SOCIO UURINGUKESKUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 477 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga komment

SOCIO UURINGUKESKUS OÜ hetkeolukord

Juba 477 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Osaühing Socio Uuringukeskus loodi 2005 aastal. Ettevõtte põhitegevuseks on turu- ja sotsioloogiliste uuringute läbiviimine Baltikumis.

2022. a. realiseerimiskäive oli 124 613 eurot, kasum koos finantstuludega 62 436 eurot. 2022. a. ei tehtud olulisi materiaalseid investeeringuid, peamiselt keskenduti olemasolevate klientide uuringuvajaduste täitmisele ning tööks vajalike vahendite edasiarendamisele. 2022. aasta peamiseks märksõnaks on jätkuvalt kvaliteet ning ettevõtte inimressursi arendamine, et pakkuda nii Eesti ühiskonnale kui ettevõtetele võimalikultusaldusväärset, ajakohast ja praktikas kasutatavat teadmist.

Visioon

Socio Uuringukeskus on Eestis tuntud kui kõrgekvaliteetsete ning klientidele reaalset kasu toovate uuringulahenduste pakkuja.

Missioon

Me usume, et…: (cid:127) Meie tegevuse abil on võimalik tõsta Eesti ettevõtete kasumit, andes neile mitmekülgseid teadmisi tarbijaskonna arvamuste kohta.

(cid:127) Meie edu aluseks on see, et terve meeskond annab iga uuringu puhul endast parima (cid:127) Inimesed Socio Uuringukeskuses on ettevõtte kõige väärtuslikumaks ressursiks.

Oma tegevuses lähtume me järgnevatest väärtustest: (cid:127) Täielik pühendumus ja olemasolevate teadmiste maksimaalne kasutamine iga tegevuse puhul, mille me oleme ette võtnud (cid:127) Paindlikkus ning loovus vastavalt kliendi soovidele ning uuringute eripäradele (cid:127) Innovatiivsus ja teadmisjanulisus on meie ettevõtte edasiliikumise põhilisteks alustaladeks

Need uskumused ja väärtused kujundavad meie ettevõtte edasise tegevuse, strateegiad ning meie suhted klientide, töötajate ja ühiskonnaga.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

9 PÕHJUST, MIKS SA JÄÄD ILMA OMA BRÄNDI LOJAALSETEST KLIENTIDEST

Vanadel headel aegadel kehtis selline seadus, et kui ettevõte tegi oma tööd hästi ja pakkus oma klientidele kõrge kvaliteediga tooteid, siis ta kliendid olid ra
brandicom.com

8 PÕHIMÕTET MAAILMA PARIMATELT BRÄNDIDELT, MIS ON VÄÄRT ÜLE VÕTMIST

Sul on bränd ja Sa soovid, et see oleks edukas. Sa tead, et brändi kuvand ei ole miski, mille edukad brändid lihtsalt “saavad” kusagilt, vaid et nad on selle om
brandicom.com

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.