LIVE AGENCY GROUP OÜ hetkeolukord
Juba 2111 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 10 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Live Agency Group OÜ põhitegevusteks aastal 2022 olid festivali Augustibluus korraldamine ning mitme muu ürituste produktsioon ja läbiviimine.
Alates 2022. aasta novembrist on Live Agency Group OÜ omanikeks Martti Mutli, kelle osalus ettevõttes on 40%, ning MMProd OÜ, kelle osalus ettevõttes on 60%.
2022 aasta netokäive oli 269 693 eurot.
Juhatus koosnes kahest liikmest. Juhatusele maksti töötasu 10 558 eurot.
Aasta jooksul on Live Agency Group OÜ keskendunud festivali Augustibluus edukale korraldamisele. Festival toimus 2022. aasta suvel ja meelitas kokku tuhandeid külastajaid nii Eestist kui ka välismaalt. Festivali korraldamine hõlmas artistide leidmist ja broneerimist, lava- ja helitehnika paigaldamist, logistika korraldamist, turundustegevuste läbiviimist ning üldist ürituse produktsiooni ja juhtimist. Augustibluus oli igati kordaläinud ning jätkas oma maine tugevdamist Eesti muusikaürituste seas.
Lisaks festivali Augustibluus korraldamisele tegeles Live Agency Group OÜ ka muude ürituste korraldamise ja produktsiooniga.
Live Agency Group OÜ plaanib tulevikus laiendada oma teenuste valikut ja haardeulatust. Püüame olla innovatiivsed ja pakkuda klientidele uusi ja põnevaid ürituste kontseptsioone.
Kommentaarid (0)