kaasa nii üleüldine meediaturu kasv kui ka ühekordsete hangete võidud.
2022. aastal võitsime koos Publicis Grupiga Mondelezi, Baltikumis e-poe Notino ja kohalikul tasandil RMK konkursid, koostööd Mondeleziga alustame 2023, RMK ja Notinoga juba 2022.
Paraku 2022.a. lõpus kaotas Publicis Groupe suurkliendi L’Oreali kogu regioonis (Poola+Baltikum), mis saab mõjutama eelkõige meie 2023. aasta tulemusi.
Jätkuvalt oli meie prioriteediks inimeste kompetentsi suurendamine, digisuuna laiendamine ning arendamine.
2023 majandusaasta plaanid
MediaBroker OÜ esmaseks prioriteediks 2023. a. on olemasoleva kliendibaasi hoidmine ning seejärel klientide arvu suurendamine ning võidetud uute klientide kvaliteetne ja pofessionaalne teenindamine.
Tulenevalt energiakriisist ja rahvusvahelisest majandusolukorrast vähendavad mõned suurkliendid oma meediainvesteeringuid (L’Oreali kaotus regioonis) - need asjaolud tähendavad Mediabroker’ile mõningast käibe langust ja suuremat fookust uuele ärile.
Lisaks pöörame ka 2023. a. endiselt tähelepanu digiteenuste spektri laiendamisele ja lihtsamate tööprotsesside automatiseerimisele.
Kriisid
COVID-19 kriis ei avaldanud 2022.aastal märkimisväärset negatiivset mõju ettevõtte tegevusele.
Energiakriis ja sõda Ukrainas: ettevõttel ei ole kliente Venemaal ega Ukrainas. Olukord majanduses on siiski ebakindel ja kiiresti arenev, juba hetkel näeme mõnede rahvusvaheliste klientide tavapärases tegevuses muudatusi, mis võivad avaldada mõningast mõju firma finantsnäitajatele 2023.aastal.
Suhtarvud
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021)/ müügitulu 2021 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustised
ROA (%) = puhaskasum/ varad kokku * 100
ROE (%) = puhaskasum/ omakapital kokku * 100 2022 2021
Müügitulu 9 330 437 8 627 953
Käibe kasv/ langus 8% 27%
Kommentaarid (0)