SO POSH OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 904 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommen

SO POSH OÜ hetkeolukord

Juba 904 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Osaühingu põhitegevusala on lemmikloomade karvahoolduvahendite (kosmeetika) müük So Posh kaubamärgi all. Ekspordiks läheb 99% müükidest.

2022 a alguses muutus ettevõtte endine ärinimi Graf OÜ-st, So Posh OÜ-ks.

Ettevõte omab kõiki oma toodete retsepte eksklusiivselt ja toodete villimist ostetakse sisse lepinguliselt partnerilt Saksamaalt.

2022 aasta fookus oli endiselt ekspordil ja edasimüüjate võrgustiku kasvatamisel. Siseneti USA turule ning uued edasimüüjad ka erinevates

Euroopa riikides.

Ettevõte osales aruandeaastal ka mitmetel Euroopa ja ühel USA messil. Saadi mitmeid uusi potentsiaalseid koostöökontakte. Aruande esitamise hetkeks on realiseerunud koostöö ka uue edasimüüjaga Hiinas, kuhu esimese partii tarnisime.

Toodete sortimenti lisasime mitmeid uusi karvahooldusega kaasnevaid tooteid, arendasime välja mõned uued kosmeetikatooted.

Aruandeperioodi jooksul jätkus koostöö kõigi varasemate edasimüüjatega, lisaks jätkas ettevõte aktiivselt toodete müügiga veebipoes. Üle sai mindud uuele e-poe platvormile ning alustatud Amazoni poe üles ehitamisega USA-s.

2020. aasta kevadel alguse saanud ning 2021. aastal jätkunud Covid-19 pandeemia ei avaldanud ühingu majandustegevusele olulist negatiivset mõju, suutsime oludega kohaneda, panustades oluliselt ka müügile veebikanalites, samuti omas positiivset efekti inimeste suurenenud huvi lemmikloomade toodete vastu, mille käive aruandeaasta jooksul kasvas. Negatiivse mõjuna varasemal perioodil ettevõtte kasumlikkus, mille alustas Covid-19 pandeemiaga alanud tarnete kriis- toorainete, pakendite, transpordi hindade tõus. Järgnev Ukraina sõda ja energiahinna tõus tõstis tootmishinda. 2022 aasta lõpuks oleme suutnud optimeerida kõiki kulusid ja lõpetada majandusaasta kasumiga.

Suurimaks probleemiks on endiselt tarneahela sujuv töö, kuna enamus teenuseid ostab ettevõte sisse. Suurenevate müükide tõttu on 2023 aasta suurimaks plaaniks on avada oma tootmine Tallinnas ja tuua kõik tarneahela osad ühe katuse alla. Aruande esitamise hetkeks on sõlmitud

Tähepargi Tehnopargi arendajaga üürileping tootmispinnale ja alustatud seadmete hangetega.

2023 aasta eesmärk on tootmine sujuvalt tööle saada, jätkata seniste koostööpartneritega koostööd, jõudsalt kasvatada e-poe müüke jaeklientidele ning panustada senisest suuremalt turundusse.

2022 a lõpuks on ettevõttel 3 töötajat.

Juhatuses on 1 liige, kellele 2022.aastal juhatuse liikme tasu ei makstud. Töötasu maksti 2022. aastal 52 256eur.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.