ESECOM INTERNATIONAL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnit

Kaugtöö lahendused, mis tagavad produktiivsuse ja turvalisuse

Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnitud oma töötajad kaugtööle suunama, et tagada nii nende tervise kui ka ettevõtte jätkusuutlikkus. Kaugtöö võib olla suurepärane võimalus töötajatele paindlikkuse ja töö-elu tasakaalu saavutamiseks, kuid see võib kaasa tuua ka oma väljakutseid, sealhulgas töötajate vahelist suhtlust ja koostööd, IT-turvalisuse probleeme ning tõhususe kadu.

Pakume kaugtöö lahendusi, mis aitavad ettevõtetel tõhusalt töötada kaugelt ning tagada turvalisuse ja produktiivsuse. Esecomi kõnelahendused võimaldavad töötajatel sujuvalt suhelda üksteisega ja klientidega, kasutades lauatelefoni, kaasaskantavat telefoni, veebibrauserit või rakendust. Lisaks kõnedele võimaldavad Esecomi lahendused ka videokõnesid, tekstipõhist suhtlust ning koostööd failide jagamise abil. Esecomi lahendused on loodud sõltumatuks sideoperaatorist, mis tagab ettevõtetele valikuvabaduse ja sobivate lahenduste leidmise vastavalt nende vajadustele.

Esecomi lahendused on kõrge IT-turvalisusega, mis on kaugtöö oluline aspekt. Nende lahendused tagavad turvalise juurdepääsu ettevõtte andmetele ja tagavad andmete konfidentsiaalsuse. Esecomi lahendused on loodud töötama erinevate platvormide ja seadmetega, mis tagavad paindlikkuse ja lihtsuse.

Meie kogemus ja kompetents võimaldavad luua ettevõtetele terviklikke kaugtöö lahendusi, mis vastavad täpselt nende vajadustele. Esecomi lahendused on lihtsalt kasutatavad ja võimaldavad töötajatel tõhusalt kaugtööd teha ning samal ajal tagada sujuva suhtlemise ja koostöö.

Kokkuvõtvalt, Esecom pakub kaugtöö lahendusi, mis aitavad ettevõtetel tõhusalt töötada kaugelt, tagada turvalisuse ja produktiivsuse ning samal ajal säilitada töötajate paindlikkus.

Kui otsite kaugtöö lahendusi oma ettevõttele, võtke ühendust Esecomiga ning saate professionaalset nõu ja tuge lahenduste valimisel ja rakendamisel.

võta ühendust

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

ESECOM INTERNATIONAL OÜ tegevusaruanne 2022

Esecom International OÜ on ettevõte, mille põhitegevuseks on kaasaegsete ärivaldkonna suhtluslahenduste müük ja kuutasupõhine rent. See on ettevõte, mis on spet
ssb.ee
Esecom International OÜ on ettevõte, mille põhitegevuseks on kaasaegsete ärivaldkonna suhtluslahenduste müük ja kuutasupõhine rent. See on ettevõte, mis on spetsialiseerunud VoIP telefoniside, kõnekeskuste ja kontaktikeskuste platvormide ning nendega seotud kirjalike e-suhtluste (nt. ticketing) lahenduste teenindamisele. Esecomi peamised kaubamärgid, mida nad esindavad, on Wildix, Mitel ja FrontStage. Ettevõtte 2022. aasta müügitulu oli 838 tuhat eurot, tegevuskasum 25 tuhat eurot. Esecomi juhatus on üheliikmeline, kusjuures juhatuse liikme tööd eraldi ei tasustatud. 2022 majandusaasta oli

Videokonverentsid - uus normaalsus tööalases suhtluses

Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid
ssb.ee
Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid on sunnitud töötama kaugtöö režiimil. Töötajad ei pea enam kulutama aega ja raha reisimisele ning saavad oma tööülesandeid täita mugavalt oma kodus või kontoris. Videokonverentsid võimaldavad ka erinevate ajavööndite vahelise suhtlemise muuta lihtsamaks, sest kõik osapooled saavad osaleda virtuaalsel kohtumisel oma asukohast olenemata. Pakume laia valikut kõrgekvaliteedilisi videolahendusi, mis vastavad erinevate ettevõtete ja

Kõnekeskuse lahendused - kuidas muuta klienditeenindus tõhusamaks?

Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab kliendi
ssb.ee
Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab klienditeenindajatel suhelda klientidega mitmel erineval platvormil, sealhulgas telefoni teel, e-kirjade või vestlusakende kaudu. See annab klientidele võimaluse valida endale sobivaim suhtlusviis ja annab ettevõtetele võimaluse pakkuda paremat teenust ja kogemust. Oleme on spetsialiseerunud kõnelahenduste ja kõnekeskuste pakkumisele, mille eesmärk on muuta klienditeenindus tõhusamaks ja protsessid paremini toimivaks. Meie kõnelahendused ja

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.