FINEWINE OÜ hetkeolukord
Juba 1980 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Finewine jaoks pakkus 2022. aasta taas väljakutseid. Algas sõda Ukrainas, mis tõi kaasa majanduses energiakriisi ning suurenenud kulutused kommunaalidele. Lisaks sellele kasvas kuust-kuusse inflatsioon, mis kahandas tarbijate ostuvõimet. Suvel otsustas Ülemiste City, aru pidamata oma rentnikega, kolmeks kuuks sulgeda ühe ligipääsutee Lõõtsa tänaval, et pakkuda seda ratturitele, mis on üks osa nende roheplaanist. Ka see tõi kaasa käibe languse antud kuudel, sest ligipääs poodi oli klientidele raskendatud. Alates koroonapiirangutest olid osad kliendid Ülemiste
City piirkonnas harjunud töötama kodukontoris, mis avaldas samuti mõju füüsilise poe külastatavusele.
Finewine jätkas oma e-poe mugavamaks ja kasutajasõbralikumaks muutmist, sest e-poe osakaal on aastatega muutunud aina tähtsamaks.
Jõulueelsel perioodil avaldati artikkel ajakirjas "Kodu", tehti bännerreklaami ajakirjas "Pidulaud" ja ajalehtedes "Eesti Ekspress" ning "Päevaleht".
Suuremat rõhku hakati suunama GoogleAds keskkonnale, et suurendada brändituntust ning leidmaks uusi kliente üle Eesti.
Finewine otsustas koos Balmerki juhatusega, et edasiseks käibekasvuks ning tööjõuriski maandamiseks on vajalik palgata kolmas töötaja.
Esimene kandidaat lahkus omal soovil peale 4 kuud. Õige inimese leidis Finewine alates novembrist 2022.
Tänu e-müükidele ja edukale jõuluperioodile suutis Finewine eelneva aastaga võrreldes käivet suurendada ja brutokasumi marginaali tõsta, kuid selleks ei piisanud, et katta suurenenud tegevuskulusid.
Finewine põhitegevuseks on endiselt emaettevõtte Balmerk Estonia OÜ poolt imporditud toodete jae- ja hulgimüük, vähesemal määral Finewine enda poolt imporditud gurmeetoodete jaemüük ning mitmesuguste koolituste ja motivatsiooniürituste korraldamine. Finewine korraldas 2022 aastal umbes 25 koolitust – nii ettevõtetele kui eraklientidele.
2022.a. suuremaks arendusväljaminekuks oli Finewine uue e-poe edasiarendus ja online turunduskulud. Selle projektiga on jätkatud, sest soovitakse tõsta e-poe külastatavust, parendada kasutajamugavust ostuprotsessi läbimisel ja seeläbi suurendada e-poe kordusostude tõenäosust.
Ettevõtte juhatus koosneb kahest liikmest. Juhatuse liikmetele maksti aruandeaastal tasusid summas 40 899 eurot.
Kommentaarid (0)