PERIOODIKA REPRO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 36 824 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja komme

PERIOODIKA REPRO OÜ hetkeolukord

Juba 36 824 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2022

Perioodika Repro osaühingu peamiseks tegevusalaks on trükieelne tegevus, lisaks pakutakse kuller teenust oma kauba kätte toimetamisel. Jätkati 2015. aastal alustatud veebilahenduste ja e-pood- ide arendustega ning toodete fotografeerimisega. Ettevõtte tegevus on suunatud Eesti siseturule.

Müügitulu 2022. aastal oli 200 517 eurot, sellest digitrükk oli 120 803 eur, trükieelneteenus 77 229 eur, fototeenus 2485 eur .

Perioodika Repro osaühingu põhieesmärgiks on järgmisel majandusaastal firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine. Väga oluline on olemasolevate klientidega koostöö jätkamine ja uute klientide leidmine. Suuri investeeringuid planeeritud ei ole.

Töötajate tasu üldsumma ilma sotsiaalmaksudeta 2022. aastal oli 69 881 eurot ning keskmine töötajate arv 5. Juhatuse töö ei ole tasustatud.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas fotograafia saab tõsta teie toodete esitlust uuele tasemele?

Tootefotodel on tohutu mõju tarbijate ostuotsustele. Kui soovite, et teie tooted paistaksid silma, tõmbaksid tähelepanu ja inspireeriksid ostu, on professionaal
ssb.ee
Tootefotodel on tohutu mõju tarbijate ostuotsustele. Kui soovite, et teie tooted paistaksid silma, tõmbaksid tähelepanu ja inspireeriksid ostu, on professionaalne tootefotograafia võti. Selles artiklis uurime, kuidas fotograafia saab tõsta teie toodete esitlust uuele tasemele ja muuta need ahvatlevateks ostuvõimalusteks. Esimene samm, et saada professionaalse tootefotograafia eeliseid, on investeerida kvaliteeti. Professionaalsed fotograafid kasutavad tipptasemel varustust ja tehnikaid, mis tagavad teravad ja selged fotod. Kvaliteetne fotograafia räägib teie brändi kõrgest standardist ja

Kuidas leida parimat trükiteenust?

Trükised on oluline osa iga brändi turundusstrateegiast, kuid nende mõju sõltub suuresti trükikvaliteedist ja disainist. Selles artiklis uurime, kuidas saate le
ssb.ee
Trükised on oluline osa iga brändi turundusstrateegiast, kuid nende mõju sõltub suuresti trükikvaliteedist ja disainist. Selles artiklis uurime, kuidas saate leida parimat trükiteenust, mis aitab teil oma sõnumit selgelt ja jõuliselt edastada ning jätta jälgimatu mulje oma sihtrühmale. Esimene samm, et saada trükiseid, mis jätavad mulje, on investeerida professionaalsesse kujundusse. Hästi kujundatud trükised kajastavad teie brändi iseloomu ja sõnumit ning haaravad vaatajate tähelepanu. Kvaliteetne kujundus aitab teil eristuda ja meelitada potentsiaalseid kliente. Trükkimise kvaliteet on

Kuidas kasutada kleebiseid brändi reklaamimiseks - loominguline viis silma paista

Kui kuuleme sõna \
ssb.ee
Kui kuuleme sõna \"kleebis,\" tulevad meelde meie noorpõlve mälestused, kui kleebis leidis koha meie vahvlikeses kleepsuraamatus või kaunistas koolikotti. Kuid tänapäeval on kleebised palju enamat kui lihtsalt laste mänguasi. Need on muutunud võimsaks vahendiks brändi reklaamimisel ja tähelepanu püüdmisel. Selles artiklis uurime, kuidas saate kasutada kleebiseid loomingulisel ja efektiivsel viisil oma brändi reklaamimiseks. Üks suurimaid eeliseid, mida kleebised pakuvad, on nende taskukohasus ja mitmekülgsus. Need on odavad toota ja on saadaval erinevates suurustes, kujundustes ja

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.